Strona 1 z 1

Załączenie wentylatora - temperatura

: 5 cze 2003, o 12:22
autor: REN
czyli jest wszystko OK

: 5 cze 2003, o 12:29
autor: sierak
A ja swojego jeszcze nidgy nie słyszałem .... trzeba będzie to sprawdzić.

: 5 cze 2003, o 12:36
autor: WoDzU
Dobrze dobrze, powiedzialbym ze wszystko gra

: 5 cze 2003, o 12:40
autor: pirat
A u mnie w 1.4 8V załącza sięjuż powyzej 90 stopni.

pozdrawiam

: 5 cze 2003, o 13:21
autor: cyberpooh
jezli powzyej 90 to zle, bo prawidlowa praca to 92 stopnie, lepiej to sprawdz.

: 5 cze 2003, o 13:23
autor: wow
to jak sie zalacza zalezy generalnie od typu wlacznika/czujnika ktory jest wkrecony w chlodnice... zgodnie z moja wiedza standardzik to 100-95 stopni...

: 5 cze 2003, o 13:43
autor: kristo
Ja swój wentylator pierwszy raz usłyszałem po 1,5 roku jazdy. Początkowo myślałem ze jest coś nie tak, ale te 1.2 tak mają...

: 5 cze 2003, o 14:43
autor: pirat
cyberpooh pisze:jezli powzyej 90 to zle, bo prawidlowa praca to 92 stopnie, lepiej to sprawdz.
Do 92 to raczej nie dochodzi. Chyba, że źle wsadziłem wskazówkę po malowaniu, ale raczej nie, bo starałem się jak najdokładniej.
Ale jeszcze popatrzę :)

: 8 cze 2003, o 13:22
autor: !markos
wentylator wlacza sie przy temperaturze plynu wynoszacej ok 104 stopnie. wylacza sie przy ok 95. wskazania miernika w samochodzie sa z innego czujnika temperatury niz te, podawane przez komputer diagnostyczny. wg. zegarka w samochodzie to ok 100 - dmuchawa wlaczona, i 95 - dmuchawa wylaczona.
temat mam przerobiony, bo jak jechalem do krakowa to na a4 bez przerwy mialem powyzej 100.. pojechalem do serwisu i okazalo sie, ze wszystko w normie.. a ja w dalszym ciagu uwazam, ze za mocno sie grzeje. jezdzil chlodniejszy.. moze to kwestia temperatury zewnetrznej? wytne dziury w masce :grin:
tak na marginesie: vectra 2.5 v6 ma 2 wentylatory. jeden wlacza sie przy 104 stopniach, drugi przy 115!!!! jestem spokojniejszy :oko:

: 8 cze 2003, o 14:09
autor: _balt_
u mnie to samo i jest to normalka 100 wlancza 95 wylancza

: 8 cze 2003, o 14:15
autor: osman14
jakby to powiedziec chyba mam to samo co markos ...............
:-? :-? :-? :-?

: 8 cze 2003, o 14:19
autor: GUMIS2000
ja ma 1.4l 8V 60 km i ustawicznie mi sie włacza to w lecie w zimie
nawet w korku go nie słysze a jak jeszcze dmuchawe nastawie na
ciepła to nie dochodzi do 90 :D
u mnie włacza sie przy 98 a wyłacza przy 92 i znowu czeka
az sie zagzeje i znowu i tak w korku ciagle go słysze
Raz mi sie właczył ja popierdalałem 160 km/h w niemczech to była jazda
musiałem zwolnic bo nawet z wiatrakliem dochodził do 110
wiec przerwa na tankowanie combo i siebie i potem znowu
doszedłem do 160 km/h i znowu sie dmuchwa właczył wiec se darowałem
i powruciłem do 130 km/h to tyle :D

: 8 cze 2003, o 14:31
autor: !markos
osman, wszyscy mamy podobnie.. pogadaj z wowem.. on tez ma grzanie na wysokim poziomie :grin:

: 8 cze 2003, o 18:56
autor: osman14
!markos pisze:osman, wszyscy mamy podobnie.. pogadaj z wowem.. on tez ma grzanie na wysokim poziomie :grin:
JUZ ROZMAWIALEM TRZEBA BEDZIE SE SPRAWIC TERMOSTAT O NIZSZEJ TEMP OTWARCIA .... NO I ZA NIEDLUGO CHLODNICE OLEJU :oko: :oko: :oko: ALE NIE MAM PODKLADKI :-?

: 8 cze 2003, o 21:43
autor: Szwagier
U mnie tak jak u wiekszosci,czyli 90 norma,ok 92 termostat sie otwiera,a ok 100 wentylator sie wlacza :lol: Z tego co wiem tak ma byc :-D

: 9 cze 2003, o 11:19
autor: wow
troszke sie u mnie uspokoila temperaturka od czasu gdy silnik jest studzony paliwkiem, niemniej jednak termostat 82 stopnie jest nieoceniony na lato. :)

markossss... ale sie najaralem na spax'a... oj :)

: 9 cze 2003, o 11:23
autor: !markos
uspokoj sie huopaku!!! a ja sie pogimnastykowalem ostatnio troche z ustawieniami. odradzam ustawianie tych amortyzatorow powyzej 20 na 28 stopniowej skali. zaczynaja sie efekty podobne do rajdowych mitsubishi... masakra! :grin:

: 9 cze 2003, o 11:33
autor: wow
!markos pisze:uspokoj sie huopaku!!!
:-P

: 9 cze 2003, o 15:05
autor: GUMIS2000
WOW co to znaczy chłodzony paliwem ?????

: 10 cze 2003, o 16:37
autor: wow
chlodzony paliwem to znaczy jezdzacy na standardowej mieszance a "ekonomicznym" afr - tym z przewaga paliwa. przy padajacej pompie paliwa jezdzilem na mieszance zubozonej co owocowalo wieksza temperatura spalania...