Strona 1 z 1
: 21 kwie 2003, o 15:21
autor: UcHO
Bez obrazy ale automat? eeeeeee..... żadnej zadości z jazdy, tylko gaz wciskasz, a gdzie zmiana biegów, gdzie wkręcanie silniczka...?
: 21 kwie 2003, o 15:56
autor: arts
popieram automat blee... no chyba ze sa przeciwskazania natury medyzcznej kierowcy, spotkalem sie kiedys z automatem przy 1.4 16v, a w serwisowaniu automata kazdy wie swoje, ja mam na ten temat swoje zdanie, mala przyjemnosc z jazdy, duze koszty napraw

: 21 kwie 2003, o 16:57
autor: Fillip
arts pisze:popieram automat blee...
Mieszanie biegami to cala przyjemnosc z jazdy

:):)
: 21 kwie 2003, o 17:22
autor: Feliks
to moze ja postaram sie odpowiedziec
ad.1 mysle ze ten na ktorym siedzimy jest aktualny
ad.2poszukaj na na stronie opla albo wbij do jakiegos serwisu i oni ci napewno dadza wydrok modeli itp. ale w skrocie do 2000 corsa b od corsa c silniki w corsie b 1.0, 1.2 8v, 1.2 16v,1.4 8v ,1.4 16v , 1.6 16v
ad.3ad.ad4nie wiem czy w corsie b byl automat w c jest i nie wiem jak on chodzi poniewaz wszyscy moi znajomi mają manuala
ad.5 hmmm jak dbasz o nią to praktycznie to auto jest w miare bezawaryjne(przynajmniej w moim przypadku) co do silnikow to przynajmniej te 8v jak depniesz to potrafią dość sporo spalic ale tez wtedy jakos sie to buja
ad.6to co we wszystkich autach bierzesz auto na stacje diagnostyczna i koles musi ci sprawdzic czy auto przypadkiem nie bylo po jakims dzwonie ogólny stan calego samochodu
pozdrawiam tyle w skorcie
: 21 kwie 2003, o 18:11
autor: Szwagier
-
www.ctm.pl
-dane techniczne do tego rocznika nie wiem-ja Corsa A sie interesuje
-tego nie wiem
-chyba nikt z klubu nie ma automatu!??
-psuje sie zawieszenie,na naszych polskich drogach to norma,no i trzeba pilnowac plynow
-na wszystko a szczegolnie na blacharke,zreszta jak juz ktos wyzej napisal na kanal z nim
: 21 kwie 2003, o 19:27
autor: arts
w corsie b byl na bank 1.4 16v z takim przypadkim sie spotkalem, pelna opcja ze skorka z 97 przytargana z niemiec

: 21 kwie 2003, o 22:50
autor: PawelZ
Ja nie znosze automatow ale niestet teraz takie cos mam

co prawda nie w corsie a w omedza. Jesli chodzi o krecenie do wysokich obrotow to nie ma wiekszych problemow tylko przy starcie bardzo wolno sie zbiera

Po tygodniu mozna sie jakos przyzwyczaic i juz jest ok ale jak bym mial mozliwosc zmiany na manuala to bym sie dlugo nie zastanawial

: 22 kwie 2003, o 02:15
autor: Fifo
nie_dzwiadek pisze:
a wlasnie jak wielka jest roznica miedzy silnikami 8v i 16v ?
mam na mysli uzytkowanie
Pierwsza i zasadnicza to taka ze w serii masz przy 1.4 8V 60 qcy a przy 1.4 16V 90 qcy, 16V ma lepsze osiągi, bardziej elastyczny, lepiej się zbiera z kazdego biegu, dość mocna jest Corsina z tą jednostką ale na minus jest to że żłopie sobie równo (mi 10l/100km w miweście i to na manualnej, na automacie minimum 1 litr więcej) Corsa z silnikiem 1.4 8V pali z 8 w miescie. Mam porównanie tych dwóch silników bo ja mam 16tke a mój znajomy 8ke. Powiem tak, moja ma ponad 60000 przejechane i nic się nie sypie a qmpel ma troche więcej jakies 65000 i sypie mu się to to to tamto. to układ wydechowy (ale to nie od silnika zależne) to "rzygała" mu olejem z pod głowicy, to cos tam innego padło itd. Ponadto przy 16tce jest czym w trase pojechac, możesz ją zapakowac i w 3/4 osoby tarabanić po autostradzie 150/160 i się bezproblemowo ciągnie i o dziwo wcale wtedy tak dyżo benzyny nie wypija, około 7/7,5l/100km. No a na koniec (to moje subiektywne odczucie) napisze że wg. mnie 16tka pracuje ciszej i odznacza sie większą ogólnie kultura pracy, no i jest to nowsza konstrukcja.

: 22 kwie 2003, o 02:40
autor: !markos
popieram 1.4 16v to fajny silnik. ale zajebiscie MALO oszczedny.. moja pali 9.5-10 w miescie. trasa - inna bajka: szybko, bezbolesnie i tanio. do tego w miare cicho jak na taki samochod

moja poleciala kiedys w dwie osoby rowne 200 na A4 pod krakowem
przejechane 48000 i jak do tej pory tylko wymiana kabli zaplonowych, bo popekaly (nie wiem czemu), swiec, klockow i okladzin bebnow plus uszczelnki bebnow. i tak musze sie wybrac do aso, bo cos mi za glosno pracuje. jak traktor. cos w nim stuka. jakby zawory, albo cos. nie znam sie na tym jeszcze

: 22 kwie 2003, o 08:43
autor: REN
no coz moje combo 1.4 8V palilo w miescie 12 wiec oszczednosci to rzecz wzgledna
: 22 kwie 2003, o 10:51
autor: Feliks
Markos mi 1.4 8v pali 10 litrow beny i 11-12 lpg na trasie i nie potrafie zejsc po nizej

: 22 kwie 2003, o 10:57
autor: TS
Zajrzyj na strony:
http://www.polbox.com/l/liberus/
http://www.corsa.dhs.org/
znajdziesz tam podstawowe informację o interesujących Cię modelach Corsy
Pozdrawiam
: 22 kwie 2003, o 13:04
autor: osman14
: 22 kwie 2003, o 13:12
autor: cyberpooh
nie_dzwiadek pisze:
a wlasnie jak wielka jest roznica miedzy silnikami 8v i 16v ?
oprocz tego co koledzy wymienili jest jeszcze jedna znaczaca roznica... serwisowanie 16v jest o wiele drozsze niz 8v
