Strona 1 z 2

???

: 8 sty 2003, o 22:11
autor: =JUHol=
Czy ktos zna jakis sklep internetowy gdzie moge kupic reperaturki
do corsy a 91. Przedni pas, tylne nadkola, drzwi, maske.... :0 :0 :0 Wiem ze to
glupio brzmi ale za auto zaplacilem 700PLN... :lol:

: 8 sty 2003, o 22:15
autor: REN
kolejny potworek 2.0 bedzie :D, sluchaj moze masz jakies dojscia do silnikow C20XE? na wypadek jak bym z dojczuf nie przywiozl

: 8 sty 2003, o 22:20
autor: =JUHol=
tylko z niemiec mam wejscia!!!! W polsce za taki silnik pewnie zaplacisz 15000 PLN albo i wiecej... Ostatnio kupowalem C20XE i C20LET za 130euro/700euro... I oba sprzedalem :placz: Powiem tylko tyle ze cholernie ciezko cos takiego dostac (nawet w Niemczech) nie mowiac o C20LET a F28............ to za 1500Euro uszkodzona moze kupisz. Tak to mniej wiecej wyglada na zachodzie! Ostatni klient z przed nosa mi zwinal C20XE, za to zwykle 2.0 8V to w kazdych ilosciach....

: 8 sty 2003, o 22:27
autor: REN
zdaje sobie z tego doskonale sprawe! wynika to z doswiadczenia w poszukiwaniach tego silnika od wakacji :0 w polsce kompletne C20XE z papierami i skrzynia F20 chodza po 3.5-4tys

: 8 sty 2003, o 22:30
autor: =JUHol=
Nie oplaca sie kupowac samego silnika... Lepiej jest kupic cale auto np. Kadett E GSi 2.0 16V, uszkodzony za 150-500 Euro, wyciagnac silnik, kable, skrzynie... itd, a auto tniesz na zyletki!

: 8 sty 2003, o 22:34
autor: REN
ale ciezko jest cos takiego znalezc ... a ja nie mam czasu szukac no i nie mam znajomych w niemczech, tylko czy mozna teraz przywiezc taki samochod??

: 8 sty 2003, o 22:35
autor: =JUHol=
Chodzi o to ze nie wiesz co kupujesz, a tak to przymajmniej mozesz jeszcze auto (silnik) odpalic i zobaczyc czy wogole chodzi!!!!
Sprawdz mobile.de (choc odradzam; bo raz stracilem 100Euro)
no i ebay.de. Popatrz tam - napewno cos znajdziesz... Jeszcze mi sie przypomnialo http://www.opelclub.de i tam odnosnik gielda czyli >>Teilemarkt<< pozniej >>MOTOREN / GETRIEBE<< Tam tez maja silniki!

: 8 sty 2003, o 22:37
autor: =JUHol=
Nie przywozisz auta tylko silnik!

: 8 sty 2003, o 22:40
autor: Feliks
JUHOL powiedz mi po ile mogą stac 1.4 16v ??

: 8 sty 2003, o 22:47
autor: =JUHol=
od ok 350 euro (najnizsza chyba cena) w gore! wiem ze C16SEI chodza po ok 450 euro a 1,4 jest troche nowszy... Nie chce w blad wprowadzac ale tak mi sie wydaje!

: 8 sty 2003, o 22:48
autor: Feliks
ok dzieki

: 9 sty 2003, o 12:50
autor: PABLO
Co prawda to nie sklep internetowy Ale ja u nich kupywałem
http://www.motos.com.pl/
moze zrobią paczke i poślą. nie wiem.

: 9 sty 2003, o 16:39
autor: wow
jutro sprawdze dla Ciebie te reperaturki i inne rzeczy, a swoja droga... tez potrzebuje silnika z niemiec... puszczam Ci mail'a ;)

: 10 sty 2003, o 09:07
autor: _balt_
siema a tak w kwestji formalnej jak wyglada przywiezienie silnika czyli perypetie na granicy i jak sie klaruja ceny corsy gsi rozbitej i jakie clo i jakie oplaty trzeba pokonac na granicy ???

: 10 sty 2003, o 09:15
autor: =JUHol=
Z silnikiem nie ma problemu. Placisz (nie koniecznie na granicy) podatek 22% bez cla (tak mi wczoraj powiedzieli w urzedzie celnym w toruniu). Z samochodem jest gorzej.O Corsie A to wogole zapomnij... Owszem kupisz ja za 200 Euro. Na granicy ceny sa sprawdzane z wartoscia w Euro-Tax. Czyli corsa GSi ok 7000-8000PLN (chyba :zakrecony: ). Dobra, masz kase,
placisz 87% od wartosci rynkowej samochodu, czyli jakieś 6000PLN. I tu znowu problem bo auto nie spelnia normy EURO2. Jest inne wyjscie! Jak masz papiery od Corsy, to kupujesz druga w niemczech i "przekladasz" to i owo, ale to nie jest legalna sprawa!!!

: 10 sty 2003, o 10:25
autor: _balt_
wiec powiedz mi co zrobic zeby moja corsa b1.2 8v jedzila szybciej czyli jak gsi moze lepiej i jak to zrobic zeby wyszlo jak najtaniej czekam na odp jak chcesz to napisz na pw

: 10 sty 2003, o 13:22
autor: =JUHol=
Ja tez mam teraz ten silnik w aucie ale szczerze powiem ze nigdy nie myslalem o tym silniku jak o materiale do zminiania w nim czego
kolwiek... Moze sciac glowke, wypolerowac kanaly (to jest OHC czy OHV?)
Jak OHV to jeszcze wspawac rure w katalizator, moze jeszcze poszukac
w miare prosty kolektor. Naprawde nie mam pojecia! Ja swoj zostawiam
seryjny!

: 10 sty 2003, o 13:29
autor: _balt_
sorki zle to ujolem ja nie chce w nim nic zmieniac tylko chcialem zapyac jak najtaniej i od jakiego auta silnik zaadoptowac zeby ta moja skrzynka jezdzila juz troszke i jak to zalatwic

: 10 sty 2003, o 13:41
autor: =JUHol=
Masz duze pole do popisu bo jak wynika ze zdjecia jest to corsa b i praktycznie kazdy oplowski silnik pasuje do 2.0 wlacznie! Kwestia tylko
ile kasy chcesz na to przeznaczyc... 1,4 na gazniku chodza bardzo dobrze z komputerem i glowka irmschera; lepiej niz 1,6 GSi :-D Chociaz glowke
irmschera dostac to jak wygrac w lotto. Z komputerem jest prosciej... Albo
zalozyc 2 webery i juz masz 120 PS. Tylko spalanie wyglada 17/100, ale
chodzi naprawde dobrze!

: 10 sty 2003, o 13:46
autor: _balt_
a tak konkretnie jaki bys silnik wstawil do mojej i ile by mnie kosztowal w rajchu i jakie przerobki sie z tym wiaza i za ile?

: 10 sty 2003, o 13:52
autor: =JUHol=
Ja bym za wszelka cene probowal znalezc 2.0 8V. Silnik kupisz w Niemczech razem np. z Kadettem za 150-500 Euro, a kit z czesciami jest
do zamowienia w Holandii za ok 500Euro! I masz 115PS... http://www.mathijssentechnics.nl/index. ... its&taal=2

: 10 sty 2003, o 18:48
autor: arts
jak ja bym konbinowal to wzucil bym 2.0 16v , lepiej poszukac i miec 35 ps wiecej :oko:

: 10 sty 2003, o 20:22
autor: wow
mysle, ze pod uwage trzeba wziac nie tylko moc wyjsciowa ale tez latwosc, prostote i koszt montazu - a to wszystko przemawia na korzysc 2,0 8v - poza tym ten silnik mozna wykrecic spokojnie na min. 170 ps'ow a to pozwala z duzym zapasem robic o wiele mocniejsze nominalnie 16v!!!

: 11 sty 2003, o 00:07
autor: =JUHol=
arts pisze:jak ja bym konbinowal to wzucil bym 2.0 16v , lepiej poszukac i miec 35 ps wiecej :oko:
Koszta 2.0 16V sa o wiele wieksze (sam silnik i te pierdoly do niego) a 35 ps to nie jest wartos nie do uzyskania... Takie jest moje zdanie

: 11 sty 2003, o 00:25
autor: REN
nooooo ja zakladam 2.0 16V i niestety problemy sa ... podstawowy to niemoznosc znalezienia silnika wrrrr :x
co do montazu to bede mogl sie konkretnie wypowiedziec po przeszczepie ale na dzien dzisiejszy nie przewiduje jakis komplikacji ...
Koszta 2.0 16V sa o wiele wieksze (sam silnik i te pierdoly do niego) a 35 ps to nie jest wartos nie do uzyskania...
podejrzewam ze koszt dociagniecia 2.0 8V do 150ps bedzie porownywalny lub nawet wiekszy od kosztow zalozenia 2.0 16V (dlatego ja zdecydowalem sie na 16V), po za tym tutaj mamy calkowicie seryjny, niewysilony silnik o mocy juz 150ps ... idealnie do dalszych modyfikacji :D

PS. czy blok w silniku C20XE i C20LET jest ten sam? jakie sa roznice po za fabryczna instalacja turbo w tym drugim?

: 11 sty 2003, o 00:31
autor: REN
wow pisze:mysle, ze pod uwage trzeba wziac nie tylko moc wyjsciowa ale tez latwosc, prostote i koszt montazu - a to wszystko przemawia na korzysc 2,0 8v - poza tym ten silnik mozna wykrecic spokojnie na min. 170 ps'ow a to pozwala z duzym zapasem robic o wiele mocniejsze nominalnie 16v!!!
tu mowimy o pojedynku dlubanego 8V z seryjnym 16V, zaloze sie, ze roznica w koszcie zalozenia silnika 8V i 16V jest i tak o wiele mniejsza niz kasa jaka trzeba wydac na takie dlubniecie 8V zeby objechac 16V

: 11 sty 2003, o 00:45
autor: =JUHol=
Wydaje mi sie ze to dokladnie to samo tylko ze 1 ma turbo a drugi nie... (ale nie jestem pewien na 100%)

: 11 sty 2003, o 15:16
autor: wow
silnik 2,0 8v o mocy 115 ps'ow jest jeszcze mniej wysilony niz 2,0 16v o mocy 150 ps'ow. roznica w zalozeniu to kit ktory jest tanszy i sam silnik ktory jest tanszy. co do kasy jaka trzeba wylozyc na tuning osmio wentylowca... no coz... glowica 1500 + walek 1200 + 2200 unichip i jest 170 ps. w sumie 4900... nie jest to malo, ale objedzie kazde 2,0 16v, a jak pokazuje praktyka daje rade rowniez 2,0t z imprezek! zastanowmy sie co potem moze zrobic czlowiek z 2,0 16v... moze zrobic glowice za 3000 - efekt nie bedzie spektakularny - powiedzmy 10 ps + walki 2500 + unichip 2200 i dopiero powinno byc jakies 190 ps ktore pozwoli objechac osmio wentylowca - suma: 7700. tuning tez bedzie drozszy.

wiadomo - super sprawa wsadzic c20xe, ale to sa koszty i one mnie wlasnie zniechecily na poczatku, potem dlubnac to... jeszcze drozej. mysle Ren, ze robisz zajebiscie!!! zawsze mowilem, ze to super patent i probowalem Ci pomoc, jesli moglem. ale sa rozne opcje i niekoniecznie c20xe jest super hiper najlepsza - pamietaj o tym.

: 11 sty 2003, o 15:23
autor: wow
co do bloku c20xe i c20let to powinien byc ten sam.

zapomnialem jeszcze o jednej rzeczy a propos c20xe - najlepsza rzecz na swiecie jaka mozna wymyslic do tego silnika to glowica coscast robiona przez cosworth'a - ten jeden dyngsik i +40 ps'ow i nic tam nie dotykac!!! tam juz nie moze byc nic lepiej!!! cena wlasnie 3000 zl :)

: 11 sty 2003, o 19:27
autor: REN
cicho siedzcie bo zaczynam zalowac ze zakladam C20XE