Strona 1 z 1
Jak odczytać 5 1/2J x 13 H2 (ET) 38
: 7 cze 2004, o 20:30
autor: AMFILIADA
Czy ktos pomoze mi rozszyfrowac tren zapis dotyczacy rodzaju felg
rozstaw 5 1/2J x 13 H2 (ET) 38
Nadal szukam alufel z oponkami trafily sie jakies od Nissana Sunny o takich danych, czy moze mi ktos powiedziec czy beda pasowaly do Corsy B ?? Rozstaw jest OK 4 x 100 mm a reszta

??
rozstaw 5 1/2J x 13 H2 (ET) 38 ----> ?????????
: 7 cze 2004, o 20:46
autor: qomo
5 1/2 j - szerokosc felgi - nie jestem pewny ale opony optymalne to okolo 165 .....13 - to wielkosc rozmiar...a ET to odallenie od bedna, tarczy - czym iweksze tym kolo blizej bebna - mniej wystaje na zewnatrz
: 7 cze 2004, o 21:01
autor: UcHO
qomo pisze: ...nie jestem pewna ale ...
cholibka qomo a ja cały czas myslałem ze mamy doczynienia z kolesiem a nie panienką

, Jedna więcej w klubie, forumowicze prosze sie przywitac

: 7 cze 2004, o 23:32
autor: !markos
ooo staary.. coraz wieksze masz problemy.. miales wczesniej jakis samochod...?
rozstaw to moze byc 4x100, a nie 5.5".. 5.5 to zdecydowanie szerokosc podana w calach. 13 to wielkosc felgi (srednica). et to offset, czyli odleglosc miejsca styku z piasta od srodka felgi mierzona w mm. im mniejszy offset tym bardziej felga wystaje i odwrotnie.
do opla: rozstaw 4x100, otwor centralny 56.6mm, et z przedzialu 35-49, szerokosc powiedzmy, ze bezpiecznie bez rzezbienia max. 6.5", wielkosc.. no coz.. tu sa rozne szkoly.. jedni wola 13", innni 16"

: 7 cze 2004, o 23:40
autor: Porszak
aha a 4x100 oznacza ze srodki otworow na sruby znajduja sie na okregu o srednicy 100 mm
: 8 cze 2004, o 10:19
autor: AMFILIADA
miales wczesniej jakis samochod...?
NIE...

po prostu nie rozumię tych oznaczeń gdyż nie miałem jak do tej pory potrzeby ich rozuymienia...
: 8 cze 2004, o 18:43
autor: Porszak
Amifiliada zmien temat bo ciagle blad w nimm jest

: 8 cze 2004, o 18:49
autor: qomo
a ja proponuje zmkniecie tematu bo nic nowego raczej nie da sie tu wniesc
: 9 cze 2004, o 11:45
autor: Kurbat
Chwila, moment jescze nie zamykać
Zeby nie otwierać nowego tematu o felgach to mam pytanie jeszcze :
jak poznac ze flgi sa bez usterek, nie byly spawane, prostowane itp?
Widzialem spawane felgi, pomalowane i wygladaly jak nowka...

: 9 cze 2004, o 13:59
autor: qomo
Kurbat pisze:Chwila, moment jescze nie zamykać
Zeby nie otwierać nowego tematu o felgach to mam pytanie jeszcze :
jak poznac ze flgi sa bez usterek, nie byly spawane, prostowane itp?
Widzialem spawane felgi, pomalowane i wygladaly jak nowka...

czesto nie da sie rozpoznac - chociarz jesli felgi bylu malowane to ja bym cos juz podejrzewal...