Strona 3 z 5

Re:

: 9 mar 2011, o 11:55
autor: kerni
!markos pisze:luz. napisz, ze to jest praktyczne i ze spoko daje sie jezdzic :lol:
jesli dla ciebie auto z katka szelkami i kublami jest praktyczne to sie kolego nie dogadamy

: 9 mar 2011, o 14:12
autor: !markos
a gdzie z ta klatka, szelkami, kublami i NA TAKIEJ GLEBIE mozesz jezdzic? na torze poznan?

Re: mala szara corsa ...2.0 8v lexmaul&performance&mattig

: 10 mar 2011, o 07:58
autor: Side-pipe
...hehehe. Ale o lans na torze Poznań na pewno nie chodzi :grin: Chcesz zejść jeszcze z centymetr mówisz, jeszcze z jeden udałoby się po spuszczeniu nieco powietrza z kół :twisted: Jaka jest wysokość najniższego punktu podwozia - mierzyłeś? Ja swego czasu turlałem na około 2 od asfaltu, ale po kilkukrotnym zawieszeniu się trzeba było pokręcić w górę :)9

Re: mala szara corsa ...2.0 8v lexmaul&performance&mattig

: 10 mar 2011, o 11:58
autor: kamiloooo
Side-pipe pisze:...hehehe. Ale o lans na torze Poznań na pewno nie chodzi :grin: Chcesz zejść jeszcze z centymetr mówisz, jeszcze z jeden udałoby się po spuszczeniu nieco powietrza z kół :twisted: Jaka jest wysokość najniższego punktu podwozia - mierzyłeś? Ja swego czasu turlałem na około 2 od asfaltu, ale po kilkukrotnym zawieszeniu się trzeba było pokręcić w górę :)9
a co miales 2 cm od tego asfaltu?? i na czym tak zjechales w corsie b?? 8)
kerni lans i iskry musza byc :twisted:

Re: mala szara corsa ...2.0 8v lexmaul&performance&mattig

: 10 mar 2011, o 12:26
autor: gawron
heheh dokładke pewnie albo dospawał coś od dołu :D
co do auta :D fajna jest:D i koła robią robote :-D

Re:

: 10 mar 2011, o 13:41
autor: kerni
!markos pisze:a gdzie z ta klatka, szelkami, kublami i NA TAKIEJ GLEBIE mozesz jezdzic? na torze poznan?

ale się "upiedujesz" tutaj na silę

a to z klatka i kubłami trzeba odrazu gdzieś jeździć po rajdach/wyscigach? nie można mieć tego dla przyjemności

poza tym gwint można kręcić w górę na imprezy, po to jest :zakrecony: ...takie ogranięcie tunigowe a o tym fakcie zapomniałeś


kamilooo iskry lecą i jest fajnie, o to chodziło ...tylko wydech w zastraszającym tempie robi się cieniutki :lol:

: 10 mar 2011, o 18:02
autor: !markos
kerni pisze:poza tym gwint można kręcić w górę na imprezy, po to jest :zakrecony: ...takie ogranięcie tunigowe a o tym fakcie zapomniałeś
to zajebiscie. a ustawiasz za kazdym razem geometrie? bo wiesz.. troche sie zmienia. poza tym.. krecisz nim w ogole? :zakrecony:

oczywiscie, ze mozna miec klatke, kubly i szelki dla przyjemnosci. glebe, na ktorej nie da sie pojechac tez mozna miec, tylko nie jestem pewien gdzie tu przyjemnosc :grin:

Re: mala szara corsa ...2.0 8v lexmaul&performance&mattig

: 10 mar 2011, o 21:48
autor: kerni
tak, i robie to przy pomocy murarskiej łaty, sznurków z wachadełkiem i tyczki, zazwyczaj udaje mi sie to zrobić dobrze ...2 razy po własnym ustawieniu podjechałem na warsztat i nie było odchyłów


dla mnie duza przyjemnoscia jest patrzenie na takie auto i swiadomosc z gleby jaka posiadam,
jazda mi nie przyszkadza

: 10 mar 2011, o 22:40
autor: !markos
kerni pisze:dla mnie duza przyjemnoscia jest patrzenie na takie auto i swiadomosc z gleby jaka posiadam,
jazda mi nie przyszkadza
czyli spoko, ze jest nisko i nie szkodzi, ze nie da sie jezdzic :lol: kocham takie tuningi :grin:

Re: mala szara corsa ...2.0 8v lexmaul&performance&mattig

: 11 mar 2011, o 10:34
autor: Side-pipe
kamiloooo pisze:
Side-pipe pisze:...hehehe. Ale o lans na torze Poznań na pewno nie chodzi :grin: Chcesz zejść jeszcze z centymetr mówisz, jeszcze z jeden udałoby się po spuszczeniu nieco powietrza z kół :twisted: Jaka jest wysokość najniższego punktu podwozia - mierzyłeś? Ja swego czasu turlałem na około 2 od asfaltu, ale po kilkukrotnym zawieszeniu się trzeba było pokręcić w górę :)9
a co miales 2 cm od tego asfaltu?? i na czym tak zjechales w corsie b?? 8)
kerni lans i iskry musza byc :twisted:
Najniższym punktem było mocowanie "sanek" zawieszenia z przodu, tyle że to było w Golfie 3. Przy takiej glebie z racji belki z tyłu - tylne koła nie zgrywały się już z kształtem nadkoli :-D Auto do jazdy na co dzień z klatką uważam za zajebistą sprawę, jeśli się ma tylko taka możliwość :)2

Re:

: 11 mar 2011, o 11:25
autor: kerni
!markos pisze:
kerni pisze:dla mnie duza przyjemnoscia jest patrzenie na takie auto i swiadomosc z gleby jaka posiadam,
jazda mi nie przyszkadza
czyli spoko, ze jest nisko i nie szkodzi, ze nie da sie jezdzic :lol: kocham takie tuningi :grin:

a ja nie lubie towjej paranoi panie Szmarkkoksie ...moje auto, jezdze tak, da sie tak jezdzic,
taki tuning lubie, jest to low&slow i wara ci od tego kolego

nie chce mieć japońskiego imprta a niemieckiego germana koniec i kropka ...a jak nie mozesz sobie z tym poradzić utnij sobie kabel od internetu :pig:

Re: mala szara corsa ...2.0 8v lexmaul&performance&mattig

: 11 mar 2011, o 19:22
autor: kamiloooo
Side-pipe pisze: Najniższym punktem było mocowanie "sanek" zawieszenia z przodu, tyle że to było w Golfie 3. Przy takiej glebie z racji belki z tyłu - tylne koła nie zgrywały się już z kształtem nadkoli :-D Auto do jazdy na co dzień z klatką uważam za zajebistą sprawę, jeśli się ma tylko taka możliwość :)2
2 cm rzecz niemozliwa w corsie do jazdy :-P dlatego zapytalem
kerni jezdzic sie da?, da... i o to chodzi :grin: ja tez przejechalem 550 km do warszawy z miska 4,5 cm od ziemi.... i nie bylo bardzoo zleee
:twisted:

Re: mala szara corsa ...2.0 8v lexmaul&performance&mattig

: 11 mar 2011, o 19:50
autor: Porszak
a chociazby nie plujecie sobie w brode ze czasem mozna kogos pogonic ..... gdybym tylko mial auto na wysokosci umozliwiajacej poruszanie sie na innych drogach, niz tylko nowe?

Re: mala szara corsa ...2.0 8v lexmaul&performance&mattig

: 11 mar 2011, o 21:23
autor: kerni
w centrum szczecina mamy dość dobre nawierzchnie tak więc problemu nie ma większego
...poza tym auta używam głównie w godzinach szczytu, wiec z ganianiem się jest ciężko ale jak coś się trafi nie odpuszczam, zaciska się zęby i ogień

Re: mala szara corsa ...2.0 8v lexmaul&performance&mattig

: 14 mar 2011, o 21:16
autor: kerni
nowe kolory do auta :oko:
Obrazek

Re: mala szara corsa ...2.0 8v lexmaul&performance&mattig

: 14 mar 2011, o 21:27
autor: KO$TEK
kerni pisze:w centrum szczecina mamy dość dobre nawierzchnie
Czyzby jakies remonty byly??? Fakt, po Szczecinie jezdzilem ostatnio tak ze 2 lata temu, CB zawias -40 + poza mna 2 osoby na pokladzie i troceh bagazu i lecialy iskry i k...y :bardzozly: Wtedy myslalem ze gorzej jest tylko we Wrocku. Chociaz ostatnio przerazil mnie Włocławek. Sorry za kolejne OT.

P.S.

Fajne te kolorki :-D

Re: mala szara corsa ...2.0 8v lexmaul&performance&mattig

: 15 mar 2011, o 20:01
autor: -=m&m=-
te zielone to ściagnięte z markosa są :-P :oko:

Ps. jesli chodzi o zawias to co kto lubi :oko: ale jak juz masz sie trochę śmocy pod nogą to szkoda nie depnąć tylko dlatego, że auto leży na ziemi ...

Re: mala szara corsa ...2.0 8v lexmaul&performance&mattig

: 15 mar 2011, o 20:31
autor: kerni
-=m&m=- pisze:te zielone to ściagnięte z markosa są :-P :oko:

:lol: no tak, fakt... hehe, miały być ostro pomarańczowe, ale taka farba została kumplowi po zleceniu malowania proszkiem rurek do autobusów :oko:

Re: mala szara corsa ...2.0 8v lexmaul&performance&mattig

: 20 mar 2011, o 16:48
autor: rQs
Jest grubo :D

Fajne kolorki takie wiosenne :D
Przyłączenie się do apelu
http://i.pinger.pl/pgr144/9846985800103f264d25c211

:grin: :grin: :grin:

Re: mala szara corsa ...2.0 8v lexmaul&performance&mattig

: 29 mar 2011, o 10:15
autor: kerni
mimo gleby da się latać ...dowody :pig:



Obrazek

Obrazek

Obrazek


mimo gleby da się latać ...dowody

Re: mala szara corsa ...2.0 8v lexmaul&performance&mattig

: 29 mar 2011, o 10:48
autor: STELMI
na tych negatywach pewnie musi drzeć szybko opony. Wygląda fajnie, ale bym się nie zamienił na komfort :oko:

Re: mala szara corsa ...2.0 8v lexmaul&performance&mattig

: 29 mar 2011, o 13:23
autor: kamiloooo
jest gleba jest lans :twisted: :twisted:
i poszalec tez sie da :-D :grin:
jakie masz z tylu sprezyny?? bo siedzi ladnie a tyl nie bardzo dociazony

Re: mala szara corsa ...2.0 8v lexmaul&performance&mattig

: 29 mar 2011, o 21:52
autor: kerni
od gwintu TAtechnik, cały zestaw pod corse B GSi, wyjąłem tylko tylną regulacje
(tylna sprężyna była identyczna jeśli chodzi o ilość zwojów i grubość z tą co kiedyś robiłem na zamówienie)


jeśli chodzi o zdzieranie opon, to pozytyw czy negatyw jeśli jest w miarę rozsądny nie zdziera opon(opona na styku z podłożem układa się na płasko), natomiast dzieje się to już przy lekkiej zbierzności lub rozbierzności, a u mnie to akurat jest perfect :grin:

Re: mala szara corsa ...2.0 8v lexmaul&performance&mattig

: 11 maja 2011, o 02:22
autor: kerni
Obrazek


aktualny mocno niepoważny styl corsy na wakacje 2011 ...mam jeszcze kilka naklejek np.:
uzupełnij brakujący olej silnikowy i promujące Szczecin :oko:

Re: mala szara corsa ...2.0 8v lexmaul&performance&mattig

: 19 cze 2011, o 15:34
autor: kerni
up

Re: mala szara corsa ...2.0 8v lexmaul&performance&mattig

: 20 cze 2011, o 11:46
autor: kamiloooo
ciekawie wygladaaa :twisted:

Re: mala szara corsa ...2.0 8v lexmaul&performance&mattig

: 24 cze 2011, o 08:28
autor: -=m&m=-
kerni pisze: aktualny mocno niepoważny styl corsy na wakacje 2011 ...mam jeszcze kilka naklejek np.:
uzupełnij brakujący olej silnikowy i promujące Szczecin :oko:
ale nie widać promującej corsasport :-P oraz tak jak napisał kamilooo, nie przejdzie się obojętnie obok tej corsy :)

Re: mala szara corsa ...2.0 8v lexmaul&performance&mattig

: 25 cze 2011, o 04:28
autor: kerni
mała zapowiedź ...evo III !!! :grin:

za długo nic się nie działo, i z racji wolnego weekendu i opustoszałego warsztatu zacząłem coś tam działać

będzie:
-redukcja masy permanentna, czyli wycinanie wszystkiego co zbędne, alu. mocowania pod kubły, szybki z poliwenglanu, wywalenie tylnej wycieraki itp.
-lakierowanie, wnetrze, komora silnika i jak starczy czasu buda ( wnętrze i komora biała, buda jeszcze do przemyślenia)
-nowe nadkola przednie i tylne, (bardziej delikatnie poszerzone, naciągnięte na koło w typowym Gstylu)
-ogarniecie estetycznie wiązki kabli i kilka napraw mechanicznych


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: mala szara corsa ...2.0 8v lexmaul&performance&mattig

: 25 cze 2011, o 12:42
autor: Porszak
nie zapomnij pochwalić się masą po zakończeniu prac

Re: mala szara corsa ...2.0 8v lexmaul&performance&mattig

: 25 cze 2011, o 13:13
autor: kamiloooo
dobrze byloby wiedziec ile jest przed :)
i udokumentuj co tam wycinac bedziesz :-D