Strona 15 z 22

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 19 gru 2009, o 13:25
autor: czester 1
noi wyklepali mi wydeszech, zaraz inna kultura jazdy :grin: , ciszej i bardziej basowo :)

ObrazekObrazekObrazek

umiejscowienie tlumika zostawie na wiosne wraz z caloscia wydechu, ale chocby sama koncowka miala by byc na srodku to i tak bez ciecia zapasu sie nie obejdzie :-P

oraz nowe butki na zime SAVA S3 w rozmiarze 195/50/R15 oczywiscie na stali :-D , jazda na nich jest rewelacyjna, oczywiscie nie mam porownania do innych opon zimowych o takiej szerokosci ale jest mega super
Obrazek


a moze by tak wnetrze upiekszyc :-? - nakladki na tunel srodkowy z Tigry B

Obrazek

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 19 gru 2009, o 14:14
autor: Krzy Krzy
Piękny ten wydech - porządna robota :)2
Masz jakieś fotki z zewnątrz, aby zobaczyć jak prezentuje się nowy wydech ?

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 19 gru 2009, o 16:00
autor: S_Y_N_E_K
Gdybyś szukał "oryginalnych" srebrnych śrubek do tych uchwytów do tigry, to mam w zapasie, bo kupowałem do siebie i w salonie musiałem kupić 10 szt. bo tak są pakowane:/ Cena dość spora coś 5-7 zł jak dobrze pamiętam.
Super ta Twoja corsa:)

Pozdrawiam

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 19 gru 2009, o 20:14
autor: STELMI
a co to za zwężenie w wydechu pod zbiornikiem paliwa?

: 19 gru 2009, o 20:26
autor: !markos
zapewne opcja pt. zrobmy sam koncowy tlumik i pol metra rury, a reszta na wiosne - co z reszta czester napisal
swoja droga nie ma to jak wydech robiony na profi gietarce, ktora zmniejsza srednice rur :zakrecony:

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 19 gru 2009, o 23:33
autor: cwirus88
Co do opon - są mega zajebiste :grin: śmigam na nich 2 sezon i naprawdę świetnie się spisują.

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 26 gru 2009, o 02:56
autor: Porszak
ee cos mi sie nie chce wierzyc ze pracuja na gietarce zmniejszajacej srednice. a opony tez mam sa swietne

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 26 gru 2009, o 21:45
autor: marmi
No no bardzo ładnie się ten wydech prezentuje, o kapciach słyszałem pozytywne opinie wiec powinno się na nich dobrze toczyć...

Kajs ty znalazł te nakładki na tunel, bo ja szukam szukam i oferuja z całym tunelem środkowym...

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 21 sty 2010, o 18:43
autor: czester 1
Krzy Krzy pisze:Piękny ten wydech - porządna robota :)2
Masz jakieś fotki z zewnątrz, aby zobaczyć jak prezentuje się nowy wydech ?
podobnie jak stary, tylko pucha płaska i koncowki o wiekszej srednicy :oko:
!markos pisze: swoja droga nie ma to jak wydech robiony na profi gietarce, ktora zmniejsza srednice rur :zakrecony:
z tego co wiem to gietarki maja z trzpieniem sterowane numerycznie :pig:
marmi pisze: Kajs ty znalazł te nakładki na tunel, bo ja szukam szukam i oferuja z całym tunelem środkowym...
a tak przypadkowo trafilem na kolesia i sprzedal mi same nakladki :grin:
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=7963507


dobra nie ma juz tak cacy:
po trzy miesiecznej jezdzie (a wychodzilo tego ok 1,5 zbiornika na tydzien) bez wiekszych problemow, wczoraj silnik nagle odmowil posluszenstwa :-? .
po 15-sto minutowym postoju silnik nie chce odpalic, pracowal normalnie, nic sie nie dzialo, krece, krece i nic...
sprawdzamy swiece, iskra jest na kazdej, paliwo dochodzi, nie wiemy jak sie za to zabrac, wiec oddaje auto na warsztat.
podpinaja kompa, bledow duzo ale glownie przez elektryke, sprawdzaja kompresje i zonk :pig: . na pierwszych dwoch 6,5 na drugich po 3,5 :(, jutro sciagaja glowice i pewnie bedzie wyrok, fak...

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 21 sty 2010, o 21:10
autor: nolack
No to faktycznie zonk :(
czy przyczyna mogło byc wczesniejsze bumm całosci ??

ps to w najdroższym wypadku pod turbo robisz??

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 22 sty 2010, o 06:45
autor: Tom
nie ciekawa sprawa.nie przegrzałeś go przypadkiem?

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 22 sty 2010, o 16:03
autor: Porszak
no to czekmay na info, ale moze to nic na dole skoro na wszystkich cyl tak polecialo. a moze tylko rozrzad sie przestawil czy cus.

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 23 sty 2010, o 01:04
autor: Kotlin
Uszczelka pod głowicą mialem to ja i wszyscy koledzy ktorzy maja X20xer-a :-D
Normalnie w świecie ja wyżarło u mnie auto akurat odpalało ale chodziło słabo.
Kup tą od leta sobie jest mocniejsza niby :-D

Nie zdazylo sie jeszcze w tych silnikach zeby padl dół nawet w rajdowkach

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 30 sty 2010, o 08:30
autor: czester 1
nie chcialem czekac az sprawa sie wyjasni i zakuplem potrzebne pierdolki

Obrazek

jednak wczoraj dowiedzialem sie ze (tak jak porszak pisal) przeskoczyl rozrzad przez kawalek wciagnietego paska klinowego (zerwal mi sie raz z 2 miesiace temu), ustawili na nowo i silnik odpalil :grin:

koles odrazu podejrzewal inna usterke niz uszczelka pod glowica, bo nie spotkal sie jeszcze aby na wszystkich garach nie bylo kompresji...
sprawdzili kompresje i na pierwszym 11 a na pozostalych ok.13, kotlin ile ten silnik powiniem miec??

bo zastanawiamy sie nad sciaganiem glowicy, napewno do wymiany uszczelki kolektorów klawiatury i nowy pasek rozrzadu.

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 30 sty 2010, o 12:20
autor: nolack
No to miałes farta
ps czyzby rozrząd bezkolizyjny??

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 30 sty 2010, o 18:54
autor: Kotlin
Wiesz co chyba cos okolo wlasnie 13 jesli ma 11 na 4 cylindrze to wlasnie tam najczesciej siada uszczelka:)
Robiłes swap i nie zrobiłes rozrzadu??

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 30 sty 2010, o 20:21
autor: Marcin99
A czy aby na tym co jest 11 nie zatrzymał się silnik na zaworach? Robili próbę olejową na tym cylindrze?
Może zawór jest skrzywiony troszkę i nie domyka się całkiem.

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 1 lut 2010, o 21:13
autor: czester 1
Kotlin pisze: Robiłes swap i nie zrobiłes rozrzadu??
a gdzie to wyczytales?, pisalem o tym na 11 stronie :oko:
Marcin99 pisze: A czy aby na tym co jest 11 nie zatrzymał się silnik na zaworach?
to by w ogole chyba nie bylo kompresji
Marcin99 pisze:
Robili próbę olejową na tym cylindrze?
nie
Marcin99 pisze: Może zawór jest skrzywiony troszkę i nie domyka się całkiem.
koles powiedzial ze watpliwa sprawa zeby sie lekko skrzywil na cienkim trzonku, jak jest strzal to dostaje od razu


rozrzad przeskoczyl na ssacym o 3 a na wydechowym o 2 zeby, mialem farta ze sie tak ustawil :grin:
sprawca zamieszania
Obrazek
corsa juz lata, zobaczymy dalej :oko:
aha kazdy po swapie pisze kogo tam skilowal, a jak bede pisal odwrotnie, bo tak mi latwiej :lol: . otoz dostalem ostatnio po dupie od Cayenne, no ale z silnikiem 4.8 turbo S.
1,2 jakos wygladalo :-D , potem byla miazga :lol:

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 1 lut 2010, o 22:51
autor: kerni
czester 1 pisze:dostalem ostatnio po dupie od Cayenne, no ale z silnikiem 4.8 turbo S.
1,2 jakos wygladalo :-D , potem byla miazga :lol:
mnie skilowalo f430 na autostradzie w D :grin: ...najpierw minelem je jadac 200, puzniej jak gosci zobaczyl co go wyprzedzilo zredukowal i tyle go bylo widac :pig:

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 2 lut 2010, o 08:22
autor: przyciaga
czester 1 pisze:aha kazdy po swapie pisze kogo tam skilowal, a jak bede pisal odwrotnie, bo tak mi latwiej :lol: . otoz dostalem ostatnio po dupie od Cayenne, no ale z silnikiem 4.8 turbo S.
1,2 jakos wygladalo :-D , potem byla miazga :lol:
:-D popłakałam się :D :lol: Czester kiluj dalej :D

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 16 lut 2010, o 16:38
autor: czester 1
przyciaga pisze:
czester 1 pisze:aha kazdy po swapie pisze kogo tam skilowal, a jak bede pisal odwrotnie, bo tak mi latwiej :lol: . otoz dostalem ostatnio po dupie od Cayenne, no ale z silnikiem 4.8 turbo S.
1,2 jakos wygladalo :-D , potem byla miazga :lol:
:-D popłakałam się :D :lol: Czester kiluj dalej :D
a tak niech wiedza, a co :lol:
Obrazek
mysle ze zasluguje na taki sticer :grin: , na przedni gril tez juz mam pomysl :)

z ciekawostek: wazylem ostatnio corse (bo chce to zalegalizowac) i wazy 1110 kg, wiec tyle samo co gsi :grin:
bede probowal do 1t zejsc, bedzie ciezko ale zobaczymy
:oko:


dalej: rozpurki od kolegi Kot z ocfc

przod Wiechers
Obrazek


tyl D&W
Obrazek

oczywiscie obie alu :-D


silowniki z omegi B
Obrazek

z racji tego ze udalo mi sie juz przytrzec kolektor :-? plyta pod silnik - oryginal

Obrazek

wiem za ma sie to nijak do odchudzania, ale z czasem bedzie tez alu :twisted:

niestety wszystko zaloze dopiero po rozstopach :-P

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 17 lut 2010, o 02:50
autor: duzy
nie no Czester naklejka w sam raz pasuje jak by z tad byla :grin: ciekawe tylko jak panowie z bmw beda na to reagowac :twisted:

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 17 lut 2010, o 17:43
autor: Tom
duzy pisze:ciekawe tylko jak panowie z bmw beda na to reagowac :twisted:
Zważywszy na procent zagazowanych 316i nie zdążą zareagowac, no, mogą się starac :-D

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 17 lut 2010, o 18:29
autor: -=m&m=-
fajnie, że fura znów śmiga :)2 tylko jej nie popsuj przed zlotem teraz :lol:

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 20 lut 2010, o 01:27
autor: marmi
Fajnie że zaczęła śmigac bo nie wyglądało to zbyt fajnie....

Odchudzanie przy tych zakupach to idzie chyba w dociążanie....

czeste ta płyta pod silnik jest plastikowa czy metalowa?? bo takowa wystepuje i mysle nad jej założeniem do mnie...

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 17 mar 2010, o 17:27
autor: marcinpsk
Mam pytanie co do swapa:
Gdzie sie podizala chlodnica oleju od tego silnika ??
Druga sprawa to to ze stozek widoczny na jednym z ostatnich zdjec to nienajlepsze rozwiazanie do tego silnika - zabija dolny zakres obrotow. Najlepsze rozwiazanie to seryjna pucha z filtrem k&n i jakims wiekszym lapaczem powietrza, lub dedykowany dolot dbilasa, ale to duzo drozsze rozwiazanie.
Jak juz bedziesz zwalal glowice to polecam zrobic porting kanalow oraz zeszlifowac calkowicie "fasolki" w kanalach wydechowych. Poprzwi to troche gore obrotow, bo spaliny beda lepiej oddawane w wydech przez co zmniejszy sie spalanie stukowe i ECU nie bedzie tak zaplonu opozniac.
Co do uszczelki pod glowica to zastanow sie nad zastosowaniem tej od Z20LET. Jest stalowa wiec przy upalaniu jejnie wydmucha tak predko. Pozatym jest z deka ciensza od seryjnej do XEV/XER, przez co kompresja pojdzie w gore a co z tym zwiazane moment obrotowy. Z wlasnego doswiadczenia wiem ze max moment zejdzie nizej.

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 17 mar 2010, o 21:43
autor: czester 1
duzy pisze:nie no Czester naklejka w sam raz pasuje jak by z tad byla :grin: ciekawe tylko jak panowie z bmw beda na to reagowac :twisted:
Tom pisze:Zważywszy na procent zagazowanych 316i nie zdążą zareagowac, no, mogą się starac :-D
noi musze was zmartwic, bo to kierowcy opli najbardziej reaguja :grin: , jakos probuja dotrzymac mi tempa :lol:
-=m&m=- pisze: tylko jej nie popsuj przed zlotem teraz :lol:
oby, bo juz zaczyna znow sie cos dziac :-?
marmi pisze: czeste ta płyta pod silnik jest plastikowa czy metalowa?? bo takowa wystepuje i mysle nad jej założeniem do mnie...
niestety metalowa, tak jak pisalem z czasem bedzie alu :oko:
marcinpsk pisze: Gdzie sie podizala chlodnica oleju od tego silnika ??
narazie nie ma (z astry zlamana), planowalem zalozyc jak juz wszystko ogarne, ale zrobie to chyba szybciej. jakis ma to szczegolny wplyw?
marcinpsk pisze: Druga sprawa to to ze stozek widoczny na jednym z ostatnich zdjec to nienajlepsze rozwiazanie do tego silnika - zabija dolny zakres obrotow. Najlepsze rozwiazanie to seryjna pucha z filtrem k&n i jakims wiekszym lapaczem powietrza
pisalem juz wczesniej, ze przy wymiane calego wydechu robimy rowniez dolot: duzy stozek i za nim zwezka z fi 100 na 70. niestety umowiona wizyta dopiero 14.04, wiec poczekamy miesiac.
marcinpsk pisze:lub dedykowany dolot dbilasa ale to duzo drozsze rozwiazanie.

znjadz mi taki za rozsadne pieniadze :grin:

marcinpsk pisze:Jak juz bedziesz zwalal glowice to polecam zrobic porting kanalow oraz zeszlifowac calkowicie "fasolki" w kanalach wydechowych. Poprzwi to troche gore obrotow, bo spaliny beda lepiej oddawane w wydech przez co zmniejszy sie spalanie stukowe i ECU nie bedzie tak zaplonu opozniac.
Co do uszczelki pod glowica to zastanow sie nad zastosowaniem tej od Z20LET. Jest stalowa wiec przy upalaniu jejnie wydmucha tak predko. Pozatym jest z deka ciensza od seryjnej do XEV/XER, przez co kompresja pojdzie w gore a co z tym zwiazane moment obrotowy. Z wlasnego doswiadczenia wiem ze max moment zejdzie nizej.
dobrze wiedziec, ale tak jak pisalem, przeskoczyl rozrzad i glowicy nie sciagalem, zmienilem tylko pasek, swiece i uszczelke klawiatury.


tyle ze zaczyna sie cos dziac z obrotami. faluja przy wysprzeglaniu. niekiedy (choc teraz juz cześciej) zapala sie czek. ale zuwazylem kilka razy ze jak pogonie auto przez ok. 15km przy 200km/h to czek gasnie a i auto jakby żwawsze. ale po kilku km po miescie znow faluja. dusi sie, ale nigdy nie zgasl. mam rozszczelnienie za kolektorem na siatce ale watpie zeby to bylo od tego. czyszczenie przepustnicy albo cos innego??

jak widzisz polapanie elektryki jeszcze mnie czeka viewtopic.php?f=43&t=67794 a nie jest to takie proste :-?

fajnie ze wpadles, bo dzis dostalem bana u was :lol: , pozdro dla adimow :)18 .

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 18 mar 2010, o 11:07
autor: marcinpsk
Falowanie i dlawienie moze byc od tej peknietej zlaczki elestycznej na wydechu,bo ciagnie lewe powietrze isonda wariuje i zle dobiera mieszanke. Lubtez jak w moim ex XER lewe powietze ciagnal dolotem, tj. albo pod kolektorem ssacym albo pod przepustnica. Ja wymienilem w sumie 3 uszczelki bo jeszcze pod silniczkiem krokowym i bylo ok po tym.
Kolejna sprawa to to ze wlasnie przez ten stozek mozesz miec problemy z tym szrpaniem i nierowna praca.
Ostatnio jak ogarnialem XERa kumpla to po zalozeniu sportowego filtra byl podobny objaw. Ta zwezka nic Cinie da w dolocie.Lepiej zainwestuj w seryjna puche i wkladke k&n albo jak pisalem dbilasa bo tylko to sie sprawdza w tym silniku (testowalem osobiscie wiele rozwiazan).Chyba ze masz duzo pieniedzy to ucz sie na wlasnych bledach.
W sprawie chlodnicy oleju to nie polecalbym Ci dluzej upalac bo mozesz miec o wiele wieksze problemy jak olej przegrzejmesz. Jesli masz malo miejsca zebyrzezbic z seryjna chlodnica oleju to duzo lepszym rozwiazaniem bedzie zastosowanie chlodnicy oleju od Z20LET lub tez X22XE z opla sintry(bo sa identyczne).
Jest to w zasadzie chlodnica z tzw plaszczem wodnymijest duzo wydajniejsza od powietrznej. U mnie temperatura oleju nigdynie przekroczyla 115 stopninawet przy mega upalaniu.
Dodatkowa zaletajest to ze jest schowana pod kolektorem ssacym i nie potrzeba dodatkowego miejsca do jej zamontowania. Potrzebowalbys tylko taka chlodniczke oraz weze gumowe do niej i 2 weze do oleju i wsio pasuje P&P.
W sprawie elektryki to z tego co mi wiadomo to Corsy C wychodziliy w 2 wariantach elektryki tj. w wersji z szyna CAN i bez. Twoja jak widac ma CAN. Wystarczy Ci podmienic wiazke z pod deski rozdzielczej na taka ze starszej corsy C bez CANibyc moze z pod maski (ta co idzie na swiatla) i bedziesz mogl bez problemu podlaczyc wszystkie zegary.wedlug mnie rozwiazanie bedzie najtansze i najprostsze do rozwiazania.

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 24 mar 2010, o 08:35
autor: czester 1
marcinpsk pisze:Falowanie i dlawienie moze byc od tej peknietej zlaczki elestycznej na wydechu,bo ciagnie lewe powietrze isonda wariuje i zle dobiera mieszanke. Lubtez jak w moim ex XER lewe powietze ciagnal dolotem, tj. albo pod kolektorem ssacym albo pod przepustnica. Ja wymienilem w sumie 3 uszczelki bo jeszcze pod silniczkiem krokowym i bylo ok po tym.
juz wiem ze to przez ta zlaczke, zmieniona na nowa i wszystko ok. :)

marcinpsk pisze: Kolejna sprawa to to ze wlasnie przez ten stozek mozesz miec problemy z tym szrpaniem i nierowna praca.
Ostatnio jak ogarnialem XERa kumpla to po zalozeniu sportowego filtra byl podobny objaw. Ta zwezka nic Cinie da w dolocie.Lepiej zainwestuj w seryjna puche i wkladke k&n albo jak pisalem dbilasa bo tylko to sie sprawdza w tym silniku (testowalem osobiscie wiele rozwiazan).Chyba ze masz duzo pieniedzy to ucz sie na wlasnych bledach.
pucha z astry gdzis lezy w aucie wiec sprubuje ja zalozyc, tylko pozostaje zrobic dolot do tej puchy...

marcinpsk pisze:W sprawie chlodnicy oleju to nie polecalbym Ci dluzej upalac bo mozesz miec o wiele wieksze problemy jak olej przegrzejmesz. Jesli masz malo miejsca zebyrzezbic z seryjna chlodnica oleju to duzo lepszym rozwiazaniem bedzie zastosowanie chlodnicy oleju od Z20LET lub tez X22XE z opla sintry(bo sa identyczne).
Jest to w zasadzie chlodnica z tzw plaszczem wodnymijest duzo wydajniejsza od powietrznej. U mnie temperatura oleju nigdynie przekroczyla 115 stopninawet przy mega upalaniu.
Dodatkowa zaletajest to ze jest schowana pod kolektorem ssacym i nie potrzeba dodatkowego miejsca do jej zamontowania. Potrzebowalbys tylko taka chlodniczke oraz weze gumowe do niej i 2 weze do oleju i wsio pasuje P&P.
przy kolektorze ssacym moze byc problem z jej upchaniem, ale pod zderzakiem jest sporo miejsca. masz jakies foto jak to wyglada przy tym ssacym?

marcinpsk pisze:W sprawie elektryki to z tego co mi wiadomo to Corsy C wychodziliy w 2 wariantach elektryki tj. w wersji z szyna CAN i bez. Twoja jak widac ma CAN. Wystarczy Ci podmienic wiazke z pod deski rozdzielczej na taka ze starszej corsy C bez CANibyc moze z pod maski (ta co idzie na swiatla) i bedziesz mogl bez problemu podlaczyc wszystkie zegary.wedlug mnie rozwiazanie bedzie najtansze i najprostsze do rozwiazania.
moja jest z 2001r wiec jedna z pierwszych :-? , nie mam czasu aby sie za to zabrac :(

jak juz tak fajnie masz to obykane to bede pytal dalej :grin: :
1. czy mozna zastapic (dolna) miske olejowa z innego silnika np. xev?, cieknie mi olej i nijak nie mozna tego uszczelic, pewnie jest krzywa. z xer ciezko dostac.

2. jak pisalem bede niedludo zmienial wydech (do tlumika koncowego) i jaki srodkowy zalozyc?. czy sa jakies zlaczki elastyczne o wiekszej wytrzymalosci mechanicznej. tym silnikiem narywa strasznie i zlaczka ktora zmienialem Obrazek wytrzymala niecale 5 miesiecy :lol:

3.na kolektorze mam przyspawane dwa uchwyty, pewnie pod oslone aluminiowa do tego kolektora, warto ja zakladac? (bede obwijal bandazem)

4. i mialem ostatnio problem z odaleniem silnika: kreci i nic, odpalil odrazu na holu. a jak stalo sie to drugi raz (auto stalo na gorce) to spuscilem go z biegu i zatrzymalem na biegu i odpalil bez niczego. odpalam auto gdzis z 40-50 razy dziennie. jakis czujnik ktory musi sie ustawic :-? ?

tak aby ostudzic temp. pod maska :grin:

Obrazek

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 24 mar 2010, o 09:47
autor: Porszak
moze sztywniejsze poduszki silnika pomoga albo dac dluzsza zlaczke elastyczna.