endo pisze: Powiedzial tez, ze do gleby -40mm spokojnie mozna zalozyc toporne B4 rowniez z 2-letnia gwarancja tylko za 25% ceny koniego (sprezyny mam, tylko jak to bedzie jezdzilo?).
Chodzi Ci o B4 bilsteina?
I to ma jezdzic z -40mm? Dobrze to zrozumialem?
Raczej jestem pewien, ze to nie ma prawa dobrze dzialac! U mnie B6 nie radzily sobie z enzo -30, a teraz lepiej dzialaja z h&r -35 (ale raczej jest wiecej, bo springi od tigry), ale jak tylko bede mogl, to pojade je jeszcze dopasowac do zerkopolu (wiecej tlumienia przedewszystkim, szczegolnie na duzych dziurach i zeby autko jeszcze mniej siadalo przy wiekszym obciazeniu)
Moze pomysl o B6 (u mts koszt to ok. 1500zl tyle, ze to tez cena bez faktury, z faktura +22%), pozniej regulacja (od razu z regeneracja 150zl/szt)
Za bilsteinem przemawia trwalosc i mozliwosc regeneracji (caly auto to 600zl - od razu wtedy mozesz sobie zmienic charakterystyke, jak ci sie zywnie podoba) Mozna powiedziec, ze nie da sie ich rozwalic, bo nawet jak skrzywisz sztyce czy cos, to tez reperujesz.
Za konim z koleji przemawia regulacja (to jest jednak fajniutka sprawa)
i to ze jest to w kicie, ale u bilsteina tez mozesz zapytac sie o kita.