Strona 4 z 5
: 15 lis 2005, o 07:36
autor: Kurbat
!markos pisze:jakos nie podejrzewam, zeby kogokolwiek z nas bylo stac na takie felgi
nie żatuj, tato by Ci nie kupił

: 15 lis 2005, o 13:53
autor: kozzi
!markos pisze:sopel358 pisze:ja bym sie nie zastanawial tylko dokupil jeszcze 3 sztuki bo sa zaje.......biste :0

sa tez niestety zajebiscie ciezkie...
no niestety ale pewnie ważą z tone
!markos pisze:ps.
strasznie wkurwiajace jest to, ze kozzi chce po kolei kupic wszystkie felgi, ktore mi tez sie podobaja

hehehe z tego co pamietam to ja chciałem na początku roku kupić pierwszy te felgi Hijoin

nawet je zamówiłem tylko z niewiadomych przyczyn niedotarły do dziś

a tak wogóle to: kto pierwszy ten lepszy!
UcHO pisze:a ja mam pytanie, czemu na fotce producenta h-125 maja 8 otworów a te z fotki kozziego 4 otwory? zasmarkali je czy ukradli
tak jakoś im wyszlo

a pozatym to firma Hijoin nie jest jakąś super znaną marką robiącą supere felgi!! niestety za przystępną cene masz jakies tam niby felgi
UcHO pisze:kozzi: nie obrazaj sie no

ależ ja się nie obrazam.
!markos pisze:prorace2 w bieli?
tutaj czarne, ale też bardzo fajne
=JUHol= pisze:ja tam zawsze obstawialem OZ Superturismo... dla mnie sa mega lol.. co model to lepsze...
jak OZet to tylko te:
-Superleggera
-Record
Aro83 pisze:@kozzi, a co sądzisz o czymś w tym stylu?
raczej średnio widzą mi się w Corsie B..
OZ Palladio
Porszak pisze:kozzi pisze:@Porszak
ale po co mi drugie SMT6 ?? mam już jedną sztuke w garażu

inną sprawą jest to że leży tak już sobie od lutego
jeden pies

, wystroj ta swinie a pozniej dorobisz ladne kolka

wszystko w swoim czasie

: 15 lis 2005, o 14:33
autor: PETERS
Alusów sobie niezapodam, bo raz że drogie..... ale może kiedyś było by mnie stać a dwa, że zaraz mi zwiną - gdybym miał garaż to czemu nie.
Ale za to (kiedyś widziałem, qumpel miał takie w seacie - super) może kiedyś zamontuję sobie super srebrne fele z VW Corrado - 14" - w sumie felgi jak felgi, ale za^%^&%cie się prezentują z niskimi kapciami. Tylko niemam zielonego pojęcia czy do corsy by podeszły, rozstaw szpilek się zgadza, reczty niewiem....

: 15 lis 2005, o 14:48
autor: czester 1
kozzi pisze:
ja bym te wziol
: 15 lis 2005, o 15:50
autor: !markos
to sprawdz cene czester, a natychmiast sie rozmyslisz

: 15 lis 2005, o 16:20
autor: czester 1
!markos pisze:to sprawdz cene czester, a natychmiast sie rozmyslisz

to kozzi płaci

: 15 lis 2005, o 17:04
autor: !markos
problem w tym, ze tyle to nawet kozzi nie zaplaci

: 15 lis 2005, o 17:13
autor: Kurbat
!markos pisze:problem w tym, ze tyle to nawet kozzi nie zaplaci

kozzi zawsze moze zajac na poczet niezaplaconych grzywien

: 15 lis 2005, o 17:16
autor: arts
no co Ty praca srtuza prawa jest nadzwyczaj dochodowa wszystko zalezy od elementu zakoczenia, obrania dobrego polozenia geograficznego i kunsztu negocjacji

kozzi bierz Oz i nie ogladaj sie na markosa

: 15 lis 2005, o 17:41
autor: pirat
arts pisze: kozzi bierz Oz i nie ogladaj sie na markosa

...zwlaszcza, ze one sa wysoko na jego liscie "chcialbym kiedys miec"

: 15 lis 2005, o 17:52
autor: sopel358
takie Record ma u mnie w miescie koles na czarnym golfiaczu III i wygladaja mega fajnie :0
: 15 lis 2005, o 18:36
autor: !markos
kozzi pisze:firma Hijoin nie jest jakąś super znaną marką robiącą supere felgi!!
ale maja kilka certyfikatow iso... wiec to nie do konca taki szczurek
poza tym maja kilka niezlych wzorow, ktorych polski dystrybutor niestety nie sprowadza.. ot chocby:
sa to oczywiscie bardzo udane kopie wzorow innych prducentow, ale za to jaka zajebista cena

: 15 lis 2005, o 19:00
autor: Porszak
ciekawe jaki zajebisci ciezkie sa te chinskie kolka?

: 15 lis 2005, o 19:06
autor: arts
o jaaa ta szprychowa zajebista :0
: 15 lis 2005, o 19:54
autor: kozzi
!markos pisze:problem w tym, ze tyle to nawet kozzi nie zaplaci

wcale nie są dużo droższe od Pro Race 1

tylko że na "żywo'' nie wyglądają tak fajnie

chociaz biore je pod uwage
Problemem przy OZetach jest ET 37 przy takim może byc problem ze zmieszczeniem je w nadkolu
arts pisze:no co Ty praca srtuza prawa jest nadzwyczaj dochodowa wszystko zalezy od elementu zakoczenia, obrania dobrego polozenia geograficznego i kunsztu negocjacji

kozzi bierz Oz i nie ogladaj sie na markosa

sie pracuje sie ma
pirat pisze:arts pisze: kozzi bierz Oz i nie ogladaj sie na markosa

...zwlaszcza, ze one sa wysoko na jego liscie "chcialbym kiedys miec"

ale On chce TeamDynamics (chyba)
!markos pisze:kozzi pisze:firma Hijoin nie jest jakąś super znaną marką robiącą supere felgi!!
ale maja kilka certyfikatow iso... wiec to nie do konca taki szczurek
poza tym maja kilka niezlych wzorow, ktorych polski dystrybutor niestety nie sprowadza.. ot chocby:
sa to oczywiscie bardzo udane kopie wzorow innych prducentow, ale za to jaka zajebista cena

zgadzam się z Tobą mają super wyglądające fele, choć materiał z jakiego są wykonane pozostawia wiele do życzenia

ale coż coś za coś (ach ta waga

)
szkoda że w polsce są niektóre (te najfajnieszje) nie osiągalne
Porszak pisze:ciekawe jaki zajebisci ciezkie sa te chinskie kolka?

kuresko ciężkie

myśle że dwa razy więcej niż taki OZ lub Team Dynamics

: 15 lis 2005, o 20:08
autor: !markos
a ja mysle, ze 15 nie wazy wiecej niz ~8kg sztuka, czyli standard w zwyklych aluminiowych kolkach produkowanych w tysiacach sztuk w wielu fabrykach na calym swiecie.. team dynamics (zwykle) nie sa tu wyjatkiem, zwykly oz tez nie jest specjalnie lekki.
lepsza 15" (typu superleggera, prorace, albo ats dtc) wazy w okolicach 6kg, albo i mniej...
: 15 lis 2005, o 20:36
autor: Kotlin
http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=27548
A o prosze prorace z rozstawem 4x100 cena tez nie jest tragiczna.
Prorace wazy 4,5kg to chyba bardzo malo nie(czy koles sciemnia)?? Ile wazy 15 w stali??
: 15 lis 2005, o 20:37
autor: kozzi
!markos pisze:a ja mysle, ze 15 nie wazy wiecej niz ~8kg sztuka, czyli standard w zwyklych aluminiowych kolkach produkowanych w tysiacach sztuk w wielu fabrykach na calym swiecie.. team dynamics (zwykle) nie sa tu wyjatkiem, zwykly oz tez nie jest specjalnie lekki.
ale nie rozmawiamy tu o zwykłych felgach
!markos pisze:lepsza 15" (typu superleggera, prorace, albo ats dtc) wazy w okolicach 6kg, albo i mniej...
superleggera w roz. 15x7 waży 4,9kg. (ta felga byłaby w moim zasięgu finansowym tylko martwi mnie to cholerne ET 37

)
prorace w tym samym roz. waży coś koło 6kg. (tutaj niema problemu z doborem odpowiedniego ET)
a hijoin w roz. 15' myśle że spokojnie ważą ponad 8kg. (a tu bywa różnie)
: 15 lis 2005, o 20:38
autor: kozzi
hehehehe miałem kupowac te fele ale ET jest do dupy
a co do wagi to ............hmm.............producent podaje co innego

: 15 lis 2005, o 20:55
autor: !markos
na innym forum (nissana) koles dopisal posta z wyjasnieniem, ze kolko wazy 6kg, wiec luz
et37 z szerokoscia 7 cali odpusc, bo bedzie lipa.. to tylko arts na takich niepasujacych felach potrafi jezdzic

: 15 lis 2005, o 21:12
autor: kozzi
!markos pisze:na innym forum (nissana) koles dopisal posta z wyjasnieniem, ze kolko wazy 6kg, wiec luz
et37 z szerokoscia 7 cali odpusc, bo bedzie lipa.. to tylko arts na takich niepasujacych felach potrafi jezdzic

to chociaż tyle że wyprostował wage

, ale te fele chodzą mi cały czas po głowie

: 15 lis 2005, o 21:46
autor: kamiloooo
zawsze mozna cos wlozyc w sprezyne zeby nie obcieralo albo cosik poszerzyc....
ja mam et 25 i nie narzekam....

: 15 lis 2005, o 22:33
autor: arts
!markos pisze:na innym forum (nissana) koles dopisal posta z wyjasnieniem, ze kolko wazy 6kg, wiec luz
et37 z szerokoscia 7 cali odpusc, bo bedzie lipa.. to tylko arts na takich niepasujacych felach potrafi jezdzic

jak nie pasujacych .. wlasnie bardzo pasujacych, co mialo sie wytrzec to sie wytarla i jest gut
: 15 lis 2005, o 23:12
autor: UcHO
Tam zaraz nie pasujacym, bo pan markos nie ma z takim to zaraz z dupy jest
polowa ludzi w corsach ma podobne et i jest gitara, jak arts napisał co sie mialo wytrzec to sie wytarlo
ja jeżdzilem przy 7 calach z et35 i po odgieciu rantow blotnikow byla gitara a mysle ze mialem duzo nizej tyl nic pan teoretyk
kozzi, masz tyl pewnie troszke wyzej bo ja mialem gaz, wiec moim zdaniem jak Ci sie fele podobaja i cena ok to podgiac ranty to nie sztuka

: 15 lis 2005, o 23:54
autor: pirat
To wszystko zabawnie brzmi, bo przy 120 kucach 10 kg raczej nie robi az takiej roznicy chyba
A jak bedziesz chcial walczyc o czas, to i tak bedziesz potrzebowal jakies slicki na innych felach

: 16 lis 2005, o 09:13
autor: !markos
ucho, alez ty pierdolisz jak ciezko poparzony.. ty lubisz jak ci sie wyciera, ja nie lubie, a lubie miec duze kola, cos ci nie pasuje?
pan teoretyk mial juz felgi z offsetem 35 i szerokie na 7 cali, mial tez felgi 6.5 calowe z offsetem 38 i mial tez felgi 6 calowe z offsetem 49, a teraz ma felgi 6.5 calowe z offsetem 37. zadowlony bylem tylko z 3 z nich, zgadnij ktora przycierala i powiedz mi na ilu z nich jezdziles, zeby miec przeglad tego co przyciera, a co nie. podpowiedziec?
pan teoretyk rozni sie rowniez tym od ciebie, ze twoja corsa nie widziala nigdy toru i zakretow na granicy przyczepnosci jak i odrywania sie od ziemi. zawieszenie podczas wozenia dupy i konkretnego jezdzenia pracuje nieco inaczej. jakos nie podejrzewam, zeby kozzi wozil dupe tak samo jak ty woziles na swoim wow-superek popsutym gwincie

: 16 lis 2005, o 11:39
autor: kozzi
pirat pisze:To wszystko zabawnie brzmi, bo przy 120 kucach 10 kg raczej nie robi az takiej roznicy chyba
A jak bedziesz chcial walczyc o czas, to i tak bedziesz potrzebowal jakies slicki na innych felach

hmm.........mówiąc szczerze to mnie nie zalezy aż tak bardzo na wadze, głównie to taka fela ma ładnie wyglądać na mojej Corsie
ojjj Panowie nie kłóćcie się już
prawda jest taka że najlepszym sposobem jest zbadanie takiej felgi z takim ET w sposób organoleptyczny

Niestety ale gwint ma to do siebie że ciężko tam coś wcisnąć
@Markos
te felgi 15x6.5 z ET38 weszły Ci bez problemu? ale pewnie na zwykłym zawieszeniu!!
bo np. u mnie z przodu felga 15x6 ET49 i się nie mieści trzeba dystans 5mm. i just good

: 16 lis 2005, o 15:23
autor: !markos
kozzi pisze:te felgi 15x6.5 z ET38 weszły Ci bez problemu? ale pewnie na zwykłym zawieszeniu!!
na spaxie. to chyba nie jest takie znowu zwykle zawieszenie..
team dynamics tornado 6.5x15 et38 + oponki 195/50/15. pasowaly idealnie.
ps.
waga kola nie ma zadnego znaczenia w przyspieszeniach. ma za to ogromne znaczenie w pracy zawieszenia, hamulcow i ukladu kierowniczego, chodzi o tzw. mase nieresorowana. lekka felga zupelnie inaczej sie prowadzi - jednoznacznie lepiej.
: 16 lis 2005, o 16:49
autor: kozzi
!markos pisze:kozzi pisze:te felgi 15x6.5 z ET38 weszły Ci bez problemu? ale pewnie na zwykłym zawieszeniu!!
na spaxie. to chyba nie jest takie znowu zwykle zawieszenie..
team dynamics tornado 6.5x15 et38 + oponki 195/50/15. pasowaly idealnie.
to ja Ci powiem że przy gwincie nie będzie pasowało

niestety ale konstrukcja przedniego amortyzatora+sprężyna jest zupełnie inna jak wiesz
nawet na seryjnych felgach (15x6 et49) trzeba kombonować żeby się minąć między sprężyną, a nadkolem
!markos pisze:ps.
waga kola nie ma zadnego znaczenia w przyspieszeniach. ma za to ogromne znaczenie w pracy zawieszenia, hamulcow i ukladu kierowniczego, chodzi o tzw. mase nieresorowana. lekka felga zupelnie inaczej sie prowadzi - jednoznacznie lepiej.
zgadza się lekka felga = lepsze prowadzenie
: 16 lis 2005, o 16:55
autor: !markos
kozzi pisze:to ja Ci powiem że przy gwincie nie będzie pasowało
a o tym to juz rozmawialismy na gadu wczoraj zdaje sie

mowilem.. bylo wczesniej pytac, powiedzialbym ci to zanim kupiles ten zdechly gwint

moze wtedy jakos rozsadniej ulokowalbys te 450 zeta
