Corsa B C20LET

Tuning Corsy - To forum ma na celu prezentację Waszych projektów, modyfikacji i tego wszystkiego co zrobiliście przy swoich Corsach aby poprawić fabrykę.
yosh
Nowy
Posty: 425
Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
Imię: yosh
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Re: Corsa B C20LET+++

Post autor: yosh »

Wracając do tematu, obserwuję tą corsę od czasu gdy była jeszcze własnością "fifo" , jest to chyba jeden z ambitniejszych projektów na tym forum :oko:
Powodzenia przy modach , niech się autko sprawuje :oko:
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Corsa B C20LET+++

Post autor: Fifo »

Ująłbym to inaczej, bo ambitnych projektów było wiele, ale jest to jeden z niewielu ambitnych projektów, które jeźdżą a nie zakończyły swojego zywota w taki czy inny sposób.
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa B C20LET+++

Post autor: -=kLaRi=- »

Co do spalania mi c20xe na trasie paliło w granicach 6.2 ;) Staneq świadkiem ;) Razem lecieliśmy na zlot do Bydzi :)
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Lichacsw
Nowy
Posty: 197
Rejestracja: 22 lip 2009, o 19:42
Imię: Marcin
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa B C20LET+++

Post autor: Lichacsw »

Rok temu jak jechałem że Świecie do Łomży na zawody to spalanie na trasie wyszło 7.8
Biały człopak z czarna muza na japońskim systemie
Lichacsw
Nowy
Posty: 197
Rejestracja: 22 lip 2009, o 19:42
Imię: Marcin
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa B C20LET+++

Post autor: Lichacsw »

Corsa od jakiegoś czasu stoi w garażu rozebrane ponieważ w układzie chodzącym pojawił się olej. Głowica poleciała na kompletną regenerację. Przy okazji zostanie zmieniona chłodnica i cały rozrząd. Poniżej kilka fotek jak to wygląda teraz.

Obrazek

Obrazek

Stara chłodnica dość zmęczona życiem.

Obrazek

Obrazek

I po długich poszukiwaniach udało się trafić komplet progów GSI

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Biały człopak z czarna muza na japońskim systemie
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Corsa B C20LET+++

Post autor: Porszak »

no i corsa jeszcze zyska na urodzie, moze tez powerze :-D
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa B C20LET+++

Post autor: -=kLaRi=- »

Super !!! Z jakiego miasta wyrwales progi bo wyglądają jak z mojej ex GSi po dachu, które sprzedałem :D właśnie w takim zestawie :D
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Awatar użytkownika
Bear_
Weteran
Posty: 1807
Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
Imię: Arek
Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Kontakt:

Re: Corsa B C20LET+++

Post autor: Bear_ »

Dzialaj :) Na pewno wyjdzie tylko na kolejny plus ;) Teraz bedzie juz LET++++ ;)

Powodzenia ;)
Obrazek
- Była CB C16XE -> C18XE Smallblock 2 - 140 PS, 183 Nm
- Jest Astra H Caravan Z19DTH OPC Line - 205 PS, 411 Nm

PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
Lichacsw
Nowy
Posty: 197
Rejestracja: 22 lip 2009, o 19:42
Imię: Marcin
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa B C20LET+++

Post autor: Lichacsw »

Bear_ pisze:Dzialaj :) Na pewno wyjdzie tylko na kolejny plus ;) Teraz bedzie juz LET++++ ;)

Powodzenia ;)
A może będzie ++++++++++ Trzeba zrobić i dalej jeździć lub zrobić i sprzedać bo popsutego nikt nie kupi.

-- 28 mar 2013, o 10:24 --
-=kLaRi=- pisze:Super !!! Z jakiego miasta wyrwales progi bo wyglądają jak z mojej ex GSi po dachu, które sprzedałem :D właśnie w takim zestawie :D
Progi są z uk
Biały człopak z czarna muza na japońskim systemie
Lichacsw
Nowy
Posty: 197
Rejestracja: 22 lip 2009, o 19:42
Imię: Marcin
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa B C20LET+++

Post autor: Lichacsw »

Doszły jeszcze takie wiatraki

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Głowica na miejscu nowa uszczelka z z20let wszystko skręcone na arp-ach, powoli się składa. Większość prac wykonuję u mnie w garażu z pomocą kolegi i nawet nam to jakoś idzie :) Nowe wentylatory są średnicy 9" i grubości 6cm będą one założone z przodu chłodnicy, żeby je tam zmieścić trzeba wysunąć IC około 4cm do przodu, akurat między starym mocowaniem IC a zderzakiem jest 8cm. Aktualna fotka

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony 7 kwie 2013, o 22:28 przez Lichacsw, łącznie zmieniany 1 raz.
Biały człopak z czarna muza na japońskim systemie
luke86
Świeżak
Posty: 58
Rejestracja: 25 sie 2012, o 15:31
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował;: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa B C20LET+++

Post autor: luke86 »

A ja mam takie pytanie czy w nadkolach przód/tył było coś modzone, poszerzane?
Na chwilę obecną jakie masz felgi i z jakim et? Nie obciera nic przy dobijaniu zawieszenia?
Lichacsw
Nowy
Posty: 197
Rejestracja: 22 lip 2009, o 19:42
Imię: Marcin
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa B C20LET+++

Post autor: Lichacsw »

Z tylu nic nie było robione a z przodu są podcięte sierpy i założony dystans 15mm. Nic nie przyciera et nie pamiętam jakie jest. Felga 15"

-- 7 kwi 2013, o 22:40 --

Bear coś dla Ciebie kolejny front GSi który będzie wycięty jak wow-a, albo zostanie cały. Sam nie wiem

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Biały człopak z czarna muza na japońskim systemie
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Corsa B C20LET

Post autor: Fifo »

Fajnie, że już składasz furę :)

Pomysł z wentylatorami dobry, tylko bedziesz musiał też przesunac chłodniczki oleju bo sa pod górna cześcia pasa przy samej chłodnicy wody... i o ile jeszcze dobrze pamiętam bedzie trzeba dospawać kilka cm rurek wyjscia/wejścia do IC (chodzi mi o nierdzewkę) bo łączniki silikonowe (kolana 90st) przy IC chyba nie sa jednak na tyle długie, żeby przyjac te 8 cm wysunięcia IC.

Co do nadkoli i felg, to felgi sa ET35 lub 38, z tyłu bez dystansu z przodu w istocie 15mm. Z tyłu sierpy sa troszeczke podciete z przodu do zagięcia wyciete całkiem, natomiast ranty z tyłu sa lekko zeszlifowane z przodu calkiem wycięte i w miare możliwości rozgięte tak, żeby siadał sierp i wygladało to seryjnie :)
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Lichacsw
Nowy
Posty: 197
Rejestracja: 22 lip 2009, o 19:42
Imię: Marcin
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa B C20LET

Post autor: Lichacsw »

Fifo IC będzie wysunięty około 4cm a 8 cm jest od starego mocowania do samego zderzaka. Co do chlodniczek oleju to wystarczy tylko nagiac trochę ich mocowania i robi się obrazu miejsce na wentylatory.
Biały człopak z czarna muza na japońskim systemie
Awatar użytkownika
Bear_
Weteran
Posty: 1807
Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
Imię: Arek
Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Kontakt:

Re: Corsa B C20LET

Post autor: Bear_ »

Tnij jak u WOW'a... Inaczej przyjade Ci na prowincje i skopię zadek :grin: :pig:

Z tym zasysającym ryjem będzie bandzior !
Obrazek
- Była CB C16XE -> C18XE Smallblock 2 - 140 PS, 183 Nm
- Jest Astra H Caravan Z19DTH OPC Line - 205 PS, 411 Nm

PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
Lichacsw
Nowy
Posty: 197
Rejestracja: 22 lip 2009, o 19:42
Imię: Marcin
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa B C20LET

Post autor: Lichacsw »

Wie ktoś może jak to jest u wow-a zrobione że działa mu licznik z F28 i mu nie przeklamuje? Pakiet gsi będzie zakładany w wakacje ponieważ front leży w pl a progi w uk. Tak panie Bear będzie wycięty tak jak mówisz :-D
Biały człopak z czarna muza na japońskim systemie
Awatar użytkownika
Bear_
Weteran
Posty: 1807
Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
Imię: Arek
Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Kontakt:

Re: Corsa B C20LET

Post autor: Bear_ »

Przyznaj, że się mnie boisz a nie :P :-D :pig:
Obrazek
- Była CB C16XE -> C18XE Smallblock 2 - 140 PS, 183 Nm
- Jest Astra H Caravan Z19DTH OPC Line - 205 PS, 411 Nm

PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
Lichacsw
Nowy
Posty: 197
Rejestracja: 22 lip 2009, o 19:42
Imię: Marcin
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa B C20LET

Post autor: Lichacsw »

Bać się nie boję ale przyznam rację że wow-a front wygląda o niebo lepiej niż mój.
Biały człopak z czarna muza na japońskim systemie
Lichacsw
Nowy
Posty: 197
Rejestracja: 22 lip 2009, o 19:42
Imię: Marcin
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa B C20LET

Post autor: Lichacsw »

Corsa została zalana płynami w piątek i odpalona. Wszystko łanie pięknie ale po chwili okazało się że płyn chłodniczy ucieka ze śruby która jest wkręcana w kolektor dolotowy. Szybka akcja dokręcania i jak to bywa z moim szczęściem, jeszcze trochę jeszcze trochę i się ukręciła :( Obyło się bez rozkręcania, wiercenia i gwintowania, ukręcony kawałek dało się wykręcić z kolektora. Śruba dostępna tylko w serwisie i trzeba czekać na nią do 2 tygodni bo jest tylko dostępna na magazynach w niemcowni. Po wstępnych oględzinach okazało się że jest ona całkowicie zapchana. I stąd takie pytanie czy płyn w c20let jest wtryskiwany w kolektor wydechowy, bo na pierwszy rzut oka tak to wygląda, czy była ona celowo zaślepiona? Nie besztajcie mnie za to pytanie bo dopiero się uczę.

Początkowo miało być tak

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Finalnie jeden wentylator wylądował w komorze silnika a drugi na przedniej ścianie chłodnicy.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

I tutaj ta nieszczęsna śruba

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Ta mała dziurka była cała zatkana.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Biały człopak z czarna muza na japońskim systemie
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Corsa B C20LET

Post autor: Fifo »

Jeżeli dobrze kojarzę, to na ten krucieć przychodzi coś w kształcie oczka z dwoma wyjściami. Woda opływa kruciec, ale nie jest on skonstruowany jak śruba-holenderka tak, żeby woda mogła się dostać do kolektora. Natomiast środkiem króćca jak mnie pamięć nie myli wchodzi mniejsza odma z dekla. Tak więc mozliwe, ze się ten otwór przytkał nagarem olejowym kiedyś (za czasów jak pod maska był jeszcze wolnossak, a cały kolektor ssący jest z wolnossaka, to na tam była podłaczona odma). W zasadzie nie wiem po co tam jest tez woda, ale jedyne co przychodzi mi na myśl to coś na kształt podgrzewania przepustnicy. W zasadzie, jak odme puścisz z dekla do jakiegos catch-tank'a lub po prostu pod auto to kruciec mozna zaślepić, lub wykorzystać jako wyjscie dla podciśniena (tak chyba jest zrobione w tej Corsie). Dla podciśnena wystarczy malutki otwór, więc zmniejszenie jego średncy nagarem nie miało specjalnego znaczenia. Na dobrą sprawę wody też nie trzeba tam podłączać, ale jak w zimę jeździsz to się przydaje.
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Awatar użytkownika
Zioo
Nowy
Posty: 499
Rejestracja: 9 sie 2008, o 21:44
Imię: Adam
Lokalizacja: ŁDZ
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Corsa B C20LET

Post autor: Zioo »

Lichacsw pisze:Śruba dostępna tylko w serwisie i trzeba czekać na nią do 2 tygodni bo jest tylko dostępna na magazynach w niemcowni.
istnieje coś takiego jak wysyłka expresowa.. też zamawiałem kiedyś w Łodzi wąż do magistrali wodnej właśnie od herflików, i 8 czy 10% drożej było expresową na następny dzień... spróbuj może się da i u Was
Morette bitch !! ZłooGarage - elektryka/mechanika pojazdowa 883 969 504
Lichacsw
Nowy
Posty: 197
Rejestracja: 22 lip 2009, o 19:42
Imię: Marcin
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa B C20LET

Post autor: Lichacsw »

Corsa już lata kruciec przyszedł dziś, wszystko raz dwa złożone i można śmigać :)
Fifo podciśnienia są powyżej tej śruby i tak jest ona tak skonstruowana żeby woda wlatywała prosto do kolektora. Tak jak napisałeś, na ten kruciec przychodzi takie oczko z dwoma wyjściami, ale do przedniej części tej śruby był/jest podpięty wężyk z wodą. W starej śrubie był otwór zaślepiony przez jakiś syf a w nowym jest dziura na wylot prosto do kolektora dolotowego. Widocznie ten typ tak ma. Albo coś się wysra bo nie zatkałem tej dziurki :( Sam już nie wiem.
Biały człopak z czarna muza na japońskim systemie
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Corsa B C20LET

Post autor: Fifo »

Licha, nie ma opcji, zeby tamtedy woda się dostawała do kolektora. Niedośc, ze auto musiałoby jexdzić na wode to jeszcze ciecz jest nieścisliwa więc zakończyłoby się to w najlepszym przypadku zatrzymaniem silnika po chwili pracy a w najgorszym wygieta korbą. Poniżej rysunek, który obrazuje schemat wodny w c20xe (bo jak pisałem kolektor ssacy jest z c20xe). U ciebie w zasadzie wszystko jest tak samo, tylko w układ wpieta jest jeszcze sprezarka na przewodzie nr 5. Z chłodnicy idzie wąż do spręzarki a ze spręzarki do zbiorniczka. Twoja pechowa srube obrazuje na rysunku krzyżyk na przecięciu wezy 11 i 4 (woda) oraz 12 (odma z dekla). Na rysunku oczywiście wyglada jakby wszystko się mieszało, ale się nie miesza - nie może. U Ciebie ta mała odma - węzyk nr 12, jest puszczona pod auto a na ten kruciec było załozone...jakies podcisnienie. Zrób prosze zdjęcie z góry na tamten rejon bo u siebie nic takiego nie moge znaleźć.

Obrazek
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Awatar użytkownika
max1975
Nowy
Posty: 367
Rejestracja: 17 sie 2009, o 18:00
Imię: Max :)
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa B C20LET

Post autor: max1975 »

Dokładnie jak pisze Fifo, śruba ta ma baryłkę którą przepływa płyn do podgrzewania kolektora. Natomiast sama śruba przez środek ma połączenie z kolektorem ssącym i tam jest podłączone podciśnienie. Podsumowując masz tam dwa kanały wodny i podciśnieniowy - NIE ŁĄCZA się one w żaden sposób !!! Inaczej płyn chłodniczy poszedł by Ci do kolektora ssącego i do cylindrów = śmierć silnika :)
Moc i moment !!!!!!!!! To jest to, co chce mieć pod dostatkiem, lecz moje marzenie nigdy się nie spełni bo tego nigdy za wiele !!!
Lichacsw
Nowy
Posty: 197
Rejestracja: 22 lip 2009, o 19:42
Imię: Marcin
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa B C20LET

Post autor: Lichacsw »

Wszystko ładnie pięknie, radość z jazdy a tu zonk. Jadąc ostatnio z górki na biegu w lusterku wstecznym pojawił się niebieski dym, dużo niebieskiego dymu. A po chwili przestała kopcić, jadąc normalnie i na pełnym gazie zero dymku. Dojazd do skrzyżowania na biegu i znowu niebiesko z wydechu, do tego jak dojechałem do garażu zauważyłem że z pod maski wydobywa się jasny dym dość dziwnego zapachu, coś jak spaliny pomieszane z olejem :( Dym wydobywa się z filtra powietrza. Silnik zrobił kaput? Co to może być?
Biały człopak z czarna muza na japońskim systemie
yosh
Nowy
Posty: 425
Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
Imię: yosh
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Re: Corsa B C20LET

Post autor: yosh »

Może problem dotyczy turbiny lub spływu turbiny ?
Lichacsw
Nowy
Posty: 197
Rejestracja: 22 lip 2009, o 19:42
Imię: Marcin
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa B C20LET

Post autor: Lichacsw »

Fura śmiga, biały osad na korku wypalił się i nie pojawia się go więcej :D Przestała również kopcić, jedni mówią że mogły być to gumki zaworowe a drudzy że zawieszający się zawór. Jaka jest prawda tego nie wiem bo naprawiło się samo :0
Biały człopak z czarna muza na japońskim systemie
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Corsa B C20LET

Post autor: Porszak »

no i dobrze, u nas w pracy tez czasem sie smiejemy, ze jak cos postoi to sie samo naprawi hehe
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
BFRR
Bez listowiec ;-)
Posty: 6
Rejestracja: 4 lip 2012, o 22:06
Imię: Krzysztof
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa B C20LET

Post autor: BFRR »

Gdzie zakupiłeś te wentylatory?
Lichacsw
Nowy
Posty: 197
Rejestracja: 22 lip 2009, o 19:42
Imię: Marcin
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa B C20LET

Post autor: Lichacsw »

Ebay.co.uk
Biały człopak z czarna muza na japońskim systemie
ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze Projekty”