Wyciszenie wydechu

Wszystkie informacje o elementach układu wydechowego Corsy A.
Awatar użytkownika
Hiv
Weteran
Posty: 1447
Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Hiv »

A ja sie wcale przed propozycjami nie wzbraniam. Tylko, że ten wydech wygląda tak jak na fotce i w katalogach tylko przy GSi jest właśnie taki podwójny. Więc mam wywalić to "coś" i zapakować od 1.4 np.? A jak to niby połączyć jak nie ma kata?
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

nie ma zadnego dodatkowego tlumika. ktos go mogl pomylic z katalizatorem.. katalizator w corsie jest dosc duzy, stad moze nieporozumienie.. albo nie ma katalizatora, a ktos fantazyjnie sobie costam wspawal w jego miejsce. innego rozwiazania nie widze.

z reszta.. ja tam sie nie znam :grin:

czyli po kolei:
kolektor - rura - katalizator - rura - tlumik srodkowy - rura - tlumik koncowy.

nie inaczej i w kazdej corsie raczej tak samo.
Obrazek
Awatar użytkownika
YAQB
Weteran
Posty: 1214
Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
Lokalizacja: 100lica - Konstancin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: YAQB »

A to ja sie podlacze do tematu ...

Ktos wczesniej mowil, ze nie ma roznicy w srednicy rur w silnikach o roznej pojemnosci. Ciekawi mnie to o tyle, ze chcialem wiedziec jak sie maja rury z Corsy B 1.2 16V do rur Astry II 1.6 16V (chcialbym przelozyc aktualnie przeze mnie uzytkowany, wykonany na zamowienie tlumik srodkowy z Corsy za srodkowy Astry).

Pozdrawiam
CTM #204
Awatar użytkownika
Hiv
Weteran
Posty: 1447
Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

GSi ma INACZEJ

Post autor: Hiv »

!markos pisze:nie ma zadnego dodatkowego tlumika. ktos go mogl pomylic z katalizatorem.. katalizator w corsie jest dosc duzy, stad moze nieporozumienie.. albo nie ma katalizatora, a ktos fantazyjnie sobie costam wspawal w jego miejsce. innego rozwiazania nie widze.

z reszta.. ja tam sie nie znam :grin:

czyli po kolei:
kolektor - rura - katalizator - rura - tlumik srodkowy - rura - tlumik koncowy.

nie inaczej i w kazdej corsie raczej tak samo.
W tym sę właśnie, że w GSi jest inaczej! Nie ma katalizatora!
czyli po kolei: kolektor - (rura - tłumik mniejszy - tłumik większy - rura) - końcowy.
To co w nawiasie jest całością!
Od kolektora do końcowego jest podwójny. To nie jest zaden własny wyrób; nikt nic sam nie wspawywał! Taki jest założony oryginalnie. Ten u mnie to BOSAL i tak właśnie występuje w katalogach. I TYLKO w wersji GSi. W innych jest inaczej. Rura jest cieńsza(1.0 na pewno, nie wiem jak gdzie indziej) i jest katalizator. Srodkowy w wersji z katalizatorem to juz za 40 zeta bym kupil! U mnie jest tak jak na rysunku powyżej! Ma tu ktoś GSi? To niech zajrzy pod spód i porówna!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Wydechowy”