Strona 3 z 4

Re: CB GSI R&B

: 2 wrz 2011, o 08:36
autor: tnj86
Hehe polluks może kiedyś przypadkiem zobaczysz ;]
A na chwilę obecną zamieszczam aktualne fotki z nowym felunkiem i gumami ;]
Obrazek
Obrazek

Sory za jakość zdjęć ale robione telefonem ;]

Re: CB GSI R&B

: 17 lut 2012, o 12:46
autor: tnj86
No i witam kolegów po długiej nieobecnośći.
Żeby nie było z autkiem nadal coś się dzieje ;] niestety na chwile obecną jestem bezrobotny ale oto co jest przygotowane na zmianę i co już zostało zmienione :)

Otóż w aucie zawitały elektryczne i podgrzewane oryginalne lusterka, do których musiałem dokupić Joya i przekaźnik. Wszystko działa aż miło tym bardziej ze jest zima ;]

Autko na wiosnę otrzymało felgi DEZENTa 14cali przód 7 cali et 25 i tył 8 cali et 15. Na przodzie ogumienie dunlopa 185/50 a na tyle Uniroyal 195/45.
Obrazek
Oto wstępna przymiarka felg tylnych:
Obrazek
Obrazek


Co tego doszło gwintowane zawieszenie firmy JOM z czego tył już zamontowany został mi tylko przód ;]
Odziwo tył auta wygląda jak fabryka więc zakonserwowałem wszystko jeszcze raz i na tył wleciał gwint.
Obrazek
Obrazek

czekam na lepszą temperaturę i zabieram się za przód.

Dodatki z czarnego karbonu WYLATUJĄ z Auta na zawsze!!!
Na montaż czeka odnowiona przepustnica z nowym krokowcem i potencjometrem, oraz linką od gazu - wymienić ją to będzie lada wyczyn ;]
Obrazek

No i co najbardziej mnie ucieszyło na allegro pojawiła się dokładka do gsi oryginalna używana ale już dzis jest u mnie i czeka na wiosnę ;]
Obrazek
Obrazek
Oczywiście dokładka będzie odnowiona ;]

Auto chce zrobić w lekkim germanie bo niestety ale drogi u mnie nie pozwalają na całkowitą glebę :/

Re: CB GSI R&B

: 17 lut 2012, o 14:50
autor: bez pozdrowień
tnj86 pisze: Co tego doszło gwintowane zawieszenie firmy JOM z czego tył już zamontowany został mi tylko przód ;]
Odziwo tył auta wygląda jak fabryka więc zakonserwowałem wszystko jeszcze raz i na tył wleciał gwint.


piekne autko.. felgi mam w garażu takie same, tyle, że na przód też szykuje 8j ;)

na tył wleciał gwint tego JOMa ? Znaczy sie sprężyna z tą gwintowaną podkładką?
Na zdjęciach masz właśnie ten zestaw z tyłu?

Re: CB GSI R&B

: 17 lut 2012, o 15:54
autor: tnj86
Na zdjęciach COrsa siedzi na starym zawieszeniu - seryjnych amorach ze sprężynami WEITECA zielonymi.

Ten zestaw JOMa mam na tyle już założony ale musze go jeszcze dopasować wysokością pod dezenty aby mi sierpów nie obcierały ;] ale fotek jeszcze nie mam na tym zawiasie

Re: CB GSI R&B

: 17 lut 2012, o 15:56
autor: Diabel199432
Fajna ta corsa, ale ciekawi mnie jak wygląda ten Hertz w bagażniku ?

Re: CB GSI R&B

: 18 lut 2012, o 11:50
autor: tnj86
Diabel199432 pisze:Fajna ta corsa, ale ciekawi mnie jak wygląda ten Hertz w bagażniku ?
Proszę tak wygląda ten HERTZ i sory za nieład w bagażniku ;]
Obrazek

Re: CB GSI R&B

: 18 lut 2012, o 15:25
autor: Diabel199432
Dzięki za foto. Widać, że nie za duży, nie za mała, taki w sam raz :D

Re: CB GSI R&B

: 28 lut 2012, o 10:09
autor: tnj86
No i mały UP na aucie w przodzie zawitał już zawias gwintowany JOM
a oto mały spy shot z pracy ;]
Obrazek
Obrazek
Obrazek
No i długo poszukiwana dokładka z GSI ;]
A tu foto z dokładką i na nowym zawiasie;] Niestety muszę wyregulować jeszcze tył a przód nieco opuścić ;]
Narazie jedno foto reszta niebawem ;]
Obrazek

Re: CB GSI R&B

: 28 lut 2012, o 17:59
autor: Bear_
NA GLEBEEEEEE !!!! :grin: :pig:

Re: CB GSI R&B

: 28 lut 2012, o 18:13
autor: koza149
Regulacja bardzo prosta, tył na sam dół, przód z 1,5 cm od końca gwintu i masz równo opone z błotnikiem na 195/45/15 :D ewentulanie wywalić helpery i wtedy można kłaść na wahaczu :-D :-D :pig: :pig:

Re: CB GSI R&B

: 28 lut 2012, o 18:58
autor: tnj86
No i tu problem drogi w moim mieście nie pozwalają na cAłkowitą glebę więc muszę iść na kompromis :/ tył (8J 14 cali et 15 - 195/45/14) mi obciera przy wybojach wiec muszę go wyżej podnieść a przód (7J 14 cali et 25 - 185/50/14) nieco obniżyć aby to stylistycznie wyglądało ;] foty wstawię po regulacji a tak nawiasem tyłu nie obniżę na maxa bo felga wystaje z oponą około 1 cm za nadkole więc sierpy pozamiatane ;/

Re: CB GSI R&B

: 28 lut 2012, o 20:19
autor: Diabel199432
Tak czy siak - zajebista ta corsa :P

Swoją drogą u mnie w Obornikach byś nie przetrwał tak jak teraz, bo ja na oryginalnym zawieszeniu przycieram zderzakiem :-?

Re: CB GSI R&B

: 28 lut 2012, o 21:07
autor: Bear_
Gdzie Wy mieszkacie ?

Ja mieszkam na największym zadupiu pod słońcem, na całkowitej wsi i jeżdżę max w dole... Miał bym gwinta to bym się jeszcze niżej położył ;)

Świat do odważnych należy... A przykonserwować auto przed zimą nie boli ;)

Re: CB GSI R&B

: 28 lut 2012, o 21:20
autor: Diabel199432
Bear u mnie asfalt też jest cycuś glancuś, nawet gładki. I też mieszkam na wsi, ale krawężniki są przeciwnie proporcjonalne do niego :)9 i to jest ból.

Re: CB GSI R&B

: 28 lut 2012, o 22:43
autor: Karczo_27
Tylko że samochodem na glebie nie zalicza się krawężników, ba nawet nie powinieneś o nich myśleć :0 Wszystko się da, wystarczy kwestia wprawy no i wolniejszej jazdy... :grin:

Re: CB GSI R&B

: 29 lut 2012, o 18:16
autor: Krzy Krzy
Idziesz w dobrą stronę - Corsa znacznie lepiej się prezentuje :)2

Re: CB GSI R&B

: 29 lut 2012, o 19:22
autor: tnj86
Krawężników unikam w ogóle nie uznaje ich ale koleiny itp a nawet wyjazd zmusza mnie aby auto stało tak jak stoi teraz. Przy wyjeździe już szuram dokładką o asfalt a tył musi tak być podniesiony aby sierpy nie były zjechane wraz z oponami ;]
Także oto ostateczne foty ustawionego zawiasu :
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: CB GSI R&B

: 29 lut 2012, o 20:51
autor: Diabel199432
No i powiem, że zarąbiście wygląda :D Duży pozytyw.

Re: CB GSI R&B

: 29 lut 2012, o 22:50
autor: bez pozdrowień
ten prześwit aż razi w oczy, niestety..
a dróg w Ostrowie takich tragicznych nie macie, czasem tam jestem i aż tak źle jak można wywnioskować z Twojego opisu nie ma.

Re: CB GSI R&B

: 29 lut 2012, o 23:08
autor: rQs
Naklejka na zderzaku nie pasuje zupełnie do tego wszystkiego.
Autko fajnie się prezentuje, ale bez sensu było pakować kasę w gwint skoro nie wiem czy użyłeś chociaż połowę jego możliwości. Generalnie nie wierze żeby nie dało się tego jakoś lepiej dopracować. Też nie wiem czy to już docelowe koło na ten sezon?

"felgi DEZENTa 14cali przód 7 cali et 25 i tył 8 cali et 15. Na przodzie ogumienie dunlopa 185/50 a na tyle Uniroyal 195/45."
Nijak się ma to wszystko do siebie i albo robisz porządną rzeźbę z nadkolami i jakoś "chowasz" te koła chociaż ciut głębiej albo rozglądnąć się za czymś z większym et.

Re: CB GSI R&B

: 1 mar 2012, o 09:49
autor: tnj86
Naklejka lada moment pójdzie OUT z auta, w piwnicy leżą białe 14 z et37 lecz na razie pozostanie taki SETUP jaki jest bo mi się to widzi.A co do dróg koledzy niestety ale nie poruszam się po samym ostrowie, nawet wyjeżdżając już od siebie dokładką oram asfalt :/ a tył musi tak stać bo miałem niżej ale na wybojach sierpy były piłowane ;]. Kusi mnie aby przód jeszcze opuścić ale wtedy pożegnam się z dokładką.

rQs zastanawiam się jeszcze nad oplowską felgą ale w 16 calach z ładną oponką ale niestety bezrobotnego na to nie stać :/ Także na razie zostaje jak jest chyba że panowie niebiescy zabiorą mi dowodzik to będzie zmiana ;]

Re: CB GSI R&B

: 1 mar 2012, o 10:10
autor: Bear_
Nie wiem, ale jak ja patrze na tą wyrwę między kołem a błotnikiem w którą idzie głowę wsadzić to ni jak mi się to nie widzi :(

To już chyba faktycznie wylałbym większe i węższe koło co by wypełniło te błotniki :/

Co do "obcierających" sierpów to nie rozumię tego... Mój wątły umysł nie ogarnia... Ja przy max zoll'u z "przytemperowanymi" sierpami właśnie coby koło się jakoś chowało jeździłem i nic mi nie tarło...

A miałem 9J z tyłu 8J z przodu...

Puszczaj to na glebe i nie bądź miętki :) Mi się dokładka zawijala pod zderzak przy wyjeżdżaniu z podwórka i co... Nic jej nie ma... Jeździ dalej :)

Da się...? DA !

Obrazek

Re: CB GSI R&B

: 1 mar 2012, o 12:53
autor: gawron
to po co kupowałes gwinta jak praktycznie wogole go nie wykorzystales ? :pig:

Re: CB GSI R&B

: 1 mar 2012, o 13:06
autor: bez pozdrowień
edit.
mój post do kosza

Re: CB GSI R&B

: 1 mar 2012, o 20:19
autor: maximo
ja z takim offtopem, jak masz ciulato na podwórku zeby jeździć autem na glebie to znaczy ze czas wziać łopate w dłoń i troche pozmieniać

Re: CB GSI R&B

: 1 mar 2012, o 22:39
autor: rQs
Da się...? DA !

Obrazek[/quote]

Świetny przykład, że się da ...

Ale ta Twoja felga w ogóle mi się jakoś nie widzi...

http://s50.photobucket.com/albums/f341/ ... 549334.mp4
poszukaj czegoś większego z większym et - popatrz jak to u mnie siedziało przy 15 calach....

A jakaś oplowska 16 też mogłaby zrobić jakieś pozytywne zamieszanie :D

Re: CB GSI R&B

: 2 mar 2012, o 23:10
autor: dadidas
ja swego czasu jezdzilem z przeswitem 5,5 cm miedzy miska a asfaltem do momentu jak zalatwilem miske, a pozniej przyspawalem sobie cztery uchwyty pod silnikiem i zamontowalem 4mm blache taka wywalcowana i nie bylo drogi ktorej bym nie pokonal:)ot i problem z glowy

Re: CB GSI R&B

: 3 mar 2012, o 02:10
autor: bez pozdrowień
dadidas pisze:ja swego czasu jezdzilem z przeswitem 5,5 cm miedzy miska a asfaltem
to miałeś niezłą koze :twisted:

Re: CB GSI R&B

: 10 kwie 2012, o 13:56
autor: progres123
tnj86 pisze:No i kolejne graty które czekają na montaż

Zakupiłem komplet nowych świec firmy Brisk (mam nadzieję że to dobry wybór), a oto one:
http://www.allegro.pl/item1117901317_br ... ugeot.html
w późniejszym czasie dojdą kable sportowe prosport ;]

Do tego zakupiłem oponki 175/55/15 i czekam na ich dostawe ;] zawitają na 7 calową felgę
http://www.allegro.pl/item1117765647_17 ... lecam.html

Aktualne fotki na PJ ;]
;) suuper ;)

Re: CB GSI R&B

: 10 kwie 2012, o 15:55
autor: Bear_
Taaa... My Cię również witamy... :)9