Strona 1 z 1
Hamownia i pytanie
: 22 gru 2003, o 14:15
autor: kubelt
Witam
W niedziele przewiozlem wanne po rolkach i oprocz faktu, ze jestem zadowolony ze stanu faktycznego i malutkiego giftu od fabryki ( 16 Nm wiecej ) to zastanawia mnie jedna rzecz - co powoduje te drgania od 5500 RPM w gore?
Wykres:

: 22 gru 2003, o 19:30
autor: REN
zwykle jak samochod jest zle przypiety to zaczyna podskakiwac na rolkach i wykres robi sie poszarpany, tak jak jest w Twoim przypadku
: 22 gru 2003, o 22:11
autor: GUMIS2000
fajny wykres
gratulacje
: 22 gru 2003, o 22:12
autor: REN
1.8T i tylko 150KM

hmmm
: 22 gru 2003, o 22:20
autor: kristo
prowokator................

: 23 gru 2003, o 09:20
autor: kubelt
Na zime starczy. Zreszta mam inne wydatki - poddala sie rolka docisku prawdopodobnie, wiec rozrzad 40 tys przed czasem trzeba bedzie zrobic

: 23 gru 2003, o 16:55
autor: UcHO
Kubelt: nie wiem czy dobrze prawię, ale jakoś tak mi się kojaży, że silnik 1.8T to nie ma turbo tylko T oznacza to że ma on 20V, czy moze w błędzie jestem??
: 23 gru 2003, o 19:09
autor: arts
jestes w bledzie ... literka T oznacza Turbo, a 20v ma zarowno silnik doladowany jak i wolnossacy

: 24 gru 2003, o 09:51
autor: kubelt
Jestes w polowicznym bledzie, albo polowicznie masz racje

T oznacza turbo, ale 20V to on tez ma.
: 24 gru 2003, o 10:44
autor: marog
Mi przy pomiarze na hamowni wyszlo ze fabryka mi dodala 8 ale KM

: 24 gru 2003, o 12:07
autor: kubelt
Bylo z nami jedno clio, ktorego wlasciciel krakal, ze ostatnio samochod mu gorzej jezdzi wiec wynik bedzie kiepski a na wykresie wyszlo... 106 KM. Jak na 98 fabryczne to ladny wynik

Tico natomiast mialo 49 zamiast 41 - tu mogl pomoc troche wydech. Byl tez peugeot 605 z silnikiem 3 litry i mial tylko 150 KM. Roznie bywa

: 24 gru 2003, o 12:20
autor: endo
Qrde musze i ja pojechac, strasznie jestem ciekaw ile faktycznie ma moj silniczek, zwlaszcza, ze sa takie roznice w niektorych przypadkach.. Zaraz sie okaze ze mam z 90

... Swieta sa, mozna sobie pomarzyc!
