Strona 17 z 22

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 24 kwie 2010, o 09:57
autor: STELMI
o kurde, Ty masz pecha jednak...






Teraz dopiero zwróciłem uwagę jakie masz brzydkie tylnie lampy :-P

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 24 kwie 2010, o 19:03
autor: Porszak
kurde czester. masakra. szkoda ze tak wyszlo. nich mi ktos jeszcze powie co ma pasek wieloklinowy do rozrzadu?
czester jak masz hajs to nie pozostaje nic innego jak odbudowac go troche mocniejszego tak jak mowi koltin :D

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 24 kwie 2010, o 19:09
autor: Kotlin
O właśnie zapomniałem napisac wczesniej co to ku..wa jest na tych lampach. Czester to nie prom kosmiczny :-D

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 25 kwie 2010, o 08:37
autor: AdamXXL
Porszak pisze:kurde czester. masakra. szkoda ze tak wyszlo. nich mi ktos jeszcze powie co ma pasek wieloklinowy do rozrzadu?
spada wieloklinowy i przy pewnym pechu dostaje się pod obudowę rozrządu i pod sam pasek...

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 25 kwie 2010, o 13:15
autor: czester 1
Kotlin pisze:O właśnie zapomniałem napisac wczesniej co to ku..wa jest na tych lampach. Czester to nie prom kosmiczny :-D
a co ma byc :0 , brudne czy co :-P , pewnie mylisz to (tez kiedys mialem :lol: ) Obrazek
z tym http://www.hpt.pl/index.php?page=shop.p ... &Itemid=30. mam do kompletu z przodem i tak zostanie.
AdamXXL pisze:
Porszak pisze:kurde czester. masakra. szkoda ze tak wyszlo. nich mi ktos jeszcze powie co ma pasek wieloklinowy do rozrzadu?
spada wieloklinowy i przy pewnym pechu dostaje się pod obudowę rozrządu i pod sam pasek...
wlasnie stalo sie to po raz drugi i trzeba cos z tym zrobic. za pierwszym razem mialem szczescie.
mysle wlasnie nad dorobieniem oslony rozrzadu metalowej/aluminiowej (chyba w MV6 jest taka), ale nie wiem czy jest to do wykonania :-?

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 25 kwie 2010, o 18:09
autor: STELMI
czester 1 pisze:mysle wlasnie nad dorobieniem oslony rozrzadu metalowej/aluminiowej (chyba w MV6 jest taka), ale nie wiem czy jest to do wykonania :-?
od strony paska alternatora jest plastikowa, ale w V6 praktycznie nie jest możliwy kontakt po zerwaniu paska alternatora z paskiem rozrządu.
Lampy brzydale :-P

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 25 kwie 2010, o 18:43
autor: -=kLaRi=-
w c20xe są alu i plastikowe obudowy rozrządu ;)

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 25 kwie 2010, o 19:07
autor: marcinpsk
Jak zwalisz glowice to ogarnij sobie kanaly dolotowe. Na pierwszy ogien wyoutowalbym te fasolki z kanalow wydechowych.

No i napisz co z tym rozrzadem sie okazalo po rozebraniu.

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 25 kwie 2010, o 23:00
autor: Kotlin
Czester jak by to badziewie robił sam Adam Opel to i tak bedzie paskudne :-D Zwykłe lamki Gsi fajniej wygladaja albo takie biale czy jakie tam

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 26 kwie 2010, o 07:36
autor: Staneq
fuck...coś ten swap nie udany..

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 5 maja 2010, o 00:59
autor: Barton
Coś cisza w projekcie
Jakieś próby reanimacji ??
Jakieś zmiany ??

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 5 maja 2010, o 21:12
autor: czester 1
wiesz to nie jest tak ze mam swoj warsztat i czekaja az sie cos wysypie, maja inne umowione roboty i czekam w kolejce :-? . no chyba zebym rolade polozyl na stoł, to byloby inaczej :grin:

dzis podjechalem zeby sciagnac zderzak i inne plastiki do lakierni i z ciekawosci sciagnolem obudowe rozrzadu. noi widok nie jest zadowalajacy :(

brak paska
Obrazek

pompa wody tez dostala
Obrazek

jutro, pojutrze sciagaja gore...

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 5 maja 2010, o 22:31
autor: Kotlin
Oj bedzie bolalo :-?
zawory mozna kupic w zamienniku ori kosztują sporo ja kupowalem wydechowe (GM) do siebie ale nie pamietam ile kosztowały.

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 6 maja 2010, o 18:26
autor: marcinpsk
Teraz to bedzie kosztowalo.Z tego co na foto widac po ustawieniu walkow to na dzien dobry masz 4-8 zaworow do wymiany. Do tego moze dojsc wymiana prowadnic i tlokoworaz ewentualny szlif lub tulejowanie.

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 7 maja 2010, o 01:27
autor: marmi
No nie za ciekawie to wygląda cos t pech prześladuje ten projekt... ale się zrobi i będzie gitara...

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 7 maja 2010, o 10:10
autor: -=kLaRi=-
przy zerwaniu paska w 16v w oplu idą zawsze wszystkie zawory... ;/ a co za tym idzie prowadnice,gniazda ,nieraz tłoki czyli w sumie daje to nowy silnik - gratulacje!

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 7 maja 2010, o 18:31
autor: nolack
Noto sie narobiło :(
Jedyne wyjscie jak sie okaże że trzeba szlif robic to gotowac go pod turbo koszty już w tedy nie wiele wieksze a satysfakcja bedzie mega

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 9 maja 2010, o 10:48
autor: marcinpsk
-=kLaRi=- pisze:przy zerwaniu paska w 16v w oplu idą zawsze wszystkie zawory...
NIe dokonca jak piszesz.
Zalezy to od tego w jakiej pozycji sa walki rozrzadu podczas zerwania paska. Moze byc tak ze wszystkizawory beda zamkniete (mega szczescie) i wtedy nic oprocz paska nie wymieniasz, albo moze byc takze wszystki sa otwarte albo tak ze tylko 4 sa otwarte i tylko te spotykaja sie z tlokami, reszta jest zamknieta, tloki gna tylko te otwarte i silnik kreci sie dalej (tzn wal) zanim wrzucisz luz lub zatrzymasz auto.

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 10 maja 2010, o 16:07
autor: czester 1
nie napisalem jeszcze ze rozrzad polecial przy ok 180km/h :-?

dzis podjechalem zobaczyc co i jak:

jednak dostaly wszystkie zawory
Obrazek

dol nie ruszony
Obrazek

do tego do wymiany wszystkie prowadnice, uszczelniacze
ObrazekObrazekObrazek



przy okazji (jak marcinpsk mi radzi) wyszlifowane beda kanaly dolotowe
ObrazekObrazek


oraz usuniete fasolki z wydechowych
ObrazekObrazek


jak narazie to tylko koszta :-? , ale co zrobic :lol:

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 10 maja 2010, o 17:27
autor: Gesio_CB
Moze by warto rozebrac dol i zobaczyc jak panewki, pierscionki ?
Widac ze tłoki rzeczywiscie kute ze nic im nie jest

Zycze szybkiego powrotu do upalania :oko:

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 10 maja 2010, o 20:47
autor: STELMI
Warto by było zdjąć wał do pomiarów czy się nie zwichrował. Kanały obowiązkowo powiększ i wypoleruj, skoro i tak wszystko będzie robione
Gesio_CB pisze:Widac ze tłoki rzeczywiscie kute ze nic im nie jest
Po zdjęciach to ja tam nie widzę ani kutych tłoków ani że nic im nie jest :)

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 10 maja 2010, o 21:36
autor: czester 1
STELMI pisze: Po zdjęciach to ja tam nie widzę ani kutych tłoków ani że nic im nie jest :)
jezeli widzisz ze cos jest tam nie tak to napisz, bo jutro sie wybieram do mechaniorow i ja jako laik moze czyms ich zaskocze :grin: :lol: , poza tym nie chcialbym miec cos zdupconego skoro jest wszystko rozebrane :oko:

: 10 maja 2010, o 21:50
autor: !markos
zajebisty tjun, nie ma co

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

: 10 maja 2010, o 22:45
autor: STELMI
czester 1 pisze:
STELMI pisze: Po zdjęciach to ja tam nie widzę ani kutych tłoków ani że nic im nie jest :)
jezeli widzisz ze cos jest tam nie tak to napisz, bo jutro sie wybieram do mechaniorow i ja jako laik moze czyms ich zaskocze :grin: :lol: , poza tym nie chcialbym miec cos zdupconego skoro jest wszystko rozebrane :oko:
chodziło mi o to, ze po zdjęciach nic się nie będzie wiedziało, tylko po rozebraniu można coś więcej powiedzieć.

Re:

: 11 maja 2010, o 20:11
autor: czester 1
!markos pisze:zajebisty tjun, nie ma co
...ale co :lol: .jak mozna tak bardziej wyrazniej :) :-?
STELMI pisze:tylko po rozebraniu można coś więcej powiedzieć.
dolu narazie nie planuje zrzucac, za duzo z tym roboty w tym przypadku, ale jeszcze sie zastanowie :oko:

dzis kupione
Obrazek

: 11 maja 2010, o 22:27
autor: !markos
o, kupiles duzo czesci.. szkoda.. przegapiles dobry moment na pozbycie sie problemu :lol:
popelnilem ten sam blad i na razie tylko zaluje :lol:

Re:

: 12 maja 2010, o 08:15
autor: czester 1
!markos pisze:przegapiles dobry moment na pozbycie sie problemu :lol:
jakiego problemu?, nie bylo problemu z dolem silnika tylko z paskiem ktory zrywajac sie rozpier.ala obudowe rozrzadu i wkrecajac sie w niego robi swoje.
narazie bedziemy chcieli poprawic/wymienic wszystkie rolki prowadzace pasek, zmieniamy kolo alternatora na z 5pk na 6pk (bo reszta kol jest w 6pk)a co za tym idzie trzba bedzie lekko zeszlifowac podluznice o ktora sie te kolo trze.
do tego musimy jakos wzmocnic dolna zewnetrzna obudowe rozrzadu i jak tylko sie da jak najbardziej ja uszczelnic

z tym dolem silnika jest tak ze aby go rozebrac nie obejdzie sie bez zrzucania sanek :-?, skrzynia jest pod podluznica :grin:

: 12 maja 2010, o 08:52
autor: !markos
czester 1 pisze:jakiego problemu?
problem = ten samochod. moze przy jakiejs nastepnej awarii po fajnym swapie to zrozumiesz :lol:

jesli mam pisac jasniej, to juz tlumacze co rozumiem pod pojeciem fajnego swapa. fajny swap to taki, kiedy silnik wlozony jest tak, ze cos sie nie miesci, ociera, spada i przy okazji rozpie*dala pol silnika. ciesze sie natomiast, ze znalezliscie juz rozwiazanie tego problemu i ze bedzie to szlifowanie podluznicy....

Re:

: 12 maja 2010, o 21:41
autor: czester 1
!markos pisze:
czester 1 pisze:jakiego problemu?
problem = ten samochod. moze przy jakiejs nastepnej awarii po fajnym swapie to zrozumiesz :lol:
moze i tak bedzie, ale...
tlumacze to sobie tym, ze w sumie nie mam na czym sie wzorowac, podpatrzec, mozna by powiedziec ze przecieram szlaki :-P

!markos pisze:jesli mam pisac jasniej, to juz tlumacze co rozumiem pod pojeciem fajnego swapa. fajny swap to taki, kiedy silnik wlozony jest tak, ze cos sie nie miesci, ociera, spada i przy okazji rozpie*dala pol silnika.
i znow ci nie poszlo :lol:
a u ciebie w tym fajnym swapie cos czasem sie nie syplo :lol: , nie wiedzieli/wiedziales ze nie wytrzyma, a moze zle poskladali :lol:
ile ci udalo sie zrobic km po swapie 1tys, 5, a moze 10tys :0 :lol: , bo mi gdzies powyzej 10 i frajde mam niesamowita. ok, wiem ze to calkowice inne auto i moc nieporownywalna :) , ale jak juz robic to porzadnie nie?
ps1. oby ci slyzyl jak najmniej awaryjnie :oko:
ps2. czasami jestes naprawde wkurwiajacy jak żanetka lyta :lol:

!markos pisze:ciesze sie natomiast, ze znalezliscie juz rozwiazanie tego problemu i ze bedzie to szlifowanie podluznicy....
jak narazie znamy wszystkie bolaczki i pomalu je poprawiamy, ale wiadomo nic nie jest na wieki. seryjne auta tea sie sypia a co dopiero po zwiekszeniu mocy. zalezy jeszcze od kierownika :-P

Re: Re:

: 12 maja 2010, o 22:13
autor: !markos
czester 1 pisze:ale jak juz robic to porzadnie nie?
no.. rozpadla sie fabrycznie nowa pompa oleju. przyczyna nieznana.

nie spadl zaden pasek, bo kolko przycieralo o podluznice. nie roz*ebalo sie pol silnika, a tylko przytarl sie walek wydechowy.

i zapewniam cie, ze zrobione bylo porzadnie. pokaz mi JEDEN samochod, ktory ma ponad 150% fabrycznej mocy, w ktorym prawie nic nie jest seryjne, ktory znosi tygodniowe napie*dalanie takie jak ja mu serwowalem i NIC sie w nim nie sra, a poddaje sie jedynie fabrycznie nowa, seryjna, oryginalna hondowska czesc. no jeden mi taki pokaz...