bez problemu
kwestia posiadania włączników stopniowanych i ich podpięcie
Re: groszek - ja37
: 9 sie 2014, o 22:52
autor: ja37
No aż taki dobry nie jestem....
Jakiś schemat?
Wtedy dam rade.
Re: groszek - ja37
: 10 sie 2014, o 21:30
autor: Jaca.
włącznik stopniowany to nic innego jak rezystor regulowany czyli potencjometr
podpinasz po prostu zamiast ON/OFF ścieżkę na której zmienia się rezystancja
miernik w garść i już wszystko wiesz który do czego idzie
na początku robi po prostu pstryk później zmienia się opór
pytam tak zupelnie normalnie, co zdecydowalo o wyborze?
Re: groszek - ja37
: 13 sie 2014, o 19:58
autor: ja37
Index W.
Chciałem najpierw Uniroyal, ale poczytałem i jakos mi ta wpadła w oko.
Mam założoną najdłuzszą skrzynię F16, więc taki index może sie przydać
: 13 sie 2014, o 22:18
autor: !markos
Zajebiste te gumy, ale opony zazwyczaj kupuje się kompletami... Przód ma kleić, a tył nie musi?
Re: groszek - ja37
: 14 sie 2014, o 14:54
autor: ja37
Musi, ale tył musi poczekać do wiosny.
Na razie mam na tyle nokian, który ma 8mm bieżnika, więc musi starczyć.
Re: groszek - ja37
: 14 sie 2014, o 18:03
autor: kubzik123
jak by nie patrzec na przod naped to wiadomo trakcje trzeba złapac.
Re: groszek - ja37
: 28 sie 2014, o 20:04
autor: ja37
Zrobiłem mix do chłodzenia chłodnicy
Seryjny wiatrak opla jest słaby.
Włożyłem w oprawę wiatrak z A6
To jest dopiero tornado pod maską
Zabezpieczyłem bezpiecznikiem 60A.
No i wreszcie jakoś zapodałem IC, może taki starczy.
Re: groszek - ja37
: 28 sie 2014, o 20:53
autor: Porszak
patent z wiatrakiem bajka, szczegolnie jesli jest bardziej plasko niz ze starym.
zaklepuje ze zgapie z Ciebie przy najblizszej okazji
z elektryka jestem na bakier, ale jaki byl bezpiecznik oryginalnie bo chyba nie 60A? jestes pewny ze tak bedzie git?
Re: groszek - ja37
: 28 sie 2014, o 21:27
autor: ja37
Różnie w programach jest .
Jest i 40A i 60A.
Po doswiadczeniu w czarnej sadze,że 60A.
Bo założyłem taki sam.
Jest bardziej płasko, niż z wiatrakiem seryjnym - nie wystaje "dupa" silnika.
Całość wygląda, jak wiatrak klimy, tylko trochę wiecej waży
Marcin, po to piszę, coby innym życie ułatwic.
To coś potrafi zbic temperaturę z 98 do 92 w minutę, może mniej.
Sam przespiecznik to nie wszystko, tu musi być przekaźnik z lepsiejszymi stykami, taki na 70A, w grupie vag takie mają.
Re: groszek - ja37
: 28 sie 2014, o 21:55
autor: Jaca.
noo brawo
chyba sam do siebie wrzucę
Re: groszek - ja37
: 11 wrz 2014, o 17:29
autor: ja37
Silnik po długich bojach zagadał.
Poprzednik nieźle namieszał w kablologii budy,musiałem dać nowy kabel na pompę paliwa.
Niestety nie mam filmiku....
Re: groszek - ja37
: 11 wrz 2014, o 17:54
autor: Porszak
bez filmiku sie nie liczy , zrob to jeszcze raz z filmikiem
Gratsy, teraz czekamy na pierwsze testy.
Re: groszek - ja37
: 11 wrz 2014, o 18:19
autor: kubzik123
Mistrzu prosimy filmik
Re: groszek - ja37
: 11 wrz 2014, o 19:12
autor: CorsaCG
Chciałem pytać czy silnik się już odzywał :p
Pierwsze odpalanie bez nagrania ? nie może być
Re: groszek - ja37
: 11 wrz 2014, o 19:19
autor: ja37
Nie miałem czym nagrać, widzieliście, jakie "ładne" fotki robi mój chiński aparat telefoniczny zwany dumnie smartpopychonem......
Re: groszek - ja37
: 13 wrz 2014, o 21:18
autor: ja37
Jest filmik.
Ale jest nowy problem - nie reaguje na pedał gazu.....
W poniedziałek podłączę diagnostyke, może opcom coś powie.....
Re: groszek - ja37
: 17 wrz 2014, o 12:23
autor: -=m&m=-
i jak postępy?
Re: groszek - ja37
: 17 wrz 2014, o 16:20
autor: ja37
Gaz już ok.
Pod maską musze dolot wykombinować, bo przez banana maska sie nie domyka - było do przewidzenia.
W środku elektryka już ok.
Zostało zawias i hamulce.
Re: groszek - ja37
: 18 wrz 2014, o 08:10
autor: CorsaCG
"Pod maską musze dolot wykombinować, bo przez banana maska sie nie domyka "
Dasz radę , przebrnąłeś przez większe problemy przy swapie .
Ciągłe postępy przy projekcie
Czekamy na pierwszy filmik z jazdy
Re: groszek - ja37
: 18 wrz 2014, o 18:15
autor: ja37
Zawias już prawie.
Przełożyłem groszkowy do czarnej, w groszku na razie tylko tył gwint jest założony.
Jutro powojuję z przodem, przy okazji zakupię sworznie i końcówki drążków kierowniczych, założę poliuretany i hamulce z astry GSI.
Wyregulować biegi, zalać skrzynię i wspomaganie i można jechać na wydech.
Re: groszek - ja37
: 19 wrz 2014, o 00:26
autor: Porszak
unies maske do gory na zawiasach. bedziesz mial temp spora, lepszy przeplyw sie przyda i klopot powinien zniknac
Re: groszek - ja37
: 19 wrz 2014, o 06:35
autor: ja37
Banan przeszkadza z przodu, a nie z tyłu, więc na zawiasach nic nie da.
Re: groszek - ja37
: 20 wrz 2014, o 09:09
autor: many
Gratki Grześ :) co do banana jak masz kombinować z maską to nie lepiej pozbyć się banana i zrobić ten odcinek z chromoniklu a nawet lepiej z aluminium od turba miejsca jeszcze trochę zostało po lewej stronie :)
Marzyło Ci się turbo i jak widać marzenia się spełniają :) tylko trzeba konsekwentnie dążyć do wybranego celu :) Jeszcze raz Gratki Gratki :)
Re: groszek - ja37
: 20 wrz 2014, o 15:43
autor: ja37
Dzieki
Banana wywalę, pojadę z dolotem od razu w bok, na razie bedzie drut, bo musze szybko wyjechać (czarna poszła do Lublina), później coś ładnego się wymodzi.
Teraz pytanie do znawców
Wyjąłem półośki z czarnej, bo moich przegubów jestem pewny, zabrałem sie dziś za zawias, zacząłem z lewej strony.
I zonk.
Krótka półoś za długa o 2cm!
O co chodzi?
Silnik ze skrzynią był przesuniety w lewo o 5mm, tyle przegub wewnętrzny powinien przyjąć, a tu sie okazuje inaczej.
Dlaczego?