Wizje czestera w srebnej CC OPC1
- gtszudi
- Nowy
- Posty: 278
- Rejestracja: 8 lut 2009, o 14:19
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
jesli Ci nie szkoda kasy , pomyslalbym nad CDA
Mechanika Elektryka Kosmetyka Samochodowa Opel Renault SWAPy
- Kotlin
- Swój
- Posty: 936
- Rejestracja: 25 lis 2004, o 22:21
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
na forum astry-g sprzedaje ktos dbilasa do corsy c gsi moze podejdzie?? ew CDA testowałem takie rozwiązanie i bylo ok ale hamowni nie bylo

- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
Obróbka głowicy na "pałe" może bardziej zaszkodzić niż pomóc... !!!czester 1 pisze:wydawalo mi sie ze po obrobce glowicy wzrosna choc Nm![]()
Jak mniemam na flowbench-u nie była ?
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/


Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy

https://www.facebook.com/KolorowePasy/
-
- Świeżak
- Posty: 38
- Rejestracja: 13 lut 2010, o 23:43
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
Nie dość, że moment jest poniżej serii, to jeszcze poszedł w wyższe obroty niż XER mieć powinien.
Niestety z modzeniem wolnossaka samemu już tak jest.
Proponuję powierzyć bolida komuś, kto ma pojęcie nt robienia wysokoobrotówek
Niby większy wydatek, ale przynajmniej będą za te pieniądze przyrosty zamiast spadków
Niestety z modzeniem wolnossaka samemu już tak jest.
Proponuję powierzyć bolida komuś, kto ma pojęcie nt robienia wysokoobrotówek
Niby większy wydatek, ale przynajmniej będą za te pieniądze przyrosty zamiast spadków
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
jak jest to podaj linka na pw do aukcji, nie mam dostepu do AGCKotlin pisze:na forum astry-g sprzedaje ktos dbilasa do corsy c gsi moze podejdzie??

z pewnoscia nie bylo zadnych testow...-=kLaRi=- pisze: Jak mniemam na flowbench-u nie była ?
i tak tez bede musial zrobic.No turbo pisze:Proponuję powierzyć bolida komuś, kto ma pojęcie nt robienia wysokoobrotówek
Niby większy wydatek, ale przynajmniej będą za te pieniądze przyrosty zamiast spadków
do konca roku chce sprawdzic, czy ten silnik nadaje sie zeby cos z niego wiecej wyciagnac.
wiec gdzie na terenie slaska mozna znalez jakiego konkretna firme tunerska ktora by to mogla sprawdzic?
znalazlem tylko V-tech z Jastrzebia, zna ktos inne?
jezeli wyjdzie na to ze silnik jest lipny lub koszt modow bedzie kosmiczy, to wstawiam inne serce

a jezeli plany mi wypala to sprzedaje wszystko i chyba sie skusze na tego rs'a w leasing

-
- Świeżak
- Posty: 38
- Rejestracja: 13 lut 2010, o 23:43
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
XERa wyjąć i do ludzi
C20LET do remontu kupić, zrobić i włożyć (w ostateczności Z20LEH)
Co prawda koszta będą ale zamiast 160PS/188Nm co po modach serii nie trzyma, to za relatywnie małe pieniądze będzie +/- 250PS/350Nm.
W kosiarce to będzie rzeźnik pod warunkiem ogarnięcia trakcji
Był by kawał twardego ku..sa z kosiarki
C20LET do remontu kupić, zrobić i włożyć (w ostateczności Z20LEH)
Co prawda koszta będą ale zamiast 160PS/188Nm co po modach serii nie trzyma, to za relatywnie małe pieniądze będzie +/- 250PS/350Nm.
W kosiarce to będzie rzeźnik pod warunkiem ogarnięcia trakcji
Był by kawał twardego ku..sa z kosiarki

- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re:
w przeciwienstwie do ciebie to ja nie mam planow na dlubanie, bo sie na tym po prostu nie znam, decyzje podejmuje szybko i jak sie okazuje nie zawsze jest dobre rozwiazanie!markos pisze:gratuluje. nie ma to jak majac plan na dlubanie, zrobic rzezbe ze swapem silnika, ktory bycmoze do dlubania sie nie nadaje, albo jest bardzo trudny.czester 1 pisze:jezeli wyjdzie na to ze silnik jest lipny lub koszt modow bedzie kosmiczy, to wstawiam inne serce

niegdy bym tego nie zrobil. ten silnik jest tez starej generacji i elektryka pozostanie w dalszym ciagu do zrobieniaNo turbo pisze: C20LET do remontu kupić, zrobić i włożyć

jezli bedzie nowa jednostka to tylko z20let lub leh
narazie corsa jakos jezdzi. ostatnio sypla sie znow oryginalna czesc: pod kopolka cewki gdzie wkrecany jest czujnik powstalo pekniecie i wyciekl caly plyn chlodzacy. na szczescie szybko to odkrylem i nie przegrzalem silnika, element szybko wymieniony.
ostatnio wbilem sie na imprezke w wyrazowie: http://www.rallyborne.pl/



reszta fot http://picasaweb.google.pl/rallyborne/RallyborneCupIII#
evo wymiatalo pieknie, a moj wynik tragiczny


nie wiem co jest powodem ale w kazdym zakrecie przy dohamowaniu zarzuca dupa. nie jestem w stanie okreslic czy to przez tylne hamulce, lekki tyl czy brak silikow na tyle

- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
nie wiem co jest powodem, myslalem ze to przez zjechane klocki, zmienilem i dalej to samo.
obstawiwm jeszcze ktorys z zaciskow, lecz dupa lata w kazda strone
co ciekawe: dupa zarzuca (oczywiscie przy dupnym upalaniu jak np. na torze) dopiero przy hamowaniu na skreconych kolach
, tak jakbym uzywal recznego ktorego nie ma
aha rozpurki tez zalozone.
obstawiwm jeszcze ktorys z zaciskow, lecz dupa lata w kazda strone

co ciekawe: dupa zarzuca (oczywiscie przy dupnym upalaniu jak np. na torze) dopiero przy hamowaniu na skreconych kolach


aha rozpurki tez zalozone.
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
Czester !!! -> regulator siły hamowania !! zmieniłeś tył na tarcze i dlatego tak się dzieje!! trzeba wyregulować tył bo za mocno łapie !
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/


Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy

https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
a widzisz
, a na rolkach na stacji (przy przegladzie) nic nie wspomnieli ze tyl za mocno lapie :0 , dzieki.
ale musze powiedzeiec ze po dluzeszj jezdzie na torze jest to do opanowania
, reczny wtedy niepotrzebny a kazdy zakret bokiem 

ale musze powiedzeiec ze po dluzeszj jezdzie na torze jest to do opanowania


- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
Na torze to jeszcze ok ,gorzej jak złapiesz coś takiego przy 120 na zakręcie przy dohamowaniu... wtedy nie jest wesoło... już nie mówię o większej prędkości...
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/


Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy

https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- przyciaga
- Moderatorzy
- Posty: 1083
- Rejestracja: 28 maja 2008, o 08:20
- Imię: Ania
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
i nawet się nie przyznałes wczesniejczester 1 pisze: ostatnio wbilem sie na imprezke w wyrazowie: http://www.rallyborne.pl/


Każdego dnia rośnie liczba osób, które mogą mnie pocałować w d...
Pamiętaj, wymień świece.
Pamiętaj, wymień świece.
- Zioo
- Nowy
- Posty: 499
- Rejestracja: 9 sie 2008, o 21:44
- Imię: Adam
- Lokalizacja: ŁDZ
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
tor w wyrazowie jest poprostu sliski ... wiem, bo rok temu tez prawie mnie obrocilo i w tym roku sie pilnowalem ... napewno dochodzi do tego lekka dupa ... i jak klari napisal ustawienie na regulatorze
zreszta najlepiej obrazuje nawierzchnie tegoroczny zlot i ilosc aut, ktore obracalo... ja np dohamowywalem chyba tylko w 4 miejscach heblami a i tak mi dupa uciekala w pozostalych zakretach
zreszta najlepiej obrazuje nawierzchnie tegoroczny zlot i ilosc aut, ktore obracalo... ja np dohamowywalem chyba tylko w 4 miejscach heblami a i tak mi dupa uciekala w pozostalych zakretach
Morette bitch !! ZłooGarage - elektryka/mechanika pojazdowa 883 969 504
- Tom
- Nowy
- Posty: 195
- Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:20
- Lokalizacja: SJZ
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
niestety w CC tak się dzieje, ciężki przód a lekki tył. Chociaż w moim przypadku podejrzewam że przód jest jeszcze cięższy niż u Ciebie Czester. U mnie wystarczy szybko wejśc w rondo i ESP od razu daje o sobie znac a o jeździe w zimie już nie mówię i nie pomagają nawet wysokiej klasy opony.
W przypadku mojej CC to nie wyobrażam sobie jakoś jazdy w zimie bez ESP bo wystarczy lekki gwałtowny ruch kierownicą i od razu czuję lak tył leci, potem lekkie "tyrknięcie" na liczniku zamiga kontrolka i auto wraca do poprzedniego toru jazdy.
Wina raczej nie leży po stronie regulatora a po stronie rozkładu masy. No chociaż nie zaszkodzi spróbowac z tym regulatorem, bo logiczne jest, że hamując w zakręcie dociążasz przód a odciążasz tył i kiedy zaczynasz skręcac t auto robi się mega nadsterowne.
W przypadku mojej CC to nie wyobrażam sobie jakoś jazdy w zimie bez ESP bo wystarczy lekki gwałtowny ruch kierownicą i od razu czuję lak tył leci, potem lekkie "tyrknięcie" na liczniku zamiga kontrolka i auto wraca do poprzedniego toru jazdy.
Wina raczej nie leży po stronie regulatora a po stronie rozkładu masy. No chociaż nie zaszkodzi spróbowac z tym regulatorem, bo logiczne jest, że hamując w zakręcie dociążasz przód a odciążasz tył i kiedy zaczynasz skręcac t auto robi się mega nadsterowne.
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
moj max w zakrecie 90st. to ok 100 km/h wiec nic sie nie dzieje-=kLaRi=- pisze:Na torze to jeszcze ok ,gorzej jak złapiesz coś takiego przy 120 na zakręcie przy dohamowaniu... wtedy nie jest wesoło... już nie mówię o większej prędkości...

bylem na zielonej (a w nocy takie nudyprzyciaga pisze: i nawet się nie przyznałes wczesniejbym przyjechała i Ci pokibicowała





co do toru to na naszym zlocie przyczepnosc byla lepsza (temperatura robila swoje) mozna bylo chociaz potrenowac, teraz w zakretach pelno piachu, tylko jeden przejzd pogladowy, a okrazenia wymyslone jakby dla terenowcowZioo pisze:tor w wyrazowie jest poprostu sliski ... wiem, bo rok temu tez prawie mnie obrocilo i w tym roku sie pilnowalem ... napewno dochodzi do tego lekka dupa ... i jak klari napisal ustawienie na regulatorze
zreszta najlepiej obrazuje nawierzchnie tegoroczny zlot i ilosc aut, ktore obracalo... ja np dohamowywalem chyba tylko w 4 miejscach heblami a i tak mi dupa uciekala w pozostalych zakretach


z tym 70% to chyba przesada :0 (pewnie ma to jakis wplyw), czemu? nic sie nie dzieje z autem w zakretach bez dotykania hebla.!markos pisze:zamien kola przednie na tylne, to zrozumiesz co jest powodem zarzucania dupy na dohamowaniach.
korektor to osobny problem i tez trzeba sie tym zainteresowac, ale umowmy sie, ze w tej konkretnej sytuacji jakies 70% winy lezy po stronie super zestawu opon do upalania wylacznie na wprost.
@Tom
nie odczulem problemow w zime (moze wolniej jezdze

co do regulatora to nie wiem czy na tym z 1.0 da sie tam cos wyregulowac...
-
- Świeżak
- Posty: 38
- Rejestracja: 13 lut 2010, o 23:43
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
w tym nie 

Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/


Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy

https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re:
nie dosc ze zatrybiles z miesiecznym opoznieniem, to jeszcze z jakim skutkiem!markos pisze: taaaaaaaaa.. niemozliwe! a co sie dzieje z naciskiem na osie jak hamujesz? przenosi sie do przodu, czy w tym samochodzie sie nie przenosi?



nic sie nie dzieje bo nie mam na to czasu. no chyba ze cos sie sypnie to wtedy cos pomodzimy. ale jak narazie auto jakos jezdzi, nic nie jebie, aha ostatnio czuje male stuki na kierownicy na nierownosciach, sprawdzilem w warsztacie i to przeklania jest do wymiany, wiec bez wyciagania silnika sie nie obejdzieBarton pisze:Ale tu cisza :0
Coś się w projekcie dzieje


noi spalanie jakby wieksze 15-16l



ale tak czy inaczej cos czuje ze sie pozegnam z tym silnikiem, co bedzie dalej juz pislem
ps. no w koncu zmieniles nick

-
- Świeżak
- Posty: 38
- Rejestracja: 13 lut 2010, o 23:43
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
15-16 w wolnossącym w Corsarzu
Ło matko :0
Mi 2,0 turbo przy dynamicznej jeździe wkoło komina spala 12-15 w ciężkiej astrze G sedan
W trasie pogonione około 10-11
Wywal w końcu XERa i Dawaj jakieś zdrowe turbo
Jeździ lepiej, pali mniej, no i gniecie od samego dołu

Ło matko :0
Mi 2,0 turbo przy dynamicznej jeździe wkoło komina spala 12-15 w ciężkiej astrze G sedan
W trasie pogonione około 10-11
Wywal w końcu XERa i Dawaj jakieś zdrowe turbo
Jeździ lepiej, pali mniej, no i gniecie od samego dołu
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
czytasz ze zrozumieniem, czy niekoniecznie?czester 1 pisze:nie dosc ze zatrybiles z miesiecznym opoznieniem, to jeszcze z jakim skutkiem, odnosilem sie do opon nie do korektora
![]()
co sie dzieje jak masz lekki tyl, slabsza opone z tylu i hamujesz w zakrecie? odciazasz ta slabsza opone, a wiec ma lacznie pierdylion razy mniejsza przyczepnosc niz przednia - duzo lepsza opona. efekt stosunkowo latwy do przewidzenia.

- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
Jeśli dobrze kojarzę, to Czester nie ma abs-u i korektor jak przy bębnach z tyłu, a przy takich hamulcach w astrze za rozdział siły hamowania odpowiada właśnie abs.
Miałem kiedyś walnięty jeden przedni czujnik (w efekcie abs wyłączony). Skutek był taki, że tył hamował zbyt mocno i przy awaryjnej sytuacji na prostej niemal postawiło mnie bokiem.
Miałem kiedyś walnięty jeden przedni czujnik (w efekcie abs wyłączony). Skutek był taki, że tył hamował zbyt mocno i przy awaryjnej sytuacji na prostej niemal postawiło mnie bokiem.
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
@ Barton
ponoc tem typ tak ma, tyle ze noga non stop w chlodnicy
, na trasie zeszlem do 11
.
ps. fajnie ze zmieniles zdanie o wolnossakach
.
pisalem o zakretach w ktorych bylo pelno piachu, wiec siliki na tyle tu by sporo nadrobily, naprawde 70% jak nic
, powodzenia. co nie zmienia faktu ze w normalnych warunkach byloby lepiej.
@AdamXXL
tak adas, nie mam abs'u, a korektor pozostal seryjny.
dobra, ale zeby obalic teoretyczny mit markosa postanowilem to sprawdzic na prostej i przeoralismy nowo polozony asfalt
male rozgrzanie opon
hamowanie z ok 130km/h, tutaj jeszcze to jakos wygladalo
natomiast kolejne hamowania wygladaly juz gorzej
zawsze auto stawia bokiem, zawsze w jedna strone, co swiadczy o lewym tylnym zacisku ze lapie za mocno.
ponoc tem typ tak ma, tyle ze noga non stop w chlodnicy


ps. fajnie ze zmieniles zdanie o wolnossakach

chyba ty masz z tym problemy!markos pisze: czytasz ze zrozumieniem, czy niekoniecznie?

pisalem o zakretach w ktorych bylo pelno piachu, wiec siliki na tyle tu by sporo nadrobily, naprawde 70% jak nic

@AdamXXL
tak adas, nie mam abs'u, a korektor pozostal seryjny.
dobra, ale zeby obalic teoretyczny mit markosa postanowilem to sprawdzic na prostej i przeoralismy nowo polozony asfalt

male rozgrzanie opon
hamowanie z ok 130km/h, tutaj jeszcze to jakos wygladalo
natomiast kolejne hamowania wygladaly juz gorzej
zawsze auto stawia bokiem, zawsze w jedna strone, co swiadczy o lewym tylnym zacisku ze lapie za mocno.
- D12
- Weteran
- Posty: 1835
- Rejestracja: 15 mar 2005, o 21:52
- Imię: Daniel
- Model auta: Corsa B
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
czester czwarty filmik jest niesamowity,
strasznie rzuca Ci corsą. Tak być nie powinnoo, nawet przy rozgrzanych hamulcach powinno "walić" na wporst
strasznie rzuca Ci corsą. Tak być nie powinnoo, nawet przy rozgrzanych hamulcach powinno "walić" na wporst
STOP Pijanym kierowcom
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
To raz ,że nie powinno ,a dwa - nie szkoda Ci opon !? teraz pewnie są kwadratowe po takim heblowaniu... na 100% !!!szczególnie mogą bić -na wyważarce wyjdzie 
Aha na 4tym filmiku wygląda to tak jakby lewy przód odpuścił i stąd traci stabilność a ty panowanie nad autem... Może wina tkwi w przodzie a nie tyle pojazdu ! widać też ,że zablokowało prawy tył..

Aha na 4tym filmiku wygląda to tak jakby lewy przód odpuścił i stąd traci stabilność a ty panowanie nad autem... Może wina tkwi w przodzie a nie tyle pojazdu ! widać też ,że zablokowało prawy tył..
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/


Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy

https://www.facebook.com/KolorowePasy/