Strona 26 z 55

: 4 gru 2005, o 11:05
autor: arts
wowik rozpijesz sie nam i beda nicki z tajemnie uknutego planu c20rsa :oko:

: 5 gru 2005, o 20:09
autor: D12
Czy zamiast tradycyjnej metody dokładania Turbo i całego tego zestawu nie lepiej zakupic od razu silnik C20LET z osprzętem ? Fakt, że silnik C20XE jest dosyć popularny i znalazłby się kupiec.

: 5 gru 2005, o 20:12
autor: !markos
jak ma sie juz xe to nie ma wiekszego sensu kupowac leta... wynik mocowy bedzie ten sam, wytrzymalosciowo xe tez jakos specjalnie nie odstaje od leta.. gumis, wiecej info pliz :grin:

: 5 gru 2005, o 20:23
autor: D12
markos dzięki za łodpowiedź :) a mniej więcej koszty tych dwóch metod: C20LET i C20XE są zbliżone?

: 5 gru 2005, o 20:28
autor: -=kLaRi=-
Mozna smialo powiedziec ,ze nie !
C20LET + F28 kompletny z wszystkim kupisz juz za ok4500tys.
C20XE + F20 w cenie kolo 2500zl !Czyli zostanie Ci 2tys na turbo , ,skrzynia F28 i kupe innych gratow+ zestrojenie tego wszystkiego... = nie da rady!
Wedlug mnie takie dlubanie XE przerosnie kilkakrotnie kupno leta ;)

Edit :
O prosze :
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=74813724

: 5 gru 2005, o 20:38
autor: -=m&m=-
to wszystko zalezy od tego jak profesjonalnie podejdzie sie do tematu, jeden wsadzi silnik bez remontu a drugi zrobi kapitalke wzmacniajac go przy okazji.

o założeniu innej turbiny i innych rzeczach idących za tym nie wpomne.

: 5 gru 2005, o 20:41
autor: -=kLaRi=-
Tak ,ale tak czy siak przerobienie c20xe na leta wyjdzie wiecej niz kupno calego let-a.
Poszczegolne pierdolki cie dobija . ,pozniej strojenie ,wydech itd...

: 5 gru 2005, o 20:43
autor: kristo
I nie każdy kupuje f28.... a za 2500zł to stoją całe kadety 20xe....można kaste na części sprzedać i jeszcze się remont zwróci :oko:

: 5 gru 2005, o 20:47
autor: !markos
dlubanego leta tez sie stroi i tez robi sie do niego wydech, zmienia sie turbo, wtryski i tak dalej. pewnych rzeczy nie obejdziesz, a tak stawiajac sprawe nieco upraszczasz problem klari. to nie jest tak oczywiste jak piszesz. jesli wyjsciowo kupowac turbo to tak - lepiej kupic leta. jesli ktos juz ma c20xe - to nie ma sensu go sprzedawac po to, zeby kupic leta (ktorego i tak trzeba bedzie wyremontowac/stunowac).

: 5 gru 2005, o 20:54
autor: -=kLaRi=-
No w sumie tak ,masz racje ,sa + i - ,jak kupisz leta to tez trzeba mu kape zrobic itd .
Teraz to przemyslalem ,wczesniej myslalem pod katem kupna c20xe i lubania go na leta .Nie pomyslalem o tym ze wow juz go ma i bedzie dlubal :)
No badz co badz ,bedzie pierwsza c20xeT ;)))hah

: 5 gru 2005, o 21:02
autor: !markos
drugie...

: 5 gru 2005, o 21:17
autor: D12
Jak czasem śledze projekty uturbiania furek np. na streetracing.pl to na początku jest pięknie: turbina + kolektor + chłodnica + przewody + strojenie, etc. Nagle po jakimś czasie dochodzą nowe możliwości (niedosyt mocy)i nowe koszty projektu a może a może.....więcej mocy. Potem auto się robi typowe na 1/4 a o to czasem nie chodzi auto ma zapitalać po ulicy i po torze. Rozumuje na prosty rozum... nie lepiej C20LET i zostawic silnik tak jak wychodził z fabryki ?

: 5 gru 2005, o 21:23
autor: GUMIS2000
kurde kiedy sie nauczycie ze C20LET To nie to samo co C20XE ??????

poza miska olejaowa głowica i kopułka rozdzielacza to
nie ma nic takiego samego , nawet pokrywka świec jest inna.....
Zgoda ze na drugi motasz morzesz zamotowac sobie pompe
paliwa czy oleju od xe do leta .
Ale to tak samo jak twierdzenie ze mercedes G to to samo co AMG G55!!

nie wiem co jest bardziej opłacalne bo o tym kazdy decyduje sam .
Nawet na turbine K26 przekraczanie 270 koni mozna wsadzic
po miedzy bajki, tuz obok pana kracego i za sierotka marysia.
Podobie sprawa sie tyczy skrzyni nie słyszelm zeby komu kolwiek
wystrała sie skrzynia F28 nawet jak miał 400 koni i 600 niutonów
a F20 czesto padaja nawet przy 200 koniach .
silnik to jedno a druga sprawa to jak to bedzie jezdzic ??

POWER IS NOTHING WITHOUT CONTOLL !!!!!

: 5 gru 2005, o 21:27
autor: !markos
GUMIS2000 pisze:mozna wsadzic po miedzy bajki, tuz obok pana kracego
a gowno, pankracego to sam widzialem w telewizorze :lol:
http://download2.joemonster.org/mp3/pan ... ni_psa.mp3

: 5 gru 2005, o 21:30
autor: GUMIS2000
!markos pisze:
GUMIS2000 pisze:mozna wsadzic po miedzy bajki, tuz obok pana kracego
a gowno, pankracego to sam widzialem w telewizorze :lol:
http://download2.joemonster.org/mp3/pan ... ni_psa.mp3
a jak tam twoje 1.6 czyli supertysiacszejset ??
słyszełm ze Czerwony kapturek ci ukradł pomysł

: 5 gru 2005, o 21:34
autor: Staneq
!markos pisze:
GUMIS2000 pisze:mozna wsadzic po miedzy bajki, tuz obok pana kracego
a gowno, pankracego to sam widzialem w telewizorze :lol:
phiiii Ja jak bylem mały to w Gliwicach byl pankracy w teatrze i ten dziadek do mnie podszedl zebym mogl poglaskac pankracego :lol:

Kuwa jakis mlodzik moze nawet nie wiedziec o czym my mowimy....... :-P stare dzieje :oko:

: 5 gru 2005, o 21:38
autor: -=kLaRi=-
ale sie watek c20rsa rozwinal !!a taka cisza tu byla !!
Wow przyszedl ,klepnal kilka postow i jak sie rozhulalo!!:))

Tak jak pisalem wczesniej ,osobiscie spylilbym c20xe ,dolozyl ze 2kafle i mam gotowy Let ,bez dupienia sie ,ze skrzynai itd !

: 5 gru 2005, o 21:41
autor: Kotlin
Tak wlasnie was czytam i czytam i zastanawiam sie kiedy zaczniecie gadac o viagrze i biovitalu stare dziady :-P

: 5 gru 2005, o 21:42
autor: GUMIS2000
-=kLaRi=- pisze: Tak jak pisalem wczesniej ,osobiscie spylilbym c20xe ,dolozyl ze 2kafle i mam gotowy Let ,bez dupienia sie ,ze skrzynai itd !
wikingu do dzieła

: 5 gru 2005, o 21:44
autor: D12
Koniec z bajkami :) pomiędzy C20XE a C20LET zapewne są ogromne różnice, tyle jak ktoś od początku zakłada duże moce na silniku to musi wybrać

: 5 gru 2005, o 21:44
autor: kristo
Kotlin pisze:Tak wlasnie was czytam i czytam i zastanawiam sie kiedy zaczniecie gadac o viagrze i biovitalu stare dziady :-P
Mi to już nawet nie pomaga :oko: :grin:

: 5 gru 2005, o 21:52
autor: D12
-=kLaRi=- pisze: Tak jak pisalem wczesniej ,osobiscie spylilbym c20xe ,dolozyl ze 2kafle i mam gotowy Let ,bez dupienia sie ,ze skrzynai itd !
Klari a własnie co z twoim LETem, zniknął z opisu....

: 5 gru 2005, o 21:56
autor: -=kLaRi=-
hehe ,mozna powiedziec ,ze zniknal z zyciorysu... :) Nic nie mowie... narazie;)

: 5 gru 2005, o 22:56
autor: !markos
-=kLaRi=- pisze:osobiscie spylilbym c20xe ,dolozyl ze 2kafle i mam gotowy Let ,bez dupienia sie ,ze skrzynai itd !
nawet jakby kute odprezajace tloki, smt7, pompa paliwa, wtryski, uszczelka z z20let i kupa innych gratow lezaly na polce w oczekiwaniu na kolejna generalke silnika? to super.. ja chyba jednak wsadzilbym te graty do xe i zbudowal sobie takiego jakby leta, ktory bedzie mial te 250 koni z duzym plusem..

: 6 gru 2005, o 22:08
autor: kozzi
w przypadku Wowiqa sprzedaż tego silnika który ma teraz (C20XE) i kupno LETa to jakaś paranoja :lol: biorąc pod uwage wszystkie graty które ma w domku :zakrecony:

: 7 gru 2005, o 10:15
autor: -=kLaRi=-
tak ,w przypadku Wowa to napewno :)

: 7 gru 2005, o 14:24
autor: wow
no faktycznie watek sie ladnie rozkrecil... wszystko zostalo powiedziane w sumie... ale tak gwoli uzupelnienia:

zbudujemy c20xe turbo dlatego ze bedzie tam wszystko to co ja chce miec (kute tloki, sruby korb arp, turbo na lozyskach kulkowych, boost control), a przy tej okazji niejako bedzie zrobiony remont, bo moje xe nie chcialo miec mocy nawet seryjnej po ostatnim hamowaniu... a tego let (zwlaszcza uzywany) nie daje...

a zeby bylo smieszniej to przy okazji rozkminek sobotnich markos przygrywal nam, ale UWAGA nie na deckach...

Obrazek

: 7 gru 2005, o 15:58
autor: Staneq
wow pisze:foto
buehehehehehehe :lol: :lol:

@markos jakbys mial z 10m wysokosci, moglbys w Las Vegas robic za neon przy jakims kasynie z ta gitarką :oko: :-P

: 7 gru 2005, o 16:01
autor: -=kLaRi=-
Markos i jego ukryte talenty... Moze jest cos jeszcze o czym nie wiemy... hahahah

: 7 gru 2005, o 16:54
autor: !markos
gralem jeszcze na perkusji, ale zdjecia nie ma :lol: