Strona 1 z 1
wyciek oleju
: 5 cze 2004, o 18:09
autor: Budzio
pierwsza rzecz to to ze jak dzis wlazlem pod furacza to zauwazylem plame oleju w okolicach miski ( po lewej stronie patrzac od przodu jakies 15cm od "korka" zlewu oleju). Ogulnie wyciek pod wzgledem ilosciowym nie jest duzy(oleju raczej nie bierze) choc plama jest rozlegla. co jest?
druga sprawa to ze podobne jakgdyby pocenie wystepuje w okolicach aparatu zaplonowego i pierwszej od prawej swiecy.
Podjechalem do pierwszego lepszego mechanika(moj lezy w szpitalu

) i mowi ze najprawdopodobniej do wymiany jest uszczelka pokrywy zaworow.
I teraz mam pytanie czy duzo problemu jest z jej wymiana samemu ? jesli nie to jak to zrobic ?
: 5 cze 2004, o 18:25
autor: Hiv
W corsie A nie ma z tym wielu problemów. Odkręcasz kilka śrubek z pokrywy zaworów i wszystko...
Co do miski to pewnie masz tak jak ja. Uszczelka do wymiany

: 7 cze 2004, o 06:51
autor: Szwagier
pamietaj o spuszczeniu oleju najpierw

odkrecenie misy to kilka srubek,zobacz tez uszczelke pod aparatem zaplonowym (skoro Ci cieknie)
: 7 cze 2004, o 10:03
autor: gregorix
ja tydzień temu wymieniałem uszczelkę pod pokrywą zaworów i przy aparacie zapłonowym. roboty jest na jakieś 30min. uszczelka pod pokrywę kosztowała w serwisie opla 23 zł (jest wykonana z "korka") a do aparatu jest taki "oring" który kupiłem w sklepie motoryzacyjnym za 1,5 zł
po wymianie jest wszystko o.k.
: 7 cze 2004, o 13:52
autor: Budzio
gregorix pisze:ja tydzień temu wymieniałem uszczelkę pod pokrywą zaworów i przy aparacie zapłonowym. roboty jest na jakieś 30min. uszczelka pod pokrywę kosztowała w serwisie opla 23 zł (jest wykonana z "korka") a do aparatu jest taki "oring" który kupiłem w sklepie motoryzacyjnym za 1,5 zł
po wymianie jest wszystko o.k.
na cos szczegolnie zwrucic uwage przy wymianie jakas kolejnosc przy wykrecaniu ? najpierw pokrywe czy najpierw aparat?? a moze obojetne
: 7 cze 2004, o 14:13
autor: shreek
pokrywa aparat - obojetne bo to na roznych mocowaniach jest - niezaleznie od siebie
uszczelke kupisz (pod pokrywe oczywiscie) kupisz do 10 pln nie idz do aso bo nie potrzeba do tego oryginalnej !!! i jak bedziesz dokrecal to nie dokrecaj na powerze tylko zeby wyszla deliktanie i przed skreceniem uloz ja ldnie i rowno w szczelinach zeby cala swoja powieszchnia obejmowala uszczelniane powierzchnie, a pozniej jak bedziesz dokrecal to po prostu na krzyz od srodka srubkami nie za mocno ..... (zeby jej nie zciac bo jak pisal ktos jest z korka!)
: 7 cze 2004, o 15:57
autor: Szwagier
Budzio pisze:gregorix pisze:ja tydzień temu wymieniałem uszczelkę pod pokrywą zaworów i przy aparacie zapłonowym. roboty jest na jakieś 30min. uszczelka pod pokrywę kosztowała w serwisie opla 23 zł (jest wykonana z "korka") a do aparatu jest taki "oring" który kupiłem w sklepie motoryzacyjnym za 1,5 zł
po wymianie jest wszystko o.k.
na cos szczegolnie zwrucic uwage przy wymianie jakas kolejnosc przy wykrecaniu ? najpierw pokrywe czy najpierw aparat?? a moze obojetne
obojetnie co najpierw bedziesz rozkrecal,najwazniejsze gdy bedziesz juz dokrecal pokrywe zaworow,to za mocno nie dokrecaj,uszczelka musi sie ulozyc,a jak za mocno przykrecisz to znow uszczelka pusci i bedzie chlapac
: 7 cze 2004, o 21:36
autor: Budzio
a co z aparatem tez delikatnie czy dowalic go na chama??
tam jest jakis zimering czy moze na pasowke na sylikon uszczelnic