przyjaciele drodzy
1. zle kumacie. klania sie szkola oznaczen silnikow oplowskich adasia

x - oznacza stopien sprezania, ktory u mnie jest 11.5:1, a e - wtrysk wielopunktowy. w oznaczeniu silnika nigdzie nie jest zakodowana ilosc zaworow. w gruncie rzeczy przy takich mocach jakie osiagamy ilosc zaworow nie ma takiego znaczenia. roznica w przeplywach na glowicy 8v i 16v wychodzi powyzej 8000rpm. a napisane jest, ze gdyby istnial nazywalby sie c14xer, bo spelnia niskie normy emisji spalin

, jest 1.4, stopien sprezania jw, wtrysk jw, a moc podniesiona stad r
2. DeS: faktycznie najlatwiej bedzie wsadzic do Twojego brata c20xe, albo c20ne (duzo tansze i prostsze w obsludze). koszty beda rowniez nizsze... ciesze sie, ze to co powiedzial keyser w modlinie odbilo sie echem jakos... milo to tak zawsze... ale do rzeczy...
bazowo silnik x14sz (60ps):
- konwersja na mpi z c14se: glowica, wiazka, kolektor ssacy - promotor
- obrobiona glowica: porty, zawory - chms
- doprezona (11.5:1), dotarta, poprawiona glowica - promotor
- walek 280 stopni na hydraulice - schrick
- walek regulowany na kole rozrzadu cat cams - chms
- rurowy kolektor wydechowy - risse motorsport
- de-cat pipe
- back box - sebring
- panel filter k&n
- piggyback ecu dastek unichip - majer-tech
i wszystko sie wydalo... czuje sie nagi i nie mam tajemnic
ale powiem Wam, ze to nie wszystko... szykujemy z promotorem dla Was kolejna niespodzianke

ale co bedzie psute tego jeszcze nie zdradze...
3. Jedrus: oj brak mi dobrej skrzyni, oj brak... o tyle o ile na zawody mam sposob na jej skrocenie to w codziennej jezdzie jest lipnie... na siekierkowskim powyzej 140 markos rzadzi (yeah baby!). i prosze mnie nie zawstydzac

jeszcze duzo roboty przed nami... chociaz rally crossowy pug 106 killed
