Strona 3 z 3
Re: Opel Corsa B 1.2 by Maniu$
: 10 lut 2014, o 00:19
autor: Maniu$
Witam, po dłuższej przerwie zacząłem działać trochę przy Corshe. A mianowicie zamówiłem
-zawieszenie AP SportFahrWerke 60/40
-lampy tył Clear Dark
-chromowane ramki do zegarów
Sprężyny i amortyzatory będę piaskował i malował tak wiec się nie przerażajcie ich wyglądem
-- 10 lut 2014, o 21:00 --
Dzisiaj doszło zawieszenie. Jak się okazało to i amortyzatory są firmy AP SportFahrWerke. Czyli nie są to jakieś chińskie dziadostwo tylko niemiecki produkt.
Amortyzatory nie są wylane, nie pocą się tak jak zapewniał sprzedający. Tylko mam mały problem bo amortyzatory nie mają mocowania do zwrotnicy bo jak mi pisał były właściciel to chciał przerobić pod inny samochód ale zrezygnował. I tutaj mam do was pytanie co byście mi poradzili co mam z tym zrobić. Z seryjnych amortyzatorów to mocowanie podejdzie czy nie bardzo?

Re: Corshe Dark Clear by Maniu$
: 11 lut 2014, o 19:12
autor: Maniu$
Myślałem, że ktoś odpowie ale co tam
Dzisiaj kolejna paczka doszła, a w niej:
-Lampy Dark Clear Black firmy Ka.TuninG
-Chromowane ramki zegarów.
A w czasie wkładania ramek pękła mi szybka ale będzie nowa a do tego białe tarcze zegarów

Re: Corshe Dark Clear by Maniu$
: 11 lut 2014, o 19:45
autor: gtszudi
z amorkami raczej już nic nie zrobisz. chyba ze będziesz miał ogarniętego spawacza i gościa na geometri zarazem

a i po spawaniu amorki do regeneracji bo mogą uszczelnienia nie wytrzymać temperatury
Re: Corshe Dark Clear by Maniu$
: 11 lut 2014, o 20:51
autor: Maniu$
Raczej dam rade bo tatuś umie spawać, bo pracował w tym fachu trochę i ma kurs spawacza to myślę że ogarnie temat, tylko mi chodzi o to czy podejdą te mocowania od seryjnego amorka?
Re: Corshe Dark Clear by Maniu$
: 12 lut 2014, o 00:29
autor: Fifo
Dużo zapłaciłeś za te amory? Bo znam lepszy sposób na wywalenie kasy w błoto. Jak zaczniesz na nich spawać to juz nic z nich nie będzie.
Re: Corshe Dark Clear by Maniu$
: 12 lut 2014, o 01:06
autor: SpidiX
Właśnie też tak myśle czym sie kierowałeś kupując te amortyzatory. Tu chodzi o bezpieczeństwo chyba ze wolisz zrobić sobie krzywde podczas jazdy i nie mówie tego ze złośliwości czy coś ale według mnie juz lepsze będą chińskie nowe zamienniki od tych bez mocowań. Lampy na + , Co do szybki od licznika to miałem ten sam problem przerabiając swój licznik na digi zeby bezboleśnie dziada wyciągnąc to raczej trzeba rozkleić mocowania i potem klejem albo czymś zakleić bo tak to cięzko.
Re: Corshe Dark Clear by Maniu$
: 12 lut 2014, o 18:07
autor: Maniu$
Za amorki ze sprężynami dałem 100zl. Czyli aż tak nie wywaliłem kasy w błoto no ale no nie przemyślałem tego.
Może kasa by mi się zwróciła jakbym sprzedał same sprężyny, tylko je wypiaskuje i pomaluje
Czyli amortyzatory są już do wywalenia... Nic się z nimi nie da zrobić?
No a z szybka to się pierdzieliłem i jak już byłem przy końcu to mi pękła. Ale będzie na czasie nowa

Re: Corshe Dark Clear by Maniu$
: 17 lut 2014, o 19:43
autor: Maniu$
Dzisiaj miałem trochę wolnego czasu to zrobiłem sobie podświetlenie zegarów.
Godzinka roboty i taki oto efekt:
Wskazówki jeszcze będę malował na czerwony fluo ale to jak będę wymieniał szybkę

Re: Corshe Dark Clear by Maniu$
: 17 lut 2014, o 22:02
autor: rbn
Możesz napisać więcej na temat tego podświetlenia? co i jak? Bo efekt jest jak dla mnie bardzo fajny.
Re: Corshe Dark Clear by Maniu$
: 18 lut 2014, o 01:00
autor: marek-rz
Wszystko ok ale corshe było tylko jedne jak na razie jak je pobijesz możesz tak nazwać swój bolid

Re: Corshe Dark Clear by Maniu$
: 18 lut 2014, o 15:45
autor: Maniu$
Ok ok nie czepiajmy się szczegółów
A KLaRiego projectu to nie da się pobić
A poza tym ja nie mam Corsche tylko Corshe

Mała bo mała różnica ale jest
Pozdro

Re: Corshe Dark Clear by Maniu$
: 21 lut 2014, o 16:01
autor: Miles
rbn pisze:Możesz napisać więcej na temat tego podświetlenia? co i jak? Bo efekt jest jak dla mnie bardzo fajny.
+1
Również jestem ciekawy sposobu wykonania, bo efekt bardzo dobry

Re: Corshe Dark Clear by Maniu$
: 21 lut 2014, o 20:54
autor: Maniu$
Ooo...cieszę się ze się wam podoba
A wiec tak potrzebny jest nam:
-1m taśmy smd/led
-kawałek kabelka żeby taśmę podłączyć pod podświetlenie
-trochę chęci i wolnego czasu
-lutownica
A wiec tak: wyjmujemy nasz licznik, musimy zdjąć zegary/tarcze. I gdy mamy już samą obudowę to bierzemy się za klejenie taśmy (taśma ma swój klej). zaczynamy od strony wskaźnika paliwa i jedziemy do góry, następnie taśmę dajemy tak jakby pomiędzy obrotomierzem a prędkościomierzem żeby podświetlić cały zegar i jedziemy dalej.Kończymy także przy wskaźniku paliwa. Na końcu taśmy przylutowujemy kable odpowiednio + i -. Kabelki wyprowadzamy przez otwór od żarówki podświetlenia i lutujemy odpowiednio do podświetlenia zegarów. Wszystko składamy do kupy wsadzamy do auta i cieszymy się pięknym podświetleniem w naszej corsie
Jeśli coś niezrozumiale napisałem to pytajcie na PW
PS: Wyjmicie stare żarówki bo ja jednej nie wyjąłem i mi trochę rozświetla na środku
Re: Corshe Dark Clear by Maniu$
: 22 lut 2014, o 11:13
autor: daavid117
Gdzieś na forum jest tutorial jak zrobić podświetlenie przy użyciu taśmy LED.
Re: Corshe Dark Clear by Maniu$
: 22 lut 2014, o 12:57
autor: Maniu$
Chyba nie na tym forum.
Wiem bo sam się na nim opierałem ale nie chciałem wstawiać linku żeby nie robić reklamy innego forum

Re: Corshe Dark Clear by Maniu$
: 24 lut 2014, o 09:47
autor: koziolek
Maniu$ pisze:Chyba nie na tym forum.
Wiem bo sam się na nim opierałem ale nie chciałem wstawiać linku żeby nie robić reklamy innego forum

na tym forum
nowy-prosty-sposob-na-podswietlenie-lic ... 70192.html
Re: Corshe Dark Clear by Maniu$
: 24 lut 2014, o 20:32
autor: Maniu$
Cholender nawet nie widziałem tego manuala
A właśnie ten sam jest na klubcorsa i tam go znalazłem i z niego korzystałem

Re: Corshe Dark Clear by Maniu$
: 24 lut 2014, o 21:50
autor: olekr21
ja u siebie tez robiłem właśnie z tego manuala który jest u nas na forum. jak sie chce to sie znajdzie...

Re: Corshe Dark Clear by Maniu$
: 10 mar 2014, o 21:04
autor: Maniu$
Z Corshe dalej działam. Dzisiaj byłem na zakupach i kupiłem nowe hamulce na tył czyli nowe bębny, sprężyny montażowe, podkład i farbę
Szczęk nie wymieniam bo jakiś czas temu kupowałem nowe a ze względu że tył nie hamował to wcale się nie zużyły.
Bębny w podkładzie, Corsa na klockach, wszystko zdjęte, wyczyszczone i pomalowane
Jutro bębny pójdą kolor i w środę składam do kupy

Re: Corshe Dark Clear by Maniu$
: 11 mar 2014, o 07:35
autor: rbn
Tylko nie mów, że będziesz malować bębny na czerwono

Re: Corshe Dark Clear by Maniu$
: 15 mar 2014, o 11:15
autor: Maniu$
Za późno
Są już pomalowane
Wszystko poskładałem i działa jak powinno. Pedał hamulca zrobił się twardszy, tył w końcu hamuje no i ręczny jest
A to czemu miałbym ich nie malować na czerwono?

Re: Corshe Dark Clear by Maniu$
: 15 mar 2014, o 22:48
autor: rbn
Hamulec bębnowy to nic czym warto się chwalić i co powinno się rzucać w oczy

Dlatego bębny najlepiej pomalować na czarno

Re: Corshe Dark Clear by Maniu$
: 18 mar 2014, o 20:56
autor: Maniu$
Jestem dumnym posiadaczem Czarnej Corsy

i wcale się nie wstydzę mieć bębnów dlatego nie będę ich chował pod czarnym lakierem

Re: Corshe Dark Clear by Maniu$
: 19 mar 2014, o 09:40
autor: olekr21
i tak schowasz je za masywną felgą

Re: Corshe Dark Clear by Maniu$
: 22 lip 2014, o 21:37
autor: Maniu$
A wiec tak Corsa została zamieniona na Astrę II. Astra jest od tych samych handlarzy co Corsa tak więc mam nadzieję że nie bedzie z nią problemów

Re: Corshe Dark Clear by Maniu$
: 23 lip 2014, o 00:29
autor: KRYSTEX
Widzę, że wierny marce

Jaki silnik tam masz?
Re: Corshe Dark Clear by Maniu$
: 23 lip 2014, o 21:06
autor: Maniu$
Oj wierny wierny
Na VW się przejechałem to teraz tylko Opel
A w Astrze siedzi 1.6 8v benzyna+gaz.

Wersja Elegance, 219000km przebiegu, od 2008 roku w kraju, jestem 3 właścicielem
