: 3 wrz 2006, o 21:54
no przykra sprawa, ale jeżeli koszta nie wzrosną zbytnio, to nie będzie tragedii, przynajmniej sobie pogrzebiesz troche
ciekawe co Ola na to... 
śruba była nowa ? jeśli nie to musisz ja dokręcić z większym momentem-=kLaRi=- pisze: Posciagalem wszystko i okazalo sie ,ze przeskoczyl rozrzad ...
Doszukalem sie tez przyczyny : Odkrecila sie sruba z kola pasowego... skladajac to dokrecilem ta srube z takim momentem jaki podano w ksiazce Opel... widocznie to za malo...
ale jak to bedzie? wroca plastiki?-=kLaRi=- pisze:...Blacharz porozwiercal wszystkie nity na nadkolu i rozpierakiem poszerzyl glownie srodek i lekko blotnik ...
mają takie same zawory tylko wałki są inne w LET mają o 1mm niższy wznios oraz nieco mniejsze czasy rozrządu-=kLaRi=- pisze:Dzieki chlopaki
Górniol : tak bede musial zrobic![]()
Nie orientujecie sie czy let ma takie same zawory jak xe - sa te same glowice to i zawory powinny byc takie same ?
Mam dojscie do kolesia ktory ma cali turbo i popekaly mu 2 albo 3 glowice zanim kupil coscasta i te popekane mu leza i ma graty do nich tylko musze sie z nim jutro skontaktowac co ma , podobno wszystko !
z tego wlasnie powodu ja sie zluzowalem z malowania podszybia...-=kLaRi=- pisze:W kolor pojdzie wszystko co sie da -zastanawiam sie tylko nad podszybiem... Ale raczej tez pojdzie w kolor -zobaczymy co sie bedzie dziac ,bo moj lakiernik powiedzial ,ze lakier na podszybiu moze popekac przez zime ,tu zamaraznie ,potem cieplo i gwarancji mi na to nie da.
wygiaj smiało ciałoarts pisze:nic nie peka , maluj smialo
<-- maska z bliska... (auto jeszcze jest brudne...)


tu z lusterkiem.

<--Ja "klari" i moj projekt "CORSCHE"...