Strona 1 z 1

wazne prosze o informacje zwlaszcza rena

: 23 paź 2002, o 09:59
autor: _balt_
chodzi o to ze mam okazyjnie do wziecia felasie za te co mam leb w lebale sa to 15 ladne z delikatnym rantem a opona 195/50 i je przymierzalem z przodu ona dosc dorzo wystaje za blotnik pierwsze sprawa czy nie bedzie mi to obcierac o blotniki bo jak bedzie to nie biore a moze jakas rada co zrobic zeby nie obcieralo

: 23 paź 2002, o 10:20
autor: AdamXXL
więcej danych głównie ET i szerokość felgi

: 23 paź 2002, o 10:27
autor: arts
ja mam podobnie rowno z obrysem auta, i jest obnizona, tak wiec sprzodu nie masz co sie martwic, skrec kola jak nie zaczepia o nic to jest ok, bardziej przejmowal bym sie tylem tam bedzie gozej ..

: 23 paź 2002, o 10:48
autor: _balt_
chodzi o to ze ja mam fabryczne zawieszenie (miekie)+czy na dolkach nie bedzie mi walic przy skrecaniu w blotniki bo nie chcial bym stracic felgi i blotnika wiec co z tym zrobic

: 23 paź 2002, o 11:10
autor: gonzo
raczej martwiłbym sie tyłem w tych naszych nieszczesnych corsach te tylne blotniki mnie denerwuja ale jak z tylu wejdzie to przodem nic sie nie martw a co do dziurek to kupisz hyba nawet u jackiego takie odbojniki na zawias i powinno byc git

: 23 paź 2002, o 13:00
autor: arts
dokladnie, jesli przy skreci nic trze ci o np. nadkole itp to przodem sie nie przejmoj

: 23 paź 2002, o 18:56
autor: REN
na fabrycznym zawiasie nie polecam no i ET felgi najlepiej jak by bylo w przedziale 37-39

: 23 paź 2002, o 20:35
autor: _balt_
ren mozesz jasniej?

: 23 paź 2002, o 21:35
autor: sierak
No chyba jaśniej sie już nie da :oko:

BTW: _balt_ ja nie jestem sirak tylko sierak

: 23 paź 2002, o 21:42
autor: REN
jak powiedzial Sierak jasniej sie nie da, jezeli nie wiesz co to ET to o czym my tu rozmawiamy ...

: 23 paź 2002, o 22:55
autor: killer
Jezeli wystaje ci bieznik za nadkole to niezakładaj bo przy pierwszej kontroli drogowej bozbedziesz się dowodu a zeby tak niebyło to sa specjalne opony dzieki którym bieżnik niewystaje a oni moga ci wtedy naskoczyć :lol:

: 23 paź 2002, o 23:14
autor: _balt_
dzieki ren za pomoc ale bez obrazy chyba cie raczej nie bede wiecej prosil o pomoc pozdrawiam

: 23 paź 2002, o 23:32
autor: sierak
Hehe... 8-) 8-)

: 24 paź 2002, o 07:40
autor: REN
reniq ostry jest :P

: 24 paź 2002, o 08:32
autor: - beny -
REN pozwol ze cie wyrecze... masz tu gosciu bialo na zielonym jak czarno na bialym.
Felgi aby pasowaly do danej fury musza spelniac kilka odpowiednich parametrow. To co ty podales to tylko rozmiar opony 195/50 R15. Twoja Corsa seryjnie byla puszczana na oponach 145/80 R13 lub 165/70 R13 tak wiec przy oponach 195/50 R15 srednica calkowita kola jest wieksza o prawie 14mm. Wniosek: licznik bedzie podawal zanizone wartosci. To po pierwsze i mozna z tym jezdzic. Po drugie opona (a byc moze i felga) nie moze wystawac poza obrys auta - i tu jest problem bo jak napisal killer mozna sie za takie cos pozbyc dowodu rejestracyjnego. Parametrem ktory opisuje jak bardzo felga wystaje poza obrys jest kombinacja szerokosci felgi i offsetu ET. I tu ci REN wyjasnil ze przy feldze 15" (zakladajac ze jej szerokosc oscyluje w granicach 6,5 - 7,5") offset powinien wynosic 37-39mm. Jesli twoje felgi wystaja na zewnatrz samochodu to z pewnoscia ich offset jest ponizej tej granicy. Temat nie do przeskoczenia.
Slowem... zaloz felusie, pobujaj na nich troche ostrzej i z obciazeniem to sie przekonasz czy sie nadaja. Ot wszystko... proste, nie... :-D :grin: :-D :grin:

: 24 paź 2002, o 23:53
autor: killer
musze w jednej żeczy nieprzyznać ci racji ,bo moze sobie założyc te felgi tylko wtedy potrzebuje specjalne opony.Ja mam takie założone sprzodu jesli wiejdziesz bo galerji i poszukasz corsy b szarej w ciapki to zrozumiesz o co mi chodzi.