Strona 3 z 4
: 23 maja 2005, o 19:04
autor: Porszak
moze rekaw mu sie zacina czasem

: 23 maja 2005, o 19:25
autor: !markos
zapewniam cie, ze sam sie nie zacina

: 3 cze 2005, o 17:29
autor: ZEDYO
Czas odgrzac stare kotlety
Dzisiaj odebralem swoj zestawik 1130-2200

Kupiony jednak w XCAR'ze a nie FOSAB'ie, bo mialem juz dosc braku jakichkolwiek wiesci ze strony f-my FOSAB i po 3tyg oczekiwania po prostu zrezygnowalem ze swojego zamowienia. W XCAR'ze ten zestawik dostalem "od reki" - jednego dnia zamowilem, a drugiego odebralem. Ponadto daja 3 letnia gwarancje na KONI, co przy cenie 1870zl (z wliczona przesylka) jest jak najbardziej do przelkniecia.
Amorki w tym zestawie to odpowiednio:
- przod: 8710 1276SPORT
- tyl: 80 2729SPORT
Obiecalem zdjecia tego kit'u, ale na razie niestety nie dam rady ich tu umiescic, bo kabelek od fona pozyczylem funflowi

: 3 cze 2005, o 18:54
autor: Kurbat
Zajefajnie gratulacje:)Czekamy teraz na relacje z pierwszejjazdy.
Kiedy będziesz zakładał kita ?
: 3 cze 2005, o 20:06
autor: ZEDYO
Kurbat pisze:Zajefajnie gratulacje:)Czekamy teraz na relacje z pierwszejjazdy.
Kiedy będziesz zakładał kita ?
Jestem wstepnie umowiony z kumplem na wtorek - pewnie bym wczesniej zamontowal, ale akurat on ma sprzet niezbedny do takiej zabawy, wiec musze poczekac

: 3 cze 2005, o 22:01
autor: pirat
Gratuluje zakupu i niech Ci dobrze sluzy !! Cena bardzo przystepna!
Tylko sprawdz jeszcze taka opcje, zeby pozniej lipy nie bylo. Ja na moje ALKO dostalem gwarancje w Fosabie i na niej sa 2 miejsca do osteplowania: sprzedajacy i warsztat montujacy. Takze sprawdz dokladnie co i jak, zebys przez zaoszczedzenie 300 zl nie stracil gwarancji.
Mam nadzieje, ze jeszcze wypowiedza sie w tej kwestii inni, z doswiadczeniem

: 3 cze 2005, o 22:45
autor: ZEDYO
pirat pisze:Gratuluje zakupu i niech Ci dobrze sluzy !! Cena bardzo przystepna!
Tylko sprawdz jeszcze taka opcje, zeby pozniej lipy nie bylo. Ja na moje ALKO dostalem gwarancje w Fosabie i na niej sa 2 miejsca do osteplowania: sprzedajacy i warsztat montujacy. Takze sprawdz dokladnie co i jak, zebys przez zaoszczedzenie 300 zl nie stracil gwarancji.
Mam nadzieje, ze jeszcze wypowiedza sie w tej kwestii inni, z doswiadczeniem

Juz ta kwestie wyjasnilem w XCAR'ze tak wiec no problemo

: 3 cze 2005, o 23:39
autor: pirat
ZEDYO pisze:
Juz ta kwestie wyjasnilem w XCAR'ze tak wiec no problemo

Aha, no to super!
To niech Cie teraz do wtorku skreca ciekawosc

: 4 cze 2005, o 02:17
autor: ZEDYO
pirat pisze:
To niech Cie teraz do wtorku skreca ciekawosc

Hehe zlosliwiec

: 4 cze 2005, o 11:44
autor: pirat
: 4 cze 2005, o 12:50
autor: endo
: 4 cze 2005, o 13:58
autor: ZEDYO
To masz juz u siebie wsadzony ten zestaw?
Jezeli tak to napisz jak sie sprawuje i jak go wyregulowales.
@endo
Ty rowniez podziel sie wrazeniami, bo slyszalem nawet ze markos byl mile zaskoczony przejazdzka Twoim autkiem

: 4 cze 2005, o 14:31
autor: endo
ZEDYO pisze:@endo
Ty rowniez podziel sie wrazeniami, bo slyszalem nawet ze markos byl mile zaskoczony przejazdzka Twoim autkiem

trzeba sie przejechac/zobaczyc zeby sprawdzic, mysle, ze jest ok

: 4 cze 2005, o 18:44
autor: Porszak
@ZEDYO jesli chodiz o ustawienie amorow to musisz sobie sam je dobra tak jak Tobie odpowiada. regulacje masz bardzo latwa i zajmuje ona chwile wiec problemu zadnego nie ma
: 4 cze 2005, o 19:01
autor: arts
a jak je z regulacja z tylu ?? ja mam dwa amory koni tylne i trzeba za kazdym razem je wyciagaz zeby zmienic charakterystyke

: 4 cze 2005, o 19:15
autor: !markos
nowe koni juz sa lepsze - regulacja jest od gory tak jak przod
: 4 cze 2005, o 21:37
autor: ZEDYO
Porszak pisze:jesli chodiz o ustawienie amorow to musisz sobie sam je dobra tak jak Tobie odpowiada. regulacje masz bardzo latwa i zajmuje ona chwile wiec problemu zadnego nie ma
No tak ale akurat tylne amorki mozna wyregulowac tylko przed zalozeniem

: 4 cze 2005, o 22:43
autor: Porszak
to nie masz regulacji, tak jak pisal markos, pokretlem tak jak z przodu??

: 4 cze 2005, o 23:10
autor: ZEDYO
Porszak pisze:to nie masz regulacji, tak jak pisal markos, pokretlem tak jak z przodu??

Tak ma tylko zestaw do corsy c, w b regulowany pokretlem jest tylko przod
: 4 cze 2005, o 23:59
autor: Aro
endo pisze:ZEDYO pisze:@endo
Ty rowniez podziel sie wrazeniami, bo slyszalem nawet ze markos byl mile zaskoczony przejazdzka Twoim autkiem

trzeba sie przejechac/zobaczyc zeby sprawdzic, mysle, ze jest ok

nic się nie chwalisz albo coś przegapiłem
pochwal się jakimiś fotkami

: 5 cze 2005, o 14:32
autor: endo
Aro83 pisze:nic się nie chwalisz albo coś przegapiłem
pochwal się jakimiś fotkami

Bo ja taki cichociemny jestem..
Jeszcze nie wszystko jest do konca ok. Zreszta nie ma czym sie chwalic, Markos ledwo z CSM mnie skreslil (nadal nie moge w to uwierzyc

), a ze mam jeszcze zaplanowanych pare drobnych modow to pochwale sie jak juz bedzie to padlo jako tako wygladalo

.
Zreszta, nie zaniedbuj brata to bedziesz wszystko wiedzial

: 5 cze 2005, o 19:03
autor: pirat
: 5 cze 2005, o 19:03
autor: pirat
: 5 cze 2005, o 22:26
autor: Aro
kto? że ja? co? dlaczego?
patrz, no nie zapytałem

sam też nic pary nie puścił

: 5 cze 2005, o 23:34
autor: pirat
Aro83 pisze:
patrz, no nie zapytałem

sam też nic pary nie puścił

kto wcześnie spać chodzi, ten sam sobie szkodzi

nie bylo Cie wczoraj na gg

: 8 cze 2005, o 17:39
autor: ZEDYO
Jest radosc... jest radosc.... corsina blizej gleby

Chociaz do szczescia brakuje jeszcze ustawienia geometrii, bo okropnie sie kolka z przodu rozjechaly po zalozeniu nowego zawiasiku - na razie wszystko metoda chalupnicza jest poustawiane i nie ma tragedii, ale juz na piatek jestem umowiony do odstawienia auta na zrobienie tego na sicher.
Pierwsza rzecza jaka rzucila mnie sie w oczy juz w czasie wymiany, to porownujac standardowe springi do tych KONI to oprocz tego, ze oczywiscie KONI sa krotsze to jeszcze sa zrobione w calosci z pretu jednakowej grubosci - czego nie mozna powiedziec o standardowych spezynach jakie znajdowaly sie z tylu. Z racji tego ze patrzac od gory pret jest widocznie cienszy, to uginaly sie one strasznie nierowno tzn. na gornych 3 zwojach widoczne sa slady odbicia sie sasiednich zwojow - ciekawe czy taka pzrzypadlosc jest cecha wszystkich sprezyn linearnych. Natomiast pierwsze wrazenie po opuszczeniu samochodu z lewarkow, to po prostu szok :0, bo dupa znacznie siadla a tylne kola schowaly sie w nadkola - juz nie rzuca sie w oczy paskudnie sterczacy "kuperek" corsiny

Natomiast wrazenia z jazdy (chociaz wiem ze z uwagi na geometrie nie jest to jeszcze "TO") sa niesamowite!!! Samochod jest sztywny, ale bez przesady, zachowuje sie na drodze jakby jechal po szynach no i zakrety sie jakos wyprostowaly

: 10 cze 2005, o 21:50
autor: ZEDYO
Nie pisalem o tym wczesniej, ale warto sie podzielic, bo calkiem niezly numer wyszedl gdy szukalem po sklepach gumy ktora przychodzi bezposrednio na sprezyne w kolumnie MacPherson'a - jedna z moich byla juz strasznie rozciagnieta. Otoz nie dosc ze znalezienie tego elementu po sklepach graniczy niemal z cudem (wszedzie tlumacza ze trzeba czekac ok. 2 tyg na sciagniecie tego elementu), to sie w dodatku okazalo ze w programie EPC jest blad polegajacy na tym, ze numer tej gumy jest zamieniony z numerem polastikowego pierscienia ktory na ta gume bezposrednio przychodzi (tak w ogole to dziwne jest to ze tego pierscienia nie mialem w zadnej ze stron i nie bylo go tez na rysunku w tej "madrej" ksiazce na temat naprawy tigry i corsy). Jezeli komus z Was przyjdzie "na gwalt" wymieniac ktorys z w/w elementow w przedniej kolumnie zawieszenia to zycze z gory ogromu cierpliwosci w oczekiwaniu na te czesci.
Koniec koncem wszystko jest zlozone tak jak byc powinno, geometria jest ustawiona i teraz po prostu delektuje sie z radosci plynacej z jazdy

Zauwazylem jeszcze jedna roznice w stosunku do standardowego zawieszenia, a mianowicie wczesniej zdazalo sie ze gdy chcialem ruszyc z tzw. piskiem opon, to auto po prostu zrywalo przyczepnosc z odlozem i strasznie mi ten przod skakal (mam oponki DUNLOP SP SPORT 01 o rozmiarze 185/60 na felgach 14),a teraz juz ten przod nie skacze

: 11 cze 2005, o 10:56
autor: endo
ZEDYO pisze:Zauwazylem jeszcze jedna roznice w stosunku do standardowego zawieszenia, a mianowicie wczesniej zdazalo sie ze gdy chcialem ruszyc z tzw. piskiem opon, to auto po prostu zrywalo przyczepnosc z odlozem i strasznie mi ten przod skakal (mam oponki DUNLOP SP SPORT 01 o rozmiarze 185/60 na felgach 14),a teraz juz ten przod nie skacze

Z hamowaniem tez jest troszke lepiej

. A dla pocieszenia powiem Ci, ze moj zestaw sie juz troszke ulozyl i w zwiazku z tym.. utwardzil

. Teraz jezdze na totalnie rozkreconym i juz skacze

: 11 cze 2005, o 11:19
autor: ZEDYO
Ja swoich amorkow w ogole nie skrecalem bo ta minimalna twardosc jest dla mnie wystarczajaca

Jezeli chodzi o hamowanie to jakos tego nie zauwazylem, ale szukuje sie do modziku 256/24 - dopiero wtedy sie hamowanie znaczaco poprawi

: 11 cze 2005, o 16:33
autor: Corstek
ZEDYO pisze:Ja swoich amorkow w ogole nie skrecalem bo ta minimalna twardosc jest dla mnie wystarczajaca

Jezeli chodzi o hamowanie to jakos tego nie zauwazylem, ale szukuje sie do modziku 256/24 - dopiero wtedy sie hamowanie znaczaco poprawi

Jesli nie masz abs'u to nie zapomnij wyregulowac tylnego korektora, zreszta z abs tez przydaloby sie wyregulowac.
Choc w sumie teraz jak corse opusciles troche nizej to automatycznie korektor sie wyregulowal pod mocniejsze heble z przodu niedlugo.
BTW jesli masz te heble od starej astry 1.8 to sa dobre.