Strona 1 z 1
combo w aso i wymiana silnika
: 5 lis 2002, o 22:24
autor: REN
dzis bylem w aso dowiedziec sie dlaczego mi combo tak duzo pali i okazalo sie ze termostat jest uszkodzony (wymienilem), cieknie uszczelniacz przy wale korbowym (wymienilem) cieknie olej z pod glowicy i jest slyszalny przedmuch a takze jakies lozysko dociskowe w sprzegle jest zjebane, za te dwie ostatnie rzeczy chca jakies 1500 zeta, tak wiec zapadla szybka decyzja ze nie bede inwestowac jzu w silnik ktory zamierzam wymienic takze w trybie przyspieszonym robie swapa na c20xe
bylem dzis takze w okregowej stacji kontroli pojazdow, dowiedzialem sie ze jak mam takie upodobanie to moge sobie nawet wstawic silnik od traktora, samochod ma jezdzic, skrecac, hamowac i swiecic swiatlami, reszta ich nie obchodzi
takze ostatnia przeszkoda znikla czyli ew. problemy z zarejestrowaniem, wiec szukam silniczka i w droge

moze juz za miesiac bedzie po wszystkim

: 5 lis 2002, o 22:27
autor: UcHO
No to do roboty! Trzymam kciuki

: 5 lis 2002, o 22:38
autor: wow
nawet nie wiesz jak sie ciesze

u mnie idzie troche wolniej ze wszystkim... bedziesz potrzebowal pomocy - wiesz do kogo dzwonic

: 5 lis 2002, o 22:59
autor: REN
potrzebuje dawcy

najlepiej jakis powypadkowy opel calibra/kadett/astra z c20xe
: 5 lis 2002, o 23:24
autor: uBaW
REN TRZYMAM KCIUKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
: 5 lis 2002, o 23:54
autor: Fifo
Ren a ile wyniosła Cię całość?? Podpiecie do kompa, sprawdzenie, wymiana i sam termostat?? Pytam z ciekawości bo mój pali tez kosmiczne ilości paliwa i także długo się nagrzewa a wystarczy ze stane na światłach przed którymi jest mała kolejeczka i juz mi sie wentylator musi włączac bo się tak silnik grzeje

Byc może u mnie się to samo dzieje

: 6 lis 2002, o 08:22
autor: - beny -
RENiq masz nasze poparcie i wsparcie... nie tylko duchowe. Jak tylko usłysze gdzieś C20XE dam znać. POWODZENIA.
: 6 lis 2002, o 11:12
autor: arts
trzymam kciuki ren, bedziesz najmocniejszyw klubie corsiakow...
: 6 lis 2002, o 11:29
autor: wow
fifo: wymiana termostatu to troche roboty, bo trzeba sie dobierac do niego tak jak do paska rozrzadu, wiec sama robocizna moze kosztowac pare groszy, ale generalnie to i tak nie jest duzy koszt... termostat z uszczelka pewnie bedzie kosztowal jakies 25 zl... a swoja droga to ciekawi mnie jak podlaczenie do kompa pozwolilo zdiagnozowac padniety termostat... bardzo mnie to ciekawi... czy przypadkiem to cokolwiek dalo???
beny: skoro duzo roznych rzeczy slyszysz daj znac jak uslyszysz glowica c14se i wiazka do tegoz silnika
arts: na poczatku pewnie bedzie najmocniejszy, pytanie jak dlugo... bo w przyszlym sezonie bedzie sie dzialo, oj dzialo... co basista???

: 6 lis 2002, o 13:15
autor: Basista
No jz mam przyotowany wałek z PZU na okolo 5 tyś a może 7 jeszce nie wiem i to bede wtedy myślał
Ale plan jest taki : najpierw zrobie sobie silnik na git tzn pierścienie , uszczelniacze wałki rozrządu dam osadzić na nowo bo cos mi stuka a potem jak to juz bedzie git to tak myśle nad NOS albo NX
Bo jak nie zrobie silnika to po pierwszym szczale szlag go trafi.
Bo tak jak mówiliście cie to nie ma sensu modyfikować tego silnika w jaki kolwiek inny sposób bo koszty są nieadekwantne do przyrostu mocy.Tak wiec tylko podtlenek zalatwia sprawe . Zobaczymy co z tego wyjdzie.
: 6 lis 2002, o 13:51
autor: wow
sprawdz od razu cisnienie oleju i ewentualnie zrob tez panewki. co do modyfikacji mysle, ze warto robic przy kazdym silniku tylko w niektorych to kosztuje wiecej, a w niektorych mniej... jesli podchodzic stosunkowo to mysle ze wart pieniedzy jest power box - w gsi ze 109 robi sie 131 ps'ow przy obrotach mocy maksymalnej, przy czym krzywa momentu idzie w gore w calym zakresie obrotow dzieki czemu przyspieszenie do 100kmh zmniejsza sie o sekunde. koszt 3kzl.
bedzie ciekawie, tak czy inaczej... w przyszlym sezonie pokazemy ze 8v>16v, a moze i 8v>gsi... zobaczymy

: 7 lis 2002, o 01:32
autor: REN
w ASO zaplacilem za wymiane termostatu i uszczelniacza walu korbowego 415pln (razem z czesciami), co do diagnozowania przez kompa to zobaczyli jaka jest temperatura podawana przez czujnik i sie okazalo ze juz przy 70 stopniach otwarty jest termostat i idzie wszystko na duzy obieg
: 7 lis 2002, o 15:04
autor: uBaW
Basista pisze:No jz mam przyotowany wałek z PZU na okolo 5 tyś a może 7 jeszce nie wiem i to bede wtedy myślał
Ale plan jest taki : najpierw zrobie sobie silnik na git tzn pierścienie , uszczelniacze wałki rozrządu dam osadzić na nowo bo cos mi stuka a potem jak to juz bedzie git to tak myśle nad NOS albo NX
Bo jak nie zrobie silnika to po pierwszym szczale szlag go trafi.
Bo tak jak mówiliście cie to nie ma sensu modyfikować tego silnika w jaki kolwiek inny sposób bo koszty są nieadekwantne do przyrostu mocy.Tak wiec tylko podtlenek zalatwia sprawe . Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Nos-a odpuśc nie będziesz szcęśliwy.proponuje nx albo własnie Venom lub Zex

po kosztach for you...........