Strona 1 z 3

Jak zdjąć kierownicę z poduszką?

: 16 lut 2004, o 13:04
autor: !markos
takie wlasnie pytanko mi sie pojawilo w glowie.. chce zmienic kierownice na sportowa bez poduchy, a swoja kierownice opchnac.

czy ktos juz moze zdejmowal kierownice z poduszka? na co trzeba uwazac, jak sie za to zabrac, czy poducha nie wybuchnie, co z modulem itd. bede wdzieczny za jakiekolwiek informacje!

planuje takze z czasem wyciagnac poduche pasazera (przy kublach i szelkach zupelnie zbedna rzecz), ale to pewnie za jakis czas w osobnym temaciku :oko:

: 16 lut 2004, o 13:11
autor: kubelt
Poduchy mozna odpinac po odlaczeniu akumulatora, tak mi mowili. Ale pytalem sie w kontekscie chwilowego demontazu - tez sposob powoduje, ze komputer nie zauwazy odpietej poduszki i nie wyswietli bledu. Warunkiem jest ponowne podlaczenie przed podlaczeniem aku. :D
Zeby komp nie wyswietlal bledu to trzeba go oszukac. Nieuczciwi handlarze maja na to jakis sposob, wpinaja chyba opornik, ktory symuluje obecnosc poduszki. Pozostaje problem czujnikow, mechanizmu uruchomienia poduszki podczas uderzenia.

: 16 lut 2004, o 13:18
autor: !markos
co tam komputer bedzie sobie wyswietlal to mnie nie obchodzi, modul do sterowania srs pewnie tez zostanie odlaczony razem z poduszka (poduszkami)...

pozostaje mi wybrac sie do aso jakiegos :oko:

ps. tylko, zeby mi nie zaczeli opowiadac bajek jak przy demontazu napinacza - mialo to trwac 3 godziny i kosztowac 180pln na strone. okazalo sie, ze mozna to zrobic w 15 minut samemu. za 0pln. bez odpinania jakichs nieistniejacych czujnikow i odlaczania akumulatora...

: 16 lut 2004, o 13:21
autor: kubelt
To nie jedz do ASO tylko do jakiegos warsztatu - na pewno wezma mniej. Jesli ci nie przeszkadza swiecaca sie lampka to w sumie nie ma sie czego obawiac.

: 16 lut 2004, o 13:21
autor: AdamXXL
złączka jest schowana pod osłoną kolumny kierownicy. poduchę odkręcasz od strony wskaźników i wtedy za kierownice można się zabrać.

: 16 lut 2004, o 17:25
autor: REN
markos zapytaj w promotorze

: 16 lut 2004, o 17:50
autor: !markos
dzieki ren!

o ile za napinacze zabralem sie sam to przy kierownicy wolalbym sie nie grzebac, bo jestem osoba wybitnie niepowolana :-P

niniejszym oswiadczam, ze zakupilem sobie zamszowe sparco RAC 350/90mm z naba (rowniez sparco) :grin:

: 16 lut 2004, o 18:55
autor: REN
jakies foto?? no i powiedz ile cie ta przyjemnosc kosztowala

PS. ja dzis kupilem sobie nowy pasek klinowy za 12netto :D

: 16 lut 2004, o 19:11
autor: qomo
a ja dzis zmienialem kierownice...jesu ale sie nakombinowalem bo kierownica byla bardzo mocna nabita a pod sciagacz nie podchodzilo :grin:

: 16 lut 2004, o 19:29
autor: osman14
no dobra ja se kupilem kable ngk bo moje sie tak wysraly ze samochod mi gasl co kilka kilosow :0

jutro maja mi je dostarczyc a z tego co mi wstepnie koles mowil dal mi na nie super cene 270zl (normalnie kolo 480zl) jesli ktos tez potrzebuje to jutro sie dowiem i moge zalatwic ...

: 16 lut 2004, o 22:19
autor: !markos
wyglad dosc surowy :)23

Obrazek

wymiary w sumie tez.. srednica 350mm, osadzenie 90mm. narazie czekam, az przyjedzie :oko:

cena powiedzmy promocyjna, bo dostalem kierownice wraz z naba ciut taniej niz regularna cena samej kierownicy :oko:

: 16 lut 2004, o 22:57
autor: osman14
ale fajna zamszowa :0 :0 :0 :0
napewno super musi sie z tym jezdzic gratuluje nowej zabawki :grin: :oko: :oko:

: 16 lut 2004, o 23:09
autor: pirat
Fajna ta fajerka. Bedzie ladnie wygladala z tymi kublami.

A bedziesz wybebeszal wszystko na wiosne znowu??

pozdrawiam

: 17 lut 2004, o 00:17
autor: osman14
pirat pisze:
A bedziesz wybebeszal wszystko na wiosne znowu??

pozdrawiam
hehe On tylko na to czeka :grin: :grin: :grin: :grin:

: 17 lut 2004, o 10:14
autor: !markos
pirat pisze:Fajna ta fajerka.
dzieki! :-D
no fajna fajna, ale narazie, zeby nie bylo, ze juz ja mam - to czekam na potwierdzenie numeru naby (czy pasuje konkretnie do corsy)...
pirat pisze:Bedzie ladnie wygladala z tymi kublami.
powinno byc calkiem niezle - tak hardkorowo jak chcialem, ale kublow tez jeszcze nie ma :-P
pirat pisze:A bedziesz wybebeszal wszystko na wiosne znowu??
przypuszczam, ze w tym roku pojdzie mi jeszcze lepiej i w dodatku juz na stale :grin:

WIOSNA WIOSNA WIOSNA!!!! 8-)

: 17 lut 2004, o 10:38
autor: arts
jeszcze lepiej :0 :0 :0 Markos fajna fajerka .... kubelki do tego klateczka :oko: i masz juz rajdowke :grin: :grin: :grin:

: 17 lut 2004, o 11:05
autor: !markos
klatke to juz wyczailem - stalowa, 10 punktowa, homologowana omp.. ale droga troszke..
ja to bym chcial jakiegos polerowanego alu customa, ale to pewnie kosztuje kilka ladnych workow kabongi.. przypuszczam, ze duzo drozej niz to omp..

: 17 lut 2004, o 16:51
autor: UcHO
!markos pisze:klatke to juz wyczailem - stalowa, 10 punktowa, homologowana omp.. ale droga troszke..
ja to bym chcial jakiegos polerowanego alu customa, ale to pewnie kosztuje kilka ladnych workow kabongi.. przypuszczam, ze duzo drozej niz to omp..
Zawsze możesz dać tą od OMP do chromowania... :-P

: 17 lut 2004, o 16:57
autor: !markos
UcHO pisze:Zawsze możesz dać tą od OMP do chromowania... :-P
chodzilo mi raczej o wage materialu..
jak dla mnie to moze byc nawet czerwona ta klatka :-D

: 17 lut 2004, o 17:22
autor: pirat
wiesz co Markos, dla mnie to troche hardcore, ale podoba mi sie to jaka droga tuningujesz corse. Wszyscy szukaja zderzakow, spojlerow, a Ty na zewnatrza delikatnie (oprocz spaxa :-P ) a w srodku :0

Klatka tez fajny pomysl, szczegolnie ta aluminiowa. A czy polscy producenci, o ile tacy istnieja nie mogliby Ci zrobic takiej aluminiowej? Tylko jakby wygladala sprawa homologacji?
przypuszczam, ze w tym roku pojdzie mi jeszcze lepiej i w dodatku juz na stale
na stale, a jak bedzie w zime? jak przyjda mrozy...

pozdrawiam

: 17 lut 2004, o 17:37
autor: !markos
pirat pisze:a Ty na zewnatrza delikatnie (oprocz spaxa :-P )
na zewnatrz z zalozenia nie mialo byc nic robione (oprocz tylnych lamp mhw, wiekszych kol i lakierowania plastikow). spaxa chyba tez mozna zaliczyc do przemian pt. performance, a nie looks 8-)
pirat pisze:Tylko jakby wygladala sprawa homologacji?
na homologacji mi nie zalezy. to ma byc street legal. ma oczywiscie spelniac swoje zadanie, czyli wzmacniac samochod, zeby sie nie rozlazil, ale to tyle. nie musi miec naklejki FIA.
pirat pisze:na stale, a jak bedzie w zime? jak przyjda mrozy...
zimno :grin: :grin: :grin:

jak bede mial wrazenia dzwiekowe jak z F16 (a po zrealizowaniu planu wybebeszenia tak wlasnie bedzie :-D ) to bede szczesliwy nawet jak bedzie mi zimno :lol:

ps.: wlasnie przymierzam sie do rajdowych 15" kolek compomotive... czekam na odpowiedz, czy rozstaw dziur pasuje.. jakis chetny na moje team dynamics?

: 17 lut 2004, o 17:54
autor: kristo
edit :bardzozly: :bardzozly: :bardzozly:

: 17 lut 2004, o 17:54
autor: kristo
OMP- OPEL CORSA 2 SERIE 3 DRZWI , ROCZNIK 93- WAGA 27 KG, 10 PUNKTÓW MOCOWANIA, HOMOLOGACJA FIA- 2295.00

: 17 lut 2004, o 19:44
autor: REN
markos, w tej chwili to juz c20let musowo

: 17 lut 2004, o 20:10
autor: kristo
REN pisze:markos, w tej chwili to juz c20let musowo
Coś mi się zdaje że jednak x1.4let :grin: :grin:

: 17 lut 2004, o 20:33
autor: cyberpooh
markos a moze koleczka biale oz corsa czy cos w podobnego znazwy , napewno ozy, no takie jak maja te corsy1600 :)

: 17 lut 2004, o 22:14
autor: !markos
e tam jakis gupi ozet :-P
jak hardkor to hardkor. ma byc biale i mocne. :grin:
i z rajdowym rodowodem 8-)

ps. super1600 nie jezdzi na oz'ach z tego co wiem.. ale moge sie mylic :oko:

: 17 lut 2004, o 23:52
autor: pirat
oj Markos Markos :-D

tylko chlapaczy nie zakładaj takich szerokich czasem :)

pozdrawiam

: 17 lut 2004, o 23:57
autor: !markos
a to akurat bardzo praktyczny wynalazek, nie wiem co chcesz od szerokich chlapaczy :oko:

i nie powiem, ze ogladalem dzisiaj takie jedne w polprzezroczystej bezbarwnej wersji z teflonu :grin:

: 18 lut 2004, o 00:21
autor: sierak
pirat pisze:oj Markos Markos

tylko chlapaczy nie zakładaj takich szerokich czasem
Jeżeli chodzi o chlapacze to one maja raczej spełniać role praktyczną czyli np. w moim przypadku chronić nowy lakier przed kamykami i innym syfem a nie być ozdobą samochodu.