Strona 1 z 1

Inna benzyna :-?

: 1 kwie 2004, o 12:06
autor: =JUHol=
Siema!

Mam takiepytanie bo nigdy sie jakos tym nie interesowalem.... Jako ze cena benzyny idzie drastycznie w gore co mnie przeraza bo instalacji gazowej nie chce, kolega zaproponowal mi tankowanie na lotnisku paliwa 104oktanowego za dosc okazyjna cene... Teraz moje pytanie czy bedzie to mialo jakis wplyw na silnik? Chodzi mi o jego wieksze zuzycie itp... Dodam ze nie mieszalbym benzyny ze zwykla 95 czy 98 a lal tylko 104

: 1 kwie 2004, o 14:43
autor: AdamXXL
prawdopodobnie drastycznie skrócisz żywotność silnika :-?

: 1 kwie 2004, o 15:55
autor: =JUHol=
a np. V Power 99+ ???

: 1 kwie 2004, o 16:04
autor: AdamXXL
raczej nie o to tu chodzi.
może się myle ale bęzyna lotnicza ma inne właściwości, jak większa temp spalania i raczej jest inaczej robiona, więc i skład pewnie jest inny, a sam oktan to nie wszystko. silnik pójdzie na tym, tylko pytanie jak długo...

: 1 kwie 2004, o 16:36
autor: GUMIS2000
A to nie jest dofcip ????? bo z tego co ja wiem to benzyna lotnicza jest droszsza . Adaś swoja drogą trzaba by sie chyba jeszcze zapłonem zająć

: 1 kwie 2004, o 20:00
autor: =JUHol=
nie nie.... to nie dowcip :-D moge 4 zl za litr placic po kosztach wszystkich

: 1 kwie 2004, o 20:49
autor: Gobo
:D Akurat ostatnio było dużo mówione o benzynie w topiku o( " czteroetylenku ołowiu " czy jakoś tak ) tu jest link http://forum.tuning.info.pl/viewtopic.php?t=35502 :D

: 1 kwie 2004, o 21:03
autor: kyniek
Gobo pisze::D Akurat ostatnio było dużo mówione o benzynie w topiku o( " czteroetylenku ołowiu " czy jakoś tak ) tu jest link http://forum.tuning.info.pl/viewtopic.php?t=35502 :D
nio wlasnie chcialem to powiedziec :bardzozly: :oko:

: 2 kwie 2004, o 09:07
autor: norm4n
jak chcesz miec tansza waha to skombinuj tansza samochodowa :grin: (tzn pogadaj z ludzmi ktorzy czesto jezdza do naszych przyjaciol ze wschodu ).... ja w tej chwili corsiawka zrobilem 16 tys km na ruskiej benzynie i sie trzyma , windstarem zrobilem 6 tys ....

a cena benzynki to : 2,90 zl - od wczoraj bo skoczyla u nich tez w gore .....

jest to PB 92 choc czasami biore tez w tej samej cenie PB95 jak maja


chcecie TIRA ?????? :grin:

: 2 kwie 2004, o 09:13
autor: shreek
no 92 oktany to bym se nawet do kaszla nie wlal przecierz jak 94 wlejesz to chcca ci zawory oszalec i masz takie stukowe spalanie ze masakra...., mozna ladowac za duzo oktanow a nie za malo....

: 2 kwie 2004, o 09:22
autor: norm4n
dlatego sie leje 4etylenek :) ....

btw: u ruskich nie ma innej benzyny niz PB 90 , PB 92 a PB95 to u nich "BURŻUAZJA .... wiec jesli w ich furach nic sie nie dzieje , a przeciez tam nie tylko lady i moskwicze jezdza to u nas tez nie powinno....

: 2 kwie 2004, o 20:47
autor: shreek
kurde... i tak bym sie bal, chyba bym se wtedy zemste stalina kupil i sprzedal cosiarke albo ja odstawil do garazu na leszpe czasy...

: 2 kwie 2004, o 21:09
autor: =JUHol=
nie no ja chce benzynke pozadna dlatego mowie o lotniczej..... jak nie moze byc to wtedy i tak sie na 98 bede decydowal.... ale wole dac 4 za lotniacza niz 4 za 98 :-?

: 6 kwie 2004, o 20:32
autor: GUMIS2000
ty ja se przypomiałem ze w lotniczej jest nadal ołów wiec czy tój silnik to łyknie zastanów sie

: 6 kwie 2004, o 21:15
autor: shreek
jak jeszcze z kumplem spawalismy karty z rurek ramy i silniki np z WSK 125/175 to jak chcielismy poswirowac pozadnie to lalismy do baku lotnicza ktora kolowalismy z lotniska w balicach. efekt byl taki ze zeb zgasic taki silnik jak sie rogrzal to trzeba bylo zatykac wlot powietrza w gazniku i trzymac dobra minute zeby sie udlawil!!!! nawet odpiecie kabla WN od siwecy nie pomagalo dostawal takiego samozaplonu silnik !!! cos to chyba wyjasnia....