Strona 3 z 4

Re: White Widow A 195 HP wykres

: 12 maja 2010, o 15:06
autor: seboss
dokładnie tak jak specu pisze dla dobrego porównania osiągów i wyników trzeba by stanąć razem na kresce przy takich samych warunkach i wyjdzie co i jak

gratki wyniku i zaistnienia w tv

Re: White Widow A 195 HP wykres

: 13 maja 2010, o 00:40
autor: Tschoob
piszesz ze [przy 7600 :) bedziesz kucizne zakladal czy na seryjnych bebechach ??

Re: White Widow A 195 HP wykres

: 13 maja 2010, o 07:18
autor: specu
A kucizna po co?
2 lata jęździłem z takim odcięciem :oko:

Re: White Widow A 195 HP wykres

: 13 maja 2010, o 09:28
autor: STELMI
C20XE wytrzymuje więcej, jedynie trzeba hydraulikę na mechanikę zamienić (zmieniasz szklanki na pełne) i wyważasz silnik, zeby wał to wytrzymał

Re: White Widow A 195 HP wykres

: 13 maja 2010, o 18:47
autor: Fifo
Tschoob, ja widzę juz w nie pierwszym Twoim poście, ze nie bardzo rozumiesz sens zakładania kutych tłoków. One same w sobie, nie poprawiaja własciwości silnika jeżeli chodzi o wyższe krecenie. Operacje na to majace wpłym w skrócie opisał Stelmi wyżej. Jak bedziesz miał silnik złozony na kutych gratach a nie wyważony to się może szybciej rozpasc przy wysokim kreceniu niz seria. Kucizna sama w sobie tak wpływa na mozliwość krecenia silnika wyżej jak na przyrost mocy, czyli wcale (pomijam oczywiście kwestie tłoków doprezających, chodzi o porównanie tłok seryjny vs kuty o tym samym stopniu spręzania)

Re: White Widow A 195 HP wykres

: 13 maja 2010, o 20:15
autor: specu
Do 7600 nie potrzeba mechaniki :)

Re: White Widow A 195 HP wykres

: 14 maja 2010, o 07:24
autor: -=m&m=-
i jak :)5 ogarnął ktos te górki i dołki na wykresie plus końcowy spadek ?

Re: White Widow A 195 HP wykres

: 14 maja 2010, o 08:50
autor: specu
Jeszcze nie ale walcze z tym wymieniliśmy cewke to samo trzeba dobrać świece bo to kompresja ewidentnie zdmuchuje iskre... :0

Re: White Widow A 195 HP wykres

: 14 maja 2010, o 09:16
autor: Tschoob
Fifo pisze:Tschoob, ja widzę juz w nie pierwszym Twoim poście, ze nie bardzo rozumiesz sens zakładania kutych tłoków. One same w sobie, nie poprawiaja własciwości silnika jeżeli chodzi o wyższe krecenie. Operacje na to majace wpłym w skrócie opisał Stelmi wyżej. Jak bedziesz miał silnik złozony na kutych gratach a nie wyważony to się może szybciej rozpasc przy wysokim kreceniu niz seria. Kucizna sama w sobie tak wpływa na mozliwość krecenia silnika wyżej jak na przyrost mocy, czyli wcale (pomijam oczywiście kwestie tłoków doprezających, chodzi o porównanie tłok seryjny vs kuty o tym samym stopniu spręzania)
dzieki za wyjasnienie :)2 czyli ze kucizna jest potrzebna zeby np. przy wiekszym dmuchnieciu nie splynal tlok,right ? i seryjny dol,idealnie wywazony wytrzyma krecienie do takich obrotow...thx :-D

Re: White Widow A 195 HP wykres

: 14 maja 2010, o 11:43
autor: STELMI
Tschoob pisze:dzieki za wyjasnienie :)2 czyli ze kucizna jest potrzebna zeby np. przy wiekszym dmuchnieciu nie splynal tlok,right ? i seryjny dol,idealnie wywazony wytrzyma krecienie do takich obrotow...thx :-D
nie tylko:

1. kute tłoki: wytrzymalsze względem serii na temperaturę, lżejsze
2. kute korby: wytrzymalsze na przyrost momentu obrotowego, mają mniejszą tendencję do pęknięcia przy dużym momencie.

Oprócz tego kutymi tłokami możesz zwiększać/zmniejszać kompresję w zależności od kierunku modyfikacji w jakim idziesz (doładowanie lub mocny niedoładowany)

Re: White Widow A 195 HP wykres

: 17 maja 2010, o 08:11
autor: specu
Nie przesadzajmy z kucizną w N/A... seryjnie ciśneinie sprezania 10.5:1 u mnie 12:1 nei znam nic seryjnego co by miało większe i jest ok.. pilnować tylko żeby stuku nie było 8-)

Re: White Widow A 195 HP wykres

: 20 maja 2010, o 09:09
autor: kuki
dolaczam sie do gratulacji :D
zakladaj wkoncu te traby, niech to zacznie oddychac :grin: :twisted:

Re: White Widow A 195 HP wykres

: 21 maja 2010, o 10:47
autor: specu
Co nagle to po djable na kamien nie zaze a na 1/8 mili nie są potrzebne :-D

Re: White Widow A 195 HP wykres

: 24 sie 2010, o 13:40
autor: specu
Doś awari na 2.0 wsadziliśmy 3.0 i od razu 12.91 corsa masakruje 4.25 do 100 idziemy dalej kolektory chipy itp
fun :D

Re: White Widow A 195 HP wykres

: 24 sie 2010, o 19:03
autor: Porszak
no to czekamy na jakies foty itd. oraz uaktualnij profil po swapie :-P

Re: White Widow A 195 HP wykres

: 26 sie 2010, o 08:05
autor: -=m&m=-
Kamiloooo pisał w swoim wątku, że ładnie corsa się odpycha. Daj jakiś aktualny opis i foty tego małego potworka :twisted:

Re: White Widow A 195 HP wykres

: 26 sie 2010, o 22:16
autor: kruszyn1
oj odpycha sie nieziemkso, a foty by sie BARDZO przydaly :twisted:

jest fajnie 8)

Re: White Widow A 195 HP wykres

: 7 wrz 2010, o 16:49
autor: Hans
zmienilbys podpis gruby brzydalu i silnik w profilu :P
pozdr

Re: White Widow A 195 HP wykres

: 8 wrz 2010, o 09:37
autor: specu
Obrazek

Seria :-D

Re: White Widow N/A 231 HP

: 8 wrz 2010, o 13:40
autor: Porszak
seria Paniee seria. Dobra seria nie jest zla. o ile poprawily sie czasy na wstepie?

Re: White Widow N/A 231 HP

: 9 wrz 2010, o 10:40
autor: -=kLaRi=-
:) :twisted: :)2 pięknie !!!!!!

Re: White Widow N/A 231 HP

: 9 wrz 2010, o 10:48
autor: STELMI
tyle, ze to już nie jest 2.0 :-P

Re: White Widow N/A 231 HP

: 9 wrz 2010, o 10:56
autor: -=kLaRi=-
Aha , kurcze właśnie wiedziałem ,że już jest 3.0, ale zmylił mnie wykres i opis samochodu - Corsa 2.0 150KM...

Re: White Widow N/A 231 HP

: 2 mar 2011, o 12:08
autor: Side-pipe
3.0 w corsie A :0 Odważnie nie powiem, ciekawie to musi latać z tymi parametrami.

Re: White Widow N/A 231 HP

: 28 lis 2011, o 11:09
autor: specu
Dawno mnie tu nie było ,a parę rzeczy się zmieniło corsa jest teraz różowa :lol: a z tuningu zyskała 8-) wałki rozrządu świątka 294*, kolektory wydechowe rurowe 48mm , kolektory ssące świątek 6 trąbek w 2 puszkach + 2 spore przepustnice i maksymalnie spalnowane głowice przy wstepnym strojeniu Ecu Masterem Det 296 koni i 296 nm jak się później okazało regulowane koła rozrządu były źle oznaczone.
Tak ustawiona corsa wygrała w SSS sezon startów na 1/4 mili w klasie FWD BEST TIME 12.49s :-D
Na koniec sezonu corsa została jeszcze raz złożona ,
wystrojona i legitymuje się mocą 333 koni i 316NM
Zobaczymy co z takimi parametrami pokarze w 2012 :bardzozly: :twisted:

Re: Pink Panther N/A 333 KM 316NM

: 28 lis 2011, o 13:35
autor: G4lu5
Mega gratki!!! :)2

Re: Pink Panther N/A 333 KM 316NM

: 28 lis 2011, o 14:38
autor: Lichacsw
To już musi ładnie latać. Gratki :smiech2:

Re: Pink Panther N/A 333 KM 316NM

: 28 lis 2011, o 17:47
autor: Bear_
O jaaaa.... Takie rzeczy czyta się bardzo miło... Some photo ?? :grin: :twisted: :pig:

Re: Pink Panther N/A 333 KM 316NM

: 28 lis 2011, o 22:32
autor: Porszak
ladny wynik, w glowicy juz mechanika jest? podaj wiecej parametrow walkow jesli mozesz, do ile sie kreci silnik, nie mysleliscie nad itb, tloki aftermarket, seria czy zmodozna seria?

Re: Pink Panther N/A 333 KM 316NM

: 28 lis 2011, o 22:37
autor: Bear_
Porszak pisze:ladny wynik, w glowicy juz mechanika jest? podaj wiecej parametrow walkow jesli mozesz, do ile sie kreci silnik, nie mysleliscie nad itb?
Hmmmm....
specu pisze:Dawno mnie tu nie było ,a parę rzeczy się zmieniło corsa jest teraz różowa :lol: a z tuningu zyskała 8-) wałki rozrządu świątka 294*, kolektory wydechowe rurowe 48mm , kolektory ssące świątek 6 trąbek w 2 puszkach + 2 spore przepustnice i maksymalnie spalnowane głowice przy wstepnym strojeniu Ecu Masterem Det 296 koni i 296 nm jak się później okazało regulowane koła rozrządu były źle oznaczone.
Tak ustawiona corsa wygrała w SSS sezon startów na 1/4 mili w klasie FWD BEST TIME 12.49s :-D
Na koniec sezonu corsa została jeszcze raz złożona ,
wystrojona i legitymuje się mocą 333 koni i 316NM
Zobaczymy co z takimi parametrami pokarze w 2012 :bardzozly: :twisted: