Strona 1 z 1

Corsa & Rajd Wisły

: 9 wrz 2002, o 16:05
autor: Feliks
Byłem na rajdzie wisły są tam dwie corsy w grupie N i miałem się okazje przyjrzeć jednej . Ci co choć troche interesują się rajdami pewnie wiedzą że jedną z nich posiada Frycz który akurat na odcinku na którym byłem wskoczył na metrową skarpę i wbił się w drzewo więc miałem okazje przyjrzeć się jej dokładniej i powiem że jedyne co przypominało Corse w środku to deska rozdzielcza i to też dość nieźle zmodyfikowana a reszta to już wogóle nie przypominała tego co było kiedyś wyposażeniem tego samochodu. Po 10 minutach wypychania z drzewa i znoszenia ze skarpy tego cacka auto stanęło wreszcie na 4 kołach wszyscy myśleli że już tak zostanie a kierowca wsiad sobie do niego odpalił i pojechał :0 :0 :0 . Po takim uderzeniu w zwykłej Corsie pewnie by nawet tylne lampy popękały a u niego była tylko wgnieciona maska. Co do mocy to te autko ma ok 215 km a jego cena (tak słyszałem od ludzi z tłumu) to 800 tyś zł. więc chyba czas zacząć zbierać na coś takiego :lol: :) :lol:

: 9 wrz 2002, o 16:25
autor: PABLO
Chmmmm dlatego kupiłem sobie Corse. Uniacza miałem rozbiłem na złom powieźli. Cha a corsa tylko będzie draśnięta. I właśnie to jest + dla corsy. Nie do zdarcia.

: 10 wrz 2002, o 09:51
autor: Retox
Tak Pablo, tak sobie to tłumacz :-D . Podejrzewam, że jakbyś uderzył swoją corsą tak jak wtedy uniaczem to by Cię z drzewa zeskrobywali... szpachelką. To auto nie ma nawet wzmocnień bocznych w drzwiach. Jak jadę powyżej 120 to mam śmierć w oczach :bardzozly: .

: 10 wrz 2002, o 10:33
autor: Feliks
Przynajmniej jest jazda pełna wrażeń a po za tym nie wiem czy w cywilnym aucie jakieś wzmocnienia by ci pomogły przy uderzeniu w coś ze 120 chyba jakby do cywilnych montowali klatke :oko:

: 10 wrz 2002, o 11:11
autor: Retox
Oj jeszcze jak pełna wrażeń. Kiedyś jechałem pustą trzypasmówką z moim kumplem 160 - to bardzo prosił mnie żebym zwolnił. Z resztą słowo "prosił" to mało powiedziane. :-D
Wrażenia są też jak jedzie się szybko po wąskiej wyboistej drodze- wtedy auto skacze jak piłeczka od krawężnika do krawężnika. No , ale takie już uroki małych autek :) .

: 10 wrz 2002, o 13:02
autor: - beny -
A ja sie pochwale... pracuje w Bytomiu a jak moze wiecie druga Corsa buja Pineles - syn dealera opla z Bytomia i te corsy sa serwisowane wlasnie u niego, wiec widuje te cuda dosc czesto :-D :grin: :-D :grin:
A co do wzmocnien w drzwiach to corsa B je posiada.... znajoma przewozl raz tramwaj w poprzek i to nawet od strony kierowcy i wyszla bez niczego, lekko poobijana... nie jest wiec corsa (B) taka zas slaba.

No tom sie pochwali

Pozdro
Beny

: 10 wrz 2002, o 17:18
autor: PABLO
Ciekawe jak będą w samochodach się sprawdzay te zdezaczki patent jakiegoś tam magika. A czy ma ktoś z naszych w A tą klatkę w środku z rur ??
Flip masz moze jakiegoś schemata ??

: 10 wrz 2002, o 17:48
autor: Feliks
beny zadroszcze ci zagdaj z nimi może ci się dadzą przejechać :-D :D a co do wzmocnień bocznych w Corsie b masz racje ma ale ściągnij sobie tapicerke i zobacz jakiej grubości jest ten kawałek rurki więc radze nie spotykać się z tramwajami zbyt często :oko:

: 11 wrz 2002, o 20:03
autor: Feliks
http://www.sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=71249 Pablo to jest link do sklepu internetowego bezpośrednio do klatek omp ceny są przeje...... ale przynajmniej można się zorientować jakie są ich rodzaje i mniej więcej jak to wygląda bo nad cennikiem jest pokazane zdjęcie albo schemat

: 12 wrz 2002, o 17:37
autor: Retox
Corsa b może tam jakieś wzmocnienia posiada, ale A raczej nimi nie grzeszy 8-)

: 14 wrz 2002, o 18:50
autor: Feliks
Co do tych klatek bezpieczeństwa to kupiłem dzisiaj gazete WRC i tam jest w miare obszerny artykuł właśnie o tym. zdjęcia itp. więc dla zainteresowanych polecam :oko: