Strona 3 z 10

: 29 maja 2005, o 11:57
autor: Porszak
mam przed soba ulotke mobila i z mineralow jest tylko 15W-40. wpadnij do jakiegos sklepu z olejami i po klopocie

: 29 maja 2005, o 12:05
autor: pirat
Mi tez zalali ostatnio Mobila 15W-40 i mowili ze to mineralny. W najblizszym czasie bede wymienial olej na rowniez taki sam.

: 29 maja 2005, o 14:02
autor: =JUHol=
REN pisze:szpera nie spowoduje, ze nie bedzie ci wyrywalo kiery z reki, bedzie jeszcze gorzej
:0 to nie ma na to lekarstwa?
sopel pisze:a ma do ciebie male pytanko pisales o p. swiatku chodzi o tego kolesia z bydy, taki z broda grubasek?? bo jesli tak to powiedz mi czy dobrze robi auta ??
szczerze to nie wiem bo nic nie robilem u niego, ale z tego co pisze na stronie i co mowia ludzie to facet zna sie na rzeczy...
AdamXXL pisze:komp 55----BRWS(brązowo-biały)-----złącze G
komp 13----BRGE(brązowo-żółty)-----złącze B (to jest do zczytywania usterek, poprzez podpięcie go do masy)
super dzieki bardzo! czyli tylko BRGE spinam z masa?

: 29 maja 2005, o 14:04
autor: !markos
=JUHol= pisze:
REN pisze:szpera nie spowoduje, ze nie bedzie ci wyrywalo kiery z reki, bedzie jeszcze gorzej
:0 to nie ma na to lekarstwa?
no napewno nie jest to szpera :grin:
jakie masz kola w tej chwili? (szerokosc, wielkosc i offset felgi + rozmiar opony)

: 29 maja 2005, o 14:50
autor: radzio_gsi
potwierdzam ze ze szpera bedzie jeszcze gorzej, sam jezdzilem zeszperowanym sejem i wiem ze ciezko jest trafic w droge, a nie mowiac juz o manewrowaniu przy malej predkosci bez wspomagania.
a tak mi sie nasunela taka ciekawostka
pelikan na barborce warszawskiej mowil ze ma szpere 93%(!!!!) szefostwo kazalo zalozyc taka zeby nie szalal a dojechal heheh

: 29 maja 2005, o 17:34
autor: =JUHol=
!markos pisze:
=JUHol= pisze:
REN pisze:szpera nie spowoduje, ze nie bedzie ci wyrywalo kiery z reki, bedzie jeszcze gorzej
:0 to nie ma na to lekarstwa?
no napewno nie jest to szpera :grin:
jakie masz kola w tej chwili? (szerokosc, wielkosc i offset felgi + rozmiar opony)
195/50/15 ET 25 7x15

: 29 maja 2005, o 17:46
autor: !markos
z takim offsetem w sumie nie powinno to dziwic.. co sie dzieje przy hamowaniu..? tez musisz walczyc, zeby nie zboczyc z toru jazdy?

: 30 maja 2005, o 01:09
autor: =JUHol=
niee.... hamowanie nawet ze 180 nie sprawia problemu... faktem jest ze chyba spalilem juz hamulce :| byl motyw ze przestaly w ogole hamowac, a jak ostygly to zaczely piszczec..... :-? ...... i tak zostalo juz :oops:

: 30 maja 2005, o 08:52
autor: -=kLaRi=-
No to Wielkie Gratulacje :)) Mamy 2 c20ne w Corsach w Polsce;))) :)

: 31 maja 2005, o 17:59
autor: =JUHol=
Co by nie być gołosłownym...

Obrazek
Obrazek

na filmiki trzeba troszke poczekac :D

: 31 maja 2005, o 18:13
autor: sopel358
ladnie ladnie dratulacje ogromne :)2 :)2 :)2

czemu ja jezdze tatowozem i nie mam kasy na takie zeczy :x :-( :( :placz:

: 31 maja 2005, o 19:20
autor: pirat
Podziwiam! i pomyslec, ze to wszystko zmienione w malym garazu :0
Fajnie fajnie! czekamy na prezentacje filmowa!

pozdr

: 31 maja 2005, o 19:29
autor: D12
Witam, Juhol jak to się stało, że na tablicy rejestracyjnej nad znaczkiem PL na niebieskim tle masz flage UE ? a nie Polski ? THX Silnik ładnie się prezentuje apropo

: 31 maja 2005, o 20:46
autor: scotty
lepka poszla w ruch :)

: 31 maja 2005, o 21:47
autor: GUMIS2000
bardzo dobra robota , gratulacje :)

: 1 cze 2005, o 09:30
autor: -=kLaRi=-
Jeszcze raz gratulacje!!!

: 1 cze 2005, o 11:55
autor: qomo
klari jest prozba: potrzeba na szybko info dotyczacego lapy silnika i wymiarow kola - tzn napisz co z nim konkretnie zrobiles

: 1 cze 2005, o 14:45
autor: -=kLaRi=-
Co do lapy to nie wiem jak to wyglada w Ca ,ale u mnie trzeba bylo wydluzyc ta z kadeta o 2cm i 2cm dac glebiej.
Co do kola zamachowego to najlepiej jakbys mial kolo z corsy ,ja dalem to z kadeta i z corsy i powiedzialem ,ze ma mi zrobic tak samo jak jest w corsie (otwory i miejsce na tarcze sprzegla) i dodatkowo ma mi je troche ztoczyc.
Same ztoczenie nie jest konieczne .
Po prostu daj obydwa i powiedz, ze to ma byc takie samo jak te.
Musialem ztoczyc walek sprzegla na samym czubku przed wieloklinem na taka srednice jaka jest w otworze walu korbowego.
Zmierz suwmiarka bo w f13 jest grubszy bolec niz w f16 i wiedy nie wejdzie calkiem do srodka.A jak juz wejscie to nie bedzie mialo luzu a to musi miec maly luz.

: 1 cze 2005, o 15:38
autor: qomo
-=kLaRi=- pisze:Co do lapy to nie wiem jak to wyglada w Ca ,ale u mnie trzeba bylo wydluzyc ta z kadeta o 2cm i 2cm dac glebiej.
Co do kola zamachowego to najlepiej jakbys mial kolo z corsy ,ja dalem to z kadeta i z corsy i powiedzialem ,ze ma mi zrobic tak samo jak jest w corsie (otwory i miejsce na tarcze sprzegla) i dodatkowo ma mi je troche ztoczyc.
Same ztoczenie nie jest konieczne .
Po prostu daj obydwa i powiedz, ze to ma byc takie samo jak te.
Musialem ztoczyc walek sprzegla na samym czubku przed wieloklinem na taka srednice jaka jest w otworze walu korbowego.
Zmierz suwmiarka bo w f13 jest grubszy bolec niz w f16 i wiedy nie wejdzie calkiem do srodka.A jak juz wejscie to nie bedzie mialo luzu a to musi miec maly luz.
dzieki wielk9ie jak nie wiem co!!! naprawde super :grin:

: 1 cze 2005, o 16:02
autor: =JUHol=
w CA trzeba dorobic blaszke zeby przedluzyc cala lape do gory o jakies 8-10cm

: 1 cze 2005, o 19:54
autor: qomo
=JUHol= pisze:w CA trzeba dorobic blaszke zeby przedluzyc cala lape do gory o jakies 8-10cm
mechanicy juz opanowali to podobno :grin:

: 2 cze 2005, o 09:40
autor: -=kLaRi=-
Do uslug ! ;))Jakbys cos jeszcze chcial to wal jak w dym :D ;)) :grin:

: 2 cze 2005, o 19:14
autor: qomo
-=kLaRi=- pisze:Do uslug ! ;))Jakbys cos jeszcze chcial to wal jak w dym :D ;)) :grin:
zalatw nam silnik krokowy i przeplywomierz :grin:

: 2 cze 2005, o 22:12
autor: sierak
qomo pisze:
-=kLaRi=- pisze:Do uslug ! ;))Jakbys cos jeszcze chcial to wal jak w dym :D ;)) :grin:
zalatw nam silnik krokowy i przeplywomierz :grin:
Nad tym juz pracuje ... :grin:

: 9 cze 2005, o 22:04
autor: =JUHol=
Udało mi się na szybko nakręcić dwa filmiki.... Co prawda auto troszke zmulone bo jakis blad wyskakuje i nie rowno pracuje ale coś tam mimo wszystko widać...

Numer jeden
Numer dwa

Kilka fotek Corsy wraz z Service-Car`em

: 9 cze 2005, o 22:10
autor: Kotlin
Fajniutkie autko i widac ze przyjemnie sie zbiera.
ZAJEBISTE FELGI!!

: 9 cze 2005, o 22:51
autor: Staneq
gratulacje, fajnie że już jeżdzi, a jesze przyjdzie czas co by machine wyregulować i zrobić jakieś poprawki

a

: 9 cze 2005, o 23:19
autor: Foxaro
gratulacje ladnie ci to smiga:D:D:D:D

: 9 cze 2005, o 23:53
autor: =JUHol=
@all
thx....

@Staneq
zgadza sie.... teraz kuuupa roboty zeby to dopiac na ostatni guzik.... powoli robie liste rzeczy ktore trzeba zrobic/zmodyfikowac/usunac i stopniowo bedzie sie skreslac to co juz jest zrobione.... niedlugo hamownia... wyjdzie szydło z worka :zakrecony: az sie boje :-?

: 10 cze 2005, o 00:02
autor: UhU
Super :-D I świetnie się prezentuje ! Gratulacje :lol: