1.4 8v charakterystyka silnika
: 13 mar 2003, o 17:16
To chyba normalne że corsy (np 14 8v) tak do 2tys/min są raczej drętwe- dopier potem coś sie zmienia???
hehe, fakt!Jedrus pisze:Chciałbym zobaczyć auto nie drętwe do 2 tys obr/min.
mozna tak to powiedziec... osmiozaworowki nie sa oszalamiajace ale maja te ceche (dla mnie to zaleta) ze jada tak samo od samego dolu a gora nie jest tak efektowna, natomiast 16v jest zdecydowanie najfajniejsze u gory... dol jest normalny... osiem zaworow jest bardziej poprawne politycznie... 16 daje Ci u gory cos o czym mozesz w zwyklej jezdzie miejskiej tylko marzyc i ewentualnie korzystac na dluszych prostych... 8v dla mnie fajne, ale wrazenia z jazdy 16v sa bardzo pozytywne...cyberpooh pisze:a mi sie zawsze wydawalo ze u mnie sie caly czas cos dzieje
moze inaczej, w 8v przy 4,5 tys przestaje sie cos dziac, a w 16v nadal sie dzieje... przynajmniej tak to wygladalo wow jak porownywalismy na okeciu, pamietasz ?
to nie mozliwe ja swoj kat wycielem najpierw potem przyszla kolej na wyciecie srodkowego nie jest za glosno toznaczy idzie wytrzymac nawet w trasie(przyzwyczailem sieosman14 pisze:hehehe no wlasnie moze to i nowy temat ale nawet przy spokojnej jezdzie (w miescie ) moja mala pali 10l /100km nie wiem czemu sie tak dzieje podlaczenia na komouter nie pokazalo bledow :0 :0![]()
![]()
tak kolloo roku temu siadla sonda lambda bo wtedy to juz mi palila 13
![]()
i wymienili mi ja na 3 przewodowa a wczesniej byla jdnoprzewodowa a i zapomnialem dodac ze nie mam katalizatora i cos mnie sie tak wydaje ze po wyjeciau tego wynalazku spalanie wzroslo![]()
![]()
![]()
![]()
zwracam sie do was z prosba czy to ma jakies sensowna wytlumaczenie
??
chod opal podaje ze podobno 1.4 16v pali na miescie kolo 9 i to standardzik![]()
![]()
sluchaj osman u mnie jest koncowy KM to jest tlumik polskiej prod facet z olsztyna to robi bi tam jego zachwanie sie podoba i wykonanie jest dobreosman14 pisze:a jaki jest u ciebie koncowy (balt????) jestem ciekaw jak by chodzil lexmaul koncowy bez srodkowego :0 :0
No ale tu chyba nie chodzi o wygląd w tym przypadku bo skoro REN mówi że skorodował to nawet jakby Ci się bardzo podobał to chyba bez sensu jest kupować tłumik, który się rozsypie ... przynajmniej tak mi się wydaje.osman14 pisze:jednym sie Km podoba innym nie to chyba kwestia samochodu w jakim jest zamontowany
tak tak ja nie mysle o KM tylko O LEXMAULU ktorego zamowilem sobie u Jedrusasierak pisze:No ale tu chyba nie chodzi o wygląd w tym przypadku bo skoro REN mówi że skorodował to nawet jakby Ci się bardzo podobał to chyba bez sensu jest kupować tłumik, który się rozsypie ... przynajmniej tak mi się wydaje.osman14 pisze:jednym sie Km podoba innym nie to chyba kwestia samochodu w jakim jest zamontowany
Saab 9000 cde 2.3 t od 1800 cos sie dzieje i zdycha po 5000Jedrus pisze:Chciałbym zobaczyć auto nie drętwe do 2 tys obr/min.
Jędruś miał środkowy, ale niemiał kata, miał za to kolektor Lexmaula i ze stożkiem do Spi na Spi brzmiała cudownie: głęboki bas na wolnych i cisza na wysokich, po konwersji na MPI bardziej było słychać ryk stożka niż wydech.osman14 pisze:tak tak ja nie mysle o KM tylko O LEXMAULU ktorego zamowilem sobie u Jedrusa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
i tak przy okazji chcialem sie dowiedziec czy Jedrus mial srodkowy czy nie :0 :0 :0 :0