Kilka osób pytało mnie o wagę dystansów.
Dystans stalowy 15mm grubości (+ kołnierz) - 2050g i to bez śrub.
Dystans aluminiowy 22mm grubości (+ kołnierz) :
Dystans aluminiowy 22mm grubości (+ kołnierz) ze wszystkimi śrubami i nakrętkami (śruby prawdopodobnie lekko skrócę, więc kilka gram będzie mniej):
Dla porównania - waga 2 ze sztuk, którą skończyłem(najpierw chcę przymierzyć te 2 szt, czy przednie nie będą za grube, a potem będę wciskać na prasie szpilki):
Więc pomiędzy jedną a drugą jest cały 1g różnicy
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
: 17 lut 2013, o 19:07
autor: STELMI
Byłem wczoraj znowu pojeździć na torze:
Wynik bardziej jak zadowalający:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
: 17 lut 2013, o 19:18
autor: -=m&m=-
gratki pucharu z kim rywalizowałeś?
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
: 17 lut 2013, o 22:12
autor: STELMI
-=m&m=- pisze:gratki pucharu z kim rywalizowałeś?
było dużo aut i kilka podziałów na klasy, ciężko wszystko wymieniać
Kolejne zdjęcia z tej rundy:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
: 17 lut 2013, o 22:36
autor: Porszak
gratki, a po śniegu zdazyło Ci sie latać? jakie wrazenia jesli chodzi o naped na 4 buty?
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
: 17 lut 2013, o 22:44
autor: STELMI
Porszak pisze:gratki, a po śniegu zdazyło Ci sie latać? jakie wrazenia jesli chodzi o naped na 4 buty?
nie wiem, wciąż go nie mam
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
: 18 lut 2013, o 22:15
autor: Fifo
STELMI graty miejsca i pucharu. TT to całkiem zwinne auto
Napęd w takim TyTy to niestety największe rozczarowanie. Haldex I gen to fajna sprawa ale tylko przy ruszaniu, przy wpadaniu w poślizg to moim zdaniem dosc "niebezpieczne" rozwiązanie. Działa on z mocno zauważalnym opóźnieniem. Dołacza tylna os nie wtedy kiedy my byśmy chcieli tylko dopiero wtedy jak juz tego zdecydowanie bysmy nie chcieli. Mianowicie wyobraźmy sobie, ze lecimy ogniem przez jakis łuk. Jest jakos tak sliskawo i auto zaczyna wyjeźdzac przodem jak każda normalna przednionapedówka. Odpuszczamy troche gaz i dokrecamy chcac naprowadzic auto na własciwy tor. W pierwszym ułamku sekundy jest mysl: " zaraz mamy quattro, dołaczy się tył i pomoże wiec nie trzeba odpuszczać". No ale nic takiego się nie dzieje a auto dalej wali w zewnętrzna zakretu, a tam np drzewo, kraweznik, słupek czy inne dobrodziejstwo. No więc jednak odpuszczamy i dokrecamy kiere. Auto reaguje zaczyna wracać i własciciwe juz nie potrzeba nam quattro a wtedy Haldex przypomina sobie: "hej, chyba jakas chwile temu uslizgneły się przednie koła, przeciez jestem tu po to, zeby sie w takich sytuacjach załaczac". No to bec i się załacza. Tyle tylko, ze my własnie mamy kiere dokrecona do wewnetrznej zakretu a siła odsrodkowa działa na zewnatrz. Jak walimy ogniem i w takim momencie dopnie sie tył to krecimy efektownego pirueta waląc tym razem w wewnetrzna. Więc trzeba sie do tego przyzwyczaic i wyczuc moment kiedy Haldex się dopnie i z wyprzedzeniem załozyc kontre, albo miec silne nerwy i jaja ze stali i liczyć, ze sie dopnie zanim pocałujemy drzewo. Na zupełnie śliskiej nawierzchni, jak śnieg jest troche lepiej bo opóźnienia nie czuc aż tak bardzo, ale tez trzeba się przyzwyczaić. Jest na to naturalnie rozwiązanie, czyli kontroler Haldexa od ECU Master, ale to juz inna inszośc.
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
: 23 lut 2013, o 17:03
autor: STELMI
-- 23 lut 2013, o 17:31 --
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
: 23 lut 2013, o 20:24
autor: Porszak
jak na jednorękiego bandytę to nieźle , żartuje oczywiście
Jeszcze tylko sprężyny ok -30mm i będzie ideał jaki sobie wymarzyłem
Zmieniając koła znalazłem niepodłączoną masę chyba z Haldexa
Jak się okaże, że po założeniu tej masy zacznie Haldex działać to będę chyba skakał z radości, ale aż takim optymistą nie jestem
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
: 27 lut 2013, o 20:21
autor: Bear_
Co Ty mi tu o jakichś -30 :0
Na GLEBEEEEEEEEEE !!! LAY DOWN !!!!!!!!!!!!
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
: 27 lut 2013, o 22:24
autor: Porszak
nie widac z tych fot jak wysoko realnie, choc widać tez ze nisko nie jest. wygląda bardzo dobrze, z eibachem bedzie zupełnie i zawias bedzie pracował
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
: 7 mar 2013, o 07:21
autor: STELMI
Bear_ pisze:Co Ty mi tu o jakichś -30 :0
Na GLEBEEEEEEEEEE !!! LAY DOWN !!!!!!!!!!!!
Wystarczy
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
: 7 mar 2013, o 08:49
autor: czester 1
sory ze tak napisze ale to auto kojarzy mi sie tylko i wylacznie z komedia "wesele". nowa buda tt o niebo lepiej.
no ale osiagi super.
: 7 mar 2013, o 13:42
autor: !markos
Za duze to kolo do tej budy... Nie w tym kolorze i pasek gumki bez gleby tez nie chce wygladac
Re:
: 7 mar 2013, o 13:57
autor: STELMI
!markos pisze:Za duze to kolo do tej budy... Nie w tym kolorze i pasek gumki bez gleby tez nie chce wygladac
Za duze nie bedzie z gleba. Chcialem zalozyc, zeby wiedziec ile moge na spokojnie zejsc, bo nie chce gwintu ani poduch
: 7 mar 2013, o 14:19
autor: !markos
Ze nie bedzie wygladac bez gleby to pisalem w odniesieniu do paska opony.. Felga bedzie wciaz za wielka
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
: 7 mar 2013, o 17:37
autor: Gesio_CB
Te koło wogóle tutaj nie pasuje, i też jest zbyt duże,no ale to tylko moje zdanie.
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
: 9 kwie 2013, o 07:10
autor: STELMI
Jesli STELMI wrzuca zdjecie to wiedz, ze.cos sie dzieje
Czekam na rurki, bo dostalem zlej srednicy i silikony ze zlym katem.
Jezdze od tyg bez zderzaka, bo w koncusie klei i maluje bo byl popekany. Oczywiscie nie jezdze z FMIC, zeby gonie popsuc obd kamykow.
Zamowilem tez DP 3"
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
: 11 kwie 2013, o 23:04
autor: STELMI
Jutro mała poprawka strony pasażera i będzie gotowe
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
: 12 kwie 2013, o 15:09
autor: Bear_
230stka ten cooler ?
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
: 12 kwie 2013, o 20:49
autor: STELMI
Bear_ pisze:230stka ten cooler ?
550x230x65
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
: 12 kwie 2013, o 22:14
autor: Fifo
Troche nisko wyszedł ten icek, pokaż zdjęcie spod maski, jak tam rurki pusciłes? Czy poza tym co widac reszta seria? Wejdą Ci teraz spryskiwajnki reflektorów bez kombinowania?
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
: 3 maja 2013, o 15:13
autor: STELMI
Fifo pisze:Troche nisko wyszedł ten icek, pokaż zdjęcie spod maski, jak tam rurki pusciłes? Czy poza tym co widac reszta seria? Wejdą Ci teraz spryskiwajnki reflektorów bez kombinowania?
FMIC wyszedł idealnie w zderzaku, tylko rurki musiałem przerabiać (musiałem je dać po kącie w stronę auta, bo były kłopoty z montażem zderzaka)
Był wdech, jest i wydech
Downpipe 3", zamiast fabrycznych małych pipek i 2 katalizatorów:
Będę go wydłużał aż do końcowego tłumika, który jednak zostanie fabryczny, bo nie chcę nadmiernego hałasu, ani nie zależy mi jakoś specjalnie na każdym 1KM. Po montażu pewnie jakieś strojonko będzie, ale to temat narazie mocno w przód, bo mam ważniejsze wydatki
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
: 3 maja 2013, o 17:17
autor: Bear_
Ładnie pospawana blyskotka
Ja już też tak umiem
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
: 6 maja 2013, o 09:28
autor: STELMI
z soboty:
Kurde, jak ja lubię to auto Nie dość, że codziennie otwierając garaż mam banana na ryju to mam czym po torze pojeździć
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
: 6 maja 2013, o 22:31
autor: Porszak
wydaje mi sie czy sie jakoś mocno kładzie i zderzak popsułeś?
: 6 maja 2013, o 23:13
autor: !markos
Seria, to prawie drze lusterkami o asfalt.. Ale tak chyba wiekszosc dupowozow ma
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
: 7 maja 2013, o 06:31
autor: STELMI
z przodu amory lekko wylały, w planie jest zmiana zawiasu na coś niższego, łącznie z krótszymi amorami. Zderzak dzisiaj ściągam do malowania, przy pomyślnych wiatrach w weekend wróci już jednokolorowy