Strona 1 z 2

Powitanko i pytanko...Corsa A

: 12 cze 2004, o 14:14
autor: ThomasTsT
Siema:) jestem nowym uzytkownikiem tego forum... i od dzis bede sie starał bywac tu jak najczesciej... aktualnie posiadam 40 konnego malucha po gruntownym tuningu stylistycznym i mechanicznym... lecz to juz nie starcza... w przeciagu najblizszych dni stane sie posiadaczem Opla Corsy A z 1992 roku silnik niestety tylko 1.2... :placz: i tu pojawia sie moje pytanie czy mozna zapakowac pod mache silnik 2,0 od kadeta GSI?? :)23 .. lub jakis inny oplowski silnik o wiekszej mocy... z tego co sie przygladałem silnikowi 1.2 to jest dokładnie taki sam jak w kadetach,astrach czy askonach..1,3 czy 1,4... od znajomych słyszałem ze mozna załozyc jakis silnik 1,6.GSI?? czy cus takiego :zakrecony: ... za kazda informacjie z gory dziekuje:) POZDRO...

: 12 cze 2004, o 15:53
autor: Porszak
mozna wszystko tylko ie kasy chcesz w to wrzucic-to jest ograniczenie. zaraz chlopaki zauwaza temat to padna konkretniejsze odpowiedzi mam nadzieje.

: 12 cze 2004, o 16:29
autor: =JUHol=
looknij na poczatek w nasz regulamin :lol: a pozniej do archiwum..... bylo o tym juz bardzo duzo..... a silnik mozesz wpakowac nawet 2.5 V6 wszystko zalezy od tego ile kasy chcesz na to przeznaczyc...
generalnie 2.0 16V to koszty ok 10k pln

: 13 cze 2004, o 00:15
autor: qomo
o 2.6 V6 wogole zapomnij - ten temat kiedys narobil niezlego baalganu na street reising :oko: :grin: ...ale nie wazne :grin:

co do swapa(okreslenie zmiany silnika na wieszky - wpisz to w opcji szukaj - dostaniesz duuuze info) to ja bym raczej kombinowal z 1.6...najni9zsze koszty w porownaniu do wzrostu mocy - masz wtesy 100km czyli GSI - musisz tez KONIECZNIE pamietac o hamulcach - ja mam corse a 1.2 i hamulce sa jak dla mnie beznadziejene... - oras zawieszenie...

: 13 cze 2004, o 00:44
autor: Hiv
Myślę, że 1.6 to będzie już ok. Ja mam 100KM i bardzo mi z tym dobrze :-D Jak miałbym dać 10k na swapa to wolalbym sprzedac A GSi i kupic B GSi w swietnym stanie z 110KM pod maską i wtedy dopiero zacząć zabawę :oko:

Tak w ogóle zauważyłem, że jesteś z Łodzi więc nawet blisko Bełchatowa. Z Porszakiem i m&m'sem organizujemy spocik niedługo w Lodzi albo e Bełchatowie wiec mozesz sie dołączyć. We czterech zawsze raźniej :grin:

: 13 cze 2004, o 01:41
autor: qomo
Hiv pisze:Myślę, że 1.6 to będzie już ok. Ja mam 100KM i bardzo mi z tym dobrze :-D Jak miałbym dać 10k na swapa to wolalbym sprzedac A GSi i kupic B GSi w swietnym stanie z 110KM pod maską i wtedy dopiero zacząć zabawę :oko:
to najpierw mi pokaz B GSi w dobrym stanie??
Hiv pisze:Tak w ogóle zauważyłem, że jesteś z Łodzi więc nawet blisko Bełchatowa. Z Porszakiem i m&m'sem organizujemy spocik niedługo w Lodzi albo e Bełchatowie wiec mozesz sie dołączyć. We czterech zawsze raźniej :grin:
poprosimy foty i relacje :grin:

: 13 cze 2004, o 01:52
autor: Hiv
qomo pisze:
to najpierw mi pokaz B GSi w dobrym stanie??
Kurcze... Widziałem ostatnio wypieszczoną jak zegareczek! Aż mi sie oczęta świeciły... Ehhh... Gdyby tak było w kieszeni te 10k...
qomo pisze: poprosimy foty i relacje :grin:
Już niedługo :-D Może w wekkend :oko:

: 13 cze 2004, o 10:15
autor: Porszak

: 13 cze 2004, o 12:13
autor: Anal
A co myślicie nad wstawieniem silnika 1.3s(75km!!) taki silnik można wyrwać dosłownie za grosze, podciągnąć można go spokonie do tych 100km i tak wyjdzie taniej niż kupić jakieś zajechanie c16nz,16se. Co wy na to?

: 13 cze 2004, o 12:24
autor: Feliks
za te podciagniecie o 25 ps w 1.3 zaplacisz pewnie tyle ile wlasnie za jakis 1.6

: 13 cze 2004, o 12:24
autor: =JUHol=
Anal pisze:A co myślicie nad wstawieniem silnika 1.3s(75km!!) taki silnik można wyrwać dosłownie za grosze, podciągnąć można go spokonie do tych 100km i tak wyjdzie taniej niż kupić jakieś zajechanie c16nz,16se. Co wy na to?
to sa naprawde zajebiste silniczki...... o wiele lepiej chodza niz 1.4i :0

: 13 cze 2004, o 12:30
autor: qomo
=JUHol= pisze:
Anal pisze:A co myślicie nad wstawieniem silnika 1.3s(75km!!) taki silnik można wyrwać dosłownie za grosze, podciągnąć można go spokonie do tych 100km i tak wyjdzie taniej niż kupić jakieś zajechanie c16nz,16se. Co wy na to?
to sa naprawde zajebiste silniczki...... o wiele lepiej chodza niz 1.4i :0
zgadzam sie: Retox mail taki i nie mialem wogole polotu przy tym...to jezdzilo jak golfy 1.8....(tyle mi odchodzil)

: 13 cze 2004, o 23:18
autor: Szwagier
Anal pisze:A co myślicie nad wstawieniem silnika 1.3s(75km!!) taki silnik można wyrwać dosłownie za grosze, podciągnąć można go spokonie do tych 100km i tak wyjdzie taniej niż kupić jakieś zajechanie c16nz,16se. Co wy na to?
Wlasnie zamierzam wsadzic do siebie taki silnik (13SB-70KM-roznica w gaznikach),mam nadzieje ze do konca czerwca sciagne ten silnik do siebie.Co do przerobek to niestety koszt jest troche spory jezeli chce sie wyciagnac te 100KM.

: 14 cze 2004, o 08:45
autor: Hayabusa
=JUHol= pisze:
Anal pisze:A co myślicie nad wstawieniem silnika 1.3s(75km!!) taki silnik można wyrwać dosłownie za grosze, podciągnąć można go spokonie do tych 100km i tak wyjdzie taniej niż kupić jakieś zajechanie c16nz,16se. Co wy na to?
to sa naprawde zajebiste silniczki...... o wiele lepiej chodza niz 1.4i :0
właśnie widziałem jedna corse A z takim silnikiem we Wrocławiu i miała jakieś oznaczenie GT chyba :zakrecony:

: 14 cze 2004, o 08:56
autor: Szwagier
1,3 gt to wersja troche usportowiona,przedni zderzak od gsi i zawieszenie utwardzone

: 14 cze 2004, o 09:45
autor: Hayabusa
Szwagier pisze:1,3 gt to wersja troche usportowiona,przedni zderzak od gsi i zawieszenie utwardzone
auto stoi koło niedaleko mojej dziewczyny przy okazji zrobie kilka fotek

: 14 cze 2004, o 13:32
autor: ThomasTsT
Co do finansow to po zakupie auta zostanie mi około 3 tys zł... (z czego musze jeszce obnizyc zawieche...) mam znajomego ktory moze mi załatrwic silnik 1,6(na chodzie) za 300zł...oczywiscie bez papierow ...na alegro znalazłem jakis silnik 2.0 Gsi za 1400zł.. :zakrecony: co do roboty to niema problemu bo z ojcem prowadzimy warsztacik samochodowy wiec robota nic nie kosztuje... :-D a jaka moc maja poszczegolne silniki opla?? 1,2 ma chyba 45KM tak??(mowa o gaznikowych silnikach)1,4-??;1,6-??;1,8-?;2,0-?? :zakrecony: :) POZDRO..

: 14 cze 2004, o 13:40
autor: !markos
ThomasTsT pisze:...po zakupie auta zostanie mi około 3 tys zł... (z czego musze jeszce obnizyc zawieche...)
to akurat na zawias ci zostanie.. chyba, ze uzywka jakas..

DUZY silnik = DUZY koszt wlozenia go pod maske
maly silnik = maly koszt (nie musisz kupowac polosi, piast, lap do silnika..)

: 14 cze 2004, o 13:51
autor: ThomasTsT
narazie planuje kupic tylko sprezyny... w necie za jakies 500zł widziałem nowki... moze mi sie uda jakas uzywana zawieche kupic troszke taniej...

: 14 cze 2004, o 14:46
autor: !markos
jak ma jezdzic, a nie wygladac to zacznij od amortyzatorow...

: 14 cze 2004, o 15:28
autor: ThomasTsT
znaczy wiesz to autko odbieram dopiero w sierode... i z tego co mowi poprzedni własciciel to amory sa narazie załozone nowe.. wiec nie bede kombinował... eh w tym autku czeka mnie jeszce troche pracy.. bo musze pomalowac tylnia klape(ZASTANAWIAM SIE CZY JEJ NIE ZGŁADZIC) i maske(zastanawiam sie nad przedłuzeniem maski)ale to tylko plany... narazie chce zrobic wydech,obnizyc,SWAP i LPG :-( :zakrecony: ...hehe zobaczymy czy starczy cierpliwosci...

: 14 cze 2004, o 15:49
autor: !markos
ThomasTsT pisze:...z tego co mowi poprzedni własciciel to amory sa narazie załozone nowe...
to akurat nie bedzie mialo zadnego znaczenia dla obnizajacych sprezyn.
i tak bedzie z dupy dzialac.

: 14 cze 2004, o 16:20
autor: ThomasTsT
jaki moze byc koszt kompletnej uzywanej zawiechy do Corsy A?? i gdzie taka dorwac??...

: 15 cze 2004, o 00:46
autor: qomo
kup jakiegos kita...sam jezdze na samych srpezynach i jest maskara..coprawda w zakretach jest duuuza poprawa ale na dolkach skacze jak pileszczke....ale ot tylko do siepnia :oko: :grin:

: 15 cze 2004, o 10:46
autor: UcHO
hehe Ty na dołkach skaczesz a mi kuper trzęsie :-P

: 15 cze 2004, o 19:34
autor: Anal
A jak jest z rejstracją zakupionego silnkia, jakie potrzebne są dokumenty aby zarejstrować nowy silnik, czy są z tym jakieś kłopoty?

: 15 cze 2004, o 21:03
autor: Porszak
Anal pisze:A jak jest z rejstracją zakupionego silnkia, jakie potrzebne są dokumenty aby zarejstrować nowy silnik, czy są z tym jakieś kłopoty?
w tej sprawie zajrzyj na f.t.pl i na f.sr.pl tam byly takie tematy ostatnio. generalnie ilosc kolopotow jest wprost proporcjonalna od kompetencji urzednikow na ktorych trafisz :oko:

: 17 cze 2004, o 14:26
autor: ThomasTsT
Ja i tak bede nabijał na silnik 1,6 numery z 1,2...(wizualnie wygladaja pod maska identycznie... wiec policjia nie powinna sie skapnac... :zakrecony: . gozej by było z 2,0..hehe bo to widac odrazu :D... autko juz stoi pod domkiem... i po paru przejaszczkach stwierdzam ze to 1,2 to nie w cale taki muł... (jak myslałem)ładnie pali kapcie :grin: babka co mi sprzedawała dozuciła mi jeszce 2 komplety koł.. zimowych i letnich.. :0(bedzie co palic hehehe) laska była pierwsza włascicielka tego auta od kad wyszedł z salonu...(mam ksiazke serwisowa itp..) blacha jest w IDEALNYM stanie... wczoraj wszedzie go przepatrzyłem i NIEGDZIE niema deka rdzy... jeden przegłub cus stuka i reczny nie działa ale fura wypasna... załozyłem do niej alusy ale troche wydaja mi sie za mała (felgi RIAL seria VIPER 13/5,5 cala z oponami Yokohamy 155/65)... chyba pomysle nad 14 .. ale najpierw zawiecha...:).... szkoda ze prawko bedzie dopiero za rok... :-(

: 17 cze 2004, o 14:31
autor: !markos
nie czaje tu czegos.. nie masz prawa jazdy, a masz dlubanego kaszlaka i corse.. i gdzie nimi jezdzisz? po podworku, czy dookola bloku chodnikami? :-?

: 17 cze 2004, o 14:41
autor: arts
ale wypas hahaha :lol: :lol: :lol: :lol: corsa bez rdzy :oko: chyba w nocy szukales sladow korozji :-D