Strona 1 z 2

Drgania kierownicy podczas hamowania

: 5 lip 2003, o 15:22
autor: michalm
witam
czym moze byc spowodowane drganie kierownmicy podczas hamowania ostatnimi czasy coraz mocniej i mocniej :-D
sylaszem juz rozne wersje :
1) tarcze
2) felgi
3) kola (juz wywazylem i nic nie dalo )
4) zawieszenie...

itd....

ktos zna moze tani i dobry warsztat w ktorym prawde czlowiekowi powiedza :zakrecony:

: 5 lip 2003, o 15:41
autor: REN
krzywe tarcze hamulcowe

: 5 lip 2003, o 16:20
autor: Feliks
ja mialem to samo wymienilem tarcze i jest ok

: 5 lip 2003, o 16:52
autor: Anal
sprawdź też sworznie!

: 5 lip 2003, o 21:50
autor: !markos
tarcze niekoniecznie musza byc krzywe. mogles je poprostu przypalic przy ktoryms mocniejszym hamowaniu.. w starym pugu 306 mojej mamy tarcze palily sie raz na 25000km...

: 5 lip 2003, o 22:28
autor: pirat
Moim zdaniem zwichrowane tarcze

Pozdrawiam

: 5 lip 2003, o 22:37
autor: michalm
a zna ktos w miare dobry i tani warsztacik w warszawie ?

: 5 lip 2003, o 22:41
autor: !markos
panorama firm - motoryzacja. pierwszy lepszy warsztat samochodowy ci to zrobi. nie ma w tym zadnej wiekszej filozofii. musisz tylko kupic tarcze.

: 5 lip 2003, o 23:16
autor: _balt_
tarcze odpadaj birac to pod uwage ze sa to tarcze brembo (czyli marka) tarcze poza ty sa od wowa (solidna firma ) wiec tarcze moim zdanie odpadaja bo sa krotko eksploatowane

: 5 lip 2003, o 23:21
autor: michalm
to w takim razie ciekawe co? bo jak sworznie ...to nara

: 5 lip 2003, o 23:25
autor: _balt_
jakie sworznie przy swozniach to fura krzywo stoi a nie zuca fajera to nie ta bajka

: 5 lip 2003, o 23:27
autor: michalm
:-D
w poniedzialek dokladniej sprawdze co...
teraz choruje po piatku ...wlasnie zgubek zyjesz???? :-D

: 5 lip 2003, o 23:44
autor: !markos
po kolei:
ani to, ze jest to brembo,
ani to, ze sa krotko eksploatowane,
ani to, ze sa od wowa
nie gwarantuje tego, ze sa proste. jedno z drugim nie ma nic wspolnego.

: 5 lip 2003, o 23:47
autor: _balt_
markos mi nie latala a okres ktory minol chyba nie mogl spowodowac wykrzywienia tarcz( nawet jesli sa to warszawskie drogi) wydaje mi sie ze wykzywienie tarcz wystepuje w tarczach raczej cienkich a te byly grube prawie nie zuzyte nawet nie bylo na nich rantu od spilowania no i nowe klocki raptem miesiac mialy nie wydaje mi sie ze to tarcze

: 6 lip 2003, o 01:17
autor: pirat
a może michał na rozgrzanych tarczach wpadł w kałużę? Wtedy chyba mogły się zwichrować?
A może poprostu Ci się hebkle układają?
Fachowcem nie jestem, więc to tylko moje gdybanie

pozdrawiam

: 6 lip 2003, o 08:20
autor: Jedrus
pirat pisze:a może michał na rozgrzanych tarczach wpadł w kałużę? Wtedy chyba mogły się zwichrować?
A może poprostu Ci się hebkle układają?(...)
pozdrawiam
O właśnie choćby nawet i najlepsze tarcze można pogiąć ekspoloatując w niewłasciwy sposób :(
Ewentualnie nie kałuża a nedoatrcie owych, czy nieodpowiednie ułożenie mże powodować późniejsze problemy.
Ja stawiam na tarcze. Można wziąć w wrasztacie czuknik zegarowy i zmierzyć krzywiznę. Potem jeśli oczywiście wyda mozna przeszlifować.
Namiary na warsztat który robi to na aucie bez zdejmwnia tarcz - Chłodna 45 - TYRES Jan Biernacki 22 620 42 62/22 620 38 77.

: 6 lip 2003, o 11:00
autor: REN
_balt_ pisze:markos mi nie latala a okres ktory minol chyba nie mogl spowodowac wykrzywienia tarcz( nawet jesli sa to warszawskie drogi) wydaje mi sie ze wykzywienie tarcz wystepuje w tarczach raczej cienkich a te byly grube prawie nie zuzyte nawet nie bylo na nich rantu od spilowania no i nowe klocki raptem miesiac mialy nie wydaje mi sie ze to tarcze
podwojnie wentylowane tarcze Zimmermann, pokrzywily sie po 7-8tys km, Brembo nie sa w niczym lepsze, tak samo mozna je zakatowac

: 7 lip 2003, o 08:20
autor: 183zibi
siema co do twojego problemu to na bank gałki kierownicze jedna lub dwie sam niedawno miałem ten problemik z tszepankiem ałta podczas chamowania i tesz myślałem że tarcze skrzywiłem sworznie jak kolega balt wspomniał fura ma koła w negatywie / \pozdrowienia :D

: 7 lip 2003, o 10:03
autor: zgubek
NA ZLOM Z TA CORSA COS TY KUPIL???????? :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

: 7 lip 2003, o 10:28
autor: _balt_
hehehehe

: 7 lip 2003, o 11:27
autor: arts
tak nie moze byc, ... balt, cos ty mu sprzedal ???

: 7 lip 2003, o 11:32
autor: zgubek
zaraz sie wszystko zrobi.... :-D

: 7 lip 2003, o 12:17
autor: _balt_
arts pisze:tak nie moze byc, ... balt, cos ty mu sprzedal ???
najlepsza corse w klubie :)

: 7 lip 2003, o 20:01
autor: michalm
co ja kupilem ????? :grin:

: 7 lip 2003, o 20:27
autor: arts
michalm obcieraja tobie kolka z tylu ?

: 7 lip 2003, o 22:44
autor: michalm
nie..ale cos mi z tylu piszczy ,wydaje mi sie ze to amorek

: 7 lip 2003, o 22:55
autor: _balt_
hehehehe mi tez piszczlao po naszym utwardzaniu corsy u zgubka pod blokiem ale potem przestalo moze to ta guma?

: 7 lip 2003, o 23:25
autor: michalm
no moze i guma...
ja to zawsze mialem problemy z gumami :)

: 8 lip 2003, o 11:03
autor: graba
ha panowie ja mam koła w negatywie ale dla tego że zawieszenie takie jest chyba :grin: , a co do latającej fajery to tez tak mialem przed zima ale po zimie minelo cale szczescie :-D,
i mam jeszcze jedno jak czuje luzy wpadajac w np. dziure to co moze byc do wymiany.

: 8 lip 2003, o 13:21
autor: 183zibi
to napewno są sworznie jeśli auto ci sciąga :grin: