Porszak: nie będę na razie nic z dołem robił, pomiar manometrem wkręcanym pokazał ciśnienie rzedu 14,1 - 14,3 wiec jest okej, jak rozbierałem silnik wszędzie były firmowe uszczelki GM (by elring) wiec prawdopodobnie silnik rozebrany został pierwszy raz
sprawdzałem palcem powierzchnie cylindra i nie czuć nawet najmniejszych nierówności zresztą jak się przyjrzałem powierzchnia świeci się jak psu...
tak więc wydaje mi się że dół jest zdrowy jak i głowica tylko sporo nagaru było
nagar wyczyszczę tak jak mówicie, bo jakoś nie mogę ścierpieć takiego widoku
głowica jedzie dzisiaj do przeróbki a będzie to:
- spasowanie kolektorów we-wy,
- polerowanie kanałów we-wy,
- delikatne powiększenie kanałów we-wy,
- skasowanie prowadnic w kanale we (wymiana i dopasowanie) prawdopodobnie będzie także wymiana wydechowych,
- zaspawanie tych małych otworków w kanałach we odpowiedzialnych za recyrkulacje spalin i sfrezowanie później tego,
- szlifowanie zaworów na 3 kąty oraz ich wypolerowanie
- powiększone zawory ssące o 1mm (dorabianie na zamówienie)
- nowe uszczelniacze titp
jestem ciekaw w jakim stopniu wpłynie to na osiągi
znaczy się wiem ze sporo lepiej będzie ale zawsze ta ciekawość jak to się przełoży na wzrost mocy:)
Dzięki chłopaki za porady
a tutaj jak zmieniła się przepustnica z nudów
jutro czyszczenie reszty części bo głowica oddana już do Auto-Szlifu i jakieś dwa tygodnie to potrwa
03.04.3009
trochę dzisiaj ze szwagrem popracowałem i na dzień dzisiejszy mam skończone przednie zawieszenie wraz z poliuretanami i tylnie w którym zostało włożyć powerflexy
tutaj troche foto, autko trochę już siadło lecz dojdzie jeszcze głowica itp itd
tutaj trochę widać jak siadło autko ale to i tak tylko jeden amorek
tyłek dzisiaj też załatwiony
a tutaj laczki
kolorek bębnów będzie oczywiście czarny jak i szczęk, trochę nisko jest ale okej jakieś 2,5 cm opona<-> nadkole więc jest okej, włożę jeszcze clip it'y i nie powinno dobijać:) jak będzie to się coś pomyśli:)
no na dzisiaj to chyba tyle, jutro hamulce, zmiana na węźe goodrich oraz może coś się jeszcze wymyśli