Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tuning Corsy - To forum ma na celu prezentację Waszych projektów, modyfikacji i tego wszystkiego co zrobiliście przy swoich Corsach aby poprawić fabrykę.
to za te 99 ile przejazdow jest? a moze wiesz ile kosztuje wynajecie hamowni na godzine??
d12 po co Ci ta odma tak wypuszcozna, nie smierdzi Ci teraz w srodku?
oraz wsadz tam jakis walek od 13s czy cus. mocy jest wiecej za to moment uciekl. o co z ta honda chodzilo to nie wiem
Porszak pisze:to za te 99 ile przejazdow jest? a moze wiesz ile kosztuje wynajecie hamowni na godzine??
pewnikiem jeden przejazd bo przecież podłączenie wszystkich czujniczków juz 30 min zajmuje a koszt wynajęcia na godzine z tego co pmaiętam to około 500 pln i własnie dlatego sie tam nie stroje
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
Pamiętacie w zeszłym roku jak swoje fele stalówki pomalowałem ładnie, błyszczały. Zima i leżenie przez rok w lekko wilgotnej atmosferze doprowadziło do tego, że są w opłakanym stanir.Będą teraz w czarnym macie
Mała aktualizacja, pomodziłem nad dolotem, akurat miałem zapasową puszke filtra więc w środek wrzuciłem stożek, troche podziurawiłem obudowe co by więcej powietrza a niewiele syfu na niego leciało...
geo022 pisze:d12 - a Ty jak sie zapatrujesz na slowa Pirata ??
Słychać stożka powyżej 3500 tyś obr. Osiągów mocno nie poprawia ale jakoś łatwiej reaguje na gaz, szczególnie kiedy jest odizolowany od silnika . Narazie sprawuje się dobrze
D12 pisze:Mała aktualizacja, pomodziłem nad dolotem, akurat miałem zapasową puszke filtra więc w środek wrzuciłem stożek, troche podziurawiłem obudowe co by więcej powietrza a niewiele syfu na niego leciało...
[
patent znany na corsasport tylko oni chyba w innym miejscu te dziury robia
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
Matex pisze:dlaczeo nie zostawiles samego stozka ?
Zauważyłem wcześniej, że bardzo się brudził, między nadkolem a silnikiem jest sporo miejsca i dużo brudu leci jak wjadę w błoto lub kałuże. Myśle, że oryginalna pucha lepiej izoluje od ciepłego silnika....
D12 pisze:między nadkolem a silnikiem jest sporo miejsca i dużo brudu leci jak wjadę w błoto lub kałuże
Jesli masz nadkole to tam nie ma raczej jak bloto dojsc. Kolo masz za filtrem wiec nei zabardzo ma tam jak woda dojsc ,chyba ,ze przez szczeliny przy lampie ,albo narzucone przez pasek kliowy
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Corstek pisze:To jest 24mm, bo nie wyglada?
Ile dales?
22mm, cena 100 PLN + przesyłka
Dalem tyle samo, tyle, ze z drazkami reakcyjnymi (z ktorych i tak nie zkorzystalem)
Zakladaj jak najszybciej (nawet byle jak) zobaczysz jak fajnie sie jezdzi (niestety tylko na poczatku, potem juz totalne przyzwyczajenie), potem zawsze mozesz poprawic (wkleje ten rysunek z tisa niedlugo)
A co z tylnym stabilizatorem? Jak nie zalozysz jakiegos pozadnego typu 16-18mm to bedzie corsa troche podsterowna bardziej. Ogolnie to wazne zebys mial jakikolwiek stab. z tylu.
Heh ,tak jak Ci pisalem D12...
Szkoda ,ze nie wziales tego tylu po promocji ode mnie ... teraz juz sprzedany... , a nie wiem czy tak szybko go dostaniesz.
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy https://www.facebook.com/KolorowePasy/