Cougar pisze:nie blue tylko bloł
a nie blow ?
Smalcyk jak możesz edytuj i usuń temat ja wklejam ze zdjęciami które otworzą się tu

ale dzięki to miłe
A oto dalsza część historii opelka.
Niestety na dzień dzisiejszy turbina którą widać na zdjęciach od Forda Escorta RS Turbo jest wyjęta i juz tam nie wróci w przygotowaniu bardziej popularna i tańsza w utrzymaniu od Saaba 95 2.3 litra

. Jedna jak i druga mają lub miały dmuchać 0,4 bara.
A o to parę fotek:
Główny sprawca zamieszania i prowodyr projektu. Proszę się przypatrzyć na ciekawe tło z lat 80-tych !
tu mechanik numer dwa i ostoja całej pracy o imieniu Grześ no i oczywiście brzydki Gladi obaj przy pracy a Max gdzie? Z drugiej strony zadaje głupie pytania

Tu w trakcie prac i demontażu starego silnika.

No i dwaj braciszkowie obok siebie. Ten z lewej 1.6 GSI i prawa mój stary poczciwy C14NZ 82 kucyki

Przymiarka icka

i pomalowany już dopasowany


Pospawany i skręcony tłumik, a nie było łatwo. Widać całą rurę i spust oleju ale na tym zdjęciu turbina jeszcze nie odwrócona spustem w dół, tylko przymiarka.


Turbina na swoim miejscu i z podłączeniami wody i oleju.


Turbina szrot

Pali olej jak jasna cholera

i wypad

Zawór bezpieczeństwa nie wiem jak się pisze ale chyba "blueoff" Ten od psssssssss.

Tu spasowany i przykręcony stożek z przepływką.

Tak poskładana komora:

I przerobiony zderzak pod icka wysunięty siatex
Na dzień dzisiejszy to tyle zdjęć, reszta z właściwą turbina i po wyjechaniu z garażu.
Jak na dzień dzisiejszy kłopociki małe mamy i auto czwarty tydzień na kołkach

ale walka trwa i mam nadzieję że uda wyruszyć się na ulice jakoś nie długo. Nadciągają posiłki w postaci mojego przyjaciela i mechanika Piotrusia !!!
Na dzień dzisiejszy podziękowania
Gladiemu, Grzesiowi, Za mega prace wykonana przy aucie.
Piotrusiowi (mojemu przyjacielowi) za informacje oraz części i ich dostawę oraz wsparcie duchowe.
Mojej dziewczynie za cierpliwość i jeżdżenie po zakładach i sklepach z częściami( duży buziak Nati)
Krzysiowi za udostępnienie garażu oraz
Kaziowi za wożenie i dostarczanie materiałów i wszystkim którzy więcej bądź mniej pomogli w projekcie.
Po tych przeróbkach zawitała nowa deska z obrotkitm i słupek ulegnie zmianie, przybędzie zegarów
.
Przestój jest ale żeby nie było że nic nie robimy
Nowa kierownica firmy %$#*^%$ z homologacją &^)2#@(8
i turbina od saab 95 2.3 literka
-- 5 maja 2010, o 12:19 --
Cougar pisze:jaaa no lodzio miodzio

odprezyles silnik ? ile planujesz pompowac ?
Ja nie robiłem tego silnika ale ponoć był odprężony tłokami od LZ . Plany były 0,4 bara .
G4lu5 pisze:corsy a to c16sei
Nie E16SE a teraz jest już E16let

chyba
Tschoob pisze:zadzwon do tego kolegi co ci numer dalem
dzwoniłem, rozmawiałem, parę wskazówek dostałem

będą dalsze kroki
