modyfikujac 1,4...
: 11 gru 2002, o 12:32
tak sobie snuje plany, dlubie i szykuje sie na wiosne od kazdej strony i dobra wiadomosc Panowie dla wszystkich ktorzy tez cos dlubia...
stanalem przed ogromnym problemem - czy moj silnik to wszystko zniesie... wiec postanowilem zapytac uznanych oplowskich tunerow co o tym mysla - do przepytania poszedl mantzel, risse oraz mathijssen. i wszyscy zgodnie odpowiedzieli, ze korby, tloki a wal zwlaszcza spokojnie wytrzymaja 120ps'ow, a sa zdania ze to jest jeszcze daleko od kresu ich mozliwosci... seryjnie sa bardzo dobre podobno. tak wiec, plan kupna kutych korb odlozony (kute kosztuja jednak nie 1000 zl, a ponad 4000) i bede dlubal, a jak sie cos pokrzywi czy popsuje wtedy bede zmienial na seryjne czesci i zmniejszal shot na nx'ie...
dobra wiadomosc dla Was, gdyz korby w 1,2 1,3 1,4 1,4 ohc euronorm sa takie same, a z 1,4 x14sz do x14xe tez niedaleka droga
stanalem przed ogromnym problemem - czy moj silnik to wszystko zniesie... wiec postanowilem zapytac uznanych oplowskich tunerow co o tym mysla - do przepytania poszedl mantzel, risse oraz mathijssen. i wszyscy zgodnie odpowiedzieli, ze korby, tloki a wal zwlaszcza spokojnie wytrzymaja 120ps'ow, a sa zdania ze to jest jeszcze daleko od kresu ich mozliwosci... seryjnie sa bardzo dobre podobno. tak wiec, plan kupna kutych korb odlozony (kute kosztuja jednak nie 1000 zl, a ponad 4000) i bede dlubal, a jak sie cos pokrzywi czy popsuje wtedy bede zmienial na seryjne czesci i zmniejszal shot na nx'ie...
dobra wiadomosc dla Was, gdyz korby w 1,2 1,3 1,4 1,4 ohc euronorm sa takie same, a z 1,4 x14sz do x14xe tez niedaleka droga
