: 26 sie 2004, o 21:31
Szkoda, może być tylko lepiej....
do przyszlego roku daaaaleko... wiele sie jeszcze moze zmienic, natomiast tego roczne ruchy to kosmetyka, ktora jak widac nie przynosi efektowBudzio pisze:hehe mowilem ze dlugo nie pozostaniesz "nienormalny"![]()
to jeszcze takie pytanko, czy na ostatnich próbach potworek był hamowany również ze sprawdzeniem AFR?wow pisze:elektronika to moja ostatnia szansa... jesli sie okaze ze przyrostu nie bedzie to zasada jest taka, ze placi sie tylko za hamownie i jesli by tak bylo to tfu tfu... zaplace tylko za hamownie![]()
ten silnik nigdy nie mowi ta moc jest dla mnie za duza :0REN pisze:ja mysle wow ze powinienes zalozyc turbo a silnik spontanicznie podwoi swoja moc
PS. ja juz jestem po strojeniu na modlinnie wiem ile mam mocy ale cisnienie doladowania zostalo podniesione i szacuje sie teraz na jakies 320KM
:0 :0 :0 sporo tegoREN pisze: PS. ja juz jestem po strojeniu na modlinnie wiem ile mam mocy ale cisnienie doladowania zostalo podniesione i szacuje sie teraz na jakies 320KM
wow pisze:dzieki za posty chlopaki - ren jest mistrzem w konsekwentym wbijaniu mi do glowy turbo, co oczywiscie nei jest glupie...
odpowiem krotko, bo zmeczony dosc jestem a jutro modlin: 163.5 ps i jeszcze pewna szansa na przyrost ale o tym innym razem
wiec jednak cos z siebie dala c20rsa. bardzo super, powodzenia jutro wszystkim scigantom z CTMwow pisze: odpowiem krotko, bo zmeczony dosc jestem a jutro modlin: 163.5 ps i jeszcze pewna szansa na przyrost ale o tym innym razem
ja nieprzerwanie odnosze wrazenie, ze silniki, ktore dlubiesz, jak na zlosc, robia ci psikusa. zagorzaly zwolennik psucia wolnossacych silnikow i tak paskudne jednostki, ktore nie daja sie zrobic tak jak by sie tego chcialo..wow pisze:wracaja mi mysli zwiazane z modami n/a, gdzie non-stop sa klopoty klopoty problemy i problemy i dopiero po setce zabiegow uzyskuje sie cos fajnego. ale to jest wlasnie ta ciemna strona mocy...
wiesz ze tez mam takie wrazenie, hmmm... i juz mi sie przypomina dlaczego tak kategorycznie zapowiadalem ze silnik pozostanie seryjny... i wale sie w glowe mocno jak znow mnie nachodza mysli... nie mam cos farta!markos pisze:ja nieprzerwanie odnosze wrazenie, ze silniki, ktore dlubiesz, jak na zlosc, robia ci psikusa. zagorzaly zwolennik psucia wolnossacych silnikow i tak paskudne jednostki, ktore nie daja sie zrobic tak jak by sie tego chcialo..
o meeen, obys powtorzyl to co u osmana... bo dla mnie to nie jest pisane...!markos pisze:jezoo.. mam nadzieje, ze u mnie ta strona mocy nie bedzie tak ciemna![]()
jakos tak w necie szukalem roznych rzeczy i znalazlem m.in. taki cytat (napisal to ktos kto nad c20xe troche pracowal):!markos pisze:patrzac z drugiej strony - 163.5 konia z silnika, ktory ma zrobiona glowice (pokazujaca pazury dopiero na innych walkach..), wydech (na seryjnym kolektorze - tu ZAWSZE mozna cos poprawic..), dolot na jakims suchym stozku greena i zrobiona elektronike - to i tak niezly wynik![]()
wiec zaczynam wierzyc ze po prostu mam trzymajaca parametry serie (co nie jest tez do konca takie oczywiste w tych nastoletnich silnikach) i tak ma po prostu bycktos kto pracowal nad c20xe pisze:Wrew krazacym opiniom i potencjalowi c20xe wcale, nie jest w nim wcale tak "latwo" podniesc moc...
poprawa a'la GT dala u mnie w silniku 2KM (dwa) + strojenie UNIchipa +12KM
widzialem kolektorek, jest faktycznie fajny... znalazlem tez podobna wydumke od znanego nam dbilasa ktory daje rzekomo +25ps i kosztuje 'jedyne' 7000 zlAdamXXL pisze:to co poszło w c20xe włożone w 8v dało by pewnie podobne efekty.
czasem cieszę się, że tak długo grzebie w swoim bagienku bo koncepcje zmieniają się jeszcze szybciej.
markosowi pokazałem taki "cudaczny" kolektor .. zrób coś podobnego![]()
ps. może masz jakiś wykresik dla pokrzepienia serc
ja powiem tak.. wszystkie silniki, ktore widzialem i ktore koncza sie na XE maja pojebany dolot.. jakies wydumane, porabane, za dlugie i za cienkie kolektory dolotowe, ktore nie wiedziec czemu sluza.. jestem za tym, zeby poeksperymentowac troche i zrobic do Ciebie wow wlasnie taki kolektor jak widziales na zdjeciu od adasia.. ja wiem, ze ktoregos pieknego dnia taki kolektor znajdzie sie u mnie pod maska. nie zapominaj, ze to aplikacja typu high-rpm, bo krotka, ale za to wide-torque, bo grube rurki.. wydech masz duzy - samochod powinien zajebiscie jechac juz od samego dolu..wow pisze:widzialem kolektorek, jest faktycznie fajny... znalazlem tez podobna wydumke od znanego nam dbilasa ktory daje rzekomo +25ps i kosztuje 'jedyne' 7000 zlAdamXXL pisze:markosowi pokazałem taki "cudaczny" kolektor .. zrób coś podobnego![]()
![]()
z pewnoscia ciut bardziej, bo 8v znacznie radosniej zareagowaloby na sama obrobke glowicy, po regulacji walka nie spodziewalbym sie duzo - moze nawet mniej niz u mnie, natomiast elektronika na pewno tez pozwolilaby cos skorygowac.. mysle ze po tych zabiegach 8v mialoby jakies 135-140 koni, przy zalozeniu ze trzymaloby seryjne 115 koni co nie zdaza sie czesto...=JUHol= pisze:a jak by to wszystko wplynelo na 8V?