Strona 3 z 6
: 1 gru 2003, o 16:16
autor: kubelt
wow pisze:i jakas pewna dobra baza...
Dobra baza... baza do czego?

: 1 gru 2003, o 16:21
autor: AdamXXL
można powiedzieć , że są dwie szkoły : albo pakujesz od razu co masz , albo robisz wszystko dopięte do każdej srubki. I chwała Ci za to że poszedłeś tą drugą drogą

: 1 gru 2003, o 16:37
autor: arts
wow w ten sposub kombinujac masz wiecej pewnosc ze przy turbo sie nic nie wysra

: 1 gru 2003, o 17:02
autor: wow
kubelt pisze:Dobra baza... baza do czego?

heh

po doswiadczeniach z malym 1.4 potworkiem na pewno nie pojde juz w modyfikacje atmosferyczne, dlatego xe posluzy jako baza do turbo po pewnym czasie pewnie...
: 1 gru 2003, o 17:06
autor: wow
AdamXXL pisze:można powiedzieć , że są dwie szkoły : albo pakujesz od razu co masz , albo robisz wszystko dopięte do każdej srubki. I chwała Ci za to że poszedłeś tą drugą drogą

ach...

czas nie goni, wiec jakos mozna to powoli robic... dlatego ta druga droga... i dlatego tez nie chce zapomniec o niczym i zrobic to naprawde dobrze od podstaw i porzadnie, do ostatniej srubki jak mowisz... dlatego prowadze konsultacje z Rav'em ktory przeszedl ostatnio generalke xe i dlatego sam ostro sprawdzam i dopisuje do listy coraz to nowe rzeczy... licze, ze uchroni mnie to przed czyms niespodziewanym...
arts pisze:wow w ten sposub kombinujac masz wiecej pewnosc ze przy turbo sie nic nie wysra
cicho na to licze...
: 1 gru 2003, o 20:35
autor: cyberpooh
wow pisze:kubelt pisze:Dobra baza... baza do czego?

heh

po doswiadczeniach z malym 1.4 potworkiem na pewno nie pojde juz w modyfikacje atmosferyczne, dlatego xe posluzy jako baza do turbo po pewnym czasie pewnie...
pelna seria

: 1 gru 2003, o 21:06
autor: !markos
fakin qrwa guwno szit! ja tez nie chce pozostac atmosferyczny!

: 1 gru 2003, o 21:41
autor: Poli
az niemoge sie doczekac az to wszystko zacznie jezdzic
: 1 gru 2003, o 22:27
autor: sierak
No wowik jakoś mnie to nie dziwi że tyle wymieniasz ... to u Ciebie normalka i na tym to wszystko polega żeby było szybko ale dobrze i bezpiecznie a nie szykbo ale jakbyś granatem jeździł

. Oby tak dalej i trzymam mocno kciuki.
: 2 gru 2003, o 10:14
autor: wow

ale to wszystko nie od razu... jak mi sie juz znudzi moc z xe bede pewnie szedl dalej... na ten sezon raczej sie jeszcze nie sturbie... nie sadze zeby rozsadek dal na to przyzwolenie
!markos pisze:fakin qrwa guwno szit! ja tez nie chce pozostac atmosferyczny!
pssssst, pssssst sie zachciewa

nie dziwie sie... to dosc sluszna droga do srednio-wyzszych mocy zachowujac uzywalnosc na codzien... eeech... zapominales dodac ze tez nie chcesz byc 1.4... bo przeciez uturbiwszy 1.4 dojdziesz do 150km max pewnie... co prawda bedziesz robil xe jak bedziesz chcial bo momentu pewnie bedziesz mial wiecej, ale chyba chodzi o jakas wieksza moc, right?
Poli pisze:az niemoge sie doczekac az to wszystko zacznie jezdzic
ja powoli tez... patrze na ta zimowa wersje corsy na okropnych kolach z malym silnikiem, brzydkim brudnym lakierem i na seryjne clio 2.0 170 ps z drugiej i juz mi sie chce... juz mi sie chce tez byc 2.0
sierak pisze:No wowik jakoś mnie to nie dziwi że tyle wymieniasz ... to u Ciebie normalka i na tym to wszystko polega żeby było szybko ale dobrze i bezpiecznie a nie szykbo ale jakbyś granatem jeździł

. Oby tak dalej i trzymam mocno kciuki.
szybko, szybko, szybko... tak wlasnie

bezpiecznie.. bez dwoch zdan... nic sie nie moze wysrac bez mojego pozwolenia!

: 2 gru 2003, o 11:57
autor: !markos
wow pisze:pssssst, pssssst sie zachciewa

nie dziwie sie... to dosc sluszna droga do srednio-wyzszych mocy zachowujac uzywalnosc na codzien... eeech... zapominales dodac ze tez nie chcesz byc 1.4... bo przeciez uturbiwszy 1.4 dojdziesz do 150km max pewnie... co prawda bedziesz robil xe jak bedziesz chcial bo momentu pewnie bedziesz mial wiecej, ale chyba chodzi o jakas wieksza moc, right?
wlasnie niekoniecznie.. 150 koni w tak lekkim samochodzie calkowicie mnie satysfakcjonuje. nie mam apetytu na 300 konnego potwora, bo to juz przesada na tak lekkie auto. ja jestem weight freak, wiec w dalszym ciagu przekonuje mnie niezmieniona waga samochodu (rozklad masy przod tyl!) przy pozostaniu przy 14xe. ten 2 litrowy big block jakos mnie przeraza.. z drugiej strony to chyba jednak najtansza metoda na skok mocowy do 150 koni.. ja jednak jestem alternatywmy w wielu rzeczach, ktore robie - podejrzewam wiec, ze jak pan geko opatentuje juz swoj wynalazek to bede jedna z pierwszych osob, ktore do niego zadzwonia z zapytaniem o cene i najblizszy wolny termin na custom robote "x14xe turbo"
no a psssssssssyk musi byc

przyrzeklem sobie, ze ktorys moj samochod bedzie robil psssssssst i moze bedzie to wlasnie ten. w kazdym razie bardzo bym chcial, zeby to byl wlasnie ten samochod, bo jakos go ogromnie polubilem

: 2 gru 2003, o 12:45
autor: wow
!markos pisze:wlasnie niekoniecznie.. 150 koni w tak lekkim samochodzie calkowicie mnie satysfakcjonuje.
ta... jasne

myslisz ze to duzo? zrob to i pogadamy miesiac pozniej
!markos pisze:ja jednak jestem alternatywmy w wielu rzeczach, ktore robie
a to poniekad prawda
!markos pisze:no a psssssssssyk musi byc

przyrzeklem sobie, ze ktorys moj samochod bedzie robil psssssssst i moze bedzie to wlasnie ten. w kazdym razie bardzo bym chcial, zeby to byl wlasnie ten samochod, bo jakos go ogromnie polubilem

nie musze chyba mowic, ze i ja bym chcial zeby to byl wlasnie ten...

i jak tylko bede mogl pomoc pomoge...
: 2 gru 2003, o 12:46
autor: wow
...a w moim xe robie tez panewki glowne... a co mi tam

: 2 gru 2003, o 13:46
autor: cyberpooh
wow pisze:...a w moim xe robie tez panewki glowne... a co mi tam

niedlugo wyjdzie tak ze kupisz tyle czesci ze zlozysz nowy silnik z nich a tamten wyrzucisz

: 2 gru 2003, o 15:48
autor: wow
cyberpooh pisze:niedlugo wyjdzie tak ze kupisz tyle czesci ze zlozysz nowy silnik z nich a tamten wyrzucisz


nie no... blok i kupa rzeczy zostaje z tamtego... to tylko taki osprzet...

chcialem jeszcze pompe oleju rozbierac, ale jacek chojnacki stwierdzil ze juz przeginam palke zdeka i nie az takiej koniecznosci...
: 2 gru 2003, o 17:49
autor: REN
wlasnie niekoniecznie.. 150 koni w tak lekkim samochodzie calkowicie mnie satysfakcjonuje
nawet nie wiesz w jakim jestes bledzie

mi sie juz do tego stopnia poprzestawialo, ze 200 czy 300 nie ma roznicy, wszystko MALO!!

: 2 gru 2003, o 23:16
autor: !markos
oj chlopaki, ja jestem raczej zdrowy
poza tym jezdze swoja corsa juz 2 lata i jazda przynosi mi niezmiennie duza radoche. przy calych 90 koniach jestem w dalszym ciagu ciut szybszy niz spora czesc samochodow poruszajacych sie po naszych drogach.. i dalej satysfakcja z jazdy jest czasem ogromna, czasem mniejsza. nie mam ambicji na 200 koni. mam ambicje na doladowanie i pssyk. radocha jaka przyniesie mi moj maly samochodzik jak bedzie robil psyk i bedzie DUZO szybszy niz polowa samochodow w polsce calkowicie mi wystarczy. sama wymiana zawieszenia nie daje mocy, prawda? ale zdecydowanie poprawia osiagi. samochod zmienil sie nie do poznania. niedlugo minie rok od wymiany zawiasow a apetyt nie urosl. nudny jestem? nieeeeeeee.. mnie wyscigi na 400m nie jaraja tak jak jazda kreta droga i techniczne kruczki, ktorych dopiero zaczynam sie uczyc.
wszystko powoli. najlepiej jak naucze sie wszystkiego majac 90 koni i potem dopiero wsiade do 150 konnego bolida

taka mysl nastraja mnie ogromnie pozytywnie!
ps.: chyba zarazilem sie historia z initial d

taki maly slaby samochodzik, a loi dupe innym mocniejszym

: 2 gru 2003, o 23:23
autor: GUMIS2000
!markos pisze:oj chlopaki, ja jestem raczej zdrowy
mnie wyscigi na 400m nie jaraja tak jak jazda kreta droga i techniczne kruczki, ktorych dopiero zaczynam sie uczyc.
wszystko powoli. najlepiej jak naucze sie wszystkiego majac 90 koni i potem dopiero wsiade do 150 konnego bolida

taka mysl nastraja mnie ogromnie pozytywnie!
tak markos bo mi sie zdaje ze to jest najwieksza zajawka
nie ma to jak kreta droga w górach no nie

: 3 gru 2003, o 09:18
autor: kristo
Jak już zachaczamy o temat T, to jaki powinien być stopień sprężania silnika odprężonego pod turbo?
: 3 gru 2003, o 10:38
autor: AdamXXL
kristo pisze:Jak już zachaczamy o temat T, to jaki powinien być stopień sprężania silnika odprężonego pod turbo?
to zależy ile chcesz go doładować. Jeśli max 0,5bar to i bez odprężania można. Jeśli jednak koło 1-1,5 to stopień sprężania pewnie koło 7,5-8. Jednak chyba lepszym wyjściem przy małym doładowaniu byłby kompresorek np. jak w polo G40
: 3 gru 2003, o 11:39
autor: Jedrus
!markos pisze:wow pisze:pssssst, pssssst sie zachciewa

nie dziwie sie... to dosc sluszna droga do srednio-wyzszych mocy zachowujac uzywalnosc na codzien
no a psssssssssyk musi byc

przyrzeklem sobie, ze ktorys moj samochod bedzie robil psssssssst i moze bedzie to wlasnie ten. w kazdym razie bardzo bym chcial, zeby to byl wlasnie ten samochod, bo jakos go ogromnie polubilem

Hehe a ja mam turbo i jakoś nie chce robić psssyt

Nie ma to jak dobra atmosfera, zawias i RWD. I wtedy jest kolego Markos fun na prostej drodze.
: 3 gru 2003, o 13:11
autor: kubelt
Jedrus pisze:Hehe a ja mam turbo i jakoś nie chce robić psssyt
Ja tez mam i mi tez nie robi. Ale moze robic u nas po wymianie zaworka

Jesli sie myle to mnie poprawcie, ale wydaje mi sie ze to zawor upustowy robi takie pssst, dobrze mysle?
: 3 gru 2003, o 13:13
autor: wow
moj topic

sio
kiddin' oczywiscie... piszcie piszcie...

: 3 gru 2003, o 13:27
autor: wow
!markos pisze:oj chlopaki, ja jestem raczej zdrowy

talk to the hand...

: 3 gru 2003, o 20:40
autor: wow
bylem w nadarzynie dzis... zapadly kluczowe decyzje...
sprawdzilem... moja glowka jest z tych twardych ks'ow... pompa oleju rowniez zostala sprawdzona i jest praktycznie nietknieta (jak z reklamy mobil'a), wszystkie rzeczy ktore sa do wymiany zostaly juz ocenione i spisane... silnik bedzie profi przygotowany... a glowica... a glowica... zostanie przygotowana zgodnie ze specyfikacja a-grupy

slowem dlubiemy panowie

: 3 gru 2003, o 20:52
autor: GUMIS2000
no no
: 3 gru 2003, o 21:56
autor: UcHO
dobra wow'ik wiem że o kosztach się nie dyskutuje w takiej sprawie, ale czytając to wszystko, to rzeczywiście czy kupno nowego silnika nie było by rozwiązaniem tańszym...?? Pozdrawiam

: 3 gru 2003, o 22:11
autor: GUMIS2000
nowy c20xe to wydatek 20tys tak twierdzi kilka aso w warszawie
wiec nie bardzo

: 3 gru 2003, o 22:18
autor: Budzio
wow i ren mam wsumie do was(i nie tylko ) pytanie czy po swapie rejestruja fure jako skladaka. Jak tak to przy sprzedazy kich na maxxxa

: 3 gru 2003, o 22:30
autor: GUMIS2000
z tego co wiem to masz adnotacje ze silnik zostal zmienniony
Składaków juz w tym kraju nie ma ............... teoretycznie