Strona 1 z 2

wow i jego x14sz na rolkach...

: 13 gru 2002, o 20:48
autor: wow
niniejszym pragne poinformowac, ze jutro na rolki hamowni w zastec'u wjezdzam ja i moje x14sz w czarnej obudowie... ;) mini power day z udzialem jednej ctm'owej corsy (Jedrus nie przyjedzie, ale jest usprawiedliwiony). pomiar ten, jak sadze, bedzie mozna uznac jako pomiar wyjsciowy do dalszych modyfikacji - po kazdej kolejnej tez bede shamowany... dam znac jaki wynik udalo sie uzyskac kilkoma modyfikacjami do tej pory (ktore pozwalaly mi walczyc z corsa uBiego ;) ), a po zeskanowaniu wykresu tez go tutaj wrzuce.

ciekaw jestem ile wyjdzie... ;)

: 13 gru 2002, o 21:06
autor: sierak
Kurde też bym pojechał ale musze oszczędzać - wow wiesz na co :)23 :)23

: 13 gru 2002, o 21:44
autor: REN
no zobaczymy te szescdziesiat pare kucy ;)

: 13 gru 2002, o 22:48
autor: Hayabusa
ile płacisz za hamownię ??

: 14 gru 2002, o 16:29
autor: wow
hamownia kosztowala 99 zeta, tak jak pisal puch w watku promocja...

ren, czy to byl Twoj strzal ze tyle powinno wyjsc??? szescdziesiat pare?

no to sie pomyliles ;) ale nie powiem o ile...

jestem juz po i jestem zadowolony ze sie zhamowalem - to jest najlepsze co mozna zrobic, zamiast gdybac ile sie faktycznie ma... Jedrus tez sie musisz wybrac, bo obawiam sie ze sie wcale nie pomylilem szacujac kiedys Twoja moc na 95-96 koni...

ciekawe jak myslicie ile udalo mi sie zrobic z mojej 1,4 60ps robiac gt glowicy z powiekszeniem zaworow + kolektor rurowy + metalowy katalizator + sebring koncowy i maly plus wkladka k&n???

: 14 gru 2002, o 16:35
autor: Basista
Ale zaraz powiedziałes ze dasz znac co ci wyszlo a teraz sie wykręcasz
Oj nieładnie !!!

: 14 gru 2002, o 16:50
autor: Feliks
no Wow pochwal sie :-D

: 14 gru 2002, o 16:52
autor: UcHO
Wow no powiedz ile Ci wyszło? Toż nie będziemy strzelać!
Można strzelać az do padłego a i tak sie nia trafi :-P :-P :-P Ja strzelam na tysiąc pięćset sto dziewięcset :bardzozly: :-P :-P :-P
No to ile wreszcie wyszło? Ma być jeszcze wykres :D

: 14 gru 2002, o 17:19
autor: wow
no dobrze - macie racje :)

wowiq corsa b 1,4:

132 Nm @ 2750 rpm

83 KM @ 5500 rpm

0-100 km/h: 12,2 sek.

wykres umieszcze po zeskanowaniu :)

: 14 gru 2002, o 17:37
autor: Feliks
no niezly wynik :oko: gratulacje jeszcdze Jedrus by sie mógł pokusic o wjazd na hamownie

: 14 gru 2002, o 18:26
autor: UcHO
No to nieźle :) Powodzenia w dalszym pod(prze)kręcaniu silnika :grin:

: 14 gru 2002, o 22:04
autor: Ninja
uff.to na oko miałem te 72-3 koniki...wow gratuluje wyniku!

: 14 gru 2002, o 22:27
autor: arts
troche tych konikow przybylo pod macha, oby mnozyly sie dalej w szybszym tepie :)

: 14 gru 2002, o 22:35
autor: cyberpooh
132Nm ! niezle niezle :)
gratuluje i czekam na wykres :)
twojego smso-majla dopiero teraz przeczytalem :( ( 22:40 ) :bardzozly:

: 15 gru 2002, o 02:25
autor: REN
kurde nie pomyslalem! zamowilem sobie z zastecu wysylkowo czesci a przeciez mogles je przy okazji hamowania dla mnie odebrac ;) kto nie ma w glowie ma poczte :D

: 15 gru 2002, o 09:12
autor: Basista
Spoko wynik ,niby nie tak duzo zrobione a taki przyrost mocy ale gratuluje. Pewnie w przyszłym sezonie to nie bedzie co stawac kolo ciebie co ?

: 15 gru 2002, o 18:17
autor: Budzio
Wow a co masz tak wogole przy tej corsie zrobione

: 16 gru 2002, o 09:00
autor: - beny -
No no Wowik... full modification dolot/wydech plus male GT i przyrost rzedu 35% :0 :0 ... toz to napawa czystym optymizmem, ladnie te silniczki musza byc zdlawione skoro dac im odetchnac tak rwia do przodu... zarzuc no jeszcze te wykresy, co bysmy sobie zobaczyli rozklad tych mocy.

A Jedrek powiadasz wydusil 95PS :0 :0 ... gee... no ladne jajka :oko:

: 18 gru 2002, o 13:16
autor: cyberpooh
Obrazek

wow

: 18 gru 2002, o 15:19
autor: AdamXXL
i w ten sposób chcecie dołować ludzi :oko: Moje gratulacje :)2 :)2

: 18 gru 2002, o 21:12
autor: Szwagier
WOW.Spoko.Gratulacje.Powodzenia w dalszym modyfikowaniu Corsarza :0

: 19 gru 2002, o 15:45
autor: wow
mam tez ykresik w kolorze juz...

Obrazek

dzieki chlopaki za gratulacje - oby dalej tak szlo i bez przeszkod wiekszych w stylu uszkodzenia silnika... i oby udalo mi sie sciagnac mpi graty... bedzie dobrze ;)

: 19 gru 2002, o 16:00
autor: Jedrus
WoW musi być dobrze głowa do góry.
Zobaczymy ja się nie mogę doczekać moich efektów na papierze.

: 19 gru 2002, o 16:14
autor: wow
dzieki Chlopaki - az sie chce cos robic przy takiej zachecie :) bede robil dalej i bede informowal :)

: 19 gru 2002, o 17:08
autor: Hayabusa
MORE POWER WoW :D

: 20 gru 2002, o 09:22
autor: - beny -
A moze by tak jeszcze pod te wykresy wrzucic serie... byloby bardziej obrazowo... suche fakty 60PS -> 83PS i 103Nm -> 132Nm mowia swoje, ale porownanie wykresow serii do modified engine pokazaloby jeszcze ile zyskales w jakim przedziale.

: 20 gru 2002, o 09:54
autor: wow
jest pewien problem, bo nie mam seryjnego wykresu swojego silnika... byc moze w serii byl juz mocniejszy niz 60 peesikow, nie wiem...

jesli ktos ma seryjne x14sz to moge zasponsorowac 50% kosztu hamowni, zeby miec ten wykres!!! warunek: silnik w b. dobrej kondycji, moj jako seria byl naprawde zadbany!!!

natomiast kazda kolejna modyfikacje bede wienczyl wykresem, tak wiec w dalszej perspektywie bedzie mozna zobaczyc roznice...

MAM DYLEMAT:

1. z jednej strony chce troche popsuc humor Renowi montujac nx'a stajac sie dla niego trudnym przeciwnikiem
2. boje sie o korbowody przy strzale +50 ps...

nie wiem co zrobic cholera!!! bylem zdecydowany, ale teraz sie boje bo raczej chce jezdzic tym samochodem a nie zeby wiecej stal w warsztatach potem... do tej pory jest niezawodny, chce zeby tak pozostalo... eeech...

moge psiknac +30 ps, ale czy to duzo??? :(

: 20 gru 2002, o 10:18
autor: - beny -
IMO spoko mozesz strzelic 30 pare PS... przecie ludziska sikaja po 60 i more powerow i silniczki daja rade... a przecie wszyscy wielcy zapewniali, ze te silniczki wytrzymaja 120PS wiec... jak masz kasiore to mysle ze NX 35PS+ da rade RENowi... pamietaj, ze on ma wielkie opory (Cx=1 czy cos :oko: ). Zreszta zawsze mozesz zmienic dysze na 50PS... why not.
Grunt to psikac na niskich obrotach, bo to te wysokie wykanczaja korby (w F1 przeciazenie na korbowodzie przy 18kobr/min wynosi 7kG!!!! :0 :0 :0 ).

Fajnie sie doradza jak nie chodzi o wlasny silnik :oko: ... w kazdym badz razie kciuki trzymam, a jakze.

: 20 gru 2002, o 10:24
autor: wow
psikac przy niskich nie mozna bo to dopiero wykancza korby - zawsze strzal powyzej 3500 rpm :( a psikac mozna duzo, tyle ze wiesz... silnik 1,4 - 120 ps to juz blisko tej legendarnej granicy 100 ps z litra... 120 wytrzyma bankowo... i oby wytrzymal psikniecie 30 koni... bo bedzie zle... w hondzie 2,2 ktora w serii ma 125 ps psiknalbym bez wahania 50 koni, ale u mnie... bu :( no boje sie troche, ale coz plan jest...

: 20 gru 2002, o 10:27
autor: sierak
No to rzeczywiście dylematy. Z jednej strony nie możemy pozwolić na to żeby REN tak górował i musi mieć jakiegoś przeciwnika bo tak to w samozachwyt wpadnie. Z drugiej rozwalić autko albo cal\ły czas naprawiać tylko po to żeby REN'a "załatwić" to też trochę nie tego. Decyzja należy do Ciebie a na pewno dobrze wybierzesz. Zreszta .. każda decyzja jest dobrą ..