No to przyszła na mnie pora.Witam,dziękuję za pozdrowienia i od razu zapewniam że toleruję wszelką krytyczną demokrację na forum

i nie zrażam się.Odmienne gusta szanuję,zaś zmian w wyglądzie auta nie będzie

.Wszystkie dokonania w pełni zamierzone.Odpowiadając na niektóre głosy:na forum bywałem bardzo często-jako obserwer.Kol. Kristo sprowokował mnie do dalszych działań powyższymi zdjęciami-za co mu dziękuję.Idąc dalej:progi już są,felgi też i to nie często spotykane (przy okazji skutecznie wywołują zawiść u dresów w kaszlach z OZ RACING i REMUS-stąd też naklejka nad wydechem,pół Poznania wali takie stickery nad przyspawanymi końcówkami,a że moja ma kolor zgodny z pasami i dostałem ją w komplecie kupując tłumik to niech sobie będzie i informuje że wreszcie jedzie orginał-zreszta słychać).
Nie będzie natomiast gleby.Na pewno auto by się godnie prezentowało ale nie mam do tego ładnego przodu oraz w planach częstych wizyt u lakierów i blacharzy,szanuję swoje pieniądze i kości.Po prostu jestem od urodzenia w tym mieście i stwierdzam porównując do zachodu że Poznań jest prowincjonalnym miastem i bajki o jego gospodarności są mitem-dziury tutaj są takie jak w dupach (przepraszam) lasek z pornoli po analu.Koleiny też podobnie kojarzę.Jedna wielka cipa (przepraszam)
Dalej,Remus wystaje-fakt-ale mi to pasi a poza tym on jest długi jak przepraszam i pomiędzy zapasówkę i sprężyny nie da sie go inaczej wstawić więc bronię mojego blacharza.
Wlot powietrza.Cóż-1.4 16 V,jak napisał już Kristo.Nie trzeba go było koniecznie zakładać bo silnik nie jest wielki,ale też wyróżnia maskę więc cieszę się zimnym powietrzem wpadającym do air boxu pod wlotem i robiącym tam ciśnienie.K&N od góry osłonięty więc nie zamaka na myjni i w deszczu a jak jeżdzę na LPG to mam box częściowo otwarty więc ciśnienie się zmniejsza i nie gasi.Efekt doładowania bardzo dobrze współgra ze strumiennicą-od chwili założenia obydwóch elementów moment jest wyczuwalnie większy,doszły do tego nowe pierścienie na tłokach wiec jest po lini:zdrowy wdech-zdrowa kompresja-zdrowy wydech.W takim razie o osiagach:max 200 na naszej autostradzie(bez dziur w przepraszam

),18,63 na 400m na Bednarach ale jeszcze przed nowymi pierścieniami,moment i moc satysfakcjonująca jak na tak małe przeróbki więc nie mierzyłem.
Na Modlinie nie będę choć pragnę bardzo i poznac kolegów w realu także.Po prostu otwieram sklep i ma on z założenia zapracować m.in. na totalny tuning silnika (swap+ nitro lub turbo jak się da,LPG won!),bądź maxymalnie nowy model Corsy B+powyższe,bądź też na Eclipsa (wszystkich klubowiczów ponownie przepraszam).To by było może na dzisiaj dosyć.Pozdr.
KONIEC.