No wiec ,po krotkiej przerwie w relacji i fotkach ,ktorej powodem byla praca nad projektem wrzucam fotki i krotki opis .
Wlasnie wrocilem z garazu ... dziennie robie od 16:30 do 2 , 2:30 ...

Oczywiscie od rana w pracy ( 7:00-15:30)... jestem wykonczony a jutro znow ten sam rozklad dnia.
Wiec moze przejde do krotkiego opisu:
Niedziela 11/06 (od 13do 21)...

Polozenie wszystkich kabli pod audio ,wypranie wszystkich mozliwych plastikow + podsufitka + wykladzina = Masa roboty ,szczegolnie przy kablach...
Oto pare fotek :

Poniedzialek 12/06 (od 17 do 2 )
Wyciagniecie silnika z piwnicy ,czyszczenie wszystkiego co sie da ,wlozenie wiazki silnika itd... ,przygotowanie do wlozenia... przygotowanie i pomalowanie plastikow w podklad...
Fotki :
Wtorek 13/06 (od 16:30 do 2:30 )
Wlozenie silnika ,z czym zwiazana byla rzezba na ,ktora nie bylem przygotowany... no coz zdarza sie ... przerobienie lap, mocowan , wykonanie lapy od podstaw ... Wlozenie kilku gratow do silnika ( Dzieki Adi)
Po wlozeniu silnika (bez glowicy) nareszcie zobaczylem jak samochod poszedl w dol i jak widac na fotkach jest mega nisko , co niektorzy twierdzili ze nie bedzie skoku zawieszenia ... - oczywiscie bzdury ,zawias chodzi normalnie , jest mega twardy ale tak ma i tak mialo byc

))

Nisko i twardo chcialem

Apropo nowej lapy silnika ,dopiero jutro bede ja szlifowal wiec widac jak teraz wyglada ,jutro bedzie lepsza... Blacha 5mm ,ocynk . Lapa jest mega profi zrobiona z czego sie bardzo ciesze !!Podziekowania dla Lukasza za pomoc!!:) Troche sie napocilismy przy niej

Ok jutro cos skrobne po robocie ,bo mega zmeczony jestem...
Fotki :
Bedzie meeeeeeega gleba ...
