Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
: 24 kwie 2010, o 09:57
o kurde, Ty masz pecha jednak...
Teraz dopiero zwróciłem uwagę jakie masz brzydkie tylnie lampy
Teraz dopiero zwróciłem uwagę jakie masz brzydkie tylnie lampy

forum klubu opel corsa sport
https://corsasport.pl/forum/
spada wieloklinowy i przy pewnym pechu dostaje się pod obudowę rozrządu i pod sam pasek...Porszak pisze:kurde czester. masakra. szkoda ze tak wyszlo. nich mi ktos jeszcze powie co ma pasek wieloklinowy do rozrzadu?
a co ma byc :0 , brudne czy coKotlin pisze:O właśnie zapomniałem napisac wczesniej co to ku..wa jest na tych lampach. Czester to nie prom kosmiczny
wlasnie stalo sie to po raz drugi i trzeba cos z tym zrobic. za pierwszym razem mialem szczescie.AdamXXL pisze:spada wieloklinowy i przy pewnym pechu dostaje się pod obudowę rozrządu i pod sam pasek...Porszak pisze:kurde czester. masakra. szkoda ze tak wyszlo. nich mi ktos jeszcze powie co ma pasek wieloklinowy do rozrzadu?
od strony paska alternatora jest plastikowa, ale w V6 praktycznie nie jest możliwy kontakt po zerwaniu paska alternatora z paskiem rozrządu.czester 1 pisze:mysle wlasnie nad dorobieniem oslony rozrzadu metalowej/aluminiowej (chyba w MV6 jest taka), ale nie wiem czy jest to do wykonania
NIe dokonca jak piszesz.-=kLaRi=- pisze:przy zerwaniu paska w 16v w oplu idą zawsze wszystkie zawory...
Po zdjęciach to ja tam nie widzę ani kutych tłoków ani że nic im nie jestGesio_CB pisze:Widac ze tłoki rzeczywiscie kute ze nic im nie jest
jezeli widzisz ze cos jest tam nie tak to napisz, bo jutro sie wybieram do mechaniorow i ja jako laik moze czyms ich zaskoczeSTELMI pisze: Po zdjęciach to ja tam nie widzę ani kutych tłoków ani że nic im nie jest
chodziło mi o to, ze po zdjęciach nic się nie będzie wiedziało, tylko po rozebraniu można coś więcej powiedzieć.czester 1 pisze:jezeli widzisz ze cos jest tam nie tak to napisz, bo jutro sie wybieram do mechaniorow i ja jako laik moze czyms ich zaskoczeSTELMI pisze: Po zdjęciach to ja tam nie widzę ani kutych tłoków ani że nic im nie jest![]()
, poza tym nie chcialbym miec cos zdupconego skoro jest wszystko rozebrane
jakiego problemu?, nie bylo problemu z dolem silnika tylko z paskiem ktory zrywajac sie rozpier.ala obudowe rozrzadu i wkrecajac sie w niego robi swoje.!markos pisze:przegapiles dobry moment na pozbycie sie problemu![]()
problem = ten samochod. moze przy jakiejs nastepnej awarii po fajnym swapie to zrozumieszczester 1 pisze:jakiego problemu?
moze i tak bedzie, ale...!markos pisze:problem = ten samochod. moze przy jakiejs nastepnej awarii po fajnym swapie to zrozumieszczester 1 pisze:jakiego problemu?![]()
i znow ci nie poszlo!markos pisze:jesli mam pisac jasniej, to juz tlumacze co rozumiem pod pojeciem fajnego swapa. fajny swap to taki, kiedy silnik wlozony jest tak, ze cos sie nie miesci, ociera, spada i przy okazji rozpie*dala pol silnika.
jak narazie znamy wszystkie bolaczki i pomalu je poprawiamy, ale wiadomo nic nie jest na wieki. seryjne auta tea sie sypia a co dopiero po zwiekszeniu mocy. zalezy jeszcze od kierownika!markos pisze:ciesze sie natomiast, ze znalezliscie juz rozwiazanie tego problemu i ze bedzie to szlifowanie podluznicy....
no.. rozpadla sie fabrycznie nowa pompa oleju. przyczyna nieznana.czester 1 pisze:ale jak juz robic to porzadnie nie?