Strona 1 z 1

czy sie opłaca?!?!

: 29 lut 2004, o 21:50
autor: koch_mar
mam takie pytanie jakis czas jezdze juz swoja corsa zainwestowalem w nia juz dooozo kasy i tak sie zastanawiam czy jest sens:
-planowac glowice
-odciazac kolo zamach.
-wymienic walek na gt
-polerowac kanaly

JESLI JEST TO: silnik c14nz z 95r z ponad 180tys. przebiegiem
do tej pory nie bylo z nim problemu doslownie nic a nic (odpukac)

PROSZE O OPINIE!!

: 29 lut 2004, o 22:40
autor: kubelt
Bazujac na swoich i nie tylko doswiadczeniach zwiekszajac stopien kompresji planowaniem glowicy przy takim przebiegu spowodujesz, ze zacznie ci brac olej i do wymiany beda rowniez pierscienie. Moze od razu maly remont silnika?

: 1 mar 2004, o 16:56
autor: Feliks
Mozna najpierw sprawdzic silnik zrobic ewentualny remoncik i przy okazji zabrac sie za przerobki(glowica itd). Wtedy bedziesz mial pewnosc ze mimo tego ze silnik ma tyle przejechane wszystko bedzie ok.

Re: czy sie oplaca?!?!

: 2 mar 2004, o 09:51
autor: AdamXXL
koch_mar pisze:mam takie pytanie jakis czas jezdze juz swoja corsa zainwestowalem w nia juz dooozo kasy i tak sie zastanawiam czy jest sens:
-planowac glowice
-odciazac kolo zamach.
-wymienic walek na gt
-polerowac kanaly
zmiany tego typu mogą dać do ~80KM. Z tego co pamiętam Ubaw miał robione GT głowicy i szacował moc na ~75KM. WOW miał do tego jeszcze wałek shrick'a 280 i kolektor i osiągnął 83KM. Głowice były robione w firmach które się tym zajmują (chyba u Chojnackiego) koszt samych modyfikacji jest dość spory.

: 2 mar 2004, o 12:08
autor: Feliks
Wydawalo mi sie ze Wow uzyskal ta moc akurat bez shricka

: 2 mar 2004, o 12:21
autor: arts
niech wow zdementuje jak glupoty plote .... ale to byl mod chiba: Gt, kolektor, i ostatni sebring ale bez walka

: 2 mar 2004, o 13:43
autor: Szwagier
arts pisze:niech wow zdementuje jak glupoty plote .... ale to byl mod chiba: Gt, kolektor, i ostatni sebring ale bez walka
82HP to troche duzo z 60HP po takiej obrobce to jest ponad 30%,a przy dobrych wiatrach mozna uzyskach 20%

: 2 mar 2004, o 13:48
autor: wow
true, true bylo 83 zgodnie z hamownia... po modach: glowica, kolektor rurowy, metalowy katalizator, sebring back box... bez walka... potem po zlozeniu walka i mpi bylo 98 koni afair...

: 2 mar 2004, o 13:53
autor: AdamXXL
Feliks pisze:Wydawalo mi sie ze Wow uzyskal ta moc akurat bez shricka
głowy nie dam bo było to rok temu i nie pamiętam :-P ale fakt faktem łdanie to wyszło

: 2 mar 2004, o 13:55
autor: Szwagier
23 kuce po GT to bardzo duzo z 60 konnego silnika,a mierzyles przed obrobka?

: 2 mar 2004, o 15:37
autor: wow
Szwagier pisze:23 kuce po GT to bardzo duzo z 60 konnego silnika,a mierzyles przed obrobka?
to jest jedyny feler tego.. nie wiem ile bylo wczesniej.. a ze to duzo... to wiem, az mi sie wierzyc nie chcialo...

zreszta... dawne czasy, bylo minelo ;)

: 2 mar 2004, o 19:46
autor: koch_mar
znalazle schrika za 400zl wow ile ty chcesz za ten swoj silnik???

: 3 mar 2004, o 15:22
autor: wow
koch_mar pisze:znalazle schrika za 400zl wow ile ty chcesz za ten swoj silnik???
info na pw