Strona 3 z 3

Re: Corsa Marcela..prawie rajdówka..:)

: 11 lut 2011, o 23:04
autor: JACOOPSCI
Witam Wszystkich

marcel napisz prosze jak spawuje sie ten szybki skręt z USA
Chciał bym taki kupić i zastanwiam sie jak dział
Ile obrotów kierownicy miałeś normalnie a ile teraz
Dzieki z góry za info pozdrawiam

Re: Corsa Marcela..prawie rajdówka..:)

: 11 lut 2011, o 23:22
autor: marcel
nie zawracaj sobie tym glowy...wywalilem to zaraz po wyjezdzie z garazu. zaloz, jesli nie masz, wspomaganie hydrauliczne i bedzie ok

Re: Corsa Marcela..prawie rajdówka..:)

: 14 lut 2011, o 18:20
autor: JACOOPSCI
Dzięki za info.
Mam jeszcze pytanko,u mnie w aucie jest skręt prawie dwa obroty od położenia 0 do końca, i nie mam wspomagania. Wiec do ścigania jest dużo kręcenia.Od krańcowego do krańcowego prawie 4 obroty.
Zastanawiam się czy w tej danej konkretnej sytuacji było by lepiej. i czy wtedy od krańcowego do krańcowego z tym sprzętem rzeczywiście było 2 obroty.
Czy twoim zdaniem zda to egzamin.
Dzięki.

Re: Corsa Marcela..prawie rajdówka..:)

: 14 lut 2011, o 19:40
autor: marcel
po pierwsze nie miesci sie pomiedzy kolumna a przekladnia (musza zostac krzyzaki)
po drugie nawet jesli odsuniesz cala klumne i zmiescisz to jakos to pomysl jak ciezko skreca sie na postoju i sprobuj wyobrazic sobie jak to bedzie gdy bedzie sie skrecalo 4 razy ciezej
po trezcie na tym wynalazku jest minimalny luz co powoduje ze auto "myszkuje"
po czwarte nieoplacalne ja kupilem kpl wspomagania za 500 a za ten wynalazek zaplacilem 699 + spawanie dorabianie wspornikow itp

zmien przekladnie na ta ze wspomaganiem i bedziesz mial 3 obroty nawet jesli nie zalozysz pompy to sama przekladnia skroci przelozenie.. i uwierz mi ze to wystarczy

Re: Corsa Marcela..prawie rajdówka..:)

: 15 lut 2011, o 20:42
autor: JACOOPSCI
Tak zrobię.
Dziękuję za rade.
Pozdrawiam :D

Re: Corsa Marcela..prawie rajdówka..:)

: 2 mar 2011, o 11:55
autor: Side-pipe
marcel pisze:
Kotlin pisze:Powiem tak oj grubo kolega idzie :-D

Podziwiam ze pakujesz taka flote w auto ktore nie moze jezdzic w jaakis wazniejszych zawodach bo nie ma takiej homologacji.
na poczatku mial byc tylko taki niedzielny "fun" ale to wciaga... ;-)
Oj wciąga :twisted: Groobo pojechałeś z tematem nie powiem. Jesteś kolejnym "przypadkiem", który utwierdza mnie w przekonaniu co do słuszności montażu rur w środku.

Re: Corsa Marcela..prawie rajdówka..:)

: 2 mar 2011, o 21:14
autor: marcel
Side-pipe pisze:
marcel pisze:
Kotlin pisze:Powiem tak oj grubo kolega idzie :-D

Podziwiam ze pakujesz taka flote w auto ktore nie moze jezdzic w jaakis wazniejszych zawodach bo nie ma takiej homologacji.
na poczatku mial byc tylko taki niedzielny "fun" ale to wciaga... ;-)
Oj wciąga :twisted: Groobo pojechałeś z tematem nie powiem. Jesteś kolejnym "przypadkiem", który utwierdza mnie w przekonaniu co do słuszności montażu rur w środku.
Jesli zamierzasz gdzies startowac to nie oszczedzaj ..

Mnie "wciaga" dalej :) Na obecną chwile z Corsy pozostali mi tylko mile wspomnienia i resztka budy ..

Obrazek

...poniewaz po jakims czasie doszedlem do tego o czym pisal Kotlin .. i zrobilem to :lol:


Obrazek


Zbudowana zgodnie z homologacja. Brakuje jeszcze kilka drobiazgow ale za pare dni powinna juz jezdzic :)

Re: Corsa Marcela..prawie rajdówka..:)

: 2 mar 2011, o 21:36
autor: Kotlin
Oj kolega dołujesz mnie nie wiesz nawet jak bardzo :-D

Re: Corsa Marcela..prawie rajdówka..:)

: 2 mar 2011, o 21:53
autor: marcel
Kotlin pisze:Oj kolega dołujesz mnie nie wiesz nawet jak bardzo :-D
to sie nazywa motywacja :oko:

Re: Corsa Marcela..prawie rajdówka..:)

: 3 mar 2011, o 10:47
autor: Side-pipe
Ładna bo biała 8) Wrzuć więcej zdjęć :)10

Re: Corsa Marcela..prawie rajdówka..:)

: 3 mar 2011, o 19:23
autor: Porszak
lub stworz nowy watek o nowym aucie w odpowiednim dziale. chetnie popatrzymy

Re: Corsa Marcela..prawie rajdówka..:)

: 4 mar 2011, o 07:27
autor: Side-pipe
Porszak pisze:lub stworz nowy watek o nowym aucie w odpowiednim dziale. chetnie popatrzymy
W zasadzie racja. White power :)12

Re: Corsa Marcela..prawie rajdówka..:)

: 4 mar 2011, o 14:44
autor: ptr
Marcel przewody paliwowe w Astre dajesz w środku kabiny? Jak tak to jakie aby spełniały warunki zał. J (napewno spełnia teflon w stalowym oplocie, może masz inny patent)?

PS
Własnie złożyłem podobną Astrę :D

Re: Corsa Marcela..prawie rajdówka..:)

: 4 mar 2011, o 21:07
autor: marcel
ptr pisze:Marcel przewody paliwowe w Astre dajesz w środku kabiny? Jak tak to jakie aby spełniały warunki zał. J (napewno spełnia teflon w stalowym oplocie, może masz inny patent)?
Na temat przewodow paliwowych zał "J" mowi:

- musza wytrzymac 70 bar i temperature 135st
- jesli przechodza przez kabine to przejscia przez sciane grodziową musza wygladac tak:


Obrazek

Ja kupilem w http://www.tubes.com.pl/

a wyglada to mniej wiecej tak

Obrazek

wywiercilem otwory i wlozylem gumowe przelotki a dopiero w to weze. filtr przenioslem do komory silnika na sciane grodziowa

Re: Corsa Marcela..prawie rajdówka..:)

: 5 mar 2011, o 16:35
autor: ptr
Właśnie wiem o wymaganiach 135 C i 70 bar. Ten przewód który kupiłeś to teflon (karbowany) wstalowym oplocie? czy coś innego? Pytałem kiedyś w International Tube o takie przewody to cena wyszła kosmos ok 400 za 2 szt.

-- 5 mar 2011, o 16:40 --

PS.
Marcel tak patrze na to zdjęcie i widzę przewody hamulcowe w środku i tu moje pytanie i zarazem rada dla ciebie abyś pomyślał o montażu korektora siły hamowania bo bez tego możesz mieć problem z tyłem

Re: Corsa Marcela..prawie rajdówka..:)

: 5 mar 2011, o 16:47
autor: Kotlin
A jak już bedziesz kupował korektor to prosze nie kupuj tych tanich badziwenych RRS czy cos w tym stylu. to nie dziala przecwiczone. :D

Zapraszam do www.rallyzone.pl coś się dobierze w specjalnych cenach:) jak coś to rafal@rallyzone.pl

Re: Corsa Marcela..prawie rajdówka..:)

: 6 mar 2011, o 14:27
autor: marmi
Widać że klatka świetnie spełniła swoje zadanie inaczej byłoby cienko....

Gratulować samozaparcia i życzyc powodzenia w budowie nowej, czekamy na efekty.... :D

Re: Corsa Marcela..prawie rajdówka..:)

: 6 mar 2011, o 15:11
autor: marcel
ptr pisze:Właśnie wiem o wymaganiach 135 C i 70 bar. Ten przewód który kupiłeś to teflon (karbowany) wstalowym oplocie? czy coś innego? Pytałem kiedyś w International Tube o takie przewody to cena wyszła kosmos ok 400 za 2 szt.

-- 5 mar 2011, o 16:40 --

PS.
Marcel tak patrze na to zdjęcie i widzę przewody hamulcowe w środku i tu moje pytanie i zarazem rada dla ciebie abyś pomyślał o montażu korektora siły hamowania bo bez tego możesz mieć problem z tyłem
Teflonowy jest strasznie sztywny i faktycznie drogi. Wystarczy gumowy olejoodporny w oplocie stalowym. Najlepiej wez koncowki z listwy paliwowej zeby odrazu zacisneli ci na waz
Kotlin pisze:A jak już bedziesz kupował korektor to prosze nie kupuj tych tanich badziwenych RRS czy cos w tym stylu. to nie dziala przecwiczone.
Kupilem go kiedys do Corsy wiec tez to cwiczylem, ma bardzo maly stopien regulacji, ale wkrecilem na przewodach orginalne korektory i jest ok, dzieki :)

-- N mar 06, 2011 5:44 pm --

Dalszy ciag historii astra-marcela-tym-razem-rajdowka-t69206.html