Strona 1 z 2
chip do c14nz
: 17 maja 2004, o 19:58
autor: koch_mar
na
ebay.de znalazlem oferte sprzedazy chipa do corsy 1.4 8v, ktory podobno daje przyrost 14km i 24nm nie chce mi sie w to wierzyc ale pytam was o zdanie czy warto cos takiego kupic???
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... eName=WDVW
: 17 maja 2004, o 20:23
autor: arts
14 ps :0 mozna miedzy bajki wlozyc .. wonossace silniki 150 ps ledwo 10 ps wyciagaja na chipie, dla takiego wzrostu potrzeba jest wiecej zmian niz chip, np walek

: 18 maja 2004, o 09:18
autor: kubelt
IMHO do seryjnego silnika wolnossacego nie warto zadnego chipa - koszty niewspolmierne do osiagow. Te 14 kucy to dobry zart, nie wierze w to. Wedlug sprzedajacego moc wzrasta o 23% - w przypadku turbodoladowanego silnika, jak np 1.8 turbo, chip podnosi moc o 26%

: 18 maja 2004, o 10:01
autor: wow
jesli moc wzroslaby o 5 koni to bylbym moze w stanie uwierzyc... czysta abstrakcja! tak jak chipy do c20xe +20koni

: 18 maja 2004, o 11:33
autor: AdamXXL
pobaw się kopółką i zwiększ ciśnienie paliwa a będziesz miał prawie to samo, lub lepiej

: 18 maja 2004, o 17:53
autor: ArA
arts pisze:14 ps :0 mozna miedzy bajki wlozyc .. wonossace silniki 150 ps ledwo 10 ps wyciagaja na chipie
nie zgadzam sie z toba

chipa najlepiej zrobić do danego auta bo niestety ale egzemplarz nie równy jeden drugiemu ( a co najlepsze to nie każde auto trzyma seryjna moc )
do tego trzeba dodac tez stan w jakim silnik sie znajduje a też bywa z tym róznie

: 18 maja 2004, o 20:17
autor: arts
a w czym sie ze mna nie zgadzasz ??? czy ja gdzies napisalem zeby pierwszy lepszy chip pchac ??? co niezmienia faktu ze te 14 ps to bajka dla naiwnych

: 18 maja 2004, o 20:52
autor: wow
ArA pisze:nie zgadzam sie z toba

chipa najlepiej zrobić do danego auta bo niestety ale egzemplarz nie równy jeden drugiemu ( a co najlepsze to nie każde auto trzyma seryjna moc )
do tego trzeba dodac tez stan w jakim silnik sie znajduje a też bywa z tym róznie

tu nie ma sie co zgadzac lub nie zgadzac... 14 koni z elektroniki bez modyfikacji silnika to abstrakcja... i wiem co mowie...
: 18 maja 2004, o 20:54
autor: ArA
arts pisze:a w czym sie ze mna nie zgadzasz ??? czy ja gdzies napisalem zeby pierwszy lepszy chip pchac ??? co niezmienia faktu ze te 14 ps to bajka dla naiwnych

w C20NE wolnossącym

mam dokładnie 13PS wyciagniete chipkiem + 17Nm a to nie jest max jest to tzw. chipek bezpieczny

takze daj na looz i nie gadaj bzdur

: 18 maja 2004, o 20:56
autor: wow
ArA pisze:w C20NE wolnossącym

mam dokładnie 13PS wyciagniete chipkiem + 17Nm a to nie jest max jest to tzw. chipek bezpieczny

takze daj na looz i nie gadaj bzdur

pokaz wykresy z hamowni...
: 18 maja 2004, o 21:02
autor: ArA
wow pisze:ArA pisze:w C20NE wolnossącym

mam dokładnie 13PS wyciagniete chipkiem + 17Nm a to nie jest max jest to tzw. chipek bezpieczny

takze daj na looz i nie gadaj bzdur

pokaz wykresy z hamowni...
tak bardzo chcesz tych wykresów ??

: 18 maja 2004, o 21:08
autor: wow
ArA pisze:tak bardzo chcesz tych wykresów ??

oczywiscie, ze tak...
: 18 maja 2004, o 21:11
autor: koch_mar
ara moze ty jstes jakims szamanem ze ci tyle wychodzi???
: 18 maja 2004, o 21:15
autor: ArA
wedle zyczen
KLIK mała przesyłka od szamana

: 18 maja 2004, o 21:23
autor: !markos
popraw, bo nic nie widac. urwalo ci chyba plik w polowie.
i zmniejsz objetosc pliku...

: 18 maja 2004, o 21:33
autor: cyberpooh
mowimy o 14 ps z 1.4 8v a nie z 2.0 !
: 18 maja 2004, o 21:41
autor: ArA
ArA pisze:arts pisze:14 ps :0 mozna miedzy bajki wlozyc .. wonossace silniki 150 ps ledwo 10 ps wyciagaja na chipie
nie zgadzam sie z toba

chipa najlepiej zrobić do danego auta bo niestety ale egzemplarz nie równy jeden drugiemu ( a co najlepsze to nie każde auto trzyma seryjna moc )
do tego trzeba dodac tez stan w jakim silnik sie znajduje a też bywa z tym róznie

ja mówie o tym

wystarczy dokładnie poczytac

: 18 maja 2004, o 21:53
autor: arts
czy ten wykres bedzie caly czy ma byc taki obciety

: 18 maja 2004, o 21:57
autor: ArA
!markos pisze:popraw, bo nic nie widac. urwalo ci chyba plik w polowie.
i zmniejsz objetosc pliku...
po to dałem odnosnik zeby nie rozciagac forum a ty wwaliłes fote

: 18 maja 2004, o 22:04
autor: !markos
ale wiesz, moja fotka wazy 33 KILObajty - twoja 1.3 MEGA.
poza tym plik jest uszkodzony.
: 18 maja 2004, o 22:04
autor: wow
1. nie widze wyreksu silnika bez chipa
2. to jest 2.0 a nie 1.4 ktore ma moc prawie 2 razy mniejsza (60 zamiast 115 koni wg. fabryki)
: 18 maja 2004, o 22:10
autor: cyberpooh
tia, ale x20xev to nie c14
po drugie widze tu jakas kampanie reklamowa pewnej firmy...

: 18 maja 2004, o 22:11
autor: ArA
cyberpooh pisze:tia, ale x20xev to nie c14
po drugie widze tu jakas kampanie reklamowa pewnej firmy...

spoko zaraz obetne firme jeśli to tak boli

: 18 maja 2004, o 22:15
autor: cyberpooh
ArA pisze:cyberpooh pisze:tia, ale x20xev to nie c14
po drugie widze tu jakas kampanie reklamowa pewnej firmy...

spoko zaraz obetne firme jeśli to tak boli

mnie tam pikus
i pikus czy najlepsza czy najgorsza na poludniu czy w calej polsce

: 18 maja 2004, o 22:18
autor: ArA
a mi chodziło o ten txt cyt
" wonossace silniki 150 ps ledwo 10 ps wyciagaja na chipie" 
: 18 maja 2004, o 22:21
autor: !markos
zaden dylemat. wielu tunerow w polsce posiada te same mozliwosci i te same narzedzia do pracy nad elektronika. efekty sa porownywalne czy samochod byl robiony w ttc, w vtechu, czy u chojnackiego. (dobor losowy)
: 18 maja 2004, o 22:24
autor: cyberpooh
to juz nie jest dylemat
ale proponuje troche wyluzowac, rozumiemy wasze przeslanie:
nie kupowac na alegro szitowych czipow(zgadzam sie) tylko chodzcie do nas zobaczcie na wykresy juz tyle zrobilismy, a dla was jako ctm damy znizke i za jedeyne xxx.99 dostaniecie chipka.
to nie forum reklamowe, chcecie cos sprzedac, na gorze jest przyklejony do tego temat.
: 18 maja 2004, o 22:28
autor: !markos
dtox pisze:C20NE - 200PS bez nitro i bez turbo...
C20XE - 290PS bez nitro i bez turbo...
wow.
a my znamy c20xe, ktore juz dawno przekroczylo 300 koni. rowniez nie ma nitro ani turbo. ma za to ogromne zawory, itb, kuty dol, klowa skrzynie, procedure startu i kreci sie do ponad 9000rpm.
znamy tez 200 konne x16xe.
i co z tego?
kolego nie podniecaj sie za mocno, bo naprawde duzo widzielismy i znamy potencjaly tych silnikow przy ekstremalnych przerobkach.
co to ma wspolnego z pisaniem programu pod konkretny silnik?

: 18 maja 2004, o 22:31
autor: ArA
!markos pisze:dtox pisze:C20NE - 200PS bez nitro i bez turbo...
C20XE - 290PS bez nitro i bez turbo...
wow.
a my znamy c20xe, ktore juz dawno przekroczylo 300 koni. rowniez nie ma nitro ani turbo. ma za to ogromne zawory, itb, kuty dol, klowa skrzynie, procedure startu i kreci sie do ponad 9000rpm.
znamy tez 200 konne x16xe.
i co z tego?
kolego nie podniecaj sie za mocno, bo naprawde duzo widzielismy i znamy potencjaly tych silnikow przy ekstremalnych przerobkach.
co to ma wspolnego z pisaniem programu pod konkretny silnik?

nie wątpie biorąc pod uwage niemozność włożenia moich fel smiem wątpić w to co widziałes

: 18 maja 2004, o 22:36
autor: !markos
dtox pisze:bo to co ja pisze to robia firmy na zachodzie do normalnej jazdy...
290 konne c20xe do codziennego jezdzenia? skad ty sie urwales kolego?
ArA pisze:nie wątpie biorąc pod uwage niemozność włożenia moich fel smiem wątpić w to co widziałes
na to juz mi niestety zabraklo komenarza. rece opadaja.