Strona 1 z 1
Nowe plucka mojej bejbe
: 11 maja 2003, o 18:56
autor: WoDzU
I jak?
Polska robota, MG Motorsport.

: 11 maja 2003, o 19:09
autor: kristo
Ile Ciebie to kosztowało?
: 11 maja 2003, o 19:15
autor: !markos
gdzie robiles? masz jakis namiar na mg motorsport? ja zastanawiam sie nad kompletnym wydechem od nich, chyba, ze robia tylko tlumiki koncowe..
: 11 maja 2003, o 19:33
autor: WoDzU
MG ma siedzibe w Siemianowicach Slaskich, robia tlumiki koncowe, doloty no i uklady wydechowe.
Ile mnie to kosztowalo to nie wiem bo to prezent od brata

: 11 maja 2003, o 20:30
autor: Flipper
: 11 maja 2003, o 20:35
autor: WoDzU
No dobrze, w takim razie "mojej baby"

No offence, of course

: 11 maja 2003, o 21:33
autor: Flipper
not taken

: 12 maja 2003, o 09:38
autor: Retox
Przede wszystkim napisz co się zmieniło, po zamontowaniu tego cudu
: 12 maja 2003, o 09:50
autor: Lukiso
A moze ktos wie ile tak mniej wiecej kosztuje takie cudo
PS
Lepiej niech ktos mi to wysle na priv zeby Wodzu nie wiedzial

: 12 maja 2003, o 12:41
autor: Szwagier
Ladnie wyglada,ale z tego co wiem to na seryjnym silniku wiele to nie daje
: 12 maja 2003, o 12:42
autor: Feliks
albo i odbiera szczegolnie w niskim zakresie obrotow
: 12 maja 2003, o 13:43
autor: !markos
malkontenci
a ja dla testu (i przez ciekawosc) zalozylem sobie wkladke k&n i musze powiedziec, ze jest to odczuwalne. poprawa dynamiki w nizszym zakresie obrotow, ale zdecydowane pogorszenie na gornym koncu. lepiej przyspiesza w miescie (3-4 tys. obrotow), jednak wolniej jezdzi. cos za cos. podejrzewam, ze gdyby polaczyc to z dobrym tlumikiem koncowym (np. mg motorsport

) poprawiloby sie i jedno i drugie. ale to tylko moje gadanie

: 12 maja 2003, o 14:00
autor: cyberpooh
eee.... gorzej na wysokich obrotach? a czemu tak sadzisz ?
ja tez mam kn'a i mysle ze poprawa jest w calym przedziale.
: 12 maja 2003, o 14:03
autor: !markos
hmm.. moze mial zly dzien.. albo radykalna zmiana pogody tak na niego wlpynela

potestuje jeszcze, jezdze dopiero drugi dzien z tym wynalazkiem.
: 12 maja 2003, o 16:36
autor: WoDzU
Moje wrazenia ... hmmm ... jak najbardziej pozytywne

Bardzo fajnie sie jezdzi w miescie, bo zbiera sie juz na nizszych obrotach. Na trasie nie zauwazylem zeby jakos drastycznie cos sie popsulo, zeby sie silnik tlumil czy cus
No i wydaje mi sie, ze rowniej chodzi, nie traci obrotow przy zmianie biegow, jest better, quicker i w ogole great

: 12 maja 2003, o 16:47
autor: zgubek
Szwagier pisze:Ladnie wyglada,ale z tego co wiem to na seryjnym silniku wiele to nie daje
Szwagier,ale zes sobie fotke do podpisu strzelil,normalnie jak Waldemar Pawlak

: 12 maja 2003, o 18:57
autor: bakster
A tym dobrym bratem jestem wlasnie ja...

Wiec jak jakies pytanka tio zapraszam

: 12 maja 2003, o 20:51
autor: gonzo
ja mam cos takiego załozone w swoim golfie od tygodnia kupiłem to w austrii cena 125 eu tylko ze to moje ciut lepiej wyglada (nie ublizajuc nikomu) wystepuje to pod nazwa twister firmy green i jest to filtr stozkowy zaczynajacy sie takim malym wirnikiem w obudowie aluminiowej jak narazie testuje podlacfzylem rure z pod zderzaka i jest jeden minus bo lapie kurz brud i wode mozna cisnac ale tylko na dobrym terenie (sloneczko asfalcik )
: 12 maja 2003, o 21:42
autor: WoDzU
No to chyba nie jest to samo - to moje to stozek w obudowie termicznej a poniewaz nie mam miejsca na ciut wiekszy to nie mam za nim zalozonych dynamizatorow powietrza w postaci szeregu lusek. W wiekszych modelach sa montowane, u mnie na nie bylo miejsca
Takze inna firma, budowa, wyglad, wiec prosze przed porownaniem i komentarzami zaczerpnac troche informacji

: 12 maja 2003, o 22:20
autor: bakster
Gonzo to twoje to jest supelnie inna sprawa... Ty masz normalny filtr stozkowy... "otulony" blacha termiczna jesli mozna ja tak nazwac....

A to jest tez filtr tylko nie stozek ale "walec" czy jak to sie tam zwie....

otulony termika a w srodku ma dynamizatory ktore nadaja powietrzu odpowiedniego pedu.... Oczywiscie zestawy te nie sa uniwersalne... Montowane sa pod kazde autko indywidualnie.... zaleta tez jest tio ze potrzeba jest mniejsza przestrzen do zaciagania bowiem gdy powietrze wchodzi przez wlot od razu jest popychane dalej a nie zarzucane po calym stozku.... Co do brudu... Tio jest to tak zrobione a raczej wyprowadzone zeby wlasnei nie ciagnac tego tego pod autem czy pod zderzak lub nadkole.. Zestaw zalozony pobiera powietrzez z komory... a zeby go troche wspomuc mozna przylozyc jakams rure z grilaa czy wlotow innych ale nei centralnie do wlotu...

: 13 maja 2003, o 17:21
autor: fabryk
bakster pisze:A tym dobrym bratem jestem wlasnie ja...

Wiec jak jakies pytanka tio zapraszam

to ile taka zabawka kosztuje i czy warto sie w to bawic wogole w 1.2 16V ???
: 13 maja 2003, o 18:45
autor: bakster
Witam....Sluchaj taka zabawka to koszt od 350 w zwyz.... ale szczegoly to na priv.. heh cio do oplacalnosci... to jesli nie myslisz o przekladce.... tio napewno sie oplaca... Autko naprawde torche ianczej chodzi.. nie jest to praca jak na zwyklym stozku... Nie zebym mowil ze MG the best a reszta to syf.. ale chodzi o to ze kupujac zestaw K&N placimy 600-800zł... Jesli zalozymy to tak jak kaza to kit mozna powiedizec ze dziala i to mozna odczuc... zakaldajac zwykly stozek uniwersalny... mozesz odczuc roznice co najwyzej dzwieku i tego ze auto dalej sie wkreca.. ale mozesz tez zobaczyc ze sie troche muli.... Jesli zalaozysz to gwarantuje Ci ze sie bedzie dalej wkrecal i przy zmianie biegu szybciej lapal moment... Jesli chodzi o dzwiek to dla przykladu w Clio 2 1,416V chodzi to tak cicho ze praktycznie seria... U mnie natomiast jest peikny lekki bas... wiec co do tego to nie ma reguly.....
