Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallblock

Tuning Corsy - To forum ma na celu prezentację Waszych projektów, modyfikacji i tego wszystkiego co zrobiliście przy swoich Corsach aby poprawić fabrykę.
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

wiem, podalem tylko jako ciekawostke :-P
Obrazek
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

przy wymianie oleju, wymienilem stozek, na seryjna puche z papierowa wkladka. puszka ma wycieta ok. polowe scianki od str blotnika.
moje subiektywne odczucia sa takie ze auto jest glosniejsze na srednich i niskich obrotach, nie jedzie tak jak wczesniej, a juz na pewno nie ciagnie do odcieica, plusem jest to ze przy naglym wcisnieciu pedalu do konca nie ma takiego powiedzmy... przydlawienia

wg mnie za to ze lepiej bylo na stozku odpowiedzialna jest zwezka na poczatku dolotu, ktora jest poczatek rury dolotowej w deklu puszki filtra. poczatek rurki jest strasznie waski, i ma chyba polowe srednicy reszty dolotu

info dot c16xe:robia sie pewne rzeczy, jak sie zrobia to pokaze :-P
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

ostatni zakup, tasma ceramiczna termoizolacyjna, na pol z majkiem, 8zl za metr, 1200*C, tutaj rolka 25m
Obrazek

oraz zestaw mlodego mechanika :lol: :lol:
Obrazek

tloki ktore maja byc w silniku zwazylem ze sworzniami, bez pierscieni i ich masy przedstawily sie nastepujaco; 307g, 307,6g, 307,2g i 306. tloki beda wywazone takze trza bedzie rownac w dol a juz mialem nadzieje ze beda tak idealne ze wszystkie sie zmieszcza w 307g.
dla porownania zwazylem tlok od c16xe rowniez ze sworzniem i bez pierscieni i jemu wyszlo 347g takze roznica jest spora
Ostatnio zmieniony 21 cze 2007, o 08:25 przez Porszak, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

no to kolejny maly updajcik:
najpierw mantzel, wreszcie wyrzezbiony tylko wymaga drobnego liftingu
Obrazek

moj oil catch can-moglby byc wiekszy, ale mam nadzieje ze ten bedzie ok. odma chyba jednak bedzie otwarta, ale to zalezy od stopnia komplikacji zapiecia podcisnienia sprzed przepustnicy w polaczeniu z dolotem na mantzlu
Obrazek

kolejne czesci do silnika. brakuje jeszcze paru srubek bo servis dziala jak dziala
ObrazekObrazek
sruba do walu o innym niz normalnie skoku, ktora prawie przyprawila mnie o zawal, a wlasciwie ten nietypowy skok gwintu, jednak dzieki Adasiowi wsio sie wyprostowalo

p.s. spy info jest takie ze kolo zamachowe udalo sie odchudzic o tylko 700g z uwagi na jego konstrukcje, moze dojdzie jeszcze ze 100 przy dobrych wiatrach
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

porszak, podobno moje c6 niedomaga, bo nie wyloilo s3 na 3 dlugosci, jak patrze na te zdjecia to zaczynam sie ciebie bac :grin:

zrob sobie na dole puszki zaworek do spuszczania oleju, nie bedziesz musial w tym celu demontowac calego zbiorniczka i rurek
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

puszka ma zbyt cieniutkie scianki i chyba w deklu zrobi is eotworek ze srubka, a syf bedzie wyjezdzal ze strzykawka. to jesli odma byla by zamknieta bo dla otwartej to moze jakis spust w denku by sie dalo zrobic.

nie musisz sie bac, nie bedzie chyba jeszcze regulowanych kolek rozrzadu, a tloki nie beda mialy kiesoznek, wiec tym bardziej nie bedzie jak krecic poki co walkami
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

wepchnales do srodka jakas wate stalowa, zeby wylapywala olej z mgielki? :oko:
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Post autor: -=m&m=- »

nie wiem jak to sie stało, że nie zauwazyłem wczorajszego posta :zakrecony: (edit: juz wiem czemu nie zauwazyłem :lol: )

różnica miedzy korbami olbrzymia :zakrecony: z tego co widze to nie ma natrysku na denko tłoka a zawsze myslałem, że c16xe jako jedyne w małym bloku miało ? jeśli nie będzie jakiś hard corowych wałków to nawet podciecia na zawory nie beda potrzrebne :oko: taśma na 100% sie przyda ja swojego jeszcze nie owinałem bo jest szansa na owiniecie lexmaula :grin:

co do boxa to z tej perspektywy cięzko ocenić załamanie flanszy do przepustnicy ale pewnikiem przed spawaniem liczyles wszystko i silniczek krokowy spokojnie sie zmiesci :oko:

catch-can ma jakies ujscie nagromadzonego oleju ??

co do koła zamachowego to dobrze, że nie wsadzałeś lżejszego z x14xe bo o ile dobrze pamietam to nie zapniesz do niego sprzegła z x18xe1 :oko:

Ps. coś mi sie jeszzce zdaje, że kanały wydechowe zostały zmodyfikowane, co sie nie chwalisz :lol:
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

narazie zadnej waty nie ma w zbiorniczku na olej.

czy wszystko siezmiesci przy boxie to sie okaze hehe.

sprzeglo jest z c16 nie z 1.8

natrysku niestety nie ma, a szkoda tez mialem na niego nadzieje, moze tylko czesc c16xe mialo
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Post autor: -=m&m=- »

Porszak pisze: sprzeglo jest z c16 nie z 1.8
to nie lepiej wsadzic mocniejsze przy planowanych zmianach ??
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: -=kLaRi=- »

Porszak - Gratki!!! trzymam mocno kciuki za Ciebie i Twoj projekt!!!!!
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL »

kiedyś miałem sprzęgło i docisk od x16xe (docisk inny niż obecnie mam przy "zabawce") i z tego co pamiętam mozna było wpakować sprzęgło 205mm. na obecnej zabawce (x16xe) w koło zamachowe wejdzie też 205mm ale docisk jest do tarczy 200mm

ogólnie nie powinno być większych problemów z wpakowaniem sprzęgła od x18xe1/z18xe nawet za jakiś czas.
Obrazek.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

w sumie u mnie tego momentu nie bedzie przeciez nie wiadomo ile i nie bralem wczesniej pod uwage wzmacniania sprzegla w jaki kolwiek sopsob, czy to przez wieksza tarcze czy prze mocniejszy docisk.
mysle ze nic sie nie bedzie slizgac na serii, ale w zaleznosci od stanu portfela mozna pomyslec nad wieksza tarcza

gratulacje bede przyjmowal po pierwszym 1000km :lol:
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: -=kLaRi=- »

Marcin sprzeglo z 1.2 pod F13 wytrzymalo z c20ne wiec to z c16xe wytrzyma bez problemu wieksza moc i moment!
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

klari, czy na prawde uwazasz, ze twoja metoda parowania czesci slabych, albo bardzo slabych z mocniejszymi silnikami (bo tak jest taniej) jest dobra? zapewniam cie, ze nie jest.. nie rowna sie w dol, a raczej do gory i dopasowuje poszczegolne elementy napedu tak, jak powinny byc dopasowane..
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Post autor: -=m&m=- »

-=kLaRi=- pisze:Marcin sprzeglo z 1.2 pod F13 wytrzymalo z c20ne wiec to z c16xe wytrzyma bez problemu wieksza moc i moment!
piszesz o tym c20ne, w którym okazało sie, że nie było kompresji bo siedzial wał od 1,8 ??
oraz pamietam, że osmanowi sprzegło zaczęło sie slizgac i wsadzil wlasnie to od x18xe1 ale nie bede gdybał czy było to ze starości czy nie ... parafrazujac, nie wytrzymało większej mocy i momentu !
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: -=kLaRi=- »

Co do walu od 1.8 to nie jestem do konca o tym przekonany ,gdyz auto przyspieszalo bardzo dobrze i do 200dochodzilo na 4ce bez problemow.
Ja jezdzilem na tym zestawie i bylo wszystko ok , sprzeglo wytrzymalo moc prawie 3krotnie wieksza i nie bylo problemow...
Juhol jezdzi do teraz i tez chyba nie narzekal.

Widocznie osman mial juz dojechane sprzeglo lub palil je co start... :/
Nie wiem ,wiem napewno ,ze sprzeglo od c16 wytrzyma spokojnie.

Aha dodam jeszcze ze po swapie na c20ne nie zakladalem nowego sprzegla tylko zostawilem te stare po dokladnie 109tys km i dalo rade przez nastepne 20tys... to chyba o czyms swiadczy...
Gdyby bylo tak slabe po prawie 110tys to po zalozeniu tak mocnego silnika rozsypalo by sie w popiol...
Widocznie umiem normalnie je uzytkowac ,stad jego wytrzymalosc :lol:

Wy mozecie znow sie zgrac i gdybac i gdybac... ja sam to sprawdzilem i wiem jak jest...
Porszak zaloz sprzeglo od let-a w dodatku spiek- chociaz i to moze nie wytrzymac ;)
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

-=kLaRi=- pisze:po swapie na c20ne nie zakladalem nowego sprzegla tylko zostawilem te stare po dokladnie 109tys km i dalo rade przez nastepne 20tys... to chyba o czyms swiadczy...
zasadniczo tylko o tym, ze sprzeglo nie wytrzymalo - z jakiegos powodu, korego okreslic nie potrafisz, bo nie wiesz czy padlo ze starosci, czy zarznal je mocniejszy motor. moje padlo po 104000 i tez nie wiem dlaczego.

to, ze dziala, nie znaczy, ze jest superek i nie mozna zrobic lepiej. naucz sie wreszczie robic najlepiej jak sie da, a nie najtaniej na zasadzie moze-sie-nie-wysra-a-jak-nie-da-rady-to-zmienimy-na-lepsze.

ps.
tez moge do siebie wlozyc po taniosci uzywana nabita na nowo tarcze i docisk "w bardzo dobrym stanie", ale jakos nie jestem pewien jak dlugo na tym pojezdze, wiec kupuje calkiem nowe sprzeglo konkretnie pod moj silnik, bo takie rozwiazania sa najtrwalsze.
Ostatnio zmieniony 19 lip 2007, o 22:45 przez !markos, łącznie zmieniany 1 raz.
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

z tego co wiem to juhol wymienial sprzeglo :oko:

Klari zdaje sie ze chlopaki chca ci powiedziec ze jak cos wytrzyma u Ciebie to nie koniecznie musi dzialc bezawaryjnie u kogos :oko:

ja raczej zwrocil bym sie do osmana bo to on mial mody w c16 i z tego co pamietam to zapodal sprzeglo chyba od zefiry
Obrazek
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Post autor: -=m&m=- »

-=kLaRi=- pisze: Wy mozecie znow sie zgrac i gdybac i gdybac... ja sam to sprawdzilem i wiem jak jest...


:zakrecony: :lol: wybacz ale zaczynasz mnie juz smieszyc doszukujesz sie jakis teorii spiskowych, których nie ma, wiesz jak taka choroba sie nazywa ...
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: -=kLaRi=- »

!markos pisze:naucz sie wreszczie robic najlepiej jak sie da, a nie najtaniej na zasadzie moze-sie-nie-wysra-a-jak-nie-da-rady-to-zmienimy-na-lepsze.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Markos przeciez ja corse zrobilem najtaniej jak sie dalo ,silnik zlozylem na starch tlokach ,ktore wykorzystalem jeszcze ze starego 1.2 -blok jest z duzego fiata -rozwiert... , pierscienie zrobilem z gumek do wlosow ,pompe oleju zrobilem z polaczenia mlynka do miesa i melaksera, glowica to polaczenie 2 glowic z malucha + dodatkowe 8 zaworow ,ktore woze w bagazniku (jak ktos sie pyta ile auto ma zaworow to mowie ze 16),zawias podpasowalem z syreny - stare dobre resory to jest to ,xenony -to dopiero cos - zamiast zarowek wpuscilem do lamp po 100 robaczkow swietojanskich... daja chyba 180.000k i wszystkie rzeczy ktore wlozylem tez jakos przerzezbilem ale to moja tajemnica...

Generalnie wszystko zostalo zrobione po taniemu -szkoda tylko ,ze z kieszeniu ubylo mi ze 20patykow... !? :lol: :zakrecony:

Ps: Zeby tradycji stalo sie za dosc to wlozylem wal od 1.8 :lol: :lol: :lol:
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Awatar użytkownika
Kotlin
Swój
Posty: 936
Rejestracja: 25 lis 2004, o 22:21
Imię: Rafał
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Post autor: Kotlin »

:-D dobre dobre


Mimo iz wisi mi jak kto zrobil swoja fure i za ile, to narodzie kochany macie PW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Juz sie czytac nie da tego forum zero tresci tylko przepychanki Klari ma fajna corse ty markos masz fajnego cifa i nie mozna na tym zakonczyc


To ze dzialalo u ciebie klari to nie znaczy ze u innych tez bedzie dobrze, raczej o to chodzilo.

Markos u ciebie to juz starcza upierdliwos zaczyna dzialac :-P
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

kotlin, pozwolisz, ze dokonam pewnej korekty tego co napisales - klari ma bardzo fajna corse, a moj civic jest prawie seryjny, bo to byl tylko prosty swap silnika, a w dodatku bolt-on, ktory mozna samemu ogarnac pod blokiem.

serdeczne pozdrowienia dla niezmiennie najlepszego mechanika ctm i nieocenionego specjalisty od swapow dla tigra-team.




ku*wa, czy ktos mi kiedys da jakies ostrzezenie? :lol:
Obrazek
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

licytujemy sie kto ile wladowal kasy w tiuny ? :lol: :lol: :lol:

ja niepamietam ile juz poszlo ale mam nadzieje ze nowy wlasciciel jest zadowolony z moich inwestycji :lol: :lol:

wszyscy maja troche racji, jedni lopatologicznie swoje prawdy pisza a drudzy folozofowie :lol:

zgubilem watek troche juz hehe :lol: :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Post autor: -=m&m=- »

czyzby kolejny zniszczony watek ?? leci z nami moderator ??
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL »

!markos pisze: ku*wa, czy ktos mi kiedys da jakies ostrzezenie? :lol:
no no no niedobry :lol: ... idź pod ścianę i stój 5 minut twarzą do niej. nie rób OT więcej :oko:
Obrazek.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

-=m&m=- pisze:czyzby kolejny zniszczony watek ?? leci z nami moderator ??
wyluzj sie, to tylko klari atakuje :grin:
Obrazek
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

jak dopiszecie w kazdym swoim poscie cos na temat to powiem modowi zeby ich nie kasowal :lol: :lol:

po dokladnej ocenie sprzegla zdecyduje co z nim bedzie, bo raczej jest to orginal siedzacy w f15 od nowosci
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

po tym co stalo sie z moim sprzeglem po 3 dniowym jezdzeniu i przebiegu 104000km powiem ci tylko tyle, zebys na wszelki wypadek wymienil je na nowe :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
Staneq
Post Mistrz
Posty: 2460
Rejestracja: 8 lis 2004, o 17:40
Imię: Michał
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Post autor: Staneq »

ja pierdziu.. wakacje sa spadowa na powietrzze a nie gnijecie przed kompami i pitolicie bzdury :oko: :lol:

nawet mi sie nie chce tego kasowac..

@Markos jak chcesz ostrzezenie nie ma problemu, wal pw i dostaniesz :oko:
Było c14se
ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze Projekty”