duzy pisze:nie no Czester naklejka w sam raz pasuje jak by z tad byla

ciekawe tylko jak panowie z bmw beda na to reagowac

Tom pisze:Zważywszy na procent zagazowanych 316i nie zdążą zareagowac, no, mogą się starac

noi musze was zmartwic, bo to kierowcy opli najbardziej reaguja

, jakos probuja dotrzymac mi tempa
-=m&m=- pisze: tylko jej nie popsuj przed zlotem teraz

oby, bo juz zaczyna znow sie cos dziac
marmi pisze:
czeste ta płyta pod silnik jest plastikowa czy metalowa?? bo takowa wystepuje i mysle nad jej założeniem do mnie...
niestety metalowa, tak jak pisalem z czasem bedzie alu
marcinpsk pisze:
Gdzie sie podizala chlodnica oleju od tego silnika ??
narazie nie ma (z astry zlamana), planowalem zalozyc jak juz wszystko ogarne, ale zrobie to chyba szybciej. jakis ma to szczegolny wplyw?
marcinpsk pisze:
Druga sprawa to to ze stozek widoczny na jednym z ostatnich zdjec to nienajlepsze rozwiazanie do tego silnika - zabija dolny zakres obrotow. Najlepsze rozwiazanie to seryjna pucha z filtrem k&n i jakims wiekszym lapaczem powietrza
pisalem juz wczesniej, ze przy wymiane calego wydechu robimy rowniez dolot: duzy stozek i za nim zwezka z fi 100 na 70. niestety umowiona wizyta dopiero 14.04, wiec poczekamy miesiac.
marcinpsk pisze:lub dedykowany dolot dbilasa ale to duzo drozsze rozwiazanie.
znjadz mi taki za rozsadne pieniadze
marcinpsk pisze:Jak juz bedziesz zwalal glowice to polecam zrobic porting kanalow oraz zeszlifowac calkowicie "fasolki" w kanalach wydechowych. Poprzwi to troche gore obrotow, bo spaliny beda lepiej oddawane w wydech przez co zmniejszy sie spalanie stukowe i ECU nie bedzie tak zaplonu opozniac.
Co do uszczelki pod glowica to zastanow sie nad zastosowaniem tej od Z20LET. Jest stalowa wiec przy upalaniu jejnie wydmucha tak predko. Pozatym jest z deka ciensza od seryjnej do XEV/XER, przez co kompresja pojdzie w gore a co z tym zwiazane moment obrotowy. Z wlasnego doswiadczenia wiem ze max moment zejdzie nizej.
dobrze wiedziec, ale tak jak pisalem, przeskoczyl rozrzad i glowicy nie sciagalem, zmienilem tylko pasek, swiece i uszczelke klawiatury.
tyle ze zaczyna sie cos dziac z obrotami. faluja przy wysprzeglaniu. niekiedy (choc teraz juz cześciej) zapala sie czek. ale zuwazylem kilka razy ze jak pogonie auto przez ok. 15km przy 200km/h to czek gasnie a i auto jakby żwawsze. ale po kilku km po miescie znow faluja. dusi sie, ale nigdy nie zgasl. mam rozszczelnienie za kolektorem na siatce ale watpie zeby to bylo od tego. czyszczenie przepustnicy albo cos innego??
jak widzisz polapanie elektryki jeszcze mnie czeka
viewtopic.php?f=43&t=67794 a nie jest to takie proste
fajnie ze wpadles, bo dzis dostalem bana u was

, pozdro dla adimow

.