SMT 5 czujniki w corsie
: 10 lip 2003, o 08:52
Słowo pickup (czujnik obrotu) będzie często używany: oznacza czujnik obrotu, magnetyczny (reluktancyjny), optyczny albo inaczej Halla. SMT5 może obsłużyć wszystkie. Silnik, który pracuje z czujnikiem spalania stukowego ze sprzężeniem zwrotnym, nie może mieć stuningowanego zapłonu, chyba że czujnik ten jest niesprawny (co nie jest pożądane)
Silniki z rozdzielaczem (zapłonu) wymagaja jednego czujnika
powyzej umiescilem fragment z instrukcji montazu SMT 5 i jest maly problem nie wiem jaki jest u mnie ten czujnik spalania stukowego czy taki jak jest napisane powyzej jesli tak to chyba nie da sie u mnie zmienic zaplonu jak wynika z instrukcji .....silnik x14xe........
prosze o pomoc w wyjasnieniu ....
Silniki z rozdzielaczem (zapłonu) wymagaja jednego czujnika
powyzej umiescilem fragment z instrukcji montazu SMT 5 i jest maly problem nie wiem jaki jest u mnie ten czujnik spalania stukowego czy taki jak jest napisane powyzej jesli tak to chyba nie da sie u mnie zmienic zaplonu jak wynika z instrukcji .....silnik x14xe........
prosze o pomoc w wyjasnieniu ....