Wizje czestera w srebnej CC OPC1
-
lenart_tt
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 7
- Rejestracja: 3 lip 2010, o 15:21
- Lokalizacja: Bytom
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
obserwuję ten projekt od poczatku i muszę stwierdzić, że nad tą Corsą ciąży jakieś fatum - łańcuszek nieszczęść
Pamiętam, kiedy 3 lata temu mojej niuni gość wjechał w zadek, miesiąc dochodziłem do siebie, a 2 lata trwała naprawa tego boku żebym wreszcie stwierdził że jest "w miarę"... Współczuję ale jak kochasz swoje auto to zrobisz to pomimo wszelkich możliwych przeciwieństw
trzymam kciuki za Ciebie i za Twoją niunię 
Nexia 2.0 16v x20sed
- -=m&m=-
- Website Admin

- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
ale niefart ... brak słów 
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
dzieki za wsparcie
bo tylko wokol slysze wez to sprzedaj w .uj
no nic przemyslalem to trzezwo
i decyzja podjeta, za duzo mnie to juz kosztowalo zeby sie poddac - nastepna reanimacja
blacharz stwierdzil ze tyl wyciagnie
, jak nie to wstawiamy cwiare.
przod juz rozliczony i powiem ze wystarczy na zrobienie calego auta (nawet kwota netto bo taka dostalem).za tyl musze czekac po to PTU. jezeli bedzie kasacja to odlicza pierwsza szkode
, a corsa to mistrzostwo swiata, dwa dzwony w jeden dzien :0
wiec nie widze sensu zakupu gsi. auto i tak nigdy nie bedzie sprzedawane w calosci, a co bo buda bedzie z gsi - blacha i tak jak w kazdej seryjnej
, a znaczek i tak mam OPC
a ze moja jest po przejsciach to wiadomo, ale praktycznie wszystkie elementy wymieniane na biezaco
, az tak dobrze to ona sie nie ma
, pierwsze moje auto i tak juz zostanie. chyba ze nie bedzie juz zadnej nadziei, lub stanie sie cos nieprzwidywalnego, tak jak pisalem wczesniej za duzo mnie to juz kosztowalo, chociazby ostatni remont silnika 4 klocki 
...ale dobra, jedziemy dalej
gumki w standartowym rozmiarze

zeby nie wygladalo tak chmsko to stal poszla tez w lakier

oraz zaginanie rantow
przed:


w trakcie:

po:

udalo sie naciagnac ok. 1,5 cm
i wyprostowac zaokraglony rant od spodu. od razu inna kultura jazdy na hopkach i w zakretach
. oczywiscie listwa bedzie nowa lepiej dopasowana a blotnik do lakierni 
no nic przemyslalem to trzezwo
blacharz stwierdzil ze tyl wyciagnie
przod juz rozliczony i powiem ze wystarczy na zrobienie calego auta (nawet kwota netto bo taka dostalem).za tyl musze czekac po to PTU. jezeli bedzie kasacja to odlicza pierwsza szkode
ja nie wiem ale ten czerwiec to normalnie masakra: do suki w tyl wjechal cincento, na seincento wjechala mi koparkaprzyciaga pisze:Nie no Czester współczuje bo to naprawdę mogą ręce opaść![]()
a co takiego ma gsi co mogloby mi sie przydac? bo ja tylko znalazlem klime (o ile by podeszla sprezarka pod ten motor bez rzezby, bo chlodnica to by sie zmiescila) i elektryke szyb, ktora i tak planuje zalozyc, wiec po co? a czy trafisz zdrowa? gdyby byla sama buda to moze jeszcze tak, a w calosci to: przezuc to teraz wszystko (silnik, lapy, weze, zawias, heble, linki itd. - wnętrze mnie nie interesuje bo tak bedzie wyprute), dodatkowe koszta i czas, a potem bede sie bujal z czesciami z gsi takjak teraz z astry, nie mam na to czasu.-=kLaRi=- pisze:A nie lepiej kasacja i kupić całą ori GSi z klimą i przerzuć motor !? Na dzień dobry wszystko już jest!!
A w dodatku corsa Czestera to golas a w zdrowej budzie GSi miałby już pełny wypas ,łącznie z klimą...![]()
wiec nie widze sensu zakupu gsi. auto i tak nigdy nie bedzie sprzedawane w calosci, a co bo buda bedzie z gsi - blacha i tak jak w kazdej seryjnej
a ze moja jest po przejsciach to wiadomo, ale praktycznie wszystkie elementy wymieniane na biezaco
nie no bez przesadylenart_tt pisze:ale jak kochasz swoje auto to zrobisz to pomimo wszelkich możliwych przeciwieństw![]()
...ale dobra, jedziemy dalej
gumki w standartowym rozmiarze

zeby nie wygladalo tak chmsko to stal poszla tez w lakier

oraz zaginanie rantow
przed:


w trakcie:

po:

udalo sie naciagnac ok. 1,5 cm
- -=kLaRi=-
- Support Team

- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
Nie śpieszy Ci się ,ja osobiście jakbym miał wymienić ćwiarę,naciągać to już bym odpuścił...
Wiadomo twój wybór ,ja bym odpuścił.
GSi ma na pewno klime,wspomaganie,ori central zamek, ori el.szyby,el.lusterka,taką wiązkę jaką byś potrzebował żeby działał licznik tak jak powinien ,zero druciarstwa i "przeszłości PSEUDOtuningowej" jaką ma teraz twoja... (moja też miała i sam teraz muszę po sobie poprawiać)
Jak wsadziłeś tyle siana w to auto a wiem ,że nie mało to dołożenie jeszcze 10k to kropla w morzu potrzeb na dzień dzisiejszy...
Doliczyć musisz naciąganie, ew. wstawianie ćwiary, sama ćwiara, lakierowanie całości , nowy zderzak, lampy , bla bla bla i jeszcze więcej co w sumie przekroczy na pewno 10k .
To jest tylko moje zdanie !!!możesz się zgodzić lub nie .
Mi to samo mówił Basista jak chciałem swapa robić z c20ne (pierwszego) : powiedział mi żebym sprzedał to 1.2 za fajną kasę i przywieźć z niemiec zdrową GSi i tam wrzucić c20xe - nie posłuchałem go - i tak w auto wdupiłem ponad 30k a końca nie widać... jak liczę przyszłe wydatki to zaczynam się ostro zastanawiać czy czasem nie upadłem na głowę... i czy jest sens to robić...
Wiadomo twój wybór ,ja bym odpuścił.
GSi ma na pewno klime,wspomaganie,ori central zamek, ori el.szyby,el.lusterka,taką wiązkę jaką byś potrzebował żeby działał licznik tak jak powinien ,zero druciarstwa i "przeszłości PSEUDOtuningowej" jaką ma teraz twoja... (moja też miała i sam teraz muszę po sobie poprawiać)
Jak wsadziłeś tyle siana w to auto a wiem ,że nie mało to dołożenie jeszcze 10k to kropla w morzu potrzeb na dzień dzisiejszy...
Doliczyć musisz naciąganie, ew. wstawianie ćwiary, sama ćwiara, lakierowanie całości , nowy zderzak, lampy , bla bla bla i jeszcze więcej co w sumie przekroczy na pewno 10k .
To jest tylko moje zdanie !!!możesz się zgodzić lub nie .
Mi to samo mówił Basista jak chciałem swapa robić z c20ne (pierwszego) : powiedział mi żebym sprzedał to 1.2 za fajną kasę i przywieźć z niemiec zdrową GSi i tam wrzucić c20xe - nie posłuchałem go - i tak w auto wdupiłem ponad 30k a końca nie widać... jak liczę przyszłe wydatki to zaczynam się ostro zastanawiać czy czasem nie upadłem na głowę... i czy jest sens to robić...
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
klarus:
. jadac po miescie to specialnie szukam takich tras: dwa psay, dluga prosta, swiata na podwojnym pasie - czujesz to nie
, juz wiem ze albo vems lub ecumaster tylko pomoze bez wymiany zegarow
do lakierownia pojdzie: maska(nowa), 2 zderzaki (1 nowy), blotnik tylni (cwiara ok.300 zeta), klapa, lampy przednie i kilka drobnych plastykow
a tak! jakos sie kurew.ko uparalem i bede jeszcze dalej to robil. chociaz juz po glowie mi chodzi jakas seryjyna jednostka: evo, cupra, rs...
ale nie, jeszcze nie.
nie! spiszy mi sie. nie masz pojecia jaka mam satysfakcje wstajac rano, i o niczym nie mysle jak tylko wsias do corsy i odpalic ja, noga w chodnice i piz.a-=kLaRi=- pisze:Nie śpieszy Ci się
co tam chcesz naciagac, rama/podloga cala. dostal tylko blotnik (przy 20 km/h) i zderzak. tak sie powygianlo-=kLaRi=- pisze:ja osobiście jakbym miał wymienić ćwiarę,naciągać to już bym odpuścił...
Doliczyć musisz naciąganie
tez juz mam i nie bedzie dzialc-=kLaRi=- pisze:GSi ma na pewno wspomaganie
juz mam-=kLaRi=- pisze:ori central zamek
nie potrzebuje bo tylko ja tym jezdze-=kLaRi=- pisze:el.lusterka
tzn. jaka? zegary w gsi byly analogowe :0-=kLaRi=- pisze:taką wiązkę jaką byś potrzebował żeby działał licznik tak jak powinien
koszt licze na max 2-3 tys. te auto ma juz 10 lat, to nie es klasa tylko corsa ktora jest warta ok 8 tys..-=kLaRi=- pisze:ew. wstawianie ćwiary, sama ćwiara, lakierowanie całości , nowy zderzak, lampy , bla bla bla i jeszcze więcej co w sumie przekroczy na pewno 10k
To jest tylko moje zdanie !!!możesz się zgodzić lub nie ..
do lakierownia pojdzie: maska(nowa), 2 zderzaki (1 nowy), blotnik tylni (cwiara ok.300 zeta), klapa, lampy przednie i kilka drobnych plastykow
ja mam to codziennie gadae przez wszystkich, i wszyscy sie smieja-=kLaRi=- pisze:jak liczę przyszłe wydatki to zaczynam się ostro zastanawiać czy czasem nie upadłem na głowę... i czy jest sens to robić...
a tak! jakos sie kurew.ko uparalem i bede jeszcze dalej to robil. chociaz juz po glowie mi chodzi jakas seryjyna jednostka: evo, cupra, rs...
ale nie, jeszcze nie.
- -=kLaRi=-
- Support Team

- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
No ok , nie będę Cię namawiał
Ja po prostu od czasu jeżdżenia normalnym wygodnym i całkiem żwawym autem zaczynam inaczej myśleć.
ehhh
Ja po prostu od czasu jeżdżenia normalnym wygodnym i całkiem żwawym autem zaczynam inaczej myśleć.
ehhh
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- -=m&m=-
- Website Admin

- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
podziwiam czester Twój zapał, mnie już chyba dawno odechciałoby się dalszej zabawy 
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- nolack
- Nowy
- Posty: 272
- Rejestracja: 15 lut 2007, o 12:50
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: NowyDwórMazowiecki/Jabłonna
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
Jednym słowem Czester masz dodatkowe zródło utrzymaniaczester 1 pisze: ja nie wiem ale ten czerwiec to normalnie masakra: do suki w tyl wjechal cincento, na seincento wjechala mi koparka, a corsa to mistrzostwo swiata, dwa dzwony w jeden dzien :0
www.corsaclub.pl/sklep NOWE I UŻYWANE CZĘŚCI DO OPLA
- przyciaga
- Moderatorzy

- Posty: 1083
- Rejestracja: 28 maja 2008, o 08:20
- Imię: Ania
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
To czym Ty się teraz przemieszczasz?czester 1 pisze:ja nie wiem ale ten czerwiec to normalnie masakra: do suki w tyl wjechal cincento, na seincento wjechala mi koparkaprzyciaga pisze:Nie no Czester współczuje bo to naprawdę mogą ręce opaść![]()
, a corsa to mistrzostwo swiata, dwa dzwony w jeden dzien :0
Gościu kupił u mnie RS-a i po 2 miesiacach wstawił go do komisu (jak jesteś chetny to zapraszam jest sztuka do kupienia ma przejechane tylko 2400km) twierdząc ze to nie samochód na nasze polskie drogi.czester 1 pisze: chociaz juz po glowie mi chodzi jakas seryjyna jednostka: evo, cupra, rs...
Super że naprawiasz corsę i mam nadzieje ze tym razem na zlocie będziesz nią śmigał, a nie suzuki albo nie daj Boże seicento
Każdego dnia rośnie liczba osób, które mogą mnie pocałować w d...
Pamiętaj, wymień świece.
Pamiętaj, wymień świece.
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
mam podobnie, mam suva praktycznie (takie opinie) z najlepszym napedm, wyposazenie tez nie lipne, ale to nie to, czasami sie przydaje-=kLaRi=- pisze:Ja po prostu od czasu jeżdżenia normalnym wygodnym i całkiem żwawym autem zaczynam inaczej myśleć.
ehhh
to juz nie ten roczniknolack pisze:Jednym słowem Czester masz dodatkowe zródło utrzymania
dobra w koncu udalo mi sie dotrzec do mgmotorsport na wymiane wydechu:
przejscie z kolektora na fi 60, wywalona zlaczka elastyczna:

metalowy katalizator:

srodkowy przelot:

w calosci po lini jak seryjny:

chcialem troche to wyciszyc i tylko tyle bez wymiany koncowgo mozna bylo zrobic

ani z corsy a co dopiero z astry puszka (juz tez miala wkladke k&n) teraz sie nie zmiescimarcinpsk pisze: Druga sprawa to to ze stozek widoczny na jednym z ostatnich zdjec to nienajlepsze rozwiazanie do tego silnika - zabija dolny zakres obrotow. Najlepsze rozwiazanie to seryjna pucha z filtrem k&n i jakims wiekszym lapaczem powietrza
Lepiej zainwestuj w seryjna puche i wkladke k&n

chcielismy nowy stozek (K&N RC-3600) umiescic nizej pod lampa przed nadkolem, lecz przez halogen tez nie ma miejsca, wiec dorobina grodz i takie rozwiazanie
jak narazie odczucia nijakie
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
Dokładnie to samo przyszło mi do głowy, że bez złaczki to tak lipnie. Jednemu z moich klientów, który tez tak sobie wydech zrobił pękł kolektor wydechowy od napreżeń.
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- STELMI
- Moderatorzy

- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
j.w. - nie najlepszy pomysł. Coś na pewno pęknie, pytanie tylko ile to będzie kosztowało
- Tschoob
- Nowy
- Posty: 127
- Rejestracja: 7 gru 2009, o 16:31
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
Potwierdzam,zrobilem tak w swoim srebrnym uniaku po przekladce silnika i co tydzien trzeba bylo dokrecac sruby w kolektorze...
-
marcinpsk
- Świeżak
- Posty: 14
- Rejestracja: 17 mar 2010, o 16:33
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
Bez tej zlaczki elastycznej to peknie Ci albo kolektor albo gdzies na spawie rura przy tlumiku. Lepiej sobie dorob ta zlaczke.
A co do odlotu to zafunduj sobie porzadnego Dbilasa (puszka z filtrem i do tego lapacz powietrza dedykowany do corsy). Dynamika odrazu sie poprawia.
A co do odlotu to zafunduj sobie porzadnego Dbilasa (puszka z filtrem i do tego lapacz powietrza dedykowany do corsy). Dynamika odrazu sie poprawia.
- STELMI
- Moderatorzy

- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
- Konik
- Moderatorzy

- Posty: 957
- Rejestracja: 28 maja 2009, o 23:49
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Kraków, spotkać można wszędzie:)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
jak to mój lakiernik mówił, przychodze do niego na bajere. . .
KonikGSI- Witam Cie Krzyś, co robisz
Krzysiek- no jak to co? nie widzisz?
KonikGSI- no domyślam sie. . .
Krzysiek- żenie CI kit?
KonikGSI- ze co?
Krzysiek- no ZENIE CI KIT juz betoniarke wyciągnołem
pozdro:)
KonikGSI- Witam Cie Krzyś, co robisz
Krzysiek- no jak to co? nie widzisz?
KonikGSI- no domyślam sie. . .
Krzysiek- żenie CI kit?
KonikGSI- ze co?
Krzysiek- no ZENIE CI KIT juz betoniarke wyciągnołem
pozdro:)
- nolack
- Nowy
- Posty: 272
- Rejestracja: 15 lut 2007, o 12:50
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: NowyDwórMazowiecki/Jabłonna
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
Czester to teraz juz nie szczędź grosza i lakieruj całosc na blue opc 
www.corsaclub.pl/sklep NOWE I UŻYWANE CZĘŚCI DO OPLA
- duzydamian
- Świeżak
- Posty: 27
- Rejestracja: 6 gru 2009, o 01:16
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Chorzów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
Jeśli dobrze pamiętam to ten niebieski kolor z opc nazywa się arden blue 
- S_Y_N_E_K
- Świeżak
- Posty: 41
- Rejestracja: 7 sie 2009, o 22:19
- Lokalizacja: Małkowice/Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
Czester nie zastanawiaj się nawet 5 minut i maluj na arden blue. Zajebisty kolor i na pewno wtedy już nikt nie będzie miał takiej opc takiej jak Ty:)
- Porszak
- Support Team Leader

- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
no czester na zlocik wpadaj pomalowanym, kolor nie gra roli
a co do wydechu to dawaj elastyczna zalczke tez jej nie mialem i wydech pekal na wszystkich spawach/laczeniach szzegolnie w okolicy srodkowego
a co do wydechu to dawaj elastyczna zalczke tez jej nie mialem i wydech pekal na wszystkich spawach/laczeniach szzegolnie w okolicy srodkowego
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
moze bedzie inny kolor, ale narazie nie mam na to czasu, nie tym razem
a okazja bedzie pewnie jeszcze nie jedna
no kolorek pewnie taki


nie mowie nie
ale czy sie uda w ogole zrobic corse na zlot nie wiem
, jak nie to znowu suka, tyle ze oznakowana

aha nie bylo innego pomyslu jak tylko wydziargac to

no kolorek pewnie taki


nie mowie nie
ale czy sie uda w ogole zrobic corse na zlot nie wiem

aha nie bylo innego pomyslu jak tylko wydziargac to

- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
dobra zlaczka wstawiona, lecz nie bylo innego miejsca jak dopiero przed katem

jadac dzis po miescie zauwazylem szyld pomiar mocy, wiec majac chwile mysle wpadne, sonda zmieniona -czek zgasl, auto jakby o 1/4 lepiej jezdzi niz na torze, wiec mysle jest wszystko ok. i trzeba to sprawdzic




wynik mnie rozczarowal
, obstawialem ok 10KM wiecej niz seria a tu tyle brakuje do serii
co jest powodem nie wiem, jakies sugestie?

jakie ten silnik ma obroty na biegu jalowym, bo po podpieciu pod kompa pokazywalo ok.1020 rpm?

jadac dzis po miescie zauwazylem szyld pomiar mocy, wiec majac chwile mysle wpadne, sonda zmieniona -czek zgasl, auto jakby o 1/4 lepiej jezdzi niz na torze, wiec mysle jest wszystko ok. i trzeba to sprawdzic




wynik mnie rozczarowal

jakie ten silnik ma obroty na biegu jalowym, bo po podpieciu pod kompa pokazywalo ok.1020 rpm?
- gtszudi
- Nowy
- Posty: 278
- Rejestracja: 8 lut 2009, o 14:19
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
byc moze wina dolotu , albo hamownia przeklamuje 
Mechanika Elektryka Kosmetyka Samochodowa Opel Renault SWAPy
- Kotlin
- Swój
- Posty: 936
- Rejestracja: 25 lis 2004, o 22:21
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
Tak czester obroty falują w okolicy 1020obr/min.
ten silnik i głowica juz dostala troszke ciosów wiec moze to jest powodem.
Bardzo wrażliwe sa te auta na dolot jak jest nieprawidłowy to pokazuje sporo mniej.
Sprawdz jeszcze wskazania przeplywomierza.
Moja astra pokazuje 163KM i 198NM i w wiekszosci serie pokazuja okolice 160KM
ten silnik i głowica juz dostala troszke ciosów wiec moze to jest powodem.
Bardzo wrażliwe sa te auta na dolot jak jest nieprawidłowy to pokazuje sporo mniej.
Sprawdz jeszcze wskazania przeplywomierza.
Moja astra pokazuje 163KM i 198NM i w wiekszosci serie pokazuja okolice 160KM

-
marcinpsk
- Świeżak
- Posty: 14
- Rejestracja: 17 mar 2010, o 16:33
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
MOze to Ci e w koncu skloni zeby wypier... stozek w cholere, bo jak juz duzo wczesniej pisalem to nienajlepsze rozwiazanie przy tym silniku.
Przeplywke spraawdz. Przy max obciazeniu przed osdcinka powinna pokazywac blisko 5V
Przeplywke spraawdz. Przy max obciazeniu przed osdcinka powinna pokazywac blisko 5V
- -=m&m=-
- Website Admin

- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
no to do serii trochę brakuje 10 Km i 20 Nm :0
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
wydawalo mi sie ze po obrobce glowicy wzrosna choc NmKotlin pisze: ten silnik i głowica juz dostala troszke ciosów wiec moze to jest powodem.
Kotlin pisze:Bardzo wrażliwe sa te auta na dolot jak jest nieprawidłowy to pokazuje sporo mniej.
juz pisalem ze nie wejdzie (nie zmiesci sie) puszka z corsy, a co dopiero z astrymarcinpsk pisze:MOze to Ci e w koncu skloni zeby wypier... stozek w cholere, bo jak juz duzo wczesniej pisalem to nienajlepsze rozwiazanie przy tym silniku.
sprawdze jeszcze przepływke...
seria ma 160KM i 188Nm, wiec brakuje po ok 10-=m&m=- pisze:no to do serii trochę brakuje 10 Km i 20 Nm :0







