Re: corsa de chico loco MAX
: 22 lut 2010, o 12:45
Szczerze mówiąc nie była to sama trasa, było miasto mniej więcej tak pół na pół. No olej wymieniony.
forum klubu opel corsa sport
https://corsasport.pl/forum/
To nie wina Maxa, niestety.STELMI pisze:pozostawienie starych panewek to nie był dobry pomysł, szczególnie, że i tak było wszystko rozebrane.
STELMI to był bardzo zły pomysł, szkoda gadać a zresztą sprawa zamknięta.STELMI pisze:pozostawienie starych panewek to nie był dobry pomysł
Na dzień dzisiejszy udało się parę rzeczy ogarnąć, to znaczy:duzy pisze:a doprowadziles juz do porzadku
Nie jest to takie proste i tanie: wiązka, jednostka sterująca, głowica(jest inna, chodzi o kolektor ssący), kolektor ssący, czujnik położenia wału i cały zapłon ja mam z czujnikiem hakla i na palcu rozdzielacza. A tam jest elektronik.kerni pisze:wiec zmienia sie tylo kolektor, wiazka i dodzie czujnik polozenia walu)
Tabliczki są na spoty i zloty zamiast rejestracji przyczepiane. Nie jeździ ona za szybą na co dzień.Aro pisze:ja bym jeszcze pozbył się tej tabliczki z imionami z za przedniej szyby
max1975 pisze: Koszt myślę że porównywalny będzie z jednostką C16SE a i ona ma mały zapas myślę że spokojnie do 130KM. I dużo wyższy moment. Co będzie owocowało lepszym przyspieszeniem. Cały komplet na swap kupię za 1200zł (silnik z osprzętem, skrzynia, wiązka, komp, i pół osie)
Też tak mówiłem ale Max ma swoją filozofię i jego sprawakerni pisze:troche mnie dziwi towje rozumowanie, po co wydawac kase na 1,4 skoro byl zdrowy i nic mu nie dolegalo jesli przyszlosciowo chcesz pakowac cos wiecej ...moze jestem dziwny ale wychodze z zalozenia ze lepiej poczekac i odlozyc pieniadze niz wydawac na cos co i tak sie wywali
kerni pisze:max1975 pisze: Koszt myślę że porównywalny będzie z jednostką C16SE a i ona ma mały zapas myślę że spokojnie do 130KM. I dużo wyższy moment. Co będzie owocowało lepszym przyspieszeniem. Cały komplet na swap kupię za 1200zł (silnik z osprzętem, skrzynia, wiązka, komp, i pół osie)
troche mnie dziwi towje rozumowanie, po co wydawac kase na 1,4 skoro byl zdrowy i nic mu nie dolegalo jesli przyszlosciowo chcesz pakowac cos wiecej ...moze jestem dziwny ale wychodze z zalozenia ze lepiej poczekac i odlozyc pieniadze niz wydawac na cos co i tak sie wywali
Chciałem zobaczyć i porównać efekty na własnej skórze, jestem zadowolony że doświadczyłem ale z efektów mniej. To tak w wielkim skrócie.mojo pisze:Też tak mówiłem ale Max ma swoją filozofię
Mojo dzieki za miłe słowa, opinie ma prawo wyrazić każdy a czy komuś się podoba czy nie to inna sprawa.mojo pisze:(fajnie że mimo pieprzenia, że siatka nie pasuje itd ... robisz swoje)
Też troszkę żałuje ze nie udało zrobić się kompletu, ale co czasami tak bywa. Teraz już mi sie nie opłaca, zbieram kasę i myśle nad nowym projektem.Smalcyk pisze:szkoda że wydechu nie dokończyłeś bo mogło być lepiej
max1975 pisze:Smalcyk ma swoje racje, fajnie jest dłubnąć coś i wyciągnąć ile się da a ile radości jak mówisz że masz 1.4 100konny
ja tam wolę robić swapa i rzeźbić przy okazjiSmalcyk pisze:nie sztuką jest zrobienie swapa tylko wyrzeźbienie np. z 1.4 8v tyle koni i w miarę ładnego wykresu nie mówię że swapy są złe bo sam jak mój obecny silnik padnie będę chciał wstawić v6 ale chodzi o to że puki ma się zdrowy silnik to żeby jego rzeźbić popindoliłem wszystko co pewnie chciałem przekazać swoją myślą ale mam nadzieje że skumacie o co mi chodzi
oraz po jaka cholere tak sie bez sensu dlubac i wpuszczac pieniadze w kanal, skoro i tak za chwile pozbedziesz sie tego silnika? co, nikt przed toba nie robil takich tuningow w tym silniku i nie dalo sie rozejrzec po sieci i sprawdzic, ze to nie bardzo mialo sens? nigdy takich rzeczy nie zrozumiemmax1975 pisze:Chciałem zobaczyć i porównać efekty na własnej skórze, jestem zadowolony że doświadczyłem ale z efektów mniej.
Z całym szacunkiem - chciałbym to zobaczyć, jak dłubnięte c14se objeżdża is250 lub coś na ten deseńSmalcyk pisze:radość jest wtedy jak opindalasz takiego lexusa is250 150 km bemki do 2,5lminy przeciwników jak słyszą że to 1.4 8v są bez cenne