: 7 mar 2005, o 21:40
juhol: ja pamietam jak z poklem moje 2.0 ladowalismy we trzech... na maksa ciezkie to bylo gowno... zreszta gumilet tez do lekkich nie nalezal, a to 1.6 z markosem bez wiekszego pocenia sie wynieslismy od niego z samochodu na wozek...
hiv: c20xe jest mocniejsze, ale nie chodzi tu o stosunek mocy do masy tylko to ze 2.0 znacznie bardziej gowniane w prowadzeniu jest, a 1.6 to prawdziwa wyscigowka - super skreca
kristo: to nie obrotomierz
to cisnienie i temperatura oleju
boost gauge bedzie porzadniejszy dlatego nie kupilem sobie takiego... taki z wbudowanym 3barowym map sensorem 
pirat: wskazniki mialem zamontowac na slupku a, ale obawiam sie ze nie zrobie tego z prostego wzgledu ze zaslanialaby mi je klatka, a poza tym tam powinien trafic wskaznik cisnienia doladowania - ten powinien byc bardziej widoczny niz te od oleju
kolejne mozliwe miejsce to wneka po radiu, ale tu tez mam problem bo jeszcze przez rok chcialem utrzymac sobie radio ale zobaczymy...
kozzi: fajne mocowanie na slupek a... mnie tez zawsze takie chodzilo po glowie - to moje ulubione miejsce na dodatkowe wskazniki, ale jak juz napisalem w tym miejscu zaslanialyby mi je klatka
hiv: c20xe jest mocniejsze, ale nie chodzi tu o stosunek mocy do masy tylko to ze 2.0 znacznie bardziej gowniane w prowadzeniu jest, a 1.6 to prawdziwa wyscigowka - super skreca
kristo: to nie obrotomierz
pirat: wskazniki mialem zamontowac na slupku a, ale obawiam sie ze nie zrobie tego z prostego wzgledu ze zaslanialaby mi je klatka, a poza tym tam powinien trafic wskaznik cisnienia doladowania - ten powinien byc bardziej widoczny niz te od oleju
kozzi: fajne mocowanie na slupek a... mnie tez zawsze takie chodzilo po glowie - to moje ulubione miejsce na dodatkowe wskazniki, ale jak juz napisalem w tym miejscu zaslanialyby mi je klatka




