Strona 1 z 1

1.4 8v charakterystyka silnika

: 13 mar 2003, o 17:16
autor: rozzobike
To chyba normalne że corsy (np 14 8v) tak do 2tys/min są raczej drętwe- dopier potem coś sie zmienia???

: 13 mar 2003, o 17:50
autor: wow
tak to normalne... pomysl sobie, ze majac 1.4 16v nudzilbys sie az do 4500 obr. bo wtedy dopiero zaczyna sie cos dziac... ale za to znacznie przyjemniej...

: 14 mar 2003, o 10:37
autor: cyberpooh
a mi sie zawsze wydawalo ze u mnie sie caly czas cos dzieje :)
moze inaczej, w 8v przy 4,5 tys przestaje sie cos dziac, a w 16v nadal sie dzieje... przynajmniej tak to wygladalo wow jak porownywalismy na okeciu, pamietasz ?

: 14 mar 2003, o 10:38
autor: Jedrus
Chciałbym zobaczyć auto nie drętwe do 2 tys obr/min. :-D

: 14 mar 2003, o 13:22
autor: wow
Jedrus pisze:Chciałbym zobaczyć auto nie drętwe do 2 tys obr/min. :-D
hehe, fakt!

: 14 mar 2003, o 13:26
autor: wow
cyberpooh pisze:a mi sie zawsze wydawalo ze u mnie sie caly czas cos dzieje :)
moze inaczej, w 8v przy 4,5 tys przestaje sie cos dziac, a w 16v nadal sie dzieje... przynajmniej tak to wygladalo wow jak porownywalismy na okeciu, pamietasz ?
mozna tak to powiedziec... osmiozaworowki nie sa oszalamiajace ale maja te ceche (dla mnie to zaleta) ze jada tak samo od samego dolu a gora nie jest tak efektowna, natomiast 16v jest zdecydowanie najfajniejsze u gory... dol jest normalny... osiem zaworow jest bardziej poprawne politycznie... 16 daje Ci u gory cos o czym mozesz w zwyklej jezdzie miejskiej tylko marzyc i ewentualnie korzystac na dluszych prostych... 8v dla mnie fajne, ale wrazenia z jazdy 16v sa bardzo pozytywne...

: 14 mar 2003, o 23:23
autor: kristo
WOW- dyplomatyczna odpowiedz :)2
Ja mam 8v i jak na mój gust 3000 to minimum.......
jedyne co mi przeszkadza w jeżdzie po mieście to mały moment obrotowy co powoduje że często trzeba zmieńiać biegi.. :D

: 15 mar 2003, o 00:39
autor: WoDzU
Ach magiczne 3000 tysiace :-D Silnik zaczyna ujawniac swoja moc i mowcie co chcecie to trzeba po prostu poczuc :zakrecony: W sumie to przy 2500 pojawiaja sie pierwsze symptomy, a gorne zakresy przy moim silniczku (1.4 8V) nic wiecej nie daja, nie oszukujmy sie ale moc nie bierze sie z naklejki Pjonir na tylnej szybie :-D

: 15 mar 2003, o 00:48
autor: Jedrus
Heh 3000, ja już zapomniałem że może tak być. Wszystkie moje zmiany dprowadziły do tego że może jechała z dołu lepiej ale prawdziwa przyjemność zaczynała się powyżej 4000.

: 15 mar 2003, o 01:07
autor: osman14
u mnie jest kopniecie wprost proporcjonalne do ilosci obrotow i to az do bolu moze nie jest w mocniejszych corsach ale mnie tam narazie wystarcza i ciesze sie z tego co mam :-D :-D :-D :-D

: 15 mar 2003, o 14:04
autor: Feliks
hehhe ja takze trzymam swoja babe na wyskoich obrotach zeby jakos to przyspieszalo.Zaloze sie ze zaraz pojawi sie post dlaczego moja corsa pali 10-12 litrow wtedy zalecam przejscie do tego postu i znajdzie sie powod 8-)

: 15 mar 2003, o 14:37
autor: osman14
hehehe no wlasnie moze to i nowy temat ale nawet przy spokojnej jezdzie (w miescie ) moja mala pali 10l /100km nie wiem czemu sie tak dzieje podlaczenia na komouter nie pokazalo bledow :0 :0 :-? :-?
tak kolloo roku temu siadla sonda lambda bo wtedy to juz mi palila 13
:placz:
i wymienili mi ja na 3 przewodowa a wczesniej byla jdnoprzewodowa a i zapomnialem dodac ze nie mam katalizatora i cos mnie sie tak wydaje ze po wyjeciau tego wynalazku spalanie wzroslo :-? :-? :-? :-?

zwracam sie do was z prosba czy to ma jakies sensowna wytlumaczenie
??

chod opal podaje ze podobno 1.4 16v pali na miescie kolo 9 i to standardzik :-? :-? :-?

: 15 mar 2003, o 14:38
autor: osman14
oczywiscie chodzi mi tylko o spacerowa jazde nie katowanie na obrotach i sprint spod swiatel i na nastepnych hebel nic z tych zeczy :-? :-?
..........

: 15 mar 2003, o 14:46
autor: osman14
gdzies tu czytalem ze jednak coniektorzy radza zostawic katalizator a np: wywalic srodkowy ???? ciekawe jak zachowywalby sie tlumik koncowy po wywaleniu srodkowego ryk nieznosny ??? :-? :-?
bo np: suprsprint proponuje tylko kolektor dalej rure no i koncowy ......

ciekawe jak samochod chodzilby np: na takim lexmaulu jaki ma Jedrus ??? (bez srodkowego ) bo u mnie kolega mial koncowy jakiejs nieznanej firmy i farfolilo pierdzialo i takie tamm glosno za glosno no i trzeba bylo spowrotem srodkowy wstawic :))

: 15 mar 2003, o 16:17
autor: _balt_
osman14 pisze:hehehe no wlasnie moze to i nowy temat ale nawet przy spokojnej jezdzie (w miescie ) moja mala pali 10l /100km nie wiem czemu sie tak dzieje podlaczenia na komouter nie pokazalo bledow :0 :0 :-? :-?
tak kolloo roku temu siadla sonda lambda bo wtedy to juz mi palila 13
:placz:
i wymienili mi ja na 3 przewodowa a wczesniej byla jdnoprzewodowa a i zapomnialem dodac ze nie mam katalizatora i cos mnie sie tak wydaje ze po wyjeciau tego wynalazku spalanie wzroslo :-? :-? :-? :-?

zwracam sie do was z prosba czy to ma jakies sensowna wytlumaczenie
??

chod opal podaje ze podobno 1.4 16v pali na miescie kolo 9 i to standardzik :-? :-? :-?
to nie mozliwe ja swoj kat wycielem najpierw potem przyszla kolej na wyciecie srodkowego nie jest za glosno toznaczy idzie wytrzymac nawet w trasie(przyzwyczailem sie :grin: ) a z tym spalaniem jest tak ze niemozliwe ze po wycieciu ci wzroslo kiedys mi mechanik powiedzial cos takiego ze z autem jak z nosem jak masz nos zatkany(katalizator)to ci ciezko sie oddycha i ale jak jestes zdrowy (wyciety kat)to czlwiek sie odrazu lepiej czuje tyle co wiedzialem to powiedzialem mi tam dobrze bez kata :-D :-D :-D

: 15 mar 2003, o 16:27
autor: osman14
a jaki jest u ciebie koncowy (balt????) jestem ciekaw jak by chodzil lexmaul koncowy bez srodkowego :0 :0

: 15 mar 2003, o 17:11
autor: _balt_
osman14 pisze:a jaki jest u ciebie koncowy (balt????) jestem ciekaw jak by chodzil lexmaul koncowy bez srodkowego :0 :0
sluchaj osman u mnie jest koncowy KM to jest tlumik polskiej prod facet z olsztyna to robi bi tam jego zachwanie sie podoba i wykonanie jest dobre

: 15 mar 2003, o 18:50
autor: REN
KM to totalny badziew, kupilem sobie taki za 400PLN, przejezdzilem 25tys. kilometrow a tlumik calkowicie skorodowal! ostaly sie tylko koncowki z kwasowki, nikomu nie polecam tych tlumikow

: 15 mar 2003, o 18:58
autor: osman14
jednym sie Km podoba innym nie to chyba kwestia samochodu w jakim jest zamontowany


niech ktos w koncu powie jak chodzi taki lexmaul jak ma Jedrus i czy mozna go zalozyc bez srodkowego???????????

: 15 mar 2003, o 19:16
autor: sierak
osman14 pisze:jednym sie Km podoba innym nie to chyba kwestia samochodu w jakim jest zamontowany
No ale tu chyba nie chodzi o wygląd w tym przypadku bo skoro REN mówi że skorodował to nawet jakby Ci się bardzo podobał to chyba bez sensu jest kupować tłumik, który się rozsypie ... przynajmniej tak mi się wydaje.

: 15 mar 2003, o 19:27
autor: _balt_
REN nie mozesz firmy objerzdzac tylko na swoim przykladzie ja np az z ciekawosci bylem na kanale i moj jest po umyciu jak nowy a mam juz na nim zrobine 18 tysiecy

: 15 mar 2003, o 19:57
autor: osman14
sierak pisze:
osman14 pisze:jednym sie Km podoba innym nie to chyba kwestia samochodu w jakim jest zamontowany
No ale tu chyba nie chodzi o wygląd w tym przypadku bo skoro REN mówi że skorodował to nawet jakby Ci się bardzo podobał to chyba bez sensu jest kupować tłumik, który się rozsypie ... przynajmniej tak mi się wydaje.
tak tak ja nie mysle o KM tylko O LEXMAULU ktorego zamowilem sobie u Jedrusa :-D :-D :-D :-D :-D
i tak przy okazji chcialem sie dowiedziec czy Jedrus mial srodkowy czy nie :0 :0 :0 :0

: 15 mar 2003, o 21:34
autor: uBaW
Jedrus pisze:Chciałbym zobaczyć auto nie drętwe do 2 tys obr/min. :-D
Saab 9000 cde 2.3 t od 1800 cos sie dzieje i zdycha po 5000 :placz: :oko:

: 16 mar 2003, o 13:42
autor: Jedrus
osman14 pisze:tak tak ja nie mysle o KM tylko O LEXMAULU ktorego zamowilem sobie u Jedrusa :-D :-D :-D :-D :-D
i tak przy okazji chcialem sie dowiedziec czy Jedrus mial srodkowy czy nie :0 :0 :0 :0
Jędruś miał środkowy, ale niemiał kata, miał za to kolektor Lexmaula i ze stożkiem do Spi na Spi brzmiała cudownie: głęboki bas na wolnych i cisza na wysokich, po konwersji na MPI bardziej było słychać ryk stożka niż wydech.